SILNIK: D14Z1 - wyjęta zwężka pod przepustnica pozatym seria
UKLAD DOLOTOWY: Power rura K&N + stożek
UKLAD WYDECHOWY: brak katalizatora, strumienica EL-TEC+końcowy EL-TEC, kolektor 4 2 1
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria, Short Shift(czekam aż przyjdzie)
ZAWIESZENIE: seria, rozpórka-przód, sprężyny obniżające -45/-45 LOWTEC
UKLAD HAMULCOWY: seria(ABS) klocki JURID
BODY-KIT: model po facelifting'u, Bi xenon 6000K, light fog a'la JDM, tylnie lampy a'la JDM/USDM, owiewki, dokładka czeka na montaż
ŚRODEK: Fotele i środek-skóra+alcantra,2xAIRBAG, klimatyzacja,el.szyby+lusterka+podgrzewane, centralny zamek, gałka Skunk2(czekam az przyjdzie)
CAR-AUDIO: CD Alpine CDE9881R 4x50W, przód seria Pionner+tył Clarion SRR6936 40W (300W) elipsy 15 × 23 CM (6" × 9") jest czysto
MOC: 99,1KM 115,9NM - sprawdzane na hamowni(wszystko seria tylko po wycieciu katalizatora i założeniu wydechu końcowego) teraz nie mierzone po zalożeniu kolektora i dolotu
Wykres:

PLANY : na przyszly rok może felgi ROTA, jakis gwint, ogarnąc karoserie bo ma kilka wgniotek i chcialbym zrobic swapa na D16Y8 zreszta zobaczymy co czas przyniesie
Zdjęcia
ZDJĘCIA 2007 po zakupie










Zimowa Sesja



Rok 2008

























