SILNIK:
-swap B18C4
-tłoki Spoon Sports do B18C
-Korby ITR
-wałki ITR
-regulowane kółka AEM
-podwójne sprężynki Crower
-talerzyki Crower
-śruby do korb ARP
-szpilki głowicy ARP
-nowe uszczelniacze zaworowe
-wymienione na nowe wszystkie panewki (OEM)
-wymienione na nowe wszystkie możliwe uszczelki, uszczelniacze, paski jakie były w silniku (OEM)
-sprawdzone zawory i prowadnice
-olej: mineralny Mobil1 (700km docierania), Millers Oil XSS 10w40 (kolejne 500km), Motul 8100 5w40 (obecny)
-gruba chłodnica z VTI
-grube przewody W/N Vision
-świece NGK dedykowane do ITR
Plany: może regulator ciśnienia paliwa+większe wtryski
UKŁAD DOLOTOWY:
-kolektor ssący Skunk2 Pro
-Hondata heatshield
-przepustnica STR 68mm
-rura dolotowa z ITR
-stożek w customowej obudowie + nadmuch ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor ebay 2,5’ owinięty bandażem
-wydech z kwasówki 2,25 cala by Eltec na 2 tłumikach
Plany: lekka przeróbka końcowego tłumika, żeby nie stukał w łącznik stabilizatora
ELEKTRONIKA:
-OBD-1, Hondata S-100
-Strojenie by Doktor
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Skrzynia S9B po przeglądzie, zalana magicznym mixem MTF'a
-lekkie koło zamachowe (<5 kg)
-sprzęgło organiczne Exedy stage 1.
ZAWIESZENIE/KOŁA:
-zawieszenie Koni Sport 1130
-rozpórka przednia górna OMP
-felgi 15" z Accorda z oponami 205/50/15 lato (195/50/15 zima)
-felgi z 1.8VTI do upalania
HAMULCE:
-zaciski z 1.8VTi zregenerowane
-tarcze gładkie Brembo-przód (282mm) i tył (260mm)
-klocki Ferodo DS Performance (przód) i ATE (tył),
-przewody w stalowym oplocie Goodridge
-płyn Ferodo
BODY KIT/OŚWIETLENIE:
-białe kierunkowskazy boczne
-zestaw biksenonowy 4300K
-przyciemnione szyby boczne i tylna
Plany: Dokładka przednia z EK9 albo jakas inna
WNĘTRZE:
-kierownica Sparco Monza
-gałka Skunk2
-siedzenia Recaro Speed
-zegary z poliftowego VTI
-zegar temperatury oleju
Plany: zrobi się shortshifter, przy okazji wymiany gumek od patyków skrzyni
CAR AUDIO:
-radio JVC KD-SH
-głośniki Hertz
INNE/DODATKI:
-pokrywa zaworów pomalowana na żółto z wycięciami na potrzeby regulacji kółek
-korek oleju ITR
-skarpetki Spoon Sports
-wszystkie płyny wymienione na Genuine Honda
-mocowanie akumulatora Skunk2
FOTKI: (jakieś badziewne z telefonu)
![](http://img17.imageshack.us/img17/6872/spa0286j.jpg)
![](http://img691.imageshack.us/img691/6240/spa0289q.jpg)
![](http://img21.imageshack.us/img21/2955/spa0287zp.jpg)
MOC:
Seria: 169KM
Obecnie: 193KM/178Nm
Auto jest 100% daily driver.
Na wiosne pewnie się wybiorę na jakiś tor, ale w tym setup'ie auto raczej nie będzie "torowe".
Plan na sezon 2010 lub 2011 (w zależności od budżetu) przewiduje, że auto:
a) zostanie daily (w takiej formie lub z innym silnikiem) + drugie auto na tor
b) dostanie klatkę, męski hebel i zawias, itd. + drugie auto na co dzień
PODZIĘKOWANIA:
-Ecu-Performance - za złożenie silnika
-SSGarage - za szybką pomoc z elektryką i nie tylko
-Grzesiowi i Cezaremu - za wiele godzin spędzonych przy aucie
-i tym o których zapomniałem