SILNIK: blok D15B7 - nowe : panewki ACL, pierścienie RIK, głowica kompletna D16Y7 - splanowana 0,6mm, uszczelka głowicy OEM, porting głowicy, poszerzone i polerowane kanały, nowe uszczelniacze zaworowe OEM, nowy kompletny rozrząd GMB/SUN, świece NGK, przewody Bosch, olej Motul 6100 10W40
UKLAD DOLOTOWY: puszka OEM + rura alu 77mm owinięta bandażem, kolektor ssący D16Z6
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 owinięty bandażem termo, decat, przelot 2" na środkowym OEM B-series, końcowy 2,25" RM Motors
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: remap komputera - shift light 6800rpm, rev 7200rpm, ostrzejsze mapy powyżej 4000rpm by lcfe, Bi-xenon 6000K, el.szyby, el.lusterka, el.szyberdach, c.zamek
UKŁAD NAPĘDOWY: lato : Drag DR-31 16" Repsol Orange z oponami 215/40, lekkie nakrętki Muteki ;
zima : OEM wiatraki VTI 14" z oponami 175/65
ZAWIESZENIE: springi -40mm, rozpórka przednia górna, C-pillar, nowe : wahacze przód, wszystkie gumy i tuleje
BODY-KIT: dokładka przód VTI, lampy przód OEM czarne, ambery, nowy lakier
ŚRODEK: fotele CRX Del Sol, wybebeszony tył, ramka zegarów carbon look, pomarańczowe wskazówki
MOC: fabrycznie 101KM/133Nm ; obecnie ??
MASA: ok. 950 kg
PLANY: strojenie, gwint, parę gratów do wnętrza
tak to wyglądało po kupnie w lipcu 2009 :





a tak wygląda teraz :









a tu już setup zimowy



planów jeszcze masa, aktualnie czekam na regulowane kółko i strojenie całego ustrojstwa, jeśli temat nie spełnia regulaminu można śmiało usuwać