D15B7- > D15VTEC B18C4
- Prawie seria
UKŁAD DOLOTOWY:
- Filtr stożkowy Fujita 3'
- Osłona filtra z laminatu
- Dolot powietrza ze zderzaka
- Uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssacy
plany:
- Dodatkowy dodmuch powietrza do komory stożka.
- Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnice
UKŁAD WYDECHOWY:
- Układ wydechowy 2"- 2 tłumiki srodkowe przelotowe AWG i tlumik kocowy replika Apexi N1.
- Kolektor 4-2-1 owinięty bandażem termoizolacyjnym.
plany:
-Zwiększenie średnicy układy wydechowego do 2.25 '
ELEKTRONIKA:
- Komputer P30 z dodatkowa podstawka pod kość pamięci, zastosowano EEPROM (kasowany elektronicznie)
-Rev limiter: 8200 rpm
-Target idle: 950 rpm
-VTEC: 4800 rpm
-Launch Control: 5500 rpm
-Shift light: 7800 rpm
plany:
- Strojenie
- Uaktywnienie funkcji dataloggingu
UKLAD NAPĘDOWY:
- Skrzynia Biegów S9B (seryjna szpera)
plany:
- lekkie koło zamachowe
ZAWIESZENIE I TRAKCJA
- rozpórka przednia górna i c-pillar
- przedni stabilizator z MB6
- Przód: MTS technix z regulacją wysokości
- Tył: KYB Exel G
- felgi OEM ITR 15"
- opony Yokohama Parada Spec 2 195/50R15
plany:
- Porządny gwint + stabilizator tył z MB6
Układ hamulcowy
- Przód 282mm
- Tył 262mm
- Pompa hamulcowa 1' + serwo MB6
- korektor siły hamowania z EG5
plany:
- Przewody w oplocie, wymiana klocków hamulcowych na agresywniejsze
Oświetlenie:
Przód:
- JDM Black clear + amber ( postojówki w amberach)
- Halogeny barwy zółtej
Tył:
- USDM
Aktualny wykres:- 187 Km i 169.5 Nm
![](http://img510.imageshack.us/img510/2789/emailf.th.jpg)
![](http://img180.imageshack.us/img180/7161/img5928.th.jpg)
![](http://img22.imageshack.us/img22/8206/img5929au.th.jpg)
![](http://img98.imageshack.us/img98/1674/img5932.th.jpg)
![](http://img179.imageshack.us/img179/6781/img5933.th.jpg)
![](http://img222.imageshack.us/img222/1728/img5936x.th.jpg)