Pokażę co i jak się zmieniło odkąd ma nowego właściciela, ponieważ nad serduchem nie trzeba pracować, zajmę się kondycją ciała trochę
Marka i Model:
Honda Civic EG5 D16A9
Modyfikacje Silnika:
swap na B18C TURBO
IC Precision Turbo Medium
WG Tial 38 mm
BOV Greedy type RS
turbina T3/60-1
chłodnica oleju B&M z termostatem + węże olejowe pod EG/DC/EK
aluminiowa chłodnica wody
Układ Dolotowy:
kolektor dolotowy skunk2 PRO SERIES,
Układ Wydechowy:
kolektor wydechowy B-seria flansza T3,
wydech ze stali nierdzewnej 3" na 1 tłumiku przelotowych
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
ecu hondata s300 [by Doktor ecu-performance]
APEXI AVC-R,
DEFI zegary, (OIL TEMP., BOOST, EGT)
wtryskiwacze RC 750cc
pompa paliwowa walbro 255hp
3,5 barowy map-sensor
Układ Napędowy:
skrzynia S9B z seryjną szperą ,
sprzęgło ACT,
opony przód TOYO R888 215/50/15,
opony tył TOYO T1R 195/50/15,
Felgi Drag DR-30 złote 15x7.
Układ Hamulcowy:
swap z VTI (plan przód do przekładki na tarcze BREMBO ORO)
Modyfikacje Zawieszenia:
zestaw KONI1130 -30/-30
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
w planie nowe wnętrze ,
audio - VTEC + T3
Body KIT i Oświetlenie:
odmalowana karoseria na biało, ciemne szyby z tyłu, czarna maska z lekkiego tworzywa
Fabryczna Moc i Moment:
130 KM i 144 Nm
moc obecnie
423 KM i 401 Nm przy 1,38bar
![](http://images40.fotosik.pl/137/39f5aad40f2eb3b6med.jpg)
w nowym domku
![](http://images49.fotosik.pl/131/cf6e38dd98fef236med.jpg)
prace trwają dalej ...
![](http://images43.fotosik.pl/142/c3b3efe64e77d0b6med.jpg)
![](http://images44.fotosik.pl/143/ce93b5384225bb75med.jpg)