Honda Civic 1.6VTi

MODEL
- EK4 1997
SILNIK
- seria B16A2, wymieniony rozrzad i wyregulowane zawory, filtr oleju HAMP Synergy, niebieskie przewody zaplonowe NGK, niebieska nakladka na zawor VTEC Vision Motorworks i niebieskie skarpetki Spoon
UKŁAD DOLOTOWY
- CAI AEM V2 z filtrem dry-flow
UKŁAD WYDECHOWY
- kolektor wydechowy DC Sports 4-1 JDM 2.5", kompletny uklad wydechowy EL-TEC 2.25"
WYPOSAZENIE
- klimatyzacja, el. szyberdach, el. szyby, el. lusterka, immobilizer, centralny zamek, wspomaganie kierownicy
UKŁAD NAPĘDOWY
- seria
UKŁAD HAMULCOWY
- tarcze SBS, klocki Ferodo Premier, plyn Motul RBF660
ZAWIESZENIE
- seria
WYGLAD ZEWNETRZNY
- OEM Honda chlapacze, okragle halogeny OEM Honda
ŚRODEK
- OEM cupholder
CAR-AUDIO
- radiomagnetofon Philips i seryjne 6 glosnikow







WYKRES Z HAMOWNI
- modyfikacje: CAI AEM V2, kolektor DC Sports 4-1 JDM, wydech EL-TEC 2.25"
- 176.4KM i 169.2Nm


PLANY
- raczej niewielkie, byc moze kilka drobiazgow do wnetrza w konwencji OEM (nakladka na zegary EK9, nakladki na pedaly, podlokietnik, mieszek dzwigni zmiany biegow z czerwona nicia itp)
a gdzie jotdeem?
a gdzie jotdeem?



- kolektor DC Sports 4-1 JDM ze wzgledu na docelowe przeznaczenie do ITR JDM, majacej kata 2.5"
- final drive 4.785 z ITR JDM (vs 4.4 z USDM)

zwykłe VTI stało się zwykłym VTI więc co tu pisać ..
Gratuluję wyniku na rolkach. A EK4 w jedynym słusznym kolorze. Dobra baza. Powodzenia
carlose, zapomnialem jeszcze o jednym JDM'ie:



Oryginalny zestaw Honda Access Option Foglights (lampy RAYBRIG) sprowadzony z JP z piekna japonska instrukcja

Tomac, bede jeszcze musial gada wystroic, natomiast juz teraz calkiem ladnie smiga - wiadomo ze mocy nigdy za duzo i juz sie zdazylem przyzwyczaic, ale w stosunku do tego co jest teraz to seria wogole nie jezdzi
wkładaj LSD a nie halogenami mydlisz oczy
wkładaj LSD a nie halogenami mydlisz oczy



LSD z ITR wlasnie dzisiaj doplynal:



Teraz czekam na Final Drive Kit 4.785 z ITR i twardsze poduszki Mugena - a jak juz graty beda wsadzane to odrazu jakies strojenie sie zapoda
Profi podejście
to jest to, dobra droga - w pizdu z lans factor look
b16 modzone od prawidłowej strony - juz jest widać jotdeem Na ile będzie się kończyć piątka z finalem od ITR?
Na ile będzie się kończyć piątka z finalem od ITR?


Na 220km/h przy 8200rpm
żeby zobaczyć ile skrzynka daje .

Pewnie z 10kg

Dobrą drogą idziesz a raczej jedziesz, tak trzymac!
kivik, a orientujesz sie przy jakiej predkosci na piatce nastepuje przelaczenie faz rozrzadu na tym FD 4.785?

Pit, jesli chodzi o mody stylistyczne to jesli wogole takowe beda robione to zapodam dokladki zderzakow OEM Honda przod + tyl, plus moze jakies drobne zmiany wnetrza typu mieszek EK9 czy inna galka zmiany biegow. Auto ma fajna linie w oryginale i nie ma co na sile tego psuc by bylo 'jotdeem'. Pozatym 'sleepery' sa najfajniejsze
Podba mi się, podoba.. I kolor najwłaściwszy...:-)

AM
Pit, jesli chodzi o mody stylistyczne to jesli wogole takowe beda robione to zapodam dokladki zderzakow OEM Honda przod + tyl, plus moze jakies drobne zmiany wnetrza typu mieszek EK9 czy inna galka zmiany biegow. Auto ma fajna linie w oryginale i nie ma co na sile tego psuc by bylo 'jotdeem'. Pozatym 'sleepery' sa najfajniejsze



ale ja sie z tobą w 100% zgadzam
przy jakiej predkosci na piatce nastepuje przelaczenie faz rozrzadu na tym FD 4.785?

przy takiej jaka sobie wymyslisz przy strojeniu

mtothaj, obrales bardzo wlasciwy kierunek modyfikacji!
. I kolor najwłaściwszy...:-)




Zgadza się.. zgadza..
Z nudow wymodzilem co ponizej:



Pojawily sie naklejki serwisowe JDM OEM Honda, niebieska nakladka na zawor VTEC Vision Motorworks i niebieskie skarpetki Spoon

Gdyby ktos chcial kupic auto polecam przejrzenie otomoto

http://otomoto.pl/index.p...how&id=C5248813
bedziesz w niedziele na spocie?
A Tobie jeszcze nie przeszło sprzedawanie auta Taką zadbaną sucz sprzedawać...esz...

Ile mm mają te Twoje NGK ?
bedziesz w niedziele na spocie?



W niedziele mam zamiar wpasc na Cargo ok 11:00 - spot Autokacika.


EDIT - Auto sprzedane - mozna zamknac