MODEL: 2001, Ek4 F1

SILNIK: b16a2 --> b18c6 --> k20a2
Silnik doprężony, wtryski 440cc, listwa paliwowa AEM, regulator paliwa AEM, chłodnica Mishimoto + aluminiowy zbiorniczek wyrównawczy, catch tank
plan: więcej mocy

UKLAD DOLOTOWY: kolektor RBC, CAI z filtrem K&N + hydroshield, Hondata headshield
Na zimę krótki dolot z fitrem Sparco

UKLAD WYDECHOWY: kolektor Rcrew owiniety bandażem + 2,5" Supersprint

ELEKTRONIKA: Hondata Kpro

UKLAD NAPĘDOWY: Szpera z JDM DC5, lekkie kolo zamachowe Toda

ZAWIESZENIE: Tein SS, wahacze Function7, ASR, tylny stabilizator Ek9, felgi 4x Civic Ek9 + 2x Yoko Parada 2x Toyo T1R. Na zawody 4x Desmond Regamaster Evo + Toyo r888. Przednia rozpórka ITR, tylna rozpórka Spoon.
plan: EDFC

UKLAD HAMULCOWY: kompletny układ hamulcowy z Ek9 5x114,3, tarcze EBC turbo groove, klock EBC redstuff

BODY-KIT: tylna klapa karbonowa Vis Racing
plan: maska karbonowa - w drodze

ŚRODEK: fotele Recaro Evo VIII, kierownica Ek9, zegary Ek9, mieszek Ek9, gałka Skunk2, zegary Defi (ciśnienie i temperatura oleju, EGT)

CAR-AUDIO: jdm honda access navigation

INNE:
- alu uchwyt akumulatora
- skarpetki Spoon
- magnetyczne srubki spustowe skrzyni i miski Skunk2
- stickery passwordjdm.pl, "grubym babom wstęp wzbroniony"

MOC: 160KM --> 230KM --> 250KM

Zdjęcia:

w końcu, po wielu bojach pojawiłeś się mokry ananasie
byłem przekonany, że dawno jest opisana...

jeździ mega, wygląda super, choć parę detali można by dopracować. karbonowa klapa w białej budzie i dobór felg robią robotę

ps. pierwsze zdjęcie kozak, szkoda, że dekielków na felgach ni ma
Adaś, kochałbym ją...
już to kiedyś chyba pisałem - zrealizowałeś mój wyśniony przepis na streetowego fun-car'a. Zdrowo zazdroszczę
sliczny bialas z K on board
Normalnie spadłem z krzesła.
Po opisie widać że na bogato pojechałeś.

Masz fotki na Regamasterach?

Pierwsza fotka miażdży cyce
o ile pamiętam jest kilka fot z bemowa na regach

np.
może być

podczas jezdzenia takim białasem banan nie schodzi z gęby

gratki za cierpliwość
Fura podaje w końcu właściwy silnik w twoim aucie
jest zajebiszcza
Czytając liste modów zatyka, masakra MEGA jest, PRZEśliczna i zajebi*ta motorownia. Nic dodać nić ująć, mój samochód marzeń Gratulacje i wielki szacunek za taki projekt !
Zaje..sty białasek!!!
Bardzo ładne ek4 chociaż osobiście nie podoba mi się tylna klapa.Pamiętam,widziałem kiedyś to auto na starówce zrobiło na mnie wrażenie(wychuchany cif)a pózniej rozmawialiśmy bo szukałeś gratów do swojego c