Witam, mam takie pytanko na temat sprezyn eibacha, bo takowe kupiłem do V gen (używane) i pytanie do posiadaczy tych spingów czy wszystkie sa takie, że na górze 5 zwojów jest przy sobie, a potem jest zwój daleko od zwoju? Prez to jest zadziwiajaca twardo, jak na komplecie amor + springi. Pytam dlatego, ze wiekszość posiadaczy tych sprezyn pisze, ze jest ono miekkie/
Daj fotki. Mogę sprobować takowe ściągnąć do siebie i porównamy.
moj h&r zrobiony jest dokladnie tak samo, pracuje praktycznie polowa sprezyny, reszta jest scisnieta. nie sadze, zeby bylo to cos dziwnego, to progresywnie zwijane sprezyny.
Progresywne sprężyny tak właśnie wyglądają.
tylko zdziwiło mnie to, że każdy pisze, że eibachy sa miekkie, a moje sa naprawde twarde. Progresywne mogą tak wygladać, ale nie muszą mieć na samym poczatku 5 zwojów przy sobie..
eibach produkuje 2 rodzaje sprezyn. moze masz sprezyny z serii sportline?

nie spotkalem sie jeszcze z progresywna sprezyna, ktora po zalozeniu na amortyzator nie ma kilku zwojow przy sobie, nie wiem czemu widzisz w tym taki problem.
jezdze na eibachach i tez są progresywne Ale na seryjnych amorkach w cale twardo nie było Porównywalny komfort do serii a prowadzenie auta lepsze
Dokładnie u mnie w 4 genie na Eibachu i serii amorku tez nie ma dechy na Ultra SR było twardziej
A jaki kolor był tych sprężyn? czarne czy czerwone?? ja mam czarne (czyli popularniejsze u nas)(-30 mm) w V generacji i w połączeniu z seryjnymi amorkami komfort jest całkiem spoko.
Dokładnie ProKit ma kolor czarny a Eibach Sport sa bodaj czerwone