Witajcie,
Pokażę co i jak się zmieniło odkąd ma nowego właściciela, ponieważ nad serduchem nie trzeba pracować, zajmę się kondycją ciała trochę

Marka i Model:
Honda Civic EG5 D16A9

Modyfikacje Silnika:
swap na B18C TURBO
IC Precision Turbo Medium
WG Tial 38 mm
BOV Greedy type RS
turbina T3/60-1
chłodnica oleju B&M z termostatem + węże olejowe pod EG/DC/EK
aluminiowa chłodnica wody


Układ Dolotowy:
kolektor dolotowy skunk2 PRO SERIES,

Układ Wydechowy:
kolektor wydechowy B-seria flansza T3,
wydech ze stali nierdzewnej 3" na 1 tłumiku przelotowych

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
ecu hondata s300 [by Doktor ecu-performance]
APEXI AVC-R,
DEFI zegary, (OIL TEMP., BOOST, EGT)
wtryskiwacze RC 750cc
pompa paliwowa walbro 255hp
3,5 barowy map-sensor

Układ Napędowy:
skrzynia S9B z seryjną szperą ,
sprzęgło ACT,
opony przód TOYO R888 215/50/15,
opony tył TOYO T1R 195/50/15,
Felgi Drag DR-30 złote 15x7.

Układ Hamulcowy:
swap z VTI (plan przód do przekładki na tarcze BREMBO ORO)

Modyfikacje Zawieszenia:
zestaw KONI1130 -30/-30


Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
w planie nowe wnętrze ,
audio - VTEC + T3

Body KIT i Oświetlenie:
odmalowana karoseria na biało, ciemne szyby z tyłu, czarna maska z lekkiego tworzywa

Fabryczna Moc i Moment:
130 KM i 144 Nm

moc obecnie
423 KM i 401 Nm przy 1,38bar


w nowym domku



prace trwają dalej ...



wilekie gratki za fure mały potworek z checiom bym objezal jakies filmik jak to lata pozdro
i zaczęło się

małe zabezpieczenie nadwozia,



mała walka z elektryką wsio, co nie nada wyjazd było tego trochę , wyciąłem dużo tego




kolejny etap tym razem pod moje ręce poszło zawieszenie (tarcze, osłony, zaciski, piasty itd.)

tak było


tak jest




[ Dodano: 2009-06-13, 12:17 ]
''Nic mi wiecej nieeee potrzebaaa... ''
Kurew Rafi powiem Ci że robi robotę ten Enkei na jajku
o wiele lepiej, nie mogłem patrzeć na te złote dragi...
ja też
dragi byly jdm i pasowaly idealnie do czarnej jdm maski
Obecna felga wygląda o niebo lepiej niż poprzednia.Skręcił byś jakiś filmik jak to przyspiesza.
no fela konkret tamta niepasowala wogole;] gratki
ciesze sie ze trafiła w bardzo dobre rece

felgi konkret super sie prezentuja na aucie

nie znasz sie. byla jdm. ambery tez sa jdm.

oraz szkoda, ze te enkeie maja 17"..
...szkoda że obute w Bravurisy- słyszałem że dobra guma, ale chyba nie trzyma tak jak R888
(17stki mogą być, zdaję się że nie zmulają za bardzo autka )
hehe no przy takiej mocy trudno zeby zamulalyŁp
no felga pasuje miód jak dla mnie JotDeeMowa jest w , dzięki za dobre słowo chłopaki

a na nią pasuje tylko ta opona już sie zamawia

http://www.allegro.pl/ite...s_r888_wys.html

a przy okazji, felga tak się prezentowała na moim REXie
Maluj maskę na biało i będzie lala
No ja bym był za tym żeby maske i felgi na biało, oraz pożądną polerke lakieru, woskowanie itd. (wyglądał by bardziej seryjnie, ale jak taka sportowa wersja - zawsze mam skojarzenie z ITR biała na białych felgach)

Albo zostawić tak jak jest
wreszcie wlasciwe kolo na wlasciwym miejscu mega mi sie podobaly juz na crx'ie a na eg wygladaja bosko!
swietne kolka
a maske to nie ma co malowac, bo malowanie laminatu zwykle wychodzi slabiutko,
zaloz serie i bedzie pieknie , tutaj podobny

http://www.youtube.com/watch?v=928bgQjF6iU
a maske to nie ma co malowac, bo malowanie laminatu zwykle wychodzi slabiutko,


laminat nie maluje sie lakierami tylko żelkotami lub topcoat - ami.
laminat nie maluje sie lakierami


a kto mowi o lakierach
a kto mówi w ogóle o lakierowaniu, spartan maskara od qowaxa jest mega szybka i daje więcej KM niz karbony i innne mega kosztowe masakratory mocy

dajmy luz to ma gonić za mambą a nie być !markosem

nigdy nie będzie piękne bo V gen ma swoje możliwości a te ja powoli doganiam , gdybyście teraz zobaczyli to wydaje mi się możecie się pomylić już
ZIom, co z gumami? Kiedy dealujemy?
arv , już jadą
piekielnie szybką maszyne zbudowałem a Ty mi to wczoraj pokazałes z innej perspektywy niz ja ją zawsze znałem ... z perspektywy przegranego auto jest naprawde ulicznym potworem

fajnie ze ograniasz detale i fura jest coraz ładniejsza
no i stało się

Byłem dzisiaj w warsztacie ustawić zbierzność i pomalować podwozie i chyba przesadziłem z tą ilością miłości

Hanka już nie odpaliła po pieszczotach , kto jest ogarnięty w elektryce niech napisze co i jak !!!!

po włączeniu stacyjki pali się "check engine" (nie gaśnie) nie słychac pompy paliwa i nie świeci się kontrolka od ładowania (akumulator) i APEXI nie świeci.
silnik kręci, światła wsio inne działa

??????

pomóżcie
sprawdź masę przy termostacie i bezpieczniki
może masy nie ma....klemy za luźne....może duży bezpiecznik pod maską...zacznij od podstaw...
bezpieczniki sprawdzone

masę przy termostatcie też oglądałem niby są pęknięte przewody, jutro obetnę i zarobię od nowa zobaczę

masa do budy jest bo kręci rozrusznik , który beżpiecznik????

co jeszcze ???

a komputer ???? dzwoniłem do Dominika i powiedział też że gdzieś masa , no ale czy ECU jak padło to sie tak nie zachowa auto ????
ja jednak stawiam na masę . Sprawdź też plusy i minusu podłączenia APexI i może jak po sznurku dojdziesz do problemu> powodzenia
i jak i jak dalo rade ?
oby, jutro sochaczew
na ASAP pasek do alternatora i (wspomagania, ten ma numer 4PK 925) od alternatora nie wiem bo sie rozpadl cały

inaczej jutro lipa z Sochaczewem
swietny czas w debiucie 13,0

ale juz na mokrym gumy daly dupy i na finaly troszke zabraklo ...
jak widac 12-ka bedzie tylko kwestia czasu i opon ... R888 szybko kombinuj i nastepne zawody będą juz na pudle
mistrz fura ... felga zajebista. gratulacje
zjechały dzisiaj koła (dzięki uprzejmości mojego kolegi Jankes "Marcin Januchowski" V-ce mistrza PL 2005 mini plus, nadal zyje chłopak ) a jutro podjadą R888 205/50/r15.
Dziękuję Marcin za pomoc , mam nadzieję, że teraz polatamy z innymi.

