MODEL
- EK4 1997
SILNIK
- seria B16A2, wymieniony rozrzad i wyregulowane zawory, filtr oleju HAMP Synergy, niebieskie przewody zaplonowe NGK, niebieska nakladka na zawor VTEC Vision Motorworks i niebieskie skarpetki Spoon
UKŁAD DOLOTOWY
- CAI AEM V2 z filtrem dry-flow
UKŁAD WYDECHOWY
- kolektor wydechowy DC Sports 4-1 JDM 2.5", kompletny uklad wydechowy EL-TEC 2.25"
WYPOSAZENIE
- klimatyzacja, el. szyberdach, el. szyby, el. lusterka, immobilizer, centralny zamek, wspomaganie kierownicy
UKŁAD NAPĘDOWY
- seria
UKŁAD HAMULCOWY
- tarcze SBS, klocki Ferodo Premier, plyn Motul RBF660
ZAWIESZENIE
- seria
WYGLAD ZEWNETRZNY
- OEM Honda chlapacze, okragle halogeny OEM Honda
ŚRODEK
- OEM cupholder
CAR-AUDIO
- radiomagnetofon Philips i seryjne 6 glosnikow
WYKRES Z HAMOWNI
- modyfikacje: CAI AEM V2, kolektor DC Sports 4-1 JDM, wydech EL-TEC 2.25"
- 176.4KM i 169.2Nm
PLANY
- raczej niewielkie, byc moze kilka drobiazgow do wnetrza w konwencji OEM (nakladka na zegary EK9, nakladki na pedaly, podlokietnik, mieszek dzwigni zmiany biegow z czerwona nicia itp)