SILNIK: seria i tak pozostanie
UKLAD DOLOTOWY: wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: seria, zagości odpowiednik tłumika końcowego o seryjnym wyglądzie ale z polerowanej blachy
ELEKTRONIKA: seria i tak pozostanie
UKLAD NAPĘDOWY: seria i tak pozostanie
ZAWIESZENIE: jakiś tam niemiecki PRO-TEC
UKLAD HAMULCOWY: planowany swap na tarcze z tyłu
BODY-KIT: brak
ŚRODEK: gałka Mugen, kierownica Personal, rozpinka NRG, naba Momo, fotele z EP3
CAR-AUDIO: coś tam będzie
INNE: czaje się jeszcze na chlapacze, lampki USDM do tyłu no i trzeba będzie posprzątać po maską, autko ma się kojarzyć z "dżejdiemem", ale mechanicznie zostanie seryjnie, bo ma być tanim w miare wygodnym dupowozem
ZDJECIA:
Tak było jak kupiłem:
![](http://i52.photobucket.com/albums/g7/Parowson/DSC00447.jpg)
Poźniej wjechały koła z CRXa:
![](http://img525.imageshack.us/img525/116/p8201074.jpg)
Seryjne fotele ustąpiły miejsca stołkom z EP3 - jednak narazie jest strasznie wysoko i trzeba coś pomodzić, żeby było niżej bo się jeździć nie da
![](http://img514.imageshack.us/img514/8540/p8181011.jpg)
![](http://img194.imageshack.us/img194/5237/p8181020.jpg)
No i lampy
![](http://img99.imageshack.us/img99/4144/p8201087.jpg)
![](http://img6.imageshack.us/img6/2460/p8201089.jpg)