SILNIK: seria i tak pozostanie
UKLAD DOLOTOWY: wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: seria, zagości odpowiednik tłumika końcowego o seryjnym wyglądzie ale z polerowanej blachy
ELEKTRONIKA: seria i tak pozostanie
UKLAD NAPĘDOWY: seria i tak pozostanie
ZAWIESZENIE: jakiś tam niemiecki PRO-TEC
UKLAD HAMULCOWY: planowany swap na tarcze z tyłu
BODY-KIT: brak
ŚRODEK: gałka Mugen, kierownica Personal, rozpinka NRG, naba Momo, fotele z EP3
CAR-AUDIO: coś tam będzie
INNE: czaje się jeszcze na chlapacze, lampki USDM do tyłu no i trzeba będzie posprzątać po maską, autko ma się kojarzyć z "dżejdiemem", ale mechanicznie zostanie seryjnie, bo ma być tanim w miare wygodnym dupowozem
ZDJECIA:
Tak było jak kupiłem:
Poźniej wjechały koła z CRXa:
Seryjne fotele ustąpiły miejsca stołkom z EP3 - jednak narazie jest strasznie wysoko i trzeba coś pomodzić, żeby było niżej bo się jeździć nie da
No i lampy




