Witam wszystkich,
co jakiś czas śledzę forum i podziwiam wiele projektów...
Choć mój niewiele ma wspólnego z "JDM", wiec nie wiem czy nie zostanie usunięty, i tak postanowiłem się tutaj ujawnić.
Mam pewne plany i wizje których raczej nie zmienię w stosunku do mojej Hani, ale i tak chętnie wysłucham waszych opinii ( podobno zdania nie zmieniają tylko barany, osły i muły - czy jakoś tak...)

MODEL:
- 1993 EG4 HB

SILNIK :
- D15B2 SWAP---->B18 C4
- olej MOTUL 8100 X-cess

UKLAD DOLOTOWY:
- Paróa SIMOTA

UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor seria
-od kolektora do końcowego przelot 2,25" ,nierdzewka, Made By "Michael"
- koncowy WM Sport

ELEKTRONIKA:
-seria

UKLAD NAPĘDOWY:
- Short Shifter D1 Spec,
- sprzęgło Stage 1 - w spadku po byłym właścicielu Silnika

ZAWIESZENIE:
- gwint K&W, z regulacją wysokości, twardości i odbicia- żaden JDM-owy TEIN, ale kto siedzi w motor sporcie wie co jest grane
- Felgi COMPOMOTIVE MO5 16"
- Opony Goodyear F1

UKLAD HAMULCOWY:
-przód SWAP na 282mm z przejściem na rozstaw 4x100
-tył jeszcze seria
- płyn MOTUL Dot5.1

STYLING:
- przednie czarne lampy
- kierunki boczne VISION Amber
- Oemowe halogeny soczewkowe
- dokładka przedniego zderzaka od VTI
- maska czarny mat

ŚRODEK:
- wymiana cały na VTI
- Kierownica i naba JDM- D1 SPEC,
- gałka zmiany biegów RAZO
- nakładki na pedały MOMO

CAR-AUDIO:
-brak , najlepsza muzyka - wysokie obroty

PLANY:
niekończąca się lista.....kolejność prawdopodobnie nastepująca:
1) Swap tylnych hamulcy
2) Ogarnięcie blachy i lakieru
3) laminat maska i tylna burta
4) zmiana skrzyni biegów do końca 09'- z ITR DC2 lub Franken z B16
5) lżejsze koło zamachowe
6) Komp i wtryski
7) SSAK+kompresor...
8) cała reszta która wpadnie mi do głowy....i którą uda się ukryć przed ŻONĄ

tak się zaczęło:




a później to już tylko zabawa i przyjemność:
Na pierwszy ogień zawias - Gwint K&W


[b]wymiana wnętrza na VTI








Zmiana serducha


SWAP hamulca przód 282 z rozstawem 4X100

BYŁO JEST






Na dzień dzisiejszy Hania wygląda tak:


















I wszytko się posrało, bo jakiś pies KAMIKAZE wyskoczył przed maskę i zmienił Design mojej Hani...


Pięknie się prezentuje Podoba mi się Mógłbyś coś więcej napisać o swapie hamulcy tzn od czego jest tarcza i zacisk itp?

O widzę nowe fotki rozwalonego przodu... nie jest źle zrobi się
Mógłbyś coś więcej napisać o swapie hamulcy tzn od czego jest tarcza i zacisk itp?


zapewne standard, czyli tarcza EBC + zaciski z pralki vti.

Bardzo fajny samochód do upalania i do tego ładnie wygląda
[quote="marcin_gcw"]
Ładny Civic, podoba mi sie Powodzenia w modzeniu.
jedne z niewielu jajek ktore im sie podoba
w dodatku dość szybkie
ogarniaj Panie szkody po psiaku i wracaj na ulice
Bardzo ladne jajko, a gwint to wariant 3 zapewne.
zajebiste zawieszenie....
jeśli to twój jedyny samochód to długo z nim nie wytrzymasz ja po roku zrezygnowałem ;p beton straszny

i coś znajomo wygląda garaż w którym robiłeś swapa hamulcy i w sumie silnika jak sądze
zajebiste zawieszenie....
jeśli to twój jedyny samochód to długo z nim nie wytrzymasz ja po roku zrezygnowałem ;p beton straszny

i coś znajomo wygląda garaż w którym robiłeś swapa hamulcy i w sumie silnika jak sądze



Na szczęście to auto tylko na wieczorne i weekendowe jazdy...
Szykuje je dla synka- widać go na jednym ze zdjęć gdy pomagał mi ogarniać pokrywę.
Beton? zależy jak chce się je ustawić, ma możliwości bycia betonem ale i w miarę łagodnym zawiasem, zresztą po wielu próbach udało mi się znaleźć kompromis do jazdy po drogach, a na tor je przestawiam.
Jesteś z KRAK wiec ten garaż musi być Ci znajomy, Krzychu z chłopakami daje rade, dlatego chętnie powierzam mu moją hanie, mam tylko do niego 120km
Mam plana żeby najbliższą wizytę ułoży tak, by móc pojawić się na waszym spocie i pooglądać wasze cuda z południa, bo kilka fajnych wozideł u Krzycha widziałem.
zapraszam niestety moje auto jest nie jeżdżące .. ja miałem wariant drugi ale bez regulacji więc był beton
Kawał psa musiał być

Ja z sarną miałem mniej szkód
Mając takie spotkania najgorsze jest to że w porównaniu do seryjnego cifa nie kupisz jednej lampy, jednego ambera ani jednego foga


Dobre auto jestem na tak
Kawał psa musiał być

Ja z sarną miałem mniej szkód
Mając takie spotkania najgorsze jest to że w porównaniu do seryjnego cifa nie kupisz jednej lampy, jednego ambera ani jednego foga



pierwsze zdjęcie na stronie to pamiątka właśnie po sarnie...teraz pies monster, ciekawe co następnym razem...
No niestety trzeba znowu kupować komplety i to boli... bo kasa zamiast na realizacje planów pójdzie na odbudowę czegoś co było.
zapraszam niestety moje auto jest nie jeżdżące .. ja miałem wariant drugi ale bez regulacji więc był beton


Jezeli byl bez regulacji twardosci to variant 1 a nie 2. Mialem kiedys rowniez w civic-u variant 3 no i przy odpowiednim ustawieniu jezdzilo sie dosc przyjemnie
teraz moze się pozmieniało ale jak ja go miałem variat 1 nie był oferowany w inox line a mój właśnie był inox line..
a variant 3 chętnie bym przygarnął
Mialem kiedys rowniez w civic-u variant 3 no i przy odpowiednim ustawieniu jezdzilo sie dosc przyjemnie


i chyba się nic nie zmieniło na "-" w konstrukcji bo można go ustawic jak sie podoba a jazda na drodze i na torze sprawia frajde
Cóż wymogło zmianę zawiasu? zmiana autka, problem z zawiasem , czy znalazłeś coś ciekawszego?
bardzo ladne jajko
Cóż wymogło zmianę zawiasu? zmiana autka, problem z zawiasem , czy znalazłeś coś ciekawszego?



Autko sie sprzedalo zawias zostal, wiec go pogonilem. Z tego co wiem to mialo isc wlasnie do jakiegos 5 gena, sie nawet zastanawialem czy to aby nie to. Zawieszenie pierwyj sort
Ktulu przesadzasz da się jeździć piękne jajko naprawiaj go szybko to i ja przed zimą przyjadę do krk
Elegancki ten Vgen., oby więcej takich, powodzenia w dalszych modach
A ten piesek to naprawdę musiał być jakiś dobrze zbudowany

Autko sie sprzedalo zawias zostal, wiec go pogonilem. Z tego co wiem to mialo isc wlasnie do jakiegos 5 gena, sie nawet zastanawialem czy to aby nie to. Zawieszenie pierwyj sort



mój komplet przyjechał do mnie uas Deutschland

Psina była potworna, wyglądał podobnie do owczarka kaukaskiego - ok 40kg