MODEL: ej9, 3d

SILNIK:
-swap B16A2
-przewody NGK
-świece NGK
-olej Valvoline VR1 10w60

UKŁAD DOLOTOWY:
-parowa
-air duct

UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1
-wydech 2,25 przelot na 2 tlumikach mtech

ELEKTRONIKA:
obd1
procedura 4800rpm
vtec 5200rpm
shiftlight 8200rpm
odcinka 8500rpm

UKŁAD NAPĘDOWY:
-Skrzynia S4C
-lekkie koło zamachowe Fidanza
-sprzęgło Exedy stage 1.
-short home made

plan, s80

ZAWIESZENIE/KOŁA:
-eibach pro kit
-eibach pro damper
-C-pillar,
-rozpórka przód góra Ultraracing
-rozpórka tył góra Ultraracing
-rozpórka tył dół Megan Racing
-LCA K-sport
-ATS DTC 15
-vision
-opony, lato: Marangoni zeta linea 195/50/15
zima: Michelin primacy alpin 195/50/15

plan, stabilizatory z ek4 + ASR, h-brace

HAMULCE:
-swap tylnych z EK4,
-klocki Ferodo DS Performance (przód)
-przewody w stalowym oplocie

BODY KIT
-dokładka tył EK9
-grill EK9

plan, dokladka przod

SRODEK
-gałka Spoon
-fotole od pralki

plan, zegary ek9 lub ek4 jdm

CAR AUDIO
-jakies cd

MOC ???













najszybsze EJ9 w kaliszforni
kolejny właściciel samochodu Chaberka?
zgadza sie, od stycznia:) ja nie mam zamiaru sie go pozbywac
wrzucaj dokładkę na przód pryskaj i będzie boska ta ejk
ktory to juz wlasciciel bo sie pogubilem


doby wóz, bedzie jakas dokladka na przodzie?
bedzie czarna dokladka ek9 mysle jeszcze nad lotka, ale to juz chyba w kolor...

mozna powiedziec, ze jestem 3 wlascicielem liczac chbr

u mnie bedzie troszke dluzej
kazdy tak mowi na poczatku
powodzenia i wytralosci H nie jest dla wszystkich
to moja piata Honda, pierwsza z silnikiem jaki zawsze chcialem , wiec troche u mnie pobedzie, ale wytrwalosci nigdy za wiele

do skrzyni s4c bezproblemowo wlozy sie seryjna szpere??
to moja piata Honda, pierwsza z silnikiem jaki zawsze chcialem


ja piątej już nie kupię, a przynajmniej nie civica, choć też zawsze marzyłem o b16


w koncu do wymylem felgi, z nowych modow dokladka w drodze oraz air duct ktory raczej sie nie rzuca w oczy
ladna jest
ale malnij ten gril w czerwień
ee spokojnie z tym malowaniem, lepiej dokladke wrzuc najpierw