Strona 1 z 21, 2

Wreszcie postanowiłem pokazać i tutaj swoje auto

MODEL: 1992 Honda Civic Si
SILNIK: D16A9 => B16A2 => K20A2
UKŁ. DOLOTOWY: rura z allegro + pipercross =>parówa simoty=> ????
UKŁ. WYDECHOWY: 2,5" nierdzewka + jakaś koncówka z silencerem + kolektor 4-1=> cutom made
ELEKTRONIKA: komp po remapie => seria potem hondata
UKŁ. NAPĘDOWY: skrzynia biegów S9B z LSD + 1, 2, 3 z Y21 => seria + lsd
ZAWIESZENIE: gwint KW Inox Line wariant pierwszy => Bilstein B8 + eibach pro kit camber kity blox przód i tył

OPONY i FELGI : OEM z angola VTi malnięte na czarny półmat + Yokohama Parada => Enkei Racing Peaks 16"=> teraz się zobaczy
UKŁ. HAMULCOWY: Swap hamulców na 282 mm przód 260 mm tył z angola vti 5d
NADWOZIE: New Orange Imola Pearl, lotka z vti dokładka vti smoked ambers vision => ponownie pomalowane + obspwanie nadwozia, rozpórka ultra racing 3 point
ŚRODEK: fotele z del sol, amberowe podświetlenie zegarów + zegary z itra, czarny podłokietnik, cupholder (był w serii), gałka z itra, kiera momo, jdm coin pocket
CAR AUDIO: Sony X-plod + oseparowany zestaw głośników Infinity Kappa
INNE: bla bla bla
PLANY:
przewody w oplocie => done
zestaw rozpórek => done
fotele recaro z itra
kanapa itr
czarne wnętrze
felgi Volk TE37 gunmetal
dokładka Backyard Specials
zmiana gwintu na nowy
kolejny swap albo grzebanie silnika => done x2

a tu jak auto ewoluowało












 
















































PODZIĘKOWANIA DLA SCRA ZA FOTKI!!!
jakiś JDM w planach?

biały kolor bardziej mi sie podobał
przewody w oplocie
zestaw rozpórek
swap silnika na bseries
fotele recaro z itra



bardzo ladna jest.. z lustrami spoona w czerni albo karbonie bylaby przec*ujem
kurwa ktulu opamietaj sie z tymi zdjęciami

piekna sztuka do pełni szczęścia brakuje paru detali.

Gratuluje
w planach JDM?

hm co wpadnie w ręke ciekawego. nie lubie nie wiadomo jakich gadżetów auto robie w duszy JDM i nie mam zamiaru przeginać pały .. auto ma być wyważone pod względem wyglądu właściwości jezdnych które zawsze wykorzystuje kiedy się da i osiągami... wszystko ma się trżymać kupy i spełaniać swoje zadanie
palce lizać
kolor- masakra, od zawsze podobał mi się Orange na Hondach
Jedyne co zmieniłbym w wyglądzie zewnętrznym to lusterka.. tj. markos napisał "spoon w czerni" byłby strzałem w 10!
Dorzuciłbym tylną, długą, czarną lotkę i niższą dokładkę z przodu.

Masz piękne auto:)
Spoon style tylko ładnie wyglądaja, a pogarszają widoczność, wiem, miałem
Inni mogą napisać, że też mają i że tak nie jest. moje doświadczenia, moja opinia.
Poza tym lepiej odkładać na silnik, detale można pokupować później.
Ktulu, pomarańczowe fajne jest, z reszta powtarzałem już nie raz. pzdr
nie będzie lusterek spoon style bo niczemu dobremu nie służą ... ja niestety należe do ludzi którzy sie wszędzie wpychają na milimetry więc musze mieć dobre lusterka
spoony pomagaja we wpychaniu sie na milimetry, nie odstaja tak jak seryjne myszki miki
no tu masz racje

tyle że dalej w nich nic nie widać
Spoon style tylko ładnie wyglądaja, a pogarszają widoczność, wiem, miałem
Inni mogą napisać, że też mają i że tak nie jest. moje doświadczenia, moja opinia.

ty to czasem jestes taki do zerzygania rozsadny, ze czytac cie nie mozna

proste jest, ze lusterka spoon niczemu nie sluza, ale za to bardzo dobrze wygladaja. jakbyscie wszyscy byli tacy superrozsadni, to nikt nie zakladalby obnizajacego zawiasu i nie swapowal na jakiekolwiek wieksze silniki, bo to przeciez calkowicie zbedne do stania w miejskich korkach i jezdzenia po nierownych drogach
Spoon'y są bardziej aerodynamiczne od seryjnych łopat
aleście sie dowalili do tych lusterek ...i tak ich nie zmienie
Zmień lusterka na spoon'a

Auto jest kot ! Tylko felgę na jakąś fajniejszą bym zmienił
felgi też nie zmienie na razie bo wole silnik zmienic
podoba mi się!
A co się stało z poprzednimi felgami??
Kiedy wydech nie będzie pomarańczowy ??
Autko bardzo fajne, nie wiem czy bym coś tu zmieniał, może lotke faktycznie na czarno ( no i jak już to dłuższą ).

Pozdrawiam i gratki!!
a te felgi co były wcześniej to co to za firma/model - (hipower?) ?
tamte felgi to były BSA Racing i musiałem je sprzedać bo zmieniłem hamulce teraz mam rozstaw śrub 4x114,3 a lotka jest przecież dłuższa bo od vti i czarna tragicznie by wyglądała
fajniusi kolor ale biały na białych felgach bardziej przypadł mi do gustu ale i tak jest bardzo ładnie
Kolor fajny Moze byc z niej fajne auto
mały mod.... b16a2 ...

Co tu pokazujesz takie śmieszne mody.



Teraz pozostalo dac dobrą felge.
ee tam felga
zestaw rozpórek ..
nowe tarcze klocki ... przeowdy w oplocie fotele z itra

felgi potem

no grzebanie silnika
kokot szalejesz ziąąąąąąąąąąąą
szkoda ze komory nie pomalowales...
nie chciałem jej malować i nie miałem nawet zamiaru .. chciałem zostawić biała ..
to mogles odswiezyc. wyglada jak stare skarpety do nowego garnituru.
czyściłem ją ..

szczerze nie chciało mi się już farbami bawićna ten sezon w przyszłym roku i tak chce całe auto pociągnąć jeszcze raz bezbarwnym wiec wtedy bede sie spuszczał nad takimi szczegółami
No tą komorę wypadało by odświeżyć ale jak mówisz, że na razie nie to nie. Twoja fura.
ktulu wrzuć filmik jak pałujesz na zimnym
cypiz ale ty głupi jesteś ... silnik nie był zimny ....
się spiąłeś misiu przecież widąć jak się wskazówka podnosi
apropos, pozwolę sobie wrzucić:
http://pl.youtube.com/watch?v=qG_A4zkeW_M
Generalnie co tanie to drogie ...
skrzynia y21 zakończyłą swój żywot



to co widać to wałek na którym są biegi 1,2,3 ... skrzynia generalnie była dotyrana ... ja jednak dokonałem dzieła zniszczenia

no ale co by na dobre nie wyszło ... kupiłem drugą skrzynie s9b i okazało sie że wałki są takie same wiec przełożyłem na niego 1,2,3 z y21 poczym i drugą choinkę z y21 wsadziłem do obudowy s9b .. czyli teraz mam y21 z LSD w obudowie s9b ..


psuj dobrze ze sie uporałeś z hybrydą prędko a i LSD jest teraz
Piękna ewolucja EG Widziałem z daleka na żywo kiedyś pod M1 naprawdę kolor jest super aczkolwiek biała też była fajna

A felga mi się podoba akurat Zacny kierunek modów auto zrobione ze smakiem
nowy wydech 2,5 cala z nierdzewki czeka .. trochę duży do b16 ale kto powiedział że zostanę przy 1,6
muszę tylko poczekać na reanimacje kolektora wydechowego i zrobić płytę pod silnik ...
Czesc Ktulu teraz juz wiem czyje to rude jajko widuje Cie czesto na alejach , bardzo mi sie podoba i jeszcze b16 pozdrawiam
siema kutek dawno nie gadaliśmy
dawno i widze ze nie spisz z modami jak dokoncze swoje autko to tez je przedstawie jeszcze ze 3 miesiace i moze sie uda .hamule masz z "anglika"? tyl to 262 mm?
tył dokładnie to 260 .. i tak z angola vti
Czyli auto zostaje u Ciebie?
Dobrze, bo fajne jest.
nie wiem jak ktoś będzie chciał zapłacić odpowiednią kasę to czemu nie
masz juz odcykaną sprawe płyty?
no tak +/- tak
nie mam zamiaru zrobić płyty do rajdówki tylko taką żeby osłaniała i była w razie czego ..
przez to że mam kolektor 4-1 i on bardzo nisko schodzi to muszę coś takiego zrobić

jak ja zrobię to wrzucę fotki płyty i mocowania
z jakiego materiału bedziesz robil?
płyta aluminiowa i teraz nie wiem czy 4 mm grubości czy 5 .. 5 to zazwyczaj jest w rajdówce
nie rob aluminiowej bo zaraz Ci sie rozwali. tylko duraluminium!

jakbys byl zainteresowany to mam płyte z duraluminium z mojego byłego civica, była robiona pod b16a2 z kolektorem DC 4-1
dokladnie - juz to zreszta nieraz pisalem - duraluminium, najczęściej PA11
w rajdówkach 5mm to się robi pod baki paliwa, pod silnik 8mm
gdzie kupić taki materiał? na skupach czy w sklepach?
hm
poszukaj u siebie sklepów metalowych ..
i raczej w składach materiałów metalowych niż w skupach
Spytaj tu: http://profmetkoldetal.4b.pl/
dzięki gr00bciu
Mój kumpel z uczelni ogarina coś takiego. Robili już pod subaru, 6mm miała grubość ZTCP i do quadów. Jak coś to PW me.

najlepiej podać od razu grubość, materiał PA11 jest dostepny, rysunek w CADzie oraz czy są jakieś gięcia itp.
rzecz która ma osłonić silnik i kolektor wydechowy

płyta pod silnik

pozwoliłem sobie wykorzystać fotkę zrobioną przez artxa
w końcu od niego kupiona
Kiedy wrzucasz wydech na auto? Widzę Hanię codziennie pod wydziałem i ta pomarańczowa rurka aż się prosi, żeby dać jej odpocząć na złomie.
rurka już nie jest pomarańczowa pomalowałem sprayem na czarno
wrzucam jak tylko odbiorę kolektor i zrobię małą poprawkę
poza tym sam wiesz sesja ....
Do sesji to masz jeszcze 2 tygodnie, nie dramatyzuj
yhy jasne przy okazji trzeba zaliczenia łapać poza tym czasem w pracy trzeba się pokazać
juz nie bedziesz musial jezdzic z zacisnietymi zebami po ulicach
no zdecydowanie będzie pomocne znajdź tylko ten diwajs
Powiem ze fura "na żywo" się ŚWIETNIE prezentuje
Pozdrawiam!
dzięki
trochę Ci u nas zeszło
Przepraszam, że odbiegnę od tematu Twojego auta...

Czy ta płyta nie wpływa znacząco na podniesienie temperatury w komorze pod maską? Pytam, bo jakieś doświadczenie z płytami pod silnik mam, ale trochę innymi- montowanymi w samochodach policyjnych. Mają one odpowiednie otwory, które zapewniają wentylację i umożliwiają wymianę oleju, bez zdejmowania płyty.

Jeśli chcecie, mogę wieczorem wrzucić fotkę, dla przykładu.
wrzuć może coś w niej poprawie

generalnie sie też nad tym zastanawiałem jak ją zobaczyłem
ARTX powiedział że wyciągam tą osłoną plastikową która jest przymocowana do pasa przedniego i idzie od boku do podłużnic.. i niby bokami ma przedostawać sie powietrze do komory
poza tym ja nie mam klimy i w miejscu chłodnicy klimy była spora plastikowa zaślepka i ją wyrzuciłem sądzę że to powinno wystarczyć bo powietrze wali od przodu samochodu centralnie na blok i miskę
Jeśli chcecie, mogę wieczorem wrzucić fotkę, dla przykładu.



Przyda się.
dzięki
trochę Ci u nas zeszło


No troszkę ale milo było u Was... hakerzy
Do następnego spota!
oj będzie ale sądzę że tym razem południe przyjedzie do Wawy
Zapraszam!
Ale tak Hurtowo czy pojedynczo... na wieczór ?
sie zobaczy jak sytuacja sie wyklaruje .. póki co mówie za siebie może dwóch nas bedzie
Czy ta płyta nie wpływa znacząco na podniesienie temperatury w komorze pod maską?


wogole nie wpływa, to jest typowa płyta jaka maja samochody rajdowe a nie musze chyba mowic w jakich warunkach pracuje silnik
odprowadzenie ciepła ma wystarczajace na boki bo sa duze "szpary" bo bokach, zrobienie takich otworow w płycie rajdowej moze ja tylko osłabic i nikt czegos takiego nie praktykuje bo to zupełnie nie potrzebne.
a to ze zdjęcia to nie jest jakaś standardowa płyta z octavii "cross-country"?
a to ze zdjęcia to nie jest jakaś standardowa płyta z octavii "cross-country"?



Z tego co mi wiadomo to nie.
Ktulu, mozesz podac wymiary tej plyty, bo sam zamierzam taka zamonowac u siebie. z gory dzieki
generalnie wszyscy chcą ode mnie wymiary .. no spoko tylko sie zastanawiam w jaki sposób chcesz ją wygiąć ? to jest 8 mm duraluminium
na prasie.
mały update ..
wydech zamontowany, płyta też..
poza tym doszła rozpórka Ultra Racing short shifter Fidanzy..
na półce czekają na nowe tarcze i klocki przewody w oplocie Goodridge.


aaa zimowy setup .. gustowne staluuny









oj tym wydechem ladnie bedziesz obcieral
bardziej płytą ocieram
ładny kolor
w jakim celu short shifter ? dla mnie to krok wstecz...
dlaczego krok wstecz ?
ja po prostu lubię jeździć z shortshifterem wygodniej dla mnie biegi się zmienia, krótszy skok lewarka
Bardzo ładne auto, często go mijam idąc do szkoły z busa, chyba kierownica też jest od niedawna?
wylądowała jakoś 2 miesiące temu
jak jest zima to nie chodze do szkoły;p uszło mojej uwadze:)
Wydech miodzio , a rozpórka miażdży cyce
mały update

moim łupem padły nowe felgi.. Enkei Racing Peaks 16" niestety w dość opłakanym stanie ale za niezłą cenę



mają dość poobdzierane ranty .. sporo wżerów ...i dwie są nie ładnie przeciorane ale do zrobienia .. renowacja przekroczy wartość zakupu felg ale i tak się opłaca

pozostaną w oryginale czy srebrny środek i polerowany rant .. w tym sezonie raczej ich nie założę ..
z innych nowości .. doszły lusterka spoon style.. nowe hamulce i zawieszenie amory Bilstein B8 i springi Eibach

a z nie ciekawych rzeczy jakiś jeb kut zajechał mi drogę


korzystając z okazji auto zostanie całe od nowa pomalowane bo poprzednio źle położyliśmy lakier .. poza tym zostanie silnik wyjęty i pomalowana komora na biało...

to tyle

dalszy plan po ogarnięciu nadwozia:
-stabilizatory: przód MB6 tył DC2
-ponowne wyprucie wnętrza i przód na na czarno
-jeden kubeł na miejsce kierowcy
-kiera z większym odsadzeniem
-zegary: ciśnienie i temperatura oleju
- może coś jeszcze wskoczy
- no i zabawa z silnikiem

to by było na tyle .....
malinowo ! fele pro, na aucie juz czy dopiero po odnowieniu ?
ziom opon ni ma


na aucie dopiero po renowacji będą ..
jaka rozmiarówka?
czego rozmiarówka ??
felgi
16/7 ET45 tylko szerokości nie jestem pewien bo takie nie całe 7 cali wychodzi
195 na tył, dać w negatyw i wejdą
na przod mozesz i dystans podkładać bo miejsca jest sporo.
wiem i tak będą 195/45 poza tym muszę przestawić kąty kół bo auto delikatnie w górę poszło i się wszystko popier..... ale to po lakierze i stabilizatorach bo jak na razie nie mam siły na grzebanie ....
piekne eg, az sie napatrzec na zdjecia nie moge heh:)
kolor znakomity;]
Opłaca Ci się ją lakierować od nowa? Bo lakier na oko wygląda dobrze, coś tam przy lampie odpryskiwało i w sumie tyle zauważyłem. Ja bym tylko błotnik pomalował.
Aha, i żeby Ci do głowy nie przyszło zmieniać znowu na biały!
no Ktulu pochwal się ile dałeś:D Mega okazja...
fele fajne!
Blaid widziałeś że lakier nie jest ładnie położony .. więc postanowiłem, korzystając z okazji dostania kasy z OC chłopa że pomaluje jeszcze raz .. rozważałem zamianę koloru ale jakoś nie chce ... za dużo kasy by pochłonęło .. wole zacząć w silnik inwestować

kopi nie powiem
rozważałem zamianę koloru



a mogło być tak pięknie

no ale

plany na najbliższy sezon konkretne!! nowa fela kozak!

ps. i dobrze że kolor zostaje
bardzo ładna felga!

ja bym dał polerowany lip + środek:

a. w kolor auta
b. srebry
c. polerowany
Blaid widziałeś że lakier nie jest ładnie położony .. więc postanowiłem, korzystając z okazji dostania kasy z OC chłopa że pomaluje jeszcze raz



i znowu będzie tyle jebania się z tym malowaniem...
ale przecież nie ja będę malował tylko już daje do zakładu ..

a felga raczej srebrna ..
czego rozmiarówka ??



majtek

d. czarny środek + polerowany lip

fatal error...
Pełnia ... ty pilnuj swojego strucla ok ? .
Full polished i będzie kozak

A z łatwiejszej opcji biały środek + lip polerka
srebrny środek + lip polerka
Pełnia ... ty pilnuj swojego strucla ok ? .



Nie mój cyrk = nie moje małpy , jak dla mnie mogą być i różowe koła z białymi kropkami

PS. Nie bij
czarne i lip w kolorze jakim jest auto oo taka wenna mnie poniosła
czy tego potworka czasem mozna zobaczyc na ul. Gramatyka przy budynku zarzadzania?

Jesli tak, to na zywo wyglada naprawdę szatansko.
Do tego koloru to tylko wzór felgi ala rota j-mag. Było takie pomarańczowe eg z oryginałem mugena chyba i zmiażdzyło mi parę lat temu cyc. Ta felga sama w sobie zajebista, ale do tego koloru ja już mam swój ideał
biały środek + lip polerka

czy tego potworka czasem mozna zobaczyc na ul. Gramatyka przy budynku zarzadzania?

Jesli tak, to na zywo wyglada naprawdę szatansko.



no można ..


Grooby .. a myślisz że co jest w moim avatarze ?... nie chce kopiować a ta felga mi się podoba .. i

rozważam tylko takie opcje:
-pełna polerka
-oryginał czyli srebrny środek i polerowany rant
-biały środek i polerowany rant ..
każda opcja dobra
dokładnie obie opcje bardzo fajne i bardzo konkurencyjne, także masz teraz małą rozkminkę najlepiej było by je założyć i spróbować trochę VT. Bez opon można przymierzyć bądź postawić obok auta pstryknąć fotkę wkleić koło i kombinować z kolorami. Potem będziemy oceniali
zrob to kolo wedlug opcji, ktora jest ci najblizsza i poprostu pokaz koncowy efekt.. tak to nie ma co rozkminiac. to nie dzial "styling" i bez sensu jet klepac przez 10 stron co sie komu podoba, bo i tak wiadomo, ze kazdy wybralby cos wedle swojego gustu.
śrebrny środek polerka rant
szczerze najbardziej się skłaniam ku oryginałowi ..
- fajnie wygląda na polerce jak wspomniał Grooby o EG Imola na Mugenach polerowanych ... kolor krzykliwy to felga też .. ale ja nie chce aby aż tak krzyczał ..
-biały środek... hmm . miałem białe felgi 1,5 roku temu i póki co wystarczy .. poza tym od pewnego czasu jest bum na białe felgi ..

także zostaje oryginał
dobry wybór
odnowione pewnie siądą elegancko na imola eg
aaaa co będę gorszy





fotka nowego błotnika



poza nim w sumie to wylądował nowy zawias Bilstein B8 na sprężynach Eibach Prokit

i filmidło
http://www.youtube.com/watch?v=iicoy2LqgX4 .... chyba ARTX na miejscu pasażera
z czasem coraz bardziej przekonuje sie do IMOLII ale i tak trzymam sie zdania ze z bieli to za h... bym nie przemalował
ps. fajne foteksy
cos z felgami sie ruszyło?
jeszcze ... przez malowanie auta
bo chce go całego pomalować od nowa .. bo za pierwszym razem źle siadł lakier ..

a lakiernik trochę w kulki leci ;/
poza tym sesja się zbliża i rzadko bywam w robocie więc i mało kasy mam ostatnio na grubsze rzeczy .. w lipcu dopiero pewnie je oddam do roboty
Jak tam engine-damper? Daje to cos?
chyba niewiele, bo był na sprzedaż niedawno;p
dopiero po zdemontowaniu go stwierdziłem że daje coś ...
dopiero po zdemontowaniu go stwierdziłem że daje coś ...



A co konkretnie?



spyphoto ...

nowy lakier:P
Enkei Racing Peaks + Pirelli Dragon

z nowości, których nie widać:
-shifter z itra (zajebista sprawa ARTX )
-rozpórka tył góra
-kierownica z odsadzenie replica Sabelt Acropolis
Piekne kolo!!! musze na zywo obmacać przy okazji wizyty w krk:)
reszta gratow tez bardzo fajna:)
Bardzo ładnie, dobrze że jej nie sprzedałeś
Chciało by się powiedzieć - w końcu

I trzeba koniecznie zrobić jakieś normalne zdjęcia
mi sie podoba, fele kozak , a fotki zrobimy ..soon ;]
a fotki zrobimy ..soon ;]



razem będziecie ślicznie wyglądać
szyderca





więcej fotek wrzucę jak powybieram co ładniejsze z wypadu na tor w radomiu ..

świeży lakier i już odpryski ależ mnie to wku..... ląduje bra nie dla wyglądu tylko dla ochrony maski
świeży lakier i już odpryski ależ mnie to wku..... ląduje bra nie dla wyglądu tylko dla ochrony maski

a może przeźroczystą folię?
na żywo wygląda prze zajebiście , z bra tesh da radę ....
myślałem nad tym ale już po ptokach... narobiły się odpryski więc nie ma senesu pakować folii .. póki co będzie allegrobra, a na dłuższą metę poluję na OEM Full Nose Cover
świetny kolor, zacne EG. Małe odpryski na masce od kamyczków sa nie do przyjęcia...tez mam nowy lakier i jeszcze na początku tego sezonu nie bylo prawie wcale teraz z bliska widac kilka. Jak kupisz allegrową bre powiedz coś o jej wykonaniu też nad tym myśle.
Pzdr
wyglada ladnie. ostatnio mi gdzies przeknales na ulicy i rzuca sie fura w oczy.
more photos











Naprawde fajna pomaranczka gratulacje ja mysle o oklejniu calego samochodu. Narazie mam oklejona maske i zero odpryskow pozdro!
no właśnie okleję przód ... bo i tak zderzak trzeba pomalować bo bezbarwny zszedł w kilku miejscach .... jak nie urok to przemarsz ruskich wojsk ... ale przy okazji poprawi się to już kamyki zrobiły ..
zdecydowanie dobre fotki, civic pasuje do toru znakomicie.
Na początku nie byłem przekonany do tego koła na tym aucie, teraz widzę, że się myliłem
jednym słowem nie ma się do czego przyczepić , kolor , felga ... wszystko jak trzeba i na swoim miejscu
godnie się prezentuje
dzisiaj na zywo oblookalem , na zywo kolorek jeszcze bardziej daje rade !!! auto naprawde zacne !!
fura jest kozak i daje rade
pomarańcza wymiata! chociaż dalej trzymam sie zdania ze z białego koloru tak łatwo bym nie zrezygnował załapałem sie raz na podwózkę i musze przyznać ze zapindala zdrowo
eee tam wtedy to słabo było teraz jest o wiele lepiej
eee tam wtedy to słabo było teraz jest o wiele lepiej



potwierdzam
eee tam wtedy to słabo było teraz jest o wiele lepiej



Rogal eSą nie mógł nas dogonic heheh wiec nie było tak słabo
2 października 2009 roku o godzinie 22.20 mechaniczna pomarańcza zakończyła swój żywot..
nadwozie tak dostało że naprawa jest bezcelowa ....
muszę pomyśleć co dalej


temat do zamknięcia ...
współczuję ziom...
współczuję ziom...



x2
szkoda mam nadzieję że Tobie nic sie nie stało
szczerze współczuje...widziałem auto ostatnio w r-m'iu -szkoda.
ziom auto sie zmieni! ważne że Tobie nic sie nie stało!
dobra po ochłonięciu i przemyśleniu gruntownym co robić czy pozbywać się czy zmieniać.
podjąłem decyzję, że samochód zostanie odbudowany.
Plan:
-auto jedzie na płytę i zostanie wyprostowane
-rozłożenie auta na części pierwsze
-obspawanie nadwozia i montaż większej ilości sensownych rozpórek
-wymiana przednich wahaczy i kołyski na nowe
-wymiana wszystkich gumek w zawieszeniu na nowe => ES
-odwiedziny u lakiernika po raz steny ... malowanie przodu .. komory silnikowej
-zmiana hamulców przód turbo groove + yellow stuff
-zmiana kół znowu ...... ciekawostka poniżej
-na koniec pozostanie silnik najprawdopodobniej zmiana

planowany wyjazd okolice kwietnia

zamieszczam poglądową fotkę jak auto wygląda, żeby potem nie było jakiś dziwnych opowieści na temat ... "ale był rozdupcony" czy coś innego



aaaa i ciekawostka co się stało z jednym z Enkei Racing Peaks na torze w Radomiu 26.09 ... podkreślam, że w nic nie uderzyłem, był zakręt w prawo otwierający się i pedał gazu w podłodze .. zapytajcie Tomaca, Furiousa ...


z nadwoziem dramatu nie ma. koło natomiast to niezła ciekawostka...
łookurfa!
Tor Radom, to widzę killer dla felg
ciśnie mi się na usta - rotasrota..
haha wtedy to była czarna sobota .... wtedy nieliczne osoby wyjechały bez uszkodzeń samochodu mniejszych lub większych ....
ciśnie mi się na usta - rotasrota..





przeciez to nie rota
Price nie zrozumiałes aluzji Fawora
felga sama z siebie tak się nie rozpada, oczywiscie jesli jest w pełni sprawna. obstawiam, że niestety tak nie było albo była zle przykręcona
nie chcialbym zaczynac bezsensownej polemiki ale moze to wlasnie dobry przyklad, ze prawie kazda felga moze sie poddac...

a co do fury to jak napisales, ze naprawa jest bezcelowa to myslalem, ze dostales jakos w bok czy cos w ten desen tak, ze nic sie zrobic nie da a tu zle to nie wyglada
Ja w kwestii felg. Jak widać nie trzeba mieć Roty, żeby felga nagle bez żadnego powodu się rozpadła. Wystarczył stary, poczciwy Enkei. Było paru ludzi upalających dość intensywnie na Rotach i kompletnie nic się im nie działo. Dobrze że to nie jakaś Rota się rozpadła dając pożywkę forumowym hatersom . Ten epizod na torze w Radomiu to doskonały dowód na to, że KAŻDA felga może być zabita. Tak. Nawet jakiś tam rarytas JDM
gaseb, tomac, jestescie niezawodni jesli chodzi o temat felg
ja tam mówię .... zmęczenie materiału ... nie chce tych felg bierzcie je w ch**
btw przynajmniej mam ekspozycję w pokoju za 2500 zł w postaci pięciu felg (+jeden speedline z dzwona rozcięty w pół)
ja tam mówię .... zmęczenie materiału ... nie chce tych felg



Właśnie mnie uprzedziłeś też obstawiam najzwyczajniejsze w świecie zmęczenie materiału.
zmeczenie materiału? jesli felga nie miała widocznych pęknięć na ramionach to nie mogła się tak rozpaść sama z siebie

ja bym tu raczej widział błąd ludzki lub wcześniejsze uszkodzenie felgi (w końcu nowe nie były i nie wiadomo co było z nimi robione). jesli jedna z pozostałych felg była zle przykrecona o czym sam napisalem to równie dobrze moglo to byc przyczyna zniszczenia przedniej felgi.
dzizas.. styknie..

wiemy, ze rota jest the best w radomiu i wiemy tez, ze w wszystkie jdmowe felgi od gaseba tez sa the best.. wszyscy to chyba rozumieja i nie trzeba juz dalej ciagnac tego tematu..
Markos Ty też jesteś the best, żeby Ci głupio nie było
markos a tobie co się stało? kanar cie złapał czy dupsko odmarzło w nysce?
nic mi sie nie stalo, ale obaj jestescie juz nudni z tymi dyskusjami o felgach..

nyska od wczoraj nie odpala, wiec jesli gdzies zmarzla mi dupa, to raczej... w drodze tramwaj-metro, metro-autobus, autobus-budynek, w ktorym pracuje
nyska od wczoraj nie odpala


a nie ma tam w bagażniku jakiś części co by pomogły jej odpalić?
jak byś nie zauwałył, nie ja rozpocząłem tą dyskusję
hm z tą felga z jajowatymi otworami podziało się na jeszcze wcześniejszym track dayu na tym akurat sprawdzałem dokręcenie felg. poza tym uważam że ta felga była kiedyś prostowana i bóg wie co się działo z tymi felgami ...
generalnie są to 3 częściowe felgi a jakiś melepeta je zespawał ... więc coś prawdopodobnie było kombinowane z nimi ... generalnie palsześć z tym... po tej przygodzie oduczyłem się kupować używane felgi niewiadomego pochodzenia .....
Ktulu, Bardzo mi przykro z powodu tego co się stało Twojej niuni. Cieszę się, że podjąłeś taką a nie inna decyzję. Zrób ja pomału, dobrze i dokładnie. Plusem tej całej sytuacji jest to, że zimę spędzi w miłym i suchym garażu:) Moja w tym roku pierwszy raz będzie mierzyć się ze śniegiem:) Trzymam mocno kciuki za wyjazd w kwietniu... i obyś miał wytrwałość w dążeniu do celu i skończeniu projektu:) Moja stała od grudnia do czerwca... a miałam takie dni kiedy, już normalnie, nie mogłam na nią patrzeć!

Temat felg to temat rzeka na tym forum:) Wiadomo, że nie ma "złotego" materiału który by wszystko wytrzymał. To tylko kawał metalu który nie jest przecież wieczny... i nie staje się nieśmiertelny jak ktoś go nazwie Mugen, Spoon, Enkei czy Rota:)
Dzieki wielkie słowa otuchy ..

pomarańczowy i tak miał nie jeździć w zimie po to został zakupiony szarakszpachlex edek
poza tym pomarańczowy to jedyna rzecz na którą mam zawsze czas i cierpliwość a nie raz do białej gorączki mnie doprowadzał (taka warstwa lakieru że miernik errora łapie )

a po złożeniu auta tylko jeszcze nie wiem czy z tym silnikiem ... yy nie z nowym silnikiem wybieram się na odkładane od 8 miesięcy strojenie do warszawy
No to jak już w końcu zawita w Warszawie... to grzechem będzie jak nie spotka się z turkusową:) na jakieś zdjęcia:)
ja jestem za

ale do tego czasu jeszcze wiele wody w wiśle upłynie
no czekamy czekamy co tam za plany dalej ..
no generalnie dziś odebrałem auto od blacharza z prostowania na płycie

i co ciekawe sprawa okazała się błahostką... wyprostowanie pasa przedniego, progu i ustawienie symetrii osiowej jednego punktu mocującego kołyskę
samochód może nie wygląda teraz najpiękniej bo tak :

już zacząłem kompletować kilka rzeczy
na dobry początek
końcówki drążków, drążki i sworznie

w trakcie prac nad autem wymienię gumy na ES hyperflex master kit, tylny stab na zestaw obxa i prawdopodobnie przednie górne wahacze
w sumie i tak wymieniam całe przednie zawieszenie na nowe łączenie ze zwrotnicami i kołyską mimo że nie bardzo muszę, ale w razie czego nie chce myśleć która część jest krzywa.

plan działa to obspawanie całego nadwozia ... nie ukrywam, że myślę nad rollcagem bo i tak to jest auto hobbystyczne jedynie i do jazdy w lecie

i w sumie to tyle ...



aaa zapomniałbym ... w niedziele przyjeżdża jegomość po B16 .. więc nastąpiła zmiana jednostki napędowej, aaale o tym powiem więcej jak już silnik będzie w garażu


P.S. wreszcie zebrałem się w sobie i kupiłem normalny aparat więc to są ostatnie zdjęcia z komórki jakie wrzucam
w niedziele przyjeżdża jegomość po B16





czyli w sobote impreza
ja biore cole, lukas czipsy, ktulu zamawia pizze to race musi ogarnac dz***i
b16 sold!



teraz przyszedł czas na żmudną pracę nad nadwoziem i zawieszeniem
wszystkie kolory tęczy są na tym aucie
nie wiele mi brakuje




ale cóż za głupotę trzeba płacić
wszystkie kolory tęczy są na tym aucie



Życ kolorowo nabiera nowego znaczenia
super żę jesteś w stanie/masz chęc odratować "starą hąde" trzymam kciuki!!
nie specjalnie mam wybór ...
co wyrzucę ją na śmietnik ?

poza tym od szesnastego roku życia marzyło mi się przez siebie zbudowane EG z ponad dwustukonnym silnikiem.. i nawet nie wiele mi brakuje żeby to marzenie spełnić .. zostawię go sobie do zabawy i dozbieram na jakieś auto do jazdy na co dzień
jakiś sedan hondy albo coupe

no w sumie do zestawu będzie mi brakować hondy beat i będzie zajebiście
że też ci sie chce odbudowywać ale może lepiej tak niż szukac nowej innej w dobrym stanie
może to zwykłe przywiązanie do tego pomarańczowego padalca?

jak się 80% prac przy aucie samemu wykonuje to ma się do niego innego podejście trochę
Mi też ostatnio przydarzyła się podobna stłuczka. I wierz mi Ktulu że ja też wolę odbudować auto niż szukać czegoś innego.
Jak najbardziej słuszna decyzja.
Ktulu, popieram również.

Dla otuchy spójrz na mojego http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=3052

Tak samo jak Ty od dziecka kochałem się w HB Vg.
najs, najs w sobote oblokam
Fajne D13
Fajne D13




taki mały downgrade... w końcu kryzys jest ..
Noooooo gratuluje nowego silniczka!!!!!! Jak wpadnę na Kraków to zawitam z Pełnią oblukać!!!!!
kochałbym go piękny Gratuluje
gratuluje nowego serducha




licze na obszerne fotostory w temacie
Wow ale niespodzianka

Taki brudny...nie podoba mi się
osz ty!! ze tez udalo sie utrzymac w tajemnicy:D dalej masz koncepcje lowcostowego swapa??
bedzie zapierdalaka:D
osz ty!! ze tez udalo sie utrzymac w tajemnicy:D dalej masz koncepcje lowcostowego swapa??





1/ żaden swap nie jest lowcost
2/ przecie jest tajemnica ,nie

1/ żaden swap nie jest lowcost




jak się chce to się da ograniczyć ....
Da sie zaoszczedzic na robociznie, ale czesci trzeba kupic...silnik, skrzynia, polosie, mocowania, wszelkie rury, kable, itd.
Oczywiscie zakladajac, ze zawias i hamulce juz sa zrobione, bo bez tego wsadzanie mocniejszego silnika to glupota.
Nie chce mi sie wierzyc, zeby swap na k20 w 5/6 gen wyszlo mniej niz 10-12 tysi...bez robocizny, bez zawiasu, bez hamulcow.
Chyba ze ktos ma tani, wałowany silnik...choc w Wawie chodza po 7-8 kafli (wiec circa cena rynkowa).

Reasumujac: zaden swap nie jest tani.
Da sie zaoszczedzic na robociznie, ale czesci trzeba kupic...silnik, skrzynia, polosie, mocowania, wszelkie rury, kable, itd.
Oczywiscie zakladajac, ze zawias i hamulce juz sa zrobione, bo bez tego wsadzanie mocniejszego silnika to glupota.
Nie chce mi sie wierzyc, zeby swap na k20 w 5/6 gen wyszlo mniej niz 10-12 tysi...bez robocizny, bez zawiasu, bez hamulcow.
Chyba ze ktos ma tani, wałowany silnik...choc w Wawie chodza po 7-8 kafli (wiec circa cena rynkowa).

Reasumujac: zaden swap nie jest tani.




te połowe rzeczy które ty wymieniłeś już jest zrobiona więc nie wiem co ty liczysz ...
ja wiem na czym mogę zaoszczędzić i to sporo kasy..

fakt, że wszystkie prace zostaną wyknane przez mojego kumpla przy mojej asyście..
czasami zamiast coś kupować można pomyśleć i samemu coś zrobić
i twierdze, że niejednokroć coś zrobione pod siebie z odpowiednich materiałów będzie lepsze niż masówka


poza tym kupiłem silnik mam nadzieje że dobry i czekam na resztę gratów
pozdro dla karpaka20
te połowe rzeczy które ty wymieniłeś już jest zrobiona więc nie wiem co ty liczysz ...



Licze silnik, skrzynie, komputer, wiazke, polosie (do przerobienia, bo to taniej niz np. hasport), mocowania, ciegna, itd.
Szczerze, nie bardzo widze, na czym mozna tutaj zaoszczedzic, oprocz wystrugania mocowan, zamiast kupienia gotowca.

Wojtek, ile Ty chcesz mocy na tym silniku zrobic? czy "k20 sztuka dla sztuki"?
silnik chce mieć seryjny:
czyli:
-dolot + ssący
-wydech
-strojenie
ile wyjdzie mocy tyle wyjdzie .... cicha nadzieja 230 KM
-szpera bo bez niej nie wyobrażam sobie jazdy takim samochodem

sztuka dla sztuki? raczej nie ..
1. zawsze chciałem coś takiego
2. zdecydowania mam zamiar wykorzystywać możliwości auta na tyle na ile będę umiał czyli częste wypady na tor cel poznań
brawo.. czyli tak jak mówiłeś...
seryjny kolektor nie pasuje. polosie da sie zrobic na miejscu dopiero po tym jak zawiesisz silnik w komorze. nie wiem jakich mocowan bedziesz uzywal, ale pewnie klejąc jakieś na miejscu da sie kilka plnów zaoszczędzić. cięgna i shifter glownie sie bierze z rsx type s - to z ep3 srednio chce pasowac jesli lewarek ma byc w miejscu seryjnego.
seryjny kolektor nie pasuje. polosie da sie zrobic na miejscu dopiero po tym jak zawiesisz silnik w komorze. nie wiem jakich mocowan bedziesz uzywal, ale pewnie klejąc jakieś na miejscu da sie kilka plnów zaoszczędzić. cięgna i shifter glownie sie bierze z rsx type s - to z ep3 srednio chce pasowac jesli lewarek ma byc w miejscu seryjnego.



shifter z accorda
reszta wymienionych rzeczy do zrobienia nawet kolektor .. generalnie jak się uda tanio to sie uda ... jak się nie uda to trochę więcej czasu to zajmie i sie kupi
sztuka dla sztuki? raczej nie ..
1. zawsze chciałem coś takiego
2. zdecydowania mam zamiar wykorzystywać możliwości auta na tyle na ile będę umiał czyli częste wypady na tor cel poznań

to dla mnie wlasnie sztuka dla sztuki. IMO za ta kase mogles miec szybcze B.

ale skoro taka droge wybrales zycze Ci powodzenia i oby obylo sie bez problemow. trzymam kciuki!
widze zajebiscie wielka roznice miedzy b zgrzebanym pod sufit, a nieotwieranym i seryjnym k z bolt-onami. moge nie pisac gdzie dostrzegam ta roznice?
zdecydowanie wole seryjne K a niżeli B ... poza tym
jak dobrze pójdzie to ten silnik ze wszystkim co chce wyjdzie taniej niż (tu zacytuję markosa) B zgrzebane pod sufit ...

i w ogóle uważam że takie K20 będzie dużo lepsze
strach tu cokolwiek teraz napisać normalnie .....

powodzenia Ktulu



ps: bez przesady z tym B vs. K
W przypadku tego auta różnica pomiędzy B i K jest spora - między innymi to, że gdyby padło na B-serie to auto mogłoby zaraz po zimie wyjechać na drogi i pojeżdżawki. A tak to będzie K-seria, z której wsadzeniem jest znacznie gorzej (zważywszy na to, że ma być low cost).

Tak czy srak życzę powodzenia, pomimo, że na Twoim miejscu bym się za K nie zabrał
jak dobrze że nie jesteś na moim miejscu
wręcz wyśmienicie fkońcujesteś number one in da hausen
K to dobry wybór z dużym potencjałem na upalanie ...
a decyzje który i czemu to każdego sprawa indywidualna

napijcie się piwka, piątek jest
jak dobrze że nie jesteś na moim miejscu



Nawet sobie nie zdajesz sprawy jak się z tego cieszę.

EOT
markos masz prawo miec wlasne zdanie. szanuje to

Ktulu.. tak jak pisalem - trzymam kciuki za szybki i bezproblemowy wyjad!
widze zajebiscie wielka roznice miedzy b zgrzebanym pod sufit, a nieotwieranym i seryjnym k z bolt-onami. moge nie pisac gdzie dostrzegam ta roznice?



a w czym zgrzebane B ustępuje seryjnemu K jeśli tyle samo KM/Nm i właściciel nie ma zamiaru dalej gmyrać?

mi by więcej frajdy zrobiło grzebanie b serii (radocha z każdego nawet drobnego modu zmieniającego coś w silniku) niż jednorazowy swap na K

tak czy inaczej, B czy K zyczę powodzenia przy projekcie i trzymam kciuki za szybki wyjazd z garażu
a w czym zgrzebane B ustępuje seryjnemu K jeśli tyle samo KM/Nm i właściciel nie ma zamiaru dalej gmyrać?


hmmm awaryjnością?


Dobry wybór, trzymam kciuki.
Nie chce mi sie wierzyc, zeby swap na k20 w 5/6 gen wyszlo mniej niz 10-12 tysi...bez robocizny, bez zawiasu, bez hamulcow.
Chyba ze ktos ma tani, wałowany silnik...choc w Wawie chodza po 7-8 kafli (wiec circa cena rynkowa).

Reasumujac: zaden swap nie jest tani.



za 10 czy 12 tys można już zrobić w miarę pewne b18 na dobrych gratach n/a ~220KM

no ale nie chcialbym sie spierac. Nie moja kasa, nie mój pomysł na tjuning, tylko moja opinia
za 10 czy 12 tys można już zrobić w miarę pewne b18 na dobrych gratach n/a ~220KM


Nigdy taki projekt nie jest w 100% pewny... no a już na pewno dużo mniej bezawaryjny niż seryjny nieotwierany silnik.
nitro pewnie o łapy Ci chodzi ... jednak jestem w 100% pewien, że to co wykonamy w niczym nie będzie ustępować hasportowi no może poza estetyką ale że tak powiem mnie to wali ...., a nawet więcej sądzę, że będą mocniejsze

wychodzę z założenia że nie wszystko co ma metkę jest dobre bo można zrobić lepsze samemu tylko trzeba dobrze przemyśleć .. w końcu te łapy też ktoś kiedyś z rzeźbił

a co do przewagi K nad B

kierowałem się tym, że przy małych modach ma się lepsze efekty KM/Nm ..
mocniejszy dół no i 6 biegów

poza tym za tą kasę Youtro czyli powiedzmy 12 tysi będę miał to k20 zamonotowane odpalone zeszperowane ze zrobionym dolotem i wydechem
do tego mi bedzie trzeba tylko ssaka i strojenia i moc w granicach 230 o ile się nie mylę i dalej seryjny silnik ... i przede wszystkim młodszy .. bo ma stosunkowo mały przebieg

chce mieć stosunkowo bezawaryjny silnik ... nie chcę zachodzić w głowę jak coś spierdoli co źle zostało złożone ... fabryka to fabryka ... żaden składanym na zajebistych gratach silnik tego nie przebije
a nawet więcej sądzę, że będą mocniejsze

czyli wytniesz je z jednego klocka 7075 i nie beda nigdzie skrecane? po co takie zapewnienia.. beda jakie beda.
no może z deka przesadziłem, ale wytrzymają to co mają wytrzymać ..

poza tym mam kilka ciekawych pomysłów jeśli chodzi o zamontowanie silnika ale to już w trakcie prac wszystko wyjdzie .. póki co to jest pisanie palcem po wodzie i gdybanie .. a co będzie to będzie .... ja na razie muszę do reszty auto rozebrać i przetransportować nadwozie i obspawać je potem przymiarka silnika i przygotowanie do malowania ... a do tego czasu plan działań może się jeszcze zmienić

btw. z tego co widzę po fotkach to poduszki są wycinane z jednego kawałka aluminium a łapy są spawane .....
poza tym za powiedzmy 12 tysi będę miał to k20 zamonotowane odpalone zeszperowane ze zrobionym dolotem i wydechem



czyli wydało się - dostałeś K20 za darmo

czyli:
-dolot + ssący
-wydech
-strojenie
ile wyjdzie mocy tyle wyjdzie .... cicha nadzieja 230 KM

bez bardzo dobrego kolektora wydechowego i ssacego nie ma szans na taką moc.

po 03-

kolektory są póki co sprawą drugorzędną .... poza tym z czasem można je zmienić
bez bardzo dobrego kolektora wydechowego i ssacego nie ma szans na taką moc.



nie przesadzal bym,wystarczy popatrzec na projekty w ecu...
wynik jak najbardziej realny,nawet bez zmiany ssacego na rbc.
podoba mnie sie to ze coraz wiecej k20 pojawia sie Vgenach

bez modow tak czy siak bedzie okrutnym zapierdalaką

Powodzenia przy swapie
nie przesadzal bym,wystarczy popatrzec na projekty w ecu..

a widziales jaki jest kolektor wydechowy w tych autach?
no właśnie kolektor wydechowy jest elementem który stoi pod znakiem "?" w tym projekcie


powiem jedno
nie spieszy mi się żeby auto już jeździło .. kiedy wyjedzie wtedy wyjedzie... jak mi nie wyjdzie przy kombinowaniu to poczekam i kupie to co będzie potrzebne ...
po prostu za nim wydam tą kasę chce sprawdzić gdzie da się coś wykombinować sensownego co będzie spełniać swoje zadania i będzie przy tym przede wszystkim bezpieczne
toda to mega kasa ale taki dc czemu nie
nie ma tody do kswapa. Pomyśl zanim napiszesz.
na fakt zapomnialem ze to 5gen
toda to mega kasa ale taki dc czemu nie

jest cała masa innych (do Kswapa) o wiele lepszych kolektorów niż wspomniany przez ciebie DC
Nie zdążyłem skomentować i zamknęliście topic

K na plus. Ale zastanawiam się skoro chciałeś mieć szybkie i mocne EG na jakimś seryjnym silniku ze sporym momentem to czemu nie tańsze wyjście? H22A ze skrzynią szperowaną, z odpowiedniego źródła, można dostać taniej niż K, a skoro chcesz mieć prawie serię to czemu nie H? Kolektory są, wałki, zawory, sprężynki są, szpery są, prawie wszystko jest i to tańsze niż do K, a moc i moment podobny.

Jednego jestem pewien, że to siadnie Chciałeś B16 i masz, chcesz K20 i będzie! I na pewno się nie zmarnuje, szczególnie, że ogarniasz fajerę jak niewielu!
bo k20 jest łatwiej modyfikowalnie .. jest lżejsze i mniejsze gabarytowo ... ma 6 biegów i jest młodsze


P.S. widać jak ogarniam.... ... po barierkach latam jak mało kto ...
Hmm, rozsądne rozwiązanie, niezaprzeczalne zalety, nie wiedziałem
Skończyłeś to o co dzwoniłeś?
Kiedy można podbić zobaczyć jak prace idą?
nie zaczęliśmy nawet .. poza tym nie obspawujemy u mnie .. tylko u kumpla i tam też silnik zainstalujemy ... potem przygotówka .. malowanie i składanie auta już u mnie ... na euro 2012 chyba zdążę
na euro 2012 chyba zdążę


No chyba jak będziecie raz w tygodniu tylko po godzinie grzebać
Druga sprawa kasa... W tym wypadku może się przeciągać, ale chyba z tym problemu niema.

Jak będziecie potrzebować pomocy fizycznej, psychicznej, czy też techniczno-elektroniczno-mechanicznej to dajcie znać!
spoko damy radę .

kasa ??? phi .........

mniej jej trzeba niż się wydaje
kasa ??? phi .........

mniej jej trzeba niż się wydaje



wszystko wyjdzie w praniu Ktulu ...

tez tak myslalem na poczatku przy swapie na H (co jest tansza alternatywa oczywiscie)

oczywiscie zycze jak najlepiej czyli szybko i w rozsadnych pieniazkach

wkoncu jakies EG z K bedzie w klubie


ps. myslisz ze bez lap Hasporta bedzie latwo silnik usadowic ?
wydaje mi sie ze nie jest to tak chop siup idealnie ulozyc...
te łapy też kiedyś ktoś zrzeźbił

poza tym myślisz że pierwszy raz do do takich dziwnych swapów podchodzimy ?

teraz po prostu o tym głośno mówię
nie ma tody do kswapa. Pomyśl zanim napiszesz.



z tego co kojarzeTODA robi (robiła) kolektor do Accorda Euro-R który wchodził do swapów
no prace powoli ruszają .. zacząłem rozbierać samochód do obspawania nadwozia



zostały też zamówione nowe gumy do zawieszenia



Prothane Total Kit .....
Wjeżdża klata?
no właśnie się zastanawiam .. bo mogę mieć takową w dobrej kasie

a zastanawiam się czy by nie mieć "ucywilizowanego" zapierdalaki

generalnie ostatnio mam zajawę na coś wygodnego. po tym jak pojeździłem sobie nowym nabytkiem rodziców
Ktulu chyba każdego kiedyś najdzie na coś wygodniejszego ale jeszcze żadne nowe auto nie sprawiało mi tyle frajdy co jazda moim gejcarem nie mówię tu o jakiś super autach typu gt3 itp tylko o autach w miarę możliwej kasie

wyjedzie na ten sezon??? przejechał bym się takim potworkiem

ile Cie kosztowały te gumki?
mam plan wyjechać w okolicy czerwca najdalej ..

prothane wychodzą troche drożej niż energy master kit

powiem ci że jazda tym accordem z za drezna do krakowa i chwile po krakowie sprawiło mi ogromną frajdę biorąc pod uwagę to że ma tylko k20a6 i jest w kombi

a taki type s w sedanie dobrze pomodzonym silnikiem i zawieszeniem tez powinien robić niesamowite wrażenie

ale tu gadamy o civicu accord to może kiedyś

EOT
byłem widziałem ,praca idzie pełną parą

ps: ładuj ta klate


niestety łapy kupne, ale w sumie dobrze ... więcej czasu na inne rzeczy
(nie to że nie umieliśmy, tylko się nam odechciało )


w sobotę coś jeszcze fotek zapodam z zewnątrz
bedzie kocurrrrrrrrrr
1. jak jeszcze tego nie zrobiles to nie wsadzaj poliuretanowych cukierków

2. nie rozpierd0l tego auta zaraz po wyjeździe bo napewno bedziesz chcial zapierdalać i zapierdalać
ale fura jest do zapierdalania zapierdalania zapierdalania......
1. jak jeszcze tego nie zrobiles to nie wsadzaj poliuretanowych cukierków



Dlaczego?
wg mnie sa zdecydowanie za twarde na PL dziurawe drogi. szczegolnie poprzeczne nierownosci sa mocno przekazywane na nadwozie, ja drugi raz bym tego nie zrobil.
No jak to bywa, są różne zdania na ten temat. Podobnie jest z twardą zawiechą i dużym obniżeniem . Sam mam dylemat czy wkładać poliuretany, bo niektóre jeszcze podobno "piszczą".
prothane sprzedałem ...

a jest założony już poliuretan customowy (piszczący xD) robiony na zamówienie (btw jest to takie banalne i tanie, że chyba sam zacznę coś takiego robić) ...... tylne cukierki tylko są seryjne z mb6 ... są trochę twardsze niż z innych hond...

a tak w ogóle to auto nie będzie służyło do jazdy na co dzień .poza okresem wiosenno letnim ... czyli w tym roku to z 2 miesiące może nim pojeżdżę ...
go go go !


dawaj wiecej zdjęć
ładnie ładnie, kiedy do dobczyc zawozisz fure??
Powiem szczerze że cię podziwiam sam mam EG4 i też mi się marzyło zakładanie K20 albo F20 ale wiem jakie za tym idą koszta związane z modyfikacjami i dorabianiem części. Wszystko trzeba projektować praktycznie albo sprowadzać z USA. Tak czy owak koszty ogromne. Ale później niewielkim nakładem prac idzie szybko zyskiwać odczuwalne osiągi motoru. Byle tego autka nie spotkało nic złego tym razem.
kopi: jutro jedzie do siekierki na operację trochę u niego postoi i to nawet dobrze bo bartkowi obiecałem pomóc reanimować jego coupe. także robotę mamy z bartkiem cały czas ... poza tym gdyby nie on to pewnie palcem do dupy bym sobie nie trafił

race: więcej fot z zewnątrz w sobotę jak będzie na lawecie

yamakas: jeszcze niedawno sądziłem tak jak Ty.. a jak kupowałem auto 3 lata temu i ktoś by mi powiedział że będzie się z nim tak działo jak się dzieje to bym go wyśmiał ..
wszystko opiera się na kombinowaniu ...
Ktulu, Ja narazie mam pecha na czarne wnętrze jak się zdenerwuję to wywalę wszystko z środka. Dzisiaj przyszła mi paczka po 2 tygodniach kurierem i nic tylko płakać. Wiec aż się boję jak by to był silnik


no! dziś pojechał na operację "klatka" .. wróci za jakiś czas

w międzyczasie przyturlało mi się coś takiego:



No, no, pięknie, mam nadzieje że felga zostanie
Robi się naprawdę grubo
bardzo dobry wybór co do koła, dasz naklejki na ramiona i bedzie git.
gitara ,a naklejki sie zaraz ogarnie
Nadal Imola czy coś innego? Czuje grubość w powietrzu...
nadal imola ... to jest dla mnie nieśmiertelny kolor..
nadal imola ... to jest dla mnie nieśmiertelny kolor..



no fakt umyty wygląda ładnie ale są też inne kolory do których brązowy Volk będzie groobiej wyglądał ....
nie i ch.. to auto zostaje pomarańczowe .. a na przyszłość na następnych samochodach nie będzie żadnych dziwnych kolorów
to fele przemaluj przed naklejkowaniem

a na przyszłość na następnych samochodach nie będzie żadnych dziwnych kolorów



to samo mówiłeś ostatnio
powiedziałem, że na następnych samochodach a nie zmieniłem

a felgi zostają w oryginalnym kolorze tylko dwie trzeba podpicować. .. w sumie na upartego to jedną
fajne kola sobie sprawiles, nie ma co
lansowaty kolor do zapierdalaki z klatka pasuje jak swini siodło, tym bardziej ze malujesz cale auto zmieniłbym go bez wahania, gdzieś przytrzesz, czego Ci nie życze i co...znowu cały do malowania?
to już będzie mój problem ..

kolor będzie taki jak mi się podoba
koniec dyskusji na ten temat
Dokładnie, to nie ma być praktyczne
Maznij felgi na grafitowy. Do pomaranczowej budy bedzie wygladalo zajebiscie. Obecny kolor bedzie sie gryzyl.
jak ma byc z jebnięciem to maluj je tak:



do imola ogrange niebieska felga będzie wyglądać super...
mysle, ze bedzie niezle, na pewno oryginalnie

moze ktos zrobic VT tego zdjecia?


Jakoś tak wyjdzie połączenie kolorów (tak, to też imola), całkiem znośnie, nie ma co kombinować. Zresztą Ktulu nie napisał ani słowa o tym, że chce zmieniać kolor felg
tyle że imola jest na tyle niewdzięczna że za pierwszym razem jak był malowany był inny odcień a za ostatni raze wyszedł inny odcień ... .. zobaczymy co tym razem wyjdzie i koloru felg nie zmieniam
to moze niech lakiernik dobrze lakier wymiesza?
Trzymam kciuki za szybki powrot na drogiw nowym setupie
to moze niech lakiernik dobrze lakier wymiesza?




to zależy strickte od użytych komponentów.. tym razem bedzie malowanie w komorze i znowu kto inny bedzie malował


dzięki Boogie!! uświadczyłeś mnie w moim przekonaniu tylko
będzie latać!
WOW
Szykuje się niezły popierdalacz! Kolor budy wybrany?

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki