MODEL: 1995 EG6
KOLOR: Y56 phoenix yellow
SILNIK: H22A JDM
UKŁAD DOLOTOWY: dolot alu z allegro i gąbkowy filtr, owinięty dolot taśmą termoizolacyjną
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor tri-Y 2,5 cala oraz pełen wydech buddy club spec 2
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: hondata s100
UKŁAD NAPĘDOWY: U2Q7, fidanza
ZAWIESZENIE:K-sport gwint oraz skunk2 pro wahacze
UKŁAD HAMULCOWY: przód EBC 282mm, zaciski MB6, tył seria VTI
ŚRODEK: deska flok, fotel Cobra Evolution, szelki green a'la Takata, Momo 32cm
KAROSERIA: laminat: drzwi, maska, błotniki
KOŁA: Enkei PRF 1 7x15, nakrętki BuddyClub, szpilki ARP, opony Toyo R888 195/50 R15
MOC: ????

Aktualne foto:








Parę fotek z Muchowca by Boogi











Samochód przygotowany przez firmę ARG Performance ----> www.argperformance.pl
jest i tutaj Dla mnie pure zapierdalaka, mistrz.
Konkretne mody, profi wykonanie. Świetny przecinak! Tylko kolor nie dla mnie
piękna.

szyby w drzwiach plexi?

edit: nie doczytałem wagi...
Pure JDM
killer tylko to mi przychodzi na myśl.

Jakie czasy na cwiare ten potworek kreci?

Jakiś onboard moze jest ?

Dobry wóz
Zajefajny projekt, dałbym dużo by zobaczyć jak tym się jeździ po torze. Może w następbym sezonie planujesz być na kielcach czy ułęży ?:)
KOZAK fura...!!!!
Mocny i lekki sprzet. Super.
Andrzejku wszystko fajnie tylko czemu taka kiera? 32cm?

ps. musimy sie ziom styknac niedlugo
Hej

Dzięki za pierwsze komentarze

Znalazłem filmik z muchowca - pierwszy przejazd. Chwilowe załamania w dodawaniu gazu spowodowane są jakością nawierzchni a raczej moją obawą co do utrzymania się na zadanym torze jazdy 8)

0:24 w parze z Fabią 250PS S3 engine.

http://www.youtube.com/wa...feature=related

W przyszłym sezonie pojawimy się z nim na jakiś imprezach. W tym już okazało się za późno, aby gdzieś za miasto się ruszyć.

ps. Rudziński - zapraszam do nas na bro
a myślałam dłuuuuuuugo nad tym kolorem:) Profi zrobione auto:) piękny drag car:)
niech się pokazuje na imprezach!!!!!!!

<wow>
Kolor mistrz
No i samo auto super, na poziomie, wiesz

Na dobre forum trafiłeś
fajna zabawka
wózek mistrz , bez zbędnych bajerów i świecidełek.
mam tylko krótkie pytanie, skoro auto jest tak bardzo odchudzone to dlaczego zostawiłeś szyberdach?
Ostry zapierdalaka... oby więcej takich tyypowych torowych samochodów tutaj.

są jeszcze jakieś plany? klatka? mody silnika?
Kolor extra siadl na EG. Zółta klatka była dobra, ja bym na pewno załozył do tej papierowej budy.
niezle przednie nadkola wyglądają.
tylko troche nie są spasowane z maską i zderzakiem , ale pewnie nie o to w tym projekcie chodzi

auto kozak, szczególnie kolor
takie projekty lubię
ono było kiedyś szare prawda?
Gruba fura, jeszcze tylko klatka.
Wygląda zajebiaszczo oprócz małego szczegółu. Plastikowe drzwi bez klatki to samobójstwo. Pierwszy gość na rowerze przejeżdza przez bok na wylot :roll:
ono było kiedyś szare prawda?


da!
Wygląda zajebiaszczo oprócz małego szczegółu. Plastikowe drzwi bez klatki to samobójstwo. Pierwszy gość na rowerze przejeżdza przez bok na wylot :roll:



Fura przekozacka! GRATULUJE!
poza brakiem klatki jest rewelacyjny! fajny projekt

jak chcesz się bawić tylko w drag to zmień hamulce na serie (masa) i opony normalne na tyl (opory)

a tak poważnie - teraz taka wypolerowana klatka do środka i będzie miód
Furka przekozak.
A jak się spisuje H22A? Problemów ze stukowym nie ma na naszym paliwie? U mnie jak nie zalałem 98 to wyskakiwał Engine Check
Jakieś fotki spod maski by sie przydały.
Nie miałem problemów na 98. A tylko takowe lejemy. Co do klatki to jest ona w planach, tylko wszystko zależy od czasu - czy znajdziemy go na zbudowanie jej.

Parę fotek wyszperanych z dysku z budowy auta.


Kolektor




Wydech Buddy Club




Tarcza 282 ledwo się zmieściła...




Pierwsza przejażdżka




Wnętrze

Przewody hamulcowe i paliwo są na zewnątrz budy czy mi wzrok siada?
przeciez tak jest normalnie?
Aaa
Bo w CRXie np są w kabinie
heh, bo sie sam zaczalem zastanawiac ocb
MISTRZ!!!
projekt jak dla mnie wręcz idealny, klatka w środku zrobi robotę. Coś czuje, że będzie prędzej czy później okazja pomacać i dokładnie się po przyglądać
Jak wrażenia z jazdy, może jakiś filmik od środka puki nie ma przymrozków ??
Ogólnie fura jest naprawde gruba. Tylko jednak pozawspomnianym brakiem klatki to od oka problem jest w kolorze mimo że żółty jest najładniejszy w jakim może tylko być Eg6, to zadużo go tu (kratki w zderzaku), widzialbym tu tez czarna maske i moze klape (albo karbon ). I mam nadzieje że jak będzie klatka to też nie żółta tylko jakaś polerka.

Ogólnie autko jako projekt technicznie dla mnie miszcz , ale od optyki można by go troche odpimpować
ooo, ciekawe to musi byc.
Oczywiscie tak jak wszyscy wczesniej, klatka powinna byc. Ewentualnie drzwi kierowcy seryjne na miasto, bedzie troche ciezej ale zdrowiej.
Gdzie robione laminaty bo wygladaja na porzadnie spasowane i generalnie dobrze zrobione?
Witam

Przednie nadkole rozumiem że poszerzone że względu że zostawione były ośki z preludy ??
Bo chyba nie o felgi bo 195 tylko.

Pytam bo sam właśnie niedawno zapakowałem h22a ale oski u mnie przerobione.


Widziałem w Katowicach. Środek się ładnie prezentuje. Oglądając go samemu mi do głowy przyszło takie patroszonko.
Hej

Chwilkę przy kompie mnie nie było więc odpisuje dopiero teraz.

Laminaty produkuje dla nas firma zajmującą się na co dzień produkcją z włókna na eksport. Materiały i dokładność wykonania na bardzo wysokim poziomie. ale odbija się to na cenie...

Poszerzenie nie ma nic wspólnego z półosiami.

Na nadchodzący sezon dobieramy zupełnie inne nastawy zawieszenia i twardości sprężyn i pojawimy się na różnych imprezach w kraju. Z pewnością spotkamy się na żywo
Przednie nadkole rozumiem że poszerzone że względu że zostawione były ośki z preludy ??
Bo chyba nie o felgi bo 195 tylko.



tak a zwrotnice przesunął razem z półosią

żebym ja tak mógł w solce zejść z masą


kupiłeś damski samochód to teraz cierp
Niestety nie mają żadnej strony. Solkę też można mocno odchudzić. Wszystko zależy od tego na jakim etapie chcesz się zatrzymać.
wsadź w niego pierwszą lepszą kobietę, to się posra ze strachu

polecam wybierac te niesrajace, jest duzo przyjemniej.
i mniej sprzątania
Pierwsze koty za płoty. Sezon rozpoczęty, w końcu znam czas aktualnego setupu.

ET 13.668
ET + RT 13.901
60ft 02.303
top speed 165

3 miejsce klasa 6


Parę fotek od znajomego fotografa - RM Media - http://rm-media.pl/










kocur
na zakręty dziada
no ale czas bardzo fajny, gratki
czas bardzo przyzwoity!
Szybka ta żółta strzała! I wygląda kozak
60ft troche z dupy
lepsze starty i spoko 0,2 do podciagniecia
.. i ze 13,3-4 bedzie

łądnie wyglada
Gratki pierwszego pucharka dla zoltka, robi piekny halas, trzymam kciuki za 13,4X
za******* ET oby było lepiej
Brawo !!
i wygląda całkiem przyzwoicie
Dzięki za pozytywy Czas mam nadzieję, że poprawię na następnych imprezach. Myślę, że 13.5x-13.4x jest realne do osiągnięcia. Muszę tylko trochę paliwa na treningi przepalić

Znalazłem na necie dwa filmiki z przejazdów:

Przejazd finałowy - pierwsze 3 biegi byłem z przodu, ale na 4 dogonił mnie i wyskoczył do przodu 3.0 V6
http://www.youtube.com/watch?v=kzem0QpfxK8

A tu pierwszy przejazd z S2000
http://www.youtube.com/watch?v=LMHep1YvHsk
Uwielbiam to auto, przegrube jest!
szybkie i ładne
Obiecane foto silnika. Przepraszam za słabą jakość - robione było telefonem dzisiaj z wieczora...



[ Dodano: 2010-05-18, 21:20 ]
super projekt! Gratulacje
nice! kolor w dechę
Czwartkowy wypad na strojenie zakończony pomyślnie...
Podziękowania za strojenie dla Maćka ze strojenia.pl
Jajko 218KM i 218Nm




bardzo udane auto, zawsze mi sie podobał

dodałbym tylko takie "nakładki" na zderzak żeby nadkole płynnie przechodziło w linie zderzaka.