2001 EJ9 B18C4

MODEL:

- Honda Civic EJ9 z 2001r


SILNIK:

- SWAP na B18C4 DOHC VTEC


UKLAD DOLOTOWY:

- Custom Short Ram by SSG na stożku Fujita
- nawiew powietrza ze zderzaka na stożek


UKLAD WYDECHOWY:

- kolektor wydechowy tri-Y hytech replika owinięty termoodporną taśmą
- całość 2,25" na dwóch tłumikach by SSG


ELEKTRONIKA/ELEKTRYKA:

- komputer obd1 z mapą p72
- yellow fog lights
- bi-xenon 6000K
- el. szyby, el. i podgrzewane lusterka
- centralny zamek, alarm, immo, itp
- papuga do poganiania tłumów fanek


UKLAD NAPĘDOWY:

Performens:
- skrzynia od Rema S9B LSD + przełożenia 1,2,3 z Y21
- sprzęgło Exedy
- koło zamachowe z ITR
Lans:
- pokrywka świec - carbon / albo grawer zależnie od nastroju i napięcia przedmiesiączkowego
- magnetyczny korek spustu oleju
- OEM chromowany korek wlewu oleju z ITR


ZAWIESZENIE:

- regulowane Koni Sport (1130)
- przednia górna rozpórka OEM
- tylna dolna rozpórka
Na lato:
- repliki 15" 96spec ITR
- opony Yokohama Parada Spec2 195/50/15
Na zime:
- 15" OEM z VTiS Speedline Chrono w bieli
- opony Kumho 195/50/15


UKLAD HAMULCOWY:

- SWAP hebli z 1.8 VTi (przód 282mm, tył 260mm)
- przewody hamulcowe Goodridge w metalowym oplocie
- nowy komplet tarcz i klocków ATE przód/tył


BODY-KIT:

- grill EK9
- przednia dokładka zderzaka EK9
- mgłowe spryskiwacze szyb
- białe kierunkowskazy
- przyciemnione szyby


ŚRODEK:

- mieszek EK9 (skórzany przeszyty czerwoną nicią)
- 30cm kierownica Raid, naba Simoni
- snap-off SWC
- shortshifter
- nowe OEM dywany z EK4


CAR-AUDIO:

- jest ok


MOC:

- nieco ponad 170KM

























starsze fotki:







baaaardzo fajny projekt, nie ma się do czego przyczepić
narazie to do kolektora wydechowego mozna sie przyczepic - ale w planach jest zmiana wiec mozna przymknac oko

ogolnie bardzo mi sie podoba ten egzemplarz
bardzo łdane auto a mody dodają smaczku
fajna maszyna!
interesuje mnie to zawieszenie, na którym jeździsz. napisz jak ci się na nim śmiga i czy warto je kupić. czy wykorzystywałeś regulację twardości i czy czuć jej efekty.
z góry dzięki i pozdrawiam
Naprawdę fajne auto. Do tego mieszka pasowałaby jakaś aftermarket gała.
fajna maszyna!
interesuje mnie to zawieszenie, na którym jeździsz. napisz jak ci się na nim śmiga i czy warto je kupić. czy wykorzystywałeś regulację twardości i czy czuć jej efekty.
z góry dzięki i pozdrawiam



nieporownywalnie lepiej niz na poprzednm auto klei sie drogi jak żelazko regulacja twardosc jest skrecona na maksimum, tak samo pierścienie są opuszczone na te dolne. Komfortu na dziurach może i nie ma, ale nie buja budą a ja odzyskalem kontrole nad autem
Pokrywa od B16A1?
w pierwszym poscie wrzucilem kilka nowych fotek z sesji z zainstalowanymi fogami
podoba mi się ten 6 gen.
bardzo ladnie
nowe mody z ostatnich dni:
- snap-off do rozpinania kiery
- dolot powietrza ze zderzaka na stożek (home made by rura grzewcza
- nowy stożek Fujita

fotencje w pierwszym poście
kierownica do natychmiastowej wymiany.
kurde jest zajebiaszcza, gratki
kierownica do natychmiastowej wymiany.


nawet szybciej