MODEL:
- Honda Civic EJ9 z 2001r
SILNIK:
- SWAP na B18C4 DOHC VTEC
UKLAD DOLOTOWY:
- Custom Short Ram by SSG na stożku Fujita
- nawiew powietrza ze zderzaka na stożek
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy tri-Y hytech replika owinięty termoodporną taśmą
- całość 2,25" na dwóch tłumikach by SSG
ELEKTRONIKA/ELEKTRYKA:
- komputer obd1 z mapą p72
- yellow fog lights
- bi-xenon 6000K
- el. szyby, el. i podgrzewane lusterka
- centralny zamek, alarm, immo, itp
- papuga do poganiania tłumów fanek
UKLAD NAPĘDOWY:
Performens:
- skrzynia od Rema S9B LSD + przełożenia 1,2,3 z Y21
- sprzęgło Exedy
- koło zamachowe z ITR
Lans:
- pokrywka świec - carbon / albo grawer zależnie od nastroju i napięcia przedmiesiączkowego
- magnetyczny korek spustu oleju
- OEM chromowany korek wlewu oleju z ITR
ZAWIESZENIE:
- regulowane Koni Sport (1130)
- przednia górna rozpórka OEM
- tylna dolna rozpórka
Na lato:
- repliki 15" 96spec ITR
- opony Yokohama Parada Spec2 195/50/15
Na zime:
- 15" OEM z VTiS Speedline Chrono w bieli
- opony Kumho 195/50/15
UKLAD HAMULCOWY:
- SWAP hebli z 1.8 VTi (przód 282mm, tył 260mm)
- przewody hamulcowe Goodridge w metalowym oplocie
- nowy komplet tarcz i klocków ATE przód/tył
BODY-KIT:
- grill EK9
- przednia dokładka zderzaka EK9
- mgłowe spryskiwacze szyb
- białe kierunkowskazy
- przyciemnione szyby
ŚRODEK:
- mieszek EK9 (skórzany przeszyty czerwoną nicią)
- 30cm kierownica Raid, naba Simoni
- snap-off SWC
- shortshifter
- nowe OEM dywany z EK4
CAR-AUDIO:
- jest ok
MOC:
- nieco ponad 170KM








starsze fotki: