MODEL :
- EJ1 D16Z9 1995r
SILNIK :
- B18C6 swap by x-tygrysek-X
- MOTUL 8100 X-CESS 5w40
- Chłodnica od b16a2
- Pompa paliwa od b18c4
Plany :
- Regulowane kółka VISION'a
UKŁAD DOLOTOWY :
- P2R HEATSHIELD
- na obecna chwilę krótki szort ram póki dolot nie dopłynie do mnie
Plany :
- AEM HYBRID CAI
UKŁAD WYDECHOWY :
- jeszcze seria , kolektor i tłumik leża sobie w domu .
Plany :
- HYTECH TRI-Y z wyjściem 2.5"
- reszta układu 2.5" na 1 tłumiku końcowym od mtecha
- kolektor owinięty bandażem thermotec
ELEKTRONIKA :
- p28 zmodzony przez Rysia
Plany :
- na koniec strojenie
UKŁAD NAPĘDOWY:
- s80 gearbox
- EXEDY STAGE 1
- Lekka FIDANZA 3,4 kg
- homemade shortszifter
Plany :
- główne przełożenie od mfactory
ZAWIESZENIE :
- ENZO H 15" T1R 195/50
- zawias stock
Plany :
- Gwint TA-TECHNIX
- rozpórki Megan Racing góra przód i tył dół
UKLAD HAMULCOWY :
- seria , dot 5.1 Motula
Plany :
- gładkie tarcze EBC plus greeny.
- swap od VTi na tył
- przewody w oplocie
BODY :
- zmiana barwy na czarną perłę z palety Chryslera
- dokładka przód by TFB
- dokładka tył by Mtuning
- ANGEL EYES CHROM ala TYC .
Plany :
- tył USDM koniecznie
ŚRODEK :
- odchudzone auto
Plany :
- fotele speed III
- gałka gun metal , nakładki na pedały momo i może mieszek jakiś
- boczki obszyte skóropodobnym materiałem
AUDIO :
- VTEC Sound
MOC : na koniec chciałbym ponad +205HP
Gdyby nie opóźniała mi się paczka z dolotem i kółkami to już bym mógł powoli się wybierać na strojenie i zobaczyć co te c6 warte