felgi OZ superleggera + Michelin 19 NO1

wreszcie
Heh teraz będę z tyłu

Heh teraz będę z tyłu


no i wykrakałeś


gratulacje I miejsca i świetnego czasu z finału 12,7 ET - ogarnołeś opony to i auto jezdzi tak jak powinno dzis nie było mocnych na mojego byłego potworka i rozkrecałeś sie tak jak trzeba na finały


przejazd finałowy 12,7 ET :

http://www.youtube.com/watch?v=WU5-mehABCM
no gratulacje dobry czas jedyny w klasie turbo który dziś zrobił 12 mi mało brakowało ..ps mati79 masz może filmik z półfinałów rafi vs czarna coupe ..jeszcze raz gratulacje
no dzięki docent było fajnie już, jeszcze mam kilka drobnych pomysłów zobaczymy co wyjdzie z tego , potestujemy wieczorkami na S i na nastepnych zawodach mam nadzieje jeszcze urwać cosik
ps mati79 masz może filmik z półfinałów rafi vs czarna coupe



nie wiem czy to półfinał ale mam jeszcze taki wasz przejazd - Rafi vs Docent:

http://www.youtube.com/watch?v=NHGpnfDxG7I
bialy potwor wrocil do gry
gratulacje
nie ten filmik. rafi wtedy zrobił 12,8 przedostatni wyścig to był .a pierwszy w półfinałach
Gratulacje I miesjca w Olsztynie i bardzo dobrego czasu ET 12,6 ... teraz czas podniesc doładowanie i walczyc dalej z czasem bo konkurencja narazie chyba jest o krok z tyłu

film z przejazdu eliminacyjnego:

http://www.youtube.com/watch?v=LRchHPpt1p8
no dzięki Mati naprawdę nawierzchnia w Dajtkach jest bdb, co widać po wynikach prawie u wszystkich progres, tylko tor ma z 50m za mało
Krysio zaliczył nawet trawnik na końcu raz

plany są już jakieś ale zobaczymy co wyjdzie, sezon trzeba dojeździć
tylko tor ma z 50m za mało



a Blacha 9,3et spokojnie wyhamowal hehe

gratulacje za zwyciestwo i swietny czas
konkurencja znokautowana

ps dawaj na Kamien Sl , raczej ogarniesz klase a zwykle jest komplet i placa 1000pln
Albo na bezpłatny do Bytomia, dostaniesz puchara
gratulacje czasów i II miejsca na ostatniej rundzie Pucharu Polski WST i i przedewszystkim gratki za I miejsce w generalce za cały sezon

film z przejazdu półfinałowego:

http://www.youtube.com/watch?v=IJEgH8qZI1g

a karbonik prezenci się super
a ja poprosze o pobicie rekordu zyciowego na Bemowie- najlepiej rekord samochodu i niech to bedzie powiedzmy .... 12,3
Oki bedziemy sie starac z Rafim o 12,3 pogoda juz zamuwiona wiec bedzie rekord
mysle ze 12,3 na SSS bedzie ciezko (fotel i kanapa musi być) a to zawsze 20 kg wiecej ale kibicuje wam i nie zapominajcie o innych autach zeby wam VW albo jakis Fiat nie zrobił niespodzianki w finałach
Nas nie doboniat ...heheeheh wiadomo wiadomo w tym sporcie różnie bywa
no to liczymy na powtórkę na Bemowie:

http://www.youtube.com/watch?v=JWkMHQWToEU
no jeśli da pogoda i kibice zdopingują to ja bym bardzo chętnie widział Karola i siebie w finale , byłoby fajnie.

zobaczymy jak wyjdzie

najważniejsze żeby tam były Hondy reszta już mniej ważna
mysle ze 12,3 na SSS bedzie ciezko (fotel i kanapa musi być) a to zawsze 20 kg wiecej ale kibicuje wam i nie zapominajcie o innych autach zeby wam VW albo jakis Fiat nie zrobił niespodzianki w finałach



masz racje, ale nikt np Rafiemu nie zabrania pojechac do Doktora zeby bylo wiecej mocy
rafi jezdzi tym civic do pracy wiec nie moze przesadzic z doladowaniem
Ja tez auto na ulice wiec trzeba kontrolować wszystko nie przesadzać.....z doładowaniem
rafi jezdzi tym civic do pracy wiec nie moze przesadzic z doladowaniem



buhahahahaha
rafi jezdzi tym civic do pracy wiec nie moze przesadzic z doladowaniem



no to do pracy 1,5 bara jest w sam raz
to trzeba odnotowac ....

GRATULUJE rekordu Polski fwd street w 2009

12,41 et
Mamba chyba musisz zrezygnować z podpisu......
Mamba chyba musisz zrezygnować z podpisu......



eeetam, nigdy.... w 2008 nalezal do mnie hihi
gratulacje rekordu czas bardzo zacny !! a co najważniejsze jeszcze sa plany na zmiany i realna szanasa na poprawe tego rekordu ... powtórzę sie nieskromnie "szybką bestie zbudowałem"
Bardzo fajny czas! Gratulacje, szkoda tylko, ze jednak nie wyjales klasy.
dzięki wszystkim za dobre słowo, tak to już jest, nie mam co narzekać jestem zadowolony z wczorajszego dnia
zrobiłem 3x 12,4 i gdyby nie to cholerne drzewko szczęścia, które stało w słońcu ...
oj tam fajnie jest bez żadnych zmian w setupie oprócz kosmetyki, cały czas na 1,25bar udało się, mam na zakończenie roku rekord Polski i Mistrza PL WST, to i tak bardzo dużooo

Pozdrawiam wszystkich, którzy dopingują Hondy, szykujcie się, aby w maju 2010 SSS na pudle znalazły się Hondy.
Rewelacyjny czas z realną możliwością poprawy. Wciąż jesteś debeściak
no i koniec sezonu za pasem, tegoroczne zmagania zaowocowały tytułem Mistrza Polski II Edycji WST w klasie, oraz Rekordem Polski FWD Street, bez modyfikacji map i dodatkowych strojeń to mnie cieszy naj

Teraz przygotowania do następnego sezonu bo dużo się dzieje i konkurencja nie śpi

czeka mnie jeszcze sesja zdjęć przed zimą, bo pojawiło się parę gadżetów.

coś JDM


komplet na całe auto


tak żeby lepiej się trzymało


coś na tył




coś pod maskę i na karczek


do wiosny trzeba ogarnąć do końca wizulane aspekty zostało na zewnątrz jeszcze kilka no i trzeba wymienić środek bo lezy już jakiś czas uprany świerzutki, pachnący

a już zaczęły się kolejne skromne bo skromne , ale zawsze odkładnie na najpotrzebniejsze gadżeciki
Gratuleję tytułów. Bardzo fajne gadżety


Teraz przygotowania do następnego sezonu bo dużo się dzieje i konkurencja nie śpi


dokladnie nie spi
Fajnie, fajnie. Właśnie strony wizualnej brakowało temu projektowi
Ładny kapelusz
czarna mamba napisał/a:
rafi jezdzi tym civic do pracy wiec nie moze przesadzic z doladowaniem


buhahahahaha



dzis na spota podbil z fotelikiem dzieciecym ....

... i mimo oponek zimowych , polknąl eclipse 4x4 (moc szacowana 300+)
... i mimo oponek zimowych , polknąl eclipse 4x4 (moc szacowana 300+)


Myslalem, ze ten civic zloi mnie okrutnie a przechodzil gdzies w okolicach 400 metra tak mi sie wydaje. Poprostu na starcie duzo uciekalem.
Ja tez bylem na łysawych zimowkach
Heh Twoje łyse zimówki + awd klei pewnie lepiej niż u Nas R888 w lato
no widziałem widziałem, ładnie się mitsu prezentuje
na stracie czterołap daje rade, powiem szczerze myślałem że przewagę utrzyma do końca