MODEL: EJ9 1997 3D
SILNIK: swap D16Z6 - bylo D14A4; crower stage 2 + talerzyki i sprężynki
UKLAD DOLOTOWY: AEM SRI z filtrem FUJITA
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 megan - reszta by el-tec 2cale
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: Quaife LSD + kute Slick 15' + R888
ZAWIESZENIE: eibach pro-kit -35mm,amor eibach pro-dmaper
UKLAD HAMULCOWY: pompa 1cal
BODY-KIT: JDM stickers + troche rys i takich tam
ŚRODEK: galka Skunk2; mieszek CTR; cluster CTR; orginalny podlokietnik
CAR-AUDIO: n/s
INNE: n/s
MOC: bylo 103,9 KM a jest 134,5 KM

oto zupdatowany podpis jest pare planow ale to na bieząco





bardzo ładnie się prezntuje, ale największy lans jest w środku :hyhy:
pokaż fotele

o! zdąrzyłeś wyedyotwać pieknieee :hyhy:
Pięknie
Fajne autko :ok:
Zrobione ze smakiem
no fajnie, tylko felgi biedne...
Konkret wozidło :ok:
fele rzecz gustu
no fajnie, tylko felgi biedne...



wiem wiem przyznaje sie :wstyd:

ale jak tylko dawno temu za siedmioma gorami i lasami kupilem auto to 1 rzecza byly fele, a ze wtedy slowo ROTA nie bylo popularne bralem co bylo w razsadnej cenie, aby byly alu

obiecuje ze jak nie w tym to next sezon cos bedzie poki co szkoda opon, bo sa dobre
Jak na takie mody to cyferki z hamowni takie sobie.
Za to wygląda zacnie.
Kozaczne auto, wszystko z głową. Zieleń górą. Poka poka zdjęcia wnętrza. Felg tylko czarnych brakuje.
Super Panie kolego! Prosimy o relację na bieżąco.
zajbiaszcze krzesła :hyhy:
Wow niezły projekt na zaj... silniczek i ogólnie nieźle przeprowadzone modyfikacje.Podziwiam :padam:
dorzucimy update

pompka


przewody


po oczyszczeniu








w miedzyczasie ogarniety syfek pod maska; VHT zrobil swoje



poka poka
poka poka



oho i w koncu nie pokazalem

jednak wazne ze do przodu idziemy poki co nowe zabawki, calosc dopelniona zostanie 3ka i 4ka z D16Z5

cos bylo i nie ma
No prosze. W koncu szpera jest. Teraz do dziela
a odswieze temat, chociaz pustki

male co nieco

i KROW-a w kropki bordo





pozostaje rozkminka z kolektorem dolotowym i przepustnica, moj typ B16 przep + skunk2 jakie porady?
do D zbyt duzego wyboru o ssaki to nie masz
A ile kropek ma krowa 1, 2 czy 3

Z Ssakiem to tak jak powiedział mój przedmówca praktycznie zero wyboru
edelbrock to raczej pod turbo niż n/a, zostaje skunk lub podróba skunka- blox

P.S.

jakie koszta szpery? może być na PW
krowa ma dwie kropki bo:
a. nie widze tłokow
b. widze dwa pudełka wiec poza wałkiem jest cos jeszcze - pewnie sprezynki/talerzyki
nie ma 3 kropek, bo punkt a.
Tak myślę, że 2 . bo drugie pudło ale z tymi 3 to bez tłoków też jest możliwe.
Jeden znany projekt lata na 3 i z tego co wiem to tam nie ma tłoków ale to już rozmowa na inny temat.
na st3 tez sa efekty, ale do pelni szczescia brakuje wlasnie podbicia kompresji
uwaga dawno nie bylo to bach update

nowy komplet opon,niestety wszystko z zeszłego sezonu juz do niczego sie nie nadaje


i dodatkowo kute ruskie felgi Slick model 186S; sciagniete przy udziale
reklama felgikute.pl po reklamie



tu juz na aucie







reszta nowosci wkrótce
- wejda DSperformance
- kubly mirco
- kiera
- odelżenie

[ Dodano: 2009-05-02, 00:49 ]
I jak felgi? Proste jeszcze?
kute raczej nieprędko się pogną