Koser2007-02-14, 11:56
MODEL: 1997, EK4,
SILNIK : - B18C4 po 70 tys mil. //swap by JHM
- Wymieniony rozrząd na OEM (pasek + napinacz).
- Wymieniona pompa wody na OEM - AISIN
- Wymieniona uszczelka pokrywy zaworowej na OEM + OEM uszczelki świec
- Miska olejowa - oryginalny MUGEN + nowa OEM uszczelka miski
- Magnetyczne śrubki miski olejowej i skrzyni
UKLAD DOLOTOWY:
* Kolektor ssący Skunk2
* Heatshield P2R
* PasswordJDM Carbon Chamber Intake + stożek Fujita
UKŁAD WYDECHOWY:
* Kolektor wydechowy Hytech style z wyjściem 2,5 + wywalony kat + seria Vti + taśma termoodporna
UKLAD NAPĘDOWY:
* Lekki zamach Fidanza 3,4 kg + sprzęgło EXEDY
* Szpera LSD z ITR w skrzyni z EK4 (skrzynia zalana MTF'em + wymienione łożyska w skrzyni)
ZAWIESZENIE:
* Przednie wahacze BUDDY CLUB
* Koni Sport Kit 1130
* Rota Slipstream 15'
* NOKIAN WRG2 195/55/15 na zime
* TOYO R888 195/55/15 na lato
* OEM rozpórka VTI
* ULTRA RACING rozpórki : przednia górna (3 punkt) + tylna górna + tylna dolna + c-pillar
* Harness Bar NRG
UKLAD HAMULCOWY:
* Tarcze przód Brembo ORO + klocki Ferodo DS performance
* Tarcze tył OEM + klocki OEM
* Przewody hamulcowe w stalowym oplocie GOODRIDGE (wymienione rownież przednie sztywne przewody hamulcowe na OEM)
INNE:
* Wskaźniki Ciśnienia i Temp Oleju z Alertem
* OEM Honda Access - dokładka zderzaka przód i tył
* OEM mieszek Type R
* OEM Cup Holder
* OEM Zaślepka w miejsce zegara
* OEM chlapacze przód
* OEM podłokietnik
* OEM owiewki drzwi
* OEM owiewka szyberdachu
* SPOON gałka zmiany biegów
* ssawki.pl
jajacek2007-02-14, 12:22
łądnie się zapowiada.
dlaczego nie zamocowałeś dolotu na wsporniku?
GRUBY...2007-02-14, 12:27
Ładna suczka :hyhy: zobaczyły jak bedzie jak zalozysz nowe koło.Umyj silnik bo wyglada na lekko brudny.
elmer2007-02-14, 12:27
Veryyyy nice.
Czy możesz mi powiedzieć jakie wymiary ma filtr? Średnica podstawy, średnica góry i wysokość filtra?
Koser2007-02-14, 12:29
łądnie się zapowiada.
dlaczego nie zamocowałeś dolotu na wsporniku?
a bo kupiłem używke, nawet nie wiedziałem póki Ty Jacku nie założyłeś u siebie, że taki wspornik występował. Oczywiście ja wspornika nie dostałem do swojego dolotu.
Koser2007-02-14, 12:29
Veryyyy nice.
Czy możesz mi powiedzieć jakie wymiary ma filtr? Średnica podstawy, średnica góry i wysokość filtra?
jak zmierze to podam
Siela2007-02-14, 13:02
zapowiada sie bardzo fajnie powodzenia:)
michasek2007-02-14, 13:10
czekam na zdjęcia z felunkiem i zawiasem
nabrawde bardzo fajna honda :hyhy:
!markos2007-02-14, 13:25
bedzie dobrze :]
ps.
moglbys wrzucic fotke przedniego amortyzatora (rozciagnietego)..? ciekaw jestem jaki ma skok..
Simonides2007-02-14, 14:44
ladny kolor
felunek 1 klasa, wlasnie o takim mysle caly czas :hyhy:
Mike O.2007-02-14, 15:12
zmiany idą w dobrym kierunku, wypada tylko życzyć powodzenia w realizacji planów
btw. chyba pierwszy raz widzę VTi w tym kolorze. i jeszcze ta dokładeczka fabryczna... jest nietypowo
mkdadi2007-02-14, 15:38
Ciekawie sie zapowiada felgi sa mocne :hyhy:
jajacek2007-02-14, 16:17
mógłby mnie ktoś oświecić- klimatyzacja + szyber- to chyba w typesie tylko były? a to nie jest chyba TypeS
Pati2007-02-14, 17:16
fajny samochod.
ale kolor to ma fatalny
Koser2007-02-14, 18:13
Ano... Z tym czarnym lakierem i czarnymi felami może być za ciemno
lakier jest zielony a nie czarny .
xD2007-02-14, 18:25
Ups ^^ Btw, kiedy będziesz montował felgi?
Koser2007-02-14, 18:40
Ups ^^ Btw, kiedy będziesz montował felgi?
najpierw koni potem felgi. A koni musi chwile poczekać gdyż babka pugiem 406 zmasakrowała mi prawy błotnik. Więc niedługo go wymieniam , po wymianie koni i zaraz felgi.
ptaku2007-03-10, 17:04
Wypas a ta dokładkę to gdzie znalazłeś jeszcze jakiś fajny tłumik by się przydał
Pati2007-03-10, 17:06
potrzebujesz jeszcze dokładkę na tył
Koser2007-03-10, 17:08
Wypas a ta dokładkę to gdzie znalazłeś jeszcze jakiś fajny tłumik by się przydał
Dokłądka ziom była na aucie jak kupiłem. A co do tłumika nie zakąldam i nie chce. Mój poprzedni Civic miał cały układ wydechowy na dwóch m-techach. Na początku super było ale już mnie to nie bawi. Inna sprawa że dolot jest głośniejszy od niektórych tłumików .
Koser2007-03-10, 17:15
potrzebujesz jeszcze dokładkę na tył
fakt tylko skąd w tym stylu
Pati2007-03-10, 17:17
na allegro są te typeR style. Carlose ma taką przecież
Koser2007-03-10, 17:23
no tak, ale ta carlosa jest ciut inna niż ta przednia. Mi tam raczej potrzeba dokładki takiej jak ma nitro20 w swoim ek4.
Pati2007-03-10, 17:25
taka to trudno bedzie dostać bo to akcesoryjna z aso. mysle ze musisz szukac po ludziach co przywożą cify na części.
Koser2007-03-10, 17:32
taka to trudno bedzie dostać bo to akcesoryjna z aso. mysle ze musisz szukac po ludziach co przywożą cify na części.
rek1n bedzie miał pod koniec kwietnia w tym stylu. Wieć sprawa dokładki zakończona
ptaku2007-03-10, 17:37
Koser zrób sobie cichy układ w el-tecu albo kup cichy tłumik bo ta zwykła ''rurka'' trochę psuje cały wygląd fury.
boogie2007-03-10, 17:41
tylek troche wysoko ale co ja pisze... dojdzie dokladeczka i bedzie miodzio lub jak to ktos ujł: bedzie "kopac dupsko" ..w sumie juz kopie :cool:
pieknie
mkdadi2007-03-10, 17:43
Ładnie wygląda ale zgadzam się z tym ze
Walter2007-03-10, 17:54
Ja bym nie dawał żadnych dokładnek z tyłu, taki sport stajl by był
Koser2007-03-10, 17:58
Ładnie wygląda ale zgadzam się z tym ze ptaku napisał/a:
ta zwykła ''rurka'' trochę psuje cały wygląd fury.
Tłumiki oczywiście nie są wieczne. Jak padnie końcowy to to już serii nie wsadze, chodzą mi myśle o czymś takim z eltec'a. Ciche i ładne.
tylko też jak będzie dokładka to nie bedzie widać tego tłumika no ale się pomyśli.
Mike O.2007-03-10, 20:54
bardzo ładnie się prezentuje. moim zdaniem, jeśli chciałbyś jakąś dokładkę na tył koniecznie to lepiej szukaj takiej a la Type-R. ta, która oferowano w komplecie z tą przednią niepotrzebnie wydłuża linię auta. a najlepiej zostawić tak jak jest teraz plus oczywiście jakaś fajna końcówka wydechu
Koser2007-03-10, 21:19
która oferowano w komplecie z tą przednią niepotrzebnie wydłuża linię auta. a najlepiej zostawić tak jak jest teraz plus oczywiście jakaś fajna końcówka wydechu
zgodzę się, prawde mówisz ziomku.
darek2007-03-12, 14:59
tylko też jak będzie dokładka to nie bedzie widać tego tłumika no ale się pomyśli.
ejjj, a eltec wydłubie tłumik z taką końcówą jak na fotce? Inaczej, to zdjęcie prezentuje produkt elteca? Bo jeśli mam wydawać w cholerę kasy na APEXI WS2 to może lepiej faktycznie zrobić porządny wydech... w Polsce
Pati2007-03-12, 17:40
kompletny apexi WS2 nie bedzie droższy od rodzimej produkcji. 1700 plnów z transportem do pl.
adaS2007-03-12, 18:27
tyle samo kosztuje cały układ na dwóch tłumikach el-teca
Fawor2007-03-12, 19:52
końcowy KM-Malon? :zdziwko:
Tak jak myslalem - na Slipstreamach jest przegrubo Tak, jak powiedziano wyżej - brakuje wydechu, pod skosem np A co do dokładek to albo zdjąc przednią, albo dołożyć tylną.
Koser2007-03-12, 23:54
to zdjęcie prezentuje produkt elteca?
tak to tłumik furiousa zrobiony w eltecu bardzo cichy. Cena 600 zeta za sam tłumik. Szczerze to już się zamotałelm z tymi wydechami. Taki z elteca fajny w sumie. Ale jak fawor napisał
brakuje wydechu, pod skosem
Co o tym myślicie? ładować sie w jakąś puchę pod skosem, czy taki jak na zdjeciu powyżej???
jakoś eltec do mnei bardziej przemawia . tylko cena nie . No i to chyba nie wiocha mieć puche ale mugen po skosie i jeździć z wkładką ??
Pati2007-03-13, 08:52
jesli jakość elteca przemawia do Ciebie bardiej niż Apex'i to nie mamy o czym mówić
gooffy2007-03-13, 22:15
Po obejzeniu jakosci wykonania tlumikow apexi jak i kolektorow pewnej znanej niemieckiej firmy smiem twierdzic ze jakosc polskich tlumikow/ukladow wydechowych jest naprawde na duzo wyzszym poziomie.
ps. na temat designu ani dzwieku nie dyskutuje bo kazdy ma swoj gust.
!markos2007-03-14, 21:17
do tego co napisal gooffy mozna tylko dorzucic, ze w tlumiku apexi nierdzewna jest tylko puszka...
gooffy2007-03-14, 22:27
i koncowka zewnetrzna :znudzony:
mkdadi2007-04-30, 22:46
Brakuje fajnej koncówki wydechu i grila type-r, ale i tak jest kozak :ok:
Koser2007-04-30, 22:49
Brakuje fajnej koncówki wydechu i grila type-r, ale i tak jest kozak
No cóż grilla na pewno nie bedzie a co do końcówki, chyna jednak trzeba będzie poszukać czegoś cichutkiego? jakieś sugestie? można ktoś zna jakieś tłumiki/wydechy prócz elteca - ciche ??
Simonides2007-05-01, 00:17
jest :padam: ziom
dokladnie tylko koncuweczki wydechu sugerujacej mozliwosci autka brakuje
nim jesli ciche to musi byc pucha, a jesli duza pucha to tylko robione pod zamowienie chyba albo asmet :rotfl:
rdk2007-05-01, 00:54
poszukaj ziom w temacie fouriusa, on ma jeden z ladniejszych tłumików
kurcze ta zieleń zaczyna do mnie przemawiać :hyhy: przód auta siedzi wyśmienicie, szkoda że tył tak jakoś troszkę wyżej, ale generalnie pięknie się prezentuje :padam:
[edit]
wiem czego Ci brakuje... chlapaczy :hyhy:
tylko niewiem co na to tylna dokładka :looka:
Koser2007-05-01, 01:01
wiem czego Ci brakuje... chlapaczy
tylko niewiem co na to tylna dokładka
no właśnie brakuje. Hmm chyba zbytniego problemu z zamontowaniem na tylnią dokładkę to nie powinno być, przecież poprostu niżej przykręcamy. Tylko pytanie czy to już nie będzie przerost formy nad treścią? oj chyba będzie (jeśli chodzi o chalapacze na tyle)
elmer2007-05-01, 01:55
Masz jakoś z dupy poprzyklejane naklejki.
Poza bardzo ładnie
Pati2007-05-01, 09:21
a moze jakis markowy wydech? np. Apexi WS2? zdzwisz sie, ale cena nie jest duzo wyzsza niz robiony w eltecu.
!markos2007-05-01, 14:28
emblemat B16B
b16a ja mysle
fajnie sie prezentuje.. brakuje jakiegos fajnego tlumika, albo najlepiej calego wydechu :]
Koser2007-05-01, 23:26
Masz jakoś z dupy poprzyklejane naklejki.
ale które z dupy? jeśli hodzi o dohc vtec to brakuje dohc na drzwiach, dlatego bo para drzwi była lakierowana. A co do CKP co ściągam i zmienie na passworda, albo bez naklejki.
Koser2007-05-01, 23:26
a moze jakis markowy wydech? np. Apexi WS2? zdzwisz sie, ale cena nie jest duzo wyzsza niz robiony w eltecu.
Wiem wiem Pati cały czas rozkminima i myśle i niedługo dam się określe.
Bartek!2007-05-01, 23:46
TDI masz chyba najbardziej z dupy przyklejone :wstyd:
Koser2007-05-02, 00:10
TDI masz chyba najbardziej z dupy przyklejone
To gdzie to sie przykleja by fajnie było?
Krychu2007-05-02, 00:18
takie to na szybach widziałem :hyhy:
rdk2007-05-02, 00:23
TDI masz chyba najbardziej z dupy przyklejone :wstyd:
Bartek!2007-05-02, 00:26
niby nigdzie nie jest napisane ale pewne naklejki maja swoje odpowiednie miejsce, i tak lepiej ze tdi jest na tylnej klapie a nie wielkie dohc vtec
!markos2007-05-02, 00:30
To gdzie to sie przykleja by fajnie było?
na jakiejs gladkiej rownej przestrzeni, np. na lodowce bo wiesz.. naklejki na samochodzie to zlo
Koser2007-05-02, 16:19
Bartek! napisał/a:
TDI masz chyba najbardziej z dupy przyklejone
Krychu napisał/a:
takie to na szybach widziałem
No ja też widziałem na szybach, ale to totalnie z dupy. Po co mam naklejać na przednią szybę po skosie kto to zobaczy?? naklejka jest po to by było ją widać. A na przedniej to tak jakby jej nie było. Takie moje zdanie. Ale i tak już mi się ona nudzi powoli więc pewnie najbliższym czasem zedre.
Koser2007-05-15, 20:33
Dzisiaj odebrałem od Pati 'ego ten oto Oryginalny hondowski gadżecik, naprawdę fajna sprawa.
Dzięki Pati
![](http://img174.imageshack.us/img174/6872/cupholderct0.th.jpg)
Simonides2007-05-15, 22:17
naprawdę fajna sprawa
gratki 1 klasa, z cola w maku zawsze problem :wstyd:
the_havran2007-05-15, 22:26
W miejscu "półki" przed drążkiem zmiany biegów
Fota jakby kto nie wiedział gdzie, co i jak
darek2007-05-18, 21:18
daj fote jak juz zalozysz, koniecznie z jakims kubkiem, musze to rozwazyc, duzo w trasie latam i potrzebuje czasami zajechac na mcsrajdrive
Pati2007-05-18, 21:39
widzialem juz zamontowane. wypas.
Simonides2007-05-19, 00:14
widzialem juz zamontowane. wypas.
to sie ciesze i nie moge doczekac :hyhy:
Lubczan2007-05-19, 10:04
Initial D Tofu driver :rotfl:
gaseb2007-05-19, 10:39
Bardzo fajna sprawa jeśli radio jest na górze
Krychu2007-05-19, 11:08
Initial D Tofu driver
coś w tym jest, tu bedzie mial trudniej bo 2 kubki :hyhy:
ale za to jak poprawi technike jazdy :]
the_havran2007-05-19, 14:07
Initial D Tofu driver :rotfl:
hehe, o tym samym pomyślałem
poszło pw (w spr. dywaników)
Koser2007-05-21, 01:39
daj fote jak juz zalozysz, koniecznie z jakims kubkiem, musze to rozwazyc, duzo w trasie latam i potrzebuje czasami zajechac na mcsrajdrive
dziś wkleje wieczorem
widzialem juz zamontowane. wypas.
prawda prawda, total wypas, a jak się nie ma kubka, to ma się fajny zamykany schowek chociażby na okulary. .
Koser2007-05-21, 21:44
obiecane fotki (jakoś mi kiepsko wyszło):
![](http://img516.imageshack.us/img516/2518/ch1ts5.th.jpg)
darek2007-05-21, 22:07
:cwaniak:
profi
ja tam się nie chce chwalić ale sam nie wytrzymałem i za jakiś czas wyląduje u mnie
-
Jezu jak dzieci normalnie jesteśmy :rotfl:
Emre2007-05-21, 22:30
ciekawie to wygląda, nie powiem... mi sie zawsze różne butelki walają po całym samochodzie... tyle, że u mnie mając na względzie montaż radia na dole takie rozwiązanie niestety odpada... :kwasny:
Koser2007-05-21, 22:37
względzie montaż radia na dole takie rozwiązanie niestety odpada...
jeśli masz pilota do radia, to żaden problem
Simonides2007-05-22, 07:21
ja tam się nie chce chwalić ale sam nie wytrzymałem i za jakiś czas wyląduje u mnie
-
Jezu jak dzieci normalnie jesteśmy
i ja tez i ja tez :hyhy:
ale ogolnie super, tego brakowalo przy stosowaniu wysoko mielonkowej diety
Emre2007-05-22, 08:23
względzie montaż radia na dole takie rozwiązanie niestety odpada...
jeśli masz pilota do radia, to żaden problem
no ja niestety nie mam... a pakować $$ w audio nie będę na pewno... generalnie zazdroszcze fajnego gadżetu... :padam:
jajacek2007-05-22, 09:14
Koser widziałem Cię kiedyś na toruńskiej, auto masz bardzo ładne, wnętrze po zdjęciach wygląda na zadbane... tylko dywany kup jakieś porządne a nie kalosze trzymasz :zdegustowany:
damios2007-05-22, 15:28
tyle, że u mnie mając na względzie montaż radia na dole takie rozwiązanie niestety odpada... :kwasny:
Jak wezmiesz cup holder wysuwany a nie otwierany to chyba da rade
gaseb2007-05-23, 16:12
Jeszcze takie bywają
1.
2.
Pati2007-05-23, 18:21
pierwszy nijaki, a drugi drogi/trudno dostepny
gaseb2007-05-23, 22:43
To fakt, pierwszy nie wygląda za ciekawie a drugi sprzedawany jest za około $80-90 :przestraszony: :szok:
Krychu2007-05-24, 21:16
wiadomo, bez wycieraczki zawsze tył lepiej wyglada
ale zaślepka nie jest fajna
jak takie cos demontować to na stałe i dziurke zaspawac
pozatym auto za-je-bis-te :super:
piękne koła :]
Mike O.2007-05-24, 21:24
ma jakieś szczęście do Ciebie bo w tym tygodniu aż dwa razy widziałem twojego Civa we wtorek pod Decathlonem i wczoraj w okolicach Lidla na Wawrzyszewie
zacnie się prezentuje a zaślepka wygląda OK, nie ma sensu spawać jak na zimę wycieraczka pewnie wróci...
Nevada2007-05-24, 23:03
EK4 są wypasione, ale kolorystyka tapicerki jest bez kitu jedna z gorszych jakie w życiu widziałem :rotfl:
darek2007-05-24, 23:08
EK4 są wypasione, ale kolorystyka tapicerki jest bez kitu jedna z gorszych jakie w życiu widziałem :rotfl:
De gustibus non disputandum est
Pit2007-05-24, 23:09
nie mów, ze ci sie podoba?
Koser2007-05-25, 00:13
[EK4 są wypasione, ale kolorystyka tapicerki jest bez kitu jedna z gorszych jakie w życiu widziałem
a mi się właśnie bardzo podoba. Dla mnie najbrzydsza to ta z cifa VTI po liftingu, to niebieskie to coś grrr
rdk2007-05-25, 00:22
zgadza sie, tapicerka nie jest najlepsza, co nie zmienia faktu ze autko jest miszcz! podoba mi sie niemilosiernie i bardzo zazdroszcze :wstyd: (tak pozytywnie ofkors )
gaseb2007-05-25, 00:49
Bez wycieraczki wygląda znacznie lepiej Ja swojej nie planuje zakładać nawet na zimę
Emre2007-05-25, 00:59
ja chętnie kupię jak ktoś ma zbedną (silnik + ramię)... :wstyd:
!Grzechu2007-06-05, 20:54
Ja u sibie tez wywalam bo na umytej szybie efekt jest wykozaczny
a obudowe ze srodka tez wywaliles i caly silniczek?
Koser2007-06-06, 01:39
a obudowe ze srodka tez wywaliles i caly silniczek?
tak oczywiscie tak.
Koser2007-06-06, 01:46
Panowie dzięki uprzejmości Pati 'ego ten zestawik już do mnie leci :
niebawem wyrzucam klime i już potem myślimy nad kolektorem i wydechem .\
aha koło to najlżejsze 7,5 lbs czyli uwaga 3,4 kg
Simonides2007-06-06, 07:49
ziom 1 klasa bedzie :padam:
Koser2007-06-16, 00:43
Kilka fotek podczas wizyty w SSG. - klima out .
![](http://img522.imageshack.us/img522/2235/ss1of4.th.jpg)
nie ma to jak dwa konkretne auta w konkretnym kolorze .
Walter2007-06-16, 09:26
- klima out
UUUUUU na lato będzie jazda :gay:
darek2007-06-16, 13:32
w takie upały bez klimy... :przestraszony:
no ale cel jest ważniejszy
Koser2007-06-16, 13:42
w takie upały bez klimy...
wiem, że to ciężko zrozumieć ale ja nawet jak miałem klime to jej nie włączałem, bardzo lubie taką parówe w aucie :rotfl: , no i przewiew z otwartych szyb i dachu.
Kasik2007-06-16, 13:52
Za przeproszeniem konkretny jest ten biały w tle :cwaniak:
prawda ze fajny :wstyd:
Emre2007-06-16, 13:55
no i przewiew z otwartych szyb i dachu.
masz szyber?
Koser2007-06-16, 14:12
masz szyber?
aaaa no mam.
Walter2007-06-16, 17:40
To wiem, tylko Kasik nigdy nic więcej nie chce napisać ani obszernej prezentacji zrobić :zalamany:
Koser2007-06-25, 17:43
No i paczka przyszła. Dzięki Patiemu.
![](http://img441.imageshack.us/img441/3711/19800377sa4.th.jpg)
![](http://img521.imageshack.us/img521/6140/28675406as9.th.jpg)
W poniedziałek opisze wrażenia z jazdy.
aaaaa no i jeszcze dziś taka popierdółka doszła. Gdyby nie mój dolot pewnie by nie było a tak to aż szkoda było nie brać.
i niedługo jakoś ogarne komore bo syf jak nic.
Emre2007-06-25, 18:09
a ja myslałem, że u mnie jest syf...
a pokryweczka lansik... :hyhy:
!markos2007-06-25, 18:13
komorze nalezy sie pucu pucu chlastu chlastu, bo wyglada jak chlew :rotfl:
Pit2007-06-25, 18:31
no no, burdel pierwsza klasa
darek2007-06-25, 18:49
no, no! Fajne tryba, do czego to...
jajacek2007-06-25, 22:09
mój boszz, ale syfilis, posprzątaj to jak najszybciej!
rdk2007-06-26, 00:09
idziesz idziesz, jest dopsz
Koser2007-06-28, 16:46
pułeczka zamiast zegarka, niestety farba juz w opakowaniu fabrycznym schodzila, trzeba będzie pomalować
Pytanie co nowego doszło????
teraz to trudno nie zgadnąć
Nevada2007-06-28, 17:24
kurde, zajebiste jest to auto
Mike O.2007-06-28, 17:30
auto zmierza w dobrą stronę
ta półeczka jest OEM?
darek2007-06-28, 17:41
te chlapacze... jak bardzo elastyczne one są? W sensie łatwo je połamać, czy nie?
gadu2007-06-28, 18:20
w 5g są całkowicie gumowe, haczę na każdym progu zwalniającym i nadal są jak nowe
Koser2007-06-28, 19:01
ta półeczka jest OEM?
OEM oczywiście.
te chlapacze... jak bardzo elastyczne one są? W sensie łatwo je połamać, czy nie?
nie ma szans ich połamać to elastyczna guma. Kilka razy już przejechałem przez policjanta - wyginają się i wracają na miejsce. .
darek2007-06-28, 21:18
nie ma szans ich połamać to elastyczna guma. Kilka razy już przejechałem przez policjanta - wyginają się i wracają na miejsce. .
rdk2007-06-28, 21:47
brak słów, od początku kibicuje i jest to jedno z ładniejszych 6gen
ucierasz nosa tym co mówią że zielony nie wygląda :padam:
Walter2007-06-28, 22:12
Kurde
ta felga i ta dokładka z przodu :padam:
rdk2007-06-28, 23:54
mnie wogóle powaliło obniżenie w tym aucie, chlapacz szura po ziemii... co tam masz i ile mm?
seed2007-06-28, 23:55
Zajebisty civic, dokładki z kołami targają perukę :hyhy: Odprysk na dokładce? Czy mi się wydaje?
Emre2007-06-29, 00:05
a ja muszę się wyłamać i powiem, że nie podchodzi mi ta dokładka stylistycznie... :oczami: ale ważne, że właściciel jest zadowolony... a gleba masakra... d chyba, że Twojej okolicy nie ma dziur ani leżących polucjantow...
Koser2007-06-29, 12:28
mnie wogóle powaliło obniżenie w tym aucie, chlapacz szura po ziemii... co tam masz i ile mm?
Zawieszenie to koni kit w najnizszej z możliwych pozycji czyli - 55 mm. Chlapacz nie szura po ziemi, tylko na policjantach . Jestem z Warszawy dzień w dzień jeżdze na uczelnie, poza tym jeżdze po centrum poza Warszawą itd. I chyba już przyzwyczajenie wzięło górę bo jakoś daje rade. Jeśli gdzieś trzeba wjechać pod duży kraweżnik no to tyłem.
A ten odprysk no niestety się zapomniałem na chwile .
Kevin2007-06-29, 12:30
zielony nie wygląda
ależ wygląda! :hyhy:
gaseb2007-06-29, 12:58
Zielony rulez :hyhy: :hyhy:
Koser2007-06-30, 18:08
No i tak hania przeszła kurację odmładzającą. Załozone zostało nowe sprzęgło, nowy zamach, wymieniony olej w silniku jak również olej w skrzyni na MTF i dołożone takie oto sensowne gadżeciki :
Co do wrażeń odnośnie zamachu no to jest super. Auto z dołu się dużo lepiej zbiera. Głównie chodzi o pierwszy i drugi bieg. Do setki rozpędza się o niebo lepiej. Na pewno gdybym miał inne auto i wiem jakie juz są rezultaty nie zawachałbym się wydać kasy na taki zamach.
[ Dodano: 2007-12-02, 15:40 ]
ferio2008-02-13, 13:27
cyckonosz dobra rzecz. kiedy zobaczymy komplet bikini?
jak wrażenia po założeniu c-pillara?
carlose2008-02-13, 13:29
SUPER ! ale lampy czarne by się przydały i będzie miodzio..
Koser2008-02-13, 13:29
jak wrażenia po założeniu c-pillara?
żadne, tylko lans jest.
Emre2008-02-13, 15:51
imo kiepsko sie to prezentuje...
Koser2008-02-13, 16:12
imo kiepsko sie to prezentuje...
czekaj czekaj, założe boczki to się spodoba. A tak serio nie wiem, większości się nie podoba a mnie to jakoś jara na maxa. Może dlatego, że dużo czasu w USA spędziłem i to zawsze jakaś namiastka .
nitro202008-02-13, 17:24
Mi się cyckonosz nie podoba, ale auto ogólnie bardzo spoko . Pozatym spójrz na tego czyściocha z tyłu na fotce i weź z niego przykład, chociaż do fotek, bo okrutnie uwalony .
gaseb2008-02-14, 00:10
Mi sie podoba ale ku wa zacznij myć ten samochód cześciej niż raz w roku.
Pati2008-02-14, 00:12
Sebek - na mojej feldze Twoj wygladal jak Kosera
gaseb2008-02-14, 00:25
Sebek - na mojej feldze Twoj wygladal jak Kosera
Chcesz mi powiedziec ze po zalozeniu czarnej felgi moj zaczal wygladac jak po Camel Trophy? Jutro bede mial fotki to pokaze.
Koser2008-03-11, 00:19
Mody w trakcie. Zagości kolektor Japspeed'a 4-1 dedykowany tylko i wyłącznie do b16 + bandaż termoizolacyjny.
i nabliższe mody :
- zakup letnich oponek GSD3 F1
- rurka z kwasówki zamiast kata
- tylnia biała rozpóreczka ultraracing na tył już płynie
i to by było na tyle. Po wakacjach albo dalsze modowanie ale sprzedaż auta
carlose2008-03-11, 06:12
normalnie może zostać lekarzem tak ładnie bandaż owinołeś
!markos2008-03-11, 10:52
na sucho to owijales? powinienes na mokro.
Koser2008-03-11, 14:31
na sucho to owijales? powinienes na mokro.
Ziom wiem o tym to tylko przymiarka była - nie miałem wtedy obejm jeszcze.
Tomac2008-03-11, 14:50
Zalecane jest na mokro, ale wcale nie trzeba na mokro. Wiem bo już trzy razy owijałem kolektory bandażem na sucho i było tak jak być powinno.
Koser2008-03-12, 00:13
Ale wiecie jak trzeba na mokro zrobie na mokro.
Pati2008-03-12, 07:36
jak owijasz na mokro, lepiej/ciaśniej się układa. na dodatek nie pyli się, przez co nie bedzie Cie potem swędziała ręka aż do kolan
Koser2008-03-12, 16:09
co nie bedzie Cie potem swędziała ręka aż do kolan
Aaaa to od tego mnie tak skóra swędziała.
Pati2008-03-12, 17:18
od tego. na mokoro troche mniej swędzi a lepiej sie owija.
Koser2008-03-13, 22:23
I panowie założone :
A wrażenia - wydaje mi się że w momencie załączania się vteca jest dużo lepiej.
Aha i tak warto na przyszłość dodać po założeniu już olektora na którym jeszcze był mało wilgotny bandaż - paruje jak cholera spod machy . Wracałem przez centrum na światłach aż ludzie się oglądali co jest? pewnie mysleli że mi zaraz auto wybuchnia - taki uboczny skutek ale już jest okej .
Gr00bY2008-03-13, 22:34
Normalne - dlatego dobrze jest poczekac jak sie wypali pod warsztatem zeby nie robic sensacji. Kiedy rolki?
Koser2008-03-13, 22:39
Kiedy rolki?
Jak najszybciej, może nawet jutro po południu pojade.
Pati2008-03-13, 22:40
mogles jeszcze owinąć pod miską - mniej by sie oliwa grzała.
Pati2008-03-13, 22:55
dziekuje Doktorze Jeckyll
Koser2008-03-13, 23:01
Doktorze Jeckyl i Watsonie - hhe chciałem ale poszło równe 10 metrów. Nie miałem już taśmy.
Pati2008-03-13, 23:19
trza było dokupić. ja na swój kolektor zmarnowałem 45 czy 55 metrow.
Koser2008-03-13, 23:22
trza było dokupić.
wiesz Pati, dzisiaj zakładałem a kolektor owijałem w nocy . Byłem strasznie ścisnieniowany by go w końcu założyć i cóż w środku nocy okazało się, że tasmy brakuje - trudno. Gdybym miał slep 24 godz pod domem to bym na bank kupił.
gooffy2008-03-14, 09:34
trza było dokupić. ja na swój kolektor zmarnowałem 45 czy 55 metrow.
od razu zmarnowalem , po prostu zluzylem
Koser2008-03-25, 17:07
Hej ziomy doradźcie coś. Co lepiej kupić sprawa się tyczy regulowanych przednich wahaczy.
skunk2???
czy
buddy club???
i taki mały mod
Oby się lepiej hamowało.
!markos2008-03-25, 17:51
ktory skunk - bo sa 3
aha - takie pytania najlepiej zadawac w technicznym
Koser2008-03-25, 18:00
ktory skunk - bo sa 3
skunk2 pro series VS buddy club
carlose2008-03-26, 08:27
regulacja jest taka sama ?
Koser2008-04-23, 00:11
Taka popierdółka mała doszła, opony we właściwym fabrycznym rozmiarze - rzecz jasna nowe i do kompletu tylnia rozpórka która jest mega kozacka. Moje wypasione zimówki dostały profi pokrowce
![](http://img148.imageshack.us/img148/9926/visionnfb8.th.jpg)
![](http://img148.imageshack.us/img148/9337/yokohamasdrivepp9.th.jpg)
![](http://img233.imageshack.us/img233/3233/ultratylos7.th.jpg)
![](http://img233.imageshack.us/img233/9089/ultraprzodhm9.th.jpg)
farba VHT też już czeka. Czekam jeszcze tylko na przednie wahacze buddy cluba. I czas szukać RECARO ale czarnych i tylko czarnych.
Auto ponadto dziś zostało gruntownie umyte i wyczyszczone łacznie z felgami. Wygląda niesamowicie. Czuje się jakbym jeździł noweym autem - które wyjechało prosto z lakierni .
A no i jeszcze stożek nowy FUJITA lada dzień .
Grabowski pokazał 168 HP i 160 NM
!markos2008-04-23, 00:50
Auto ponadto dziś zostało gruntownie umyte i wyczyszczone łacznie z felgami
a pod maske to kiedy jakas myjka zajrzy?
Emre2008-04-23, 01:05
Grabowski pokazał 160 HP i 160 NM
po dolocie i kolektorze?
Koser2008-04-23, 01:48
Grabowski pokazał 160 HP i 160 NM
po dolocie i kolektorze?
Mały bład w pisowni popełniłem , znaczy się 168 HP i 160 Nm - te wyniki po samym dolocie + sam kolektor + wywalnie kata.
a pod maske to kiedy jakas myjka zajrzy?
Niebawem
Yarko2008-04-23, 08:48
bardzo fajnie, mam te opony w rozmiarze 195/50/15, zdaj relacje jak jeździ Ci się na 55.
PS: waga jednej to 8,5kg.
Kasik2008-04-23, 09:38
bardzo ladnie tu sie dzieje kolego..
Koser2008-04-23, 10:49
zdaj relacje jak jeździ Ci się na 55
W ogóle z tym 55 to szybka akcja była. Kupiłem nowe F1 195/50/15 - opona troche lepsza od S.drive jeśli chodzi o szybką jazde po łuku, trzymanie boczne ma lepsze ale moze to z racji profilu. F1 miałem 7 dni na aucie i sprzedałem kupując to - czemu?
Na zime kupiłem zimówki w tez rozmiarze 195/55 - i przekonałem się co to znaczy założyć fabryzny rozmiar. POrównująć komfort jazdy miedzy 50 a 55 jest spora różnica, mniej czuje dziury, jak jade przez taki jeden warszawki most na profilu 50 auto mi tanczyo na lewo i prawo a na 55 jest duzo lepiej. I inna kwestia na 50 opona wydaje sie być jakaś taka mała, nieproporcjonalna do aua - poza tym brzydkie wnęki mi zostawały między oponą a nadkolem.
Teraz jestem zadowolony.
marcin_gcw2008-04-23, 23:21
Ek4 widziane jakieś 15min temu pod Makiem na Ostrobramskiej - prezentuje się zacnie
Koser2008-04-24, 00:55
Ek4 widziane jakieś 15min temu pod Makiem na Ostrobramskiej - prezentuje się zacnie
NO fakt to ja byłem
AndMal1002008-04-24, 12:21
Cytat:
Ek4 widziane jakieś 15min temu pod Makiem na Ostrobramskiej - prezentuje się zacnie
NO fakt to ja byłem
ten lekko szupły pan to Ty?.......
marcin_gcw2008-04-24, 12:55
po wymiary i ewentualne zaproszenie na randkę zapraszam na PW
Ani szczupły, ani gruby się nie czuję Byłem razem z takim wysokim kolegą.
Kozak prezentują się te zielone visiony. Jedyne co mi się nie podobało jak looknąłem na szybko to ta wlepa na błotniku.
carlose2008-04-25, 20:37
jakie nastawy na geometrii zrobiłeś zero czy delikatny negatyw ?
Koser2008-04-25, 21:57
jakie nastawy na geometrii zrobiłeś zero czy delikatny negatyw ?
jeszcze nie założyłem - ale na zero pewnie.
!markos2008-04-25, 23:13
co wam odbilo z tym zerem.. przeciez z fabryki te samochody maja kola w negatywie.. i z przodu i z tylu
jabba2008-04-26, 12:14
do latania po zakrętach chyba nawet ustawia jeszcze większy camber niż fabryczny
Koser2008-04-26, 13:21
przeciez z fabryki te samochody maja kola w negatywie.. i z przodu i z tylu
Ty to że przód wychodził w negatywnie w niektórych wersjach to wiem , ale że tył to nie szłyszałem.
stary1412008-04-27, 00:26
jakos kolorek mi nie lezy ale pozatym to wypasiony furak.... mam nadzieje ze kiedys i ja sie dorobie takiego silniczka a nie 1,4 w seri:P
AndMal1002008-04-27, 09:53
Ogólnie jest baaaaaardzo fajnie. Myslę, że nalepka na błotniku mogłabybyc torszeczkę mniejsza:)
PS. Te białe smugi na dokładce to uszkodzenia?
!markos2008-04-27, 10:02
to że przód wychodził w negatywnie w niektórych wersjach to wiem , ale że tył to nie szłyszałem
nie w niektorych tylko praktycznie we wszystkich. im mocniejsza wersja silnikowa, tym wieksze negatywy. z tylu tez. do szybszego atakowania negatywy sie jeszcze troche poglebia, a nie zeruje
!markos2008-04-27, 17:48
najzwyklejszy 6gen powinien miec tak:
przod -0°07'
tyl -0°45'
nie wiem jak powinien miec tajper i vti, ale na 99% katy sa wieksze
dla porownania eg6:
przod -0°10'
tyl -0°25'
itr:
przod -0°30'
tyl -0°45'
nie widze tu nigdzie zera
mum6662008-04-27, 20:37
najzwyklejszy 6gen powinien miec tak:
przod -0°07'
tyl -0°45'
nie wiem jak powinien miec tajper i vti, ale na 99% katy sa wieksze
dla porownania eg6:
przod -0°10'
tyl -0°25'
itr:
przod -0°30'
tyl -0°45'
nie widze tu nigdzie zera
Pati2008-04-28, 12:58
mum - udajesz czy jestes?
Koser2008-05-22, 21:38
Uzupełniłem opis w końcu na pierwszej stronie.
Doszła jedna z ostatnich rzeczy - Stożek Fujita. Stary parch poszedł w końcu na smietnik.:)
I wahacze przednie buddy club w końcu on board. I teraz albo kupie jakieś recaro z dc2 albo ek9 albo zostanie tak jak będzie docelowo.
Fawor2008-05-22, 22:27
A już tyle razy obiecywałeś, że komorę umyjesz
Koser2008-05-23, 00:17
Heh taka ciekawostka, dzisiaj z ciekawości przymierzyłem starą rozpórke od VTI OEM, pasuje idealnie, jest odsunięta do przodu od UR o jakieś 1 cm. W skrócie kupując UR 3 punktową, można również usztywnić nadwozie seryjną OEM bezproblemowo. Co też i tak zrobie .
Walter2008-05-23, 00:48
Już nie raz widziałem takie foty że dwie rozpórki założone na raz. Zastanawaiłem sie kiedys dlaczego niektóre 3 punktowe rozpórki sa tak dziwnie podcięe przy mocowaniach, no i to właśnie dla seryjnej rozpórki żeby się zmieściła.
Koser2008-05-23, 17:33
No przesadziałem z tym centrymentrem luzu co pisałem. Pasuje idealnie jak na wymiar. Jako jedyny mam teraz rozpórke 5 punktową . Aby tego OEMa założyć trtzeba było podnieść cały przód - tylko wtedy rozpórka wchodziła - gdy stoi na kołach brakło tych 4-5 mm. Czyli wskazana jak najbardziej.
Stavros2008-05-23, 17:38
Wygląda to dość topornie ale wydaje się, że świetnie spełnia swoją funkcję
TMs2008-05-23, 17:44
W końcu 5-punkt , tylko żeby buda nie popękała
!markos2008-05-23, 17:49
Aby tego OEMa założyć trtzeba było podnieść cały przód - tylko wtedy rozpórka wchodziła - gdy stoi na kołach brakło tych 4-5 mm. Czyli wskazana jak najbardziej.
jak dla mnie to nie "czyli wskazana", a raczej "ultrarejsing c*uja daje"
Fawor2008-05-23, 19:27
może nie "ch*ja daje", ale wg mnie skoro zakłada się jedną rozpórkę, która działa w dwóch kierunkach więcej niż seryjna to po co dokładać jeszcze do niej seryjną
nitro202008-05-23, 20:05
Koser, ale brakowało Ci tych 4-5 mm na zasadzie że buda się za bardzo rozeszła czy raczej była zaciaśniutka , na co ja bym akurat stawiał. Bo teoretycznie przy podniesieniu auta, powinna się buda troche rozejść, co oznaczałoby, że Ultrarejsing dobrze, a może nawet zbyt dobrze ścisnął budę, dlatego brakowało.
gooffy2008-05-23, 20:07
rozporka przednia nie ma za zadanie sciskac czy rozpierac bude. ona ma za zadanie ja usztywnic. wiec jesli rozporka nie wchodzi bo jest za ciasna tzn ze przednie kielichy juz troche sie zjechaly do srodka.
OLO2008-05-23, 20:16
"ultrarejsing c*uja daje"
UltraRacing jak już. I dlaczego twierdzisz że uja daje ? Robiłeś jakieś testy ? Porównywałeś ją z innymi w różnych warunkach ?
Na forum RPM jest cały dział poświęcony opisom itp. Poczytaj sobie.
EDIT: Koser nie miał gdzie trzymać rozpórki, szkoda było ją wywalać więc ją wsadził poprostu
pzdr.
MajloBHW2008-05-23, 20:19
albo poprostu rozporka jest lipnie zrobiona bo niechce mi sie wierzyc ze w ek4 z konca lat 90 nie wytrzymuje i kielichy zchodza sie do srodka.
!markos2008-05-23, 21:00
Na forum RPM jest cały dział poświęcony opisom itp. Poczytaj sobie.
dzieki, probowalem, ale w polowie tekstow o bezpieczenstwie wysiadlem
nie wyobrazam sobie nawet sytuacji kiedy w samochodzie spietym juz jedna rozporka kielichy rozchodza/schodza sie o 5mm. cos tu kuleje. i prawie napewno jest to rozporka.
wniosek prosty - zostaw oem rozporke, bo ta biala nic nie daje. jesli kielichy pracuja 5mm na boki, to ta rozporka co robi? wyglada? bo chyba nie wzmacnia
nitro202008-05-23, 21:27
rozporka przednia nie ma za zadanie sciskac czy rozpierac bude. ona ma za zadanie ja usztywnic. wiec jesli rozporka nie wchodzi bo jest za ciasna tzn ze przednie kielichy juz troche sie zjechaly do srodka.
Goffy ok, ale w tym wypadku albo ścisneła, albo rozparła skoro przy zakładaniu OEM "brakło", a wcześniej siedziała. Nie jestem aż tak nie ogarnięty, pi razy drzwi wiem do czego służy rozpórka . Pozatym nie wierze, że w momencie podniesienia auta do góry i zmienienia nacisku na koła w siłę zupełnie odwrotną, zupełnie nie zmieni się odległość miedzy kielichami. Więc pytaniem jest w jakiej pozycji zakładał tą rozpórkę i w jakiej ściągał starą i dlaczego teraz nagle sie pojawiło te 5 mm.
Koser2008-05-23, 21:38
ale w tym wypadku albo ścisneła, albo rozparła
Zdecydowanie ścisnęła, bo brakło tych 3 mm . a nie że było za dużo.
!markos2008-05-23, 23:07
przy rozporce zamontowanej na kielichy, przy podnoszeniu/opuszczaniu samochodu odleglosc miedzy kielichami nie powinna sie zmieniac. jesli sie zmienia - to rozporka jest do dupy, bo pracuje razem z buda, a powinna ja usztywniac. tyle w temacie.
mum6662008-05-23, 23:11
Rozpórka jakaby nie była, chyba nie jest wstanie powstrzymać bude całkowicie od pracy, może to tylko ograniczyć, wychodzi na to, że ultraracing ogranicza to w troche zbyt małym stopniu...
nitro202008-05-23, 23:12
No dobra, w sytuacji Kosera, ścisneła, czyli pewnie była zakładana bez podnoszenia auta. Czyli auto stoji na glebie zdejmujesz seyjną OEM, która usztywniała, buda się delikatnie schodzi o te 4 mm, zakładasz nową... , a nowa znowu trzyma rozstaw na jaki została założona i nic dziwnego że OEM nie pasuje . Tu raczej trzeba szukać w budzie winy nie w rozpórce, takie moje zdanie.
Fawor2008-05-23, 23:18
Dobrze nitro myślisz, ale koser z założoną rozpórką UR "musiał podnieść auto, bo brakowało mm". Po podniesieniu przybyły czyli buda zapracowała z założoną już rozpórką co nie powinno mieć miejsca. No chyba, że ma na to wpływ miejsce mocowania, bo z tego co widzę na zdjęciu UR jest przykręcona do innych punktów niz OEM.
!markos2008-05-23, 23:19
nitro, ja wiem, ze buda bez rozporek pracuje, to raczej normalne. natomiast srednio normalne jest to, ze buda juz spieta rozporka pracuje tak samo jak buda bez niej.
no chyba, ze zabraklo tutaj dopisku "po podniesieniu samochodu musialem poluzowac nakretki na rozporce ultraracing, zeby wpasowac oem".
nitro202008-05-23, 23:31
No to jak po podniesieniu, zaczeła pasować to rzeczywiście, nie świadczy dobrze o rozpórce UR, bo to znaczy że przy podobnych naciskach na koła pracuje o te pare mm przy jeździe tak jak po podniesieniu do góry. To że są inne miejsca mocowania to chyba raczej żadna róznica, jedno i drugie jest montowane na kielichu dosyć blisko, więc nie sądze, żeby w tych paru centymetrach, które są między jednym pkt a drugim pkt mocowania, kielich się odginał na pare mm . Markos więc jednak cos w tym pewnie jest . W dodatku wychodzi na to że zamiast usztywaniać budę, to rozpórki walczą ze sobą o te 4mm, jedna ściąga druga rozpycha .
!markos2008-05-23, 23:44
generalnie to sie czepiam, no ale wiadomo o co chodzi
co do walki rozporek ze soba mysle, ze zarowno seryjna jak i ur ma otwory troche wieksze niz szpilki, wiec pewnie mozna je lekko przesuwac
elmer2008-05-24, 11:04
Ja jednak myślę, że miejsce mocowania jest kluczowe, i nieprzypadkowe w rozpórkach OEM VTi, OEM ITR czy np. Mugen.
Koser2008-05-24, 12:44
Wiecie, najlepiej to trzeba było by zobaczyć każdą inną rozpórke kóra spina kielichy i wtedy próbować założyć rozpórke OEM i porównać. Takie gdybanie, nikt tego nie zrobił i na dobrą sprawę nie wiadomo jak przy każdej innej rozpórce podobnego typu buda się zachowuje.
Markos na dobrą sprawę Ty do swojej byłej rozpórki passworda też nie zakładałeś rozpórki OEM. Skąd masz pewność, że nie było by tak samo, a może jeszcze gorzej. No nie mamy takiej pewności.
Więc dla ,mnie to jest jak narazie jedno wielkie gdybanie. Ale tak jak powiedział elmer
że miejsce mocowania jest kluczowe, i nieprzypadkowe w rozpórkach OEM VTi, OEM ITR czy np. Mugen.
Coś w tym jest i w tym miejscu pewnie inżynierowie hondy doszli do wniosku że najlepiej usztywnia bude.
Więc jeśłi ktoś ma inną rozpórke na przodzie niż OEM, niech założy tę seryjną do tej nieseryjnej - opowie Co i jak i wtedy możemy znająć fakty dywagować.
MajloBHW2008-05-25, 00:52
najlepiej zostawic seryjna i juz.
OLO2008-05-25, 16:44
Sorki za OT ALE...
Moja OEM rozpórka była zdejmowana jak samochód stał na ziemi i rozpórka UR również była zakładana jak stał na ziemi, auto nie było przestawiane i stało na równym podłożu.
Z ciekawości jak byłem dziś w garażu przymierzyłem OEM rozpórkę i nic jej nie brakowało, weszła normalnie bez żadnych scen. Nie odkręcałem nakrętek bo mi się nie chciało i przymierzałem na nakrętki ale miała jeszcze chyba malutki luzik żeby się poruszyć troszkę na boki.
Z tego co Koser mi mówił to jego auto miało jakąś delikatną przygodę przodem, moje zresztą też, moja OEM rozpórka nie jest idelnie prosta (może taka ma być, nie wiem...) i jak ją przymierzyłem to zauważyłem że jest różnica między odległościami na skrajach rozpórek.
U mnie było więcej miejsca między rozpórkami niż u Kosera.
Koser, czy Twoja OEM rozpórka jest idealnie prosta ?
Więc myśle że nie warto gadać że rozpórki Ultra Racing są z dupy jeżeli się tego dokładniej nie sprawdzi, najlepiej było by znaleć bezwypadkowe EK i zamontować ja w nim a później jeszcze dołożyć OEM.
pzdr.
PS: Przydało by się żeby ktoś zrobił porządek i przeniusł to co nie potrzebne do osbnego tematu.
gaseb2009-05-27, 22:30
bez fot na pierwszej stronie?
chbr2009-05-27, 22:52
świetnie przygotowane auto
i do tego rewelacyjny kierownik daje świetne połączenie!
jest się od kogo na track day'ach uczyć!
Mati792009-05-28, 08:13
miło patrzec jak auto i kierowca rozwijają sie na zakretach
Kasik2009-05-28, 08:14
bardzo fajnie jeździ ten Twoj civic po zakretach.. no ale to zasluga tez kierowcy
Lcfr2009-05-28, 08:19
Oj dawno coś nie odświeżałem tematu. Aktualny opis auta na 1 stronie. Troche się pozmieniało
nie ma fot tego co jest sercem tego auta czyli nie ma fot wszystkich rozpórek...
marcin_gcw2009-05-28, 08:39
a to w końcu 2.0 nie jest pod maska? ;>
Youtro2009-06-18, 10:55
od kiedy jest b18 pod maska?
Koser2009-06-22, 03:50
od grudnia 2008 roku.
[ Dodano: 2009-09-24, 02:27 ]