SILNIK:
B18C4(stock) zalany Motulem 6100 10w40
UKLAD DOLOTOWY: stock
UKLAD WYDECHOWY:
przelotowy 2"
tłumik końcowy M-TECH
ELEKTRONIKA:
stock z B18C4,
Vtec Light
UKLAD NAPĘDOWY:
skrzynia stock z B18C4,
Shortshifer
ZAWIESZENIE:
amory stock,
springi Eibacha,
tył OEM cukierki duże i małe,
wahacze przednie i stabilizator przedni z EK9,
przednia rozpórka OEM.
KOŁA I OPONY:
felgi 15" ATS
opony letnie Toyo Proxes T1R 195/50/15
UKLAD HAMULCOWY:
Swap na EK4
BODY-KIT:
Lampy przednie przerobione na Type R,
Grill Type R,
Lusterka Spoon Style
tylne lampy poliftowe przerobione na USDM,
tylna dokładka Rally,
przednia dokładka (w trakcie SiR),
OEM Door Visior,
boczne kierunki białe.
ŚRODEK:
Armrest,
Cupholder,
Shift Boot EK9,
Gałka Skunk2,
Maplight
CAR-AUDIO:
OEM trójkąty z tweeterami,
Woofery Powerbass,
radio kaseciak Kenwooda
INNE:
swap boczków i elektrycznych szyb, stickery, skarpety Skunk2
MOC: 169 KM
ZDJĘCIA:
![](http://img99.imageshack.us/img99/6349/dscn5661su3.th.jpg)
![](http://img99.imageshack.us/images/thpix.gif)
![](http://img135.imageshack.us/img135/2140/dscn5657io0.th.jpg)
![](http://img135.imageshack.us/images/thpix.gif)
![](http://img186.imageshack.us/img186/6260/dsc07022zr1.th.jpg)
![](http://img186.imageshack.us/images/thpix.gif)
![](http://img258.imageshack.us/img258/2308/dsc07012dn5.th.jpg)
![](http://img258.imageshack.us/images/thpix.gif)