SILNIK: blok D15B8, głowica D15B2
Plany: swap na D15B, czyli pure JDM SOHC VTEC 130HP
MOC:
seria D15B8 : 70KM@4500rpm 83Nm@3000rpm
zmierzone: 80HP@5475 110Nm@4950
obecnie po wymianie kolektora ssącego i wydechu jeszcze nie mierzone
Plany: chciałbym 100HP na obecnym silniczku
UKLAD DOLOTOWY: kolektor od d16z6 + dolot zimnego powietrza ze zderzaka
Plany: może stożek K&N
UKLAD WYDECHOWY: kolektor XS Power 4-1 + wydech przelotowy 50mm i końcowy tłumik Ultera
ELEKTRONIKA: centralny zamek i immobiliser, mapy paliwa d15b7, shift light na 6900, odcięcie 7500, procedura startowa na 4500
UKLAD NAPĘDOWY: seria, czyli zajedługa skrzynia od d15b8
Plany: krótsza skrzynia od d13b2, d15b2 lub d16z6 ewentualnie 2 i 3 bieg z CRXa do tego lekkie koło zamachowe, może pasowe i lepsiejsze sprzęgło siakieś
ZAWIESZENIE: amortyzatory Kayaba, sprężyny Cobra Suspension -30mm + alusie 15', oraz wymienione wszystkie zużyte tuleje, sworznie i wahacze górne tylnie
Plany: Może jakiś gwint kiedyś
FELGI: jakieś noname 15 cali + czarne Muteki
Plany: może jakieś czarne Roty lub OZty
OPONY: przód i tył: BFGoodrich G-Force Profiler 195/50R15
Plany: zmiana ogumienia tylko jeśli znajde jakieś kozackie felgi w innym rozmiarze ale raczej nie sądze
UKLAD HAMULCOWY: seria
Plany: przydałby się swap hamulców z EG6
BODY-KIT: nowy czarny lakier, brak listew i bocznych kierunków, powrót seryjnego zderzaka na przód + dokładka od vti, tylnie klapa wersja USA i tylnie światła też świecą całą dolną powierzchnią, amberki made by Vision
ŚRODEK: seria z cup holderem :mrgreen: + przednie fotele od Integry (szkoda że nie ITRa)
Plany: jesli już to tylko jakieś czerwone/czarne kubełki + zielone Takaty
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-1600R + głośniki Helix Blue 6x9'
Plany: może kiedyś
INNE: obrotościomierz z shift lightem na środkowej konsoli, zaciski pod kolor nadwozia, czarne Muteki na felgach i troche stickerów :evil:
PLANY: może lusterka Spoona + tylnia lotka Spoona
no i oczywiście swap silnika
Pierwsze fotki zaraz po kupnie:
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/1.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/2.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/4.jpg)
Fotki jeszcze na starym tjuningowym zderzaku ale już na nowych springach:
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/033.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/034.jpg)
Bardziej aktualne fotki:
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/n1.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/n2.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/n3.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/n5.jpg)
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/n10.jpg)
Filmik ze startu w Piotrkowie. Nic specjalnego ale mój pierwszy start na ćwiartke.
http://youtube.com/watch?v=UZ1zZwerFp4
Wykresik z hamowni.
+10KM w stosunku do serii na samej głowicy i mapach paliwa od b7 to chyba nieźle.
No i maksymalne moc przesunęła się z 4500 do 5500 rpm.
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/hamownia.jpg)
Obecnie po wymianie kolektora ssącego zlikwidował się ten dołek przy 2,5K, co mnie bardzo cieszy i dupohamowania mówi, że góra też lepiej, mam cichą nadzieje na 100HP.
Wkrótce test na hamowni to się okaże czy moje odczucia są prawdziwe.
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/sil1.jpg)
Wkrótce swap na takie małe cacko:
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/d15b-1.jpg)
o kodzie:
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/d15b-2.jpg)
i do tego JDMowe ECU:
![](http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/komp2.jpg)
PS. Nie bijcie za malowanie.
Mojej ładniejszej połówce się podoba i musi tak zostać.