MODEL: 1994, EJ2
SILNIK: seria i tak pozostanie
UKLAD DOLOTOWY: wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: seria, zagości odpowiednik tłumika końcowego o seryjnym wyglądzie ale z polerowanej blachy
ELEKTRONIKA: seria i tak pozostanie
UKLAD NAPĘDOWY: seria i tak pozostanie
ZAWIESZENIE: jakiś tam niemiecki PRO-TEC
UKLAD HAMULCOWY: planowany swap na tarcze z tyłu
BODY-KIT: brak
ŚRODEK: gałka Mugen, kierownica Personal, rozpinka NRG, naba Momo, fotele z EP3
CAR-AUDIO: coś tam będzie
INNE: czaje się jeszcze na chlapacze, lampki USDM do tyłu no i trzeba będzie posprzątać po maską, autko ma się kojarzyć z "dżejdiemem", ale mechanicznie zostanie seryjnie, bo ma być tanim w miare wygodnym dupowozem

ZDJECIA:
Tak było jak kupiłem:



Poźniej wjechały koła z CRXa:



Seryjne fotele ustąpiły miejsca stołkom z EP3 - jednak narazie jest strasznie wysoko i trzeba coś pomodzić, żeby było niżej bo się jeździć nie da



No i lampy


na urodziny dostaniesz ode mnie kurs ekodrajwingu i słomkowy kapelusz...
Kapelusz ok, na kurs nie mam czasu z resztą i tak w cyklu mieszanym spala 6,1
regulamin? jak sie przypieprzac to tu tez moze ja tez swojego daily tu wrzuce?
bardzo ladna super ekonomiczny jdm to jest to
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=347

Pozdrawiam cie ruti
super ekonomiczny jdm to jest to



Tylko czekac, aż ktos tu z Priusem wparuje
bonczek, autko bardzo ładne
fotele sa wyzej ale kwestia przyzwyczajenia mi tam jest wygodnie i po 2 tyg zapomnialem ze jest wysoko
bączek, faktycznie, planow masz w pizdu i jeszcze troche wazne ze honda...przypieprzam sie bo mam powod a ze na Ciebie trafilo
Szerokości

słyszałem że byłeś się o gaz do niej pytać??
w pełni widoczny styl JDM i daleko idące plany
5g qp
gratuluje zakupu

ps: ja swoim d15 kiedys w trasie 4,6 litra
Dokładnie taka jak chciałeś Bonczek, gratulacje
Swoją drogą naprawdę ładna
Widzialem na zywo, wyglada bardzo ladnie szczegolnie po zmianie lamp i felg dostala 2ga młodość. Jak dla mnie idealne autoko do Ecodrivingu
super fura,
Piękna qpa @bonczek, zawsze mi sie podobała ta buda,
poza oczywiście Hatchback'iem

piękna podstawa do twojego pomysłu o którym rozmawialiśmy, może jednak ???


pozdr

rafi
o wmorde bonku daje cie maks 8miesiecy eko. ladny ladny moze ja tez zapodam swoj dailydriver
bonku daje cie maks 8miesiecy eko.


Mirek, ale Mikołaj crxa nie sprzedał tylko będzie się modzić, więc EJotka zostanie zapewne do wygodnego i w miare taniego wożenia dupy.
a to nie wiedzialem. bonku dlaczego zes mi nie powiedzial ze masz crxa. moze chcesz sprzedac mi go
Nigdy nie byłem fanych 5 genów, ale uwielbiam Hondy, więc qpa była stosunkowo rozsądnym wyborem.

Do zabawy nadal zostaje CRX

Dzięki Panowie za pozytywne słowa
smar grafitowy będzie potrzebny do tej linki

ale autko bardzo fajne i szyberek ma
I łatwo się naprawia.......
Ty zawsze coś popsujesz
PMW dzięki za ogarnięcie btw okazało się że to ta gumka właziła pod akcelerator i go blokowała

EDIT:
Ostatnio wpadły takie pierdolniczki

OEM chlapacze i rozpórka do tyłu (zmniejszyła się galaretowatość na zakrętach), żeby zakryć te bebechy, jeszcze wydech trzeba ogarnąć końcowy



I owieweczki


Furka wygląda mniej więcej tak:
Bardzo ladnie sie prezentuje Nie rob juz wiecej modow bo zaraz jeszcze silnik bedziesz chcial zmieniac, i znow sie zacznie
raczej obejdzie się bez silnika bo jeździ tym jak stary dziadek coraz ładniej
Bardzo ladna dawaj jeszcze rozporke gorna i c-pilar
Górna - nie - zabiera miejsce w bagażniku.
C-pillar - nie - będzie mi zasłaniał widok w lusterku.

z tym wplywem dolnej to tak sobie mysle, ze chyba troche poplynales...

widze, ze stara miejscowka ssg ma sie dobrze
z tym wplywem dolnej to tak sobie mysle, ze chyba troche poplynales



Dlaczego?
bo tu niewiele co pracuje. bardziej gora (kielichy)
C-pillar - nie - będzie mi zasłaniał widok w lusterku.


Nic bardziej błędnego, mam C-pillar w EJ2 i nic nie zasłania.
Gdyby ktoś był chętny autko jest na sprzedaż

EDIT:

W końcu mi się udało, został zamontowany w trybie natychmiastowym. Obiecałem sobie, że to będzie ostatnia rzecz, a tu już mnie korci m.in. na szklany szyberdach :mrgreen: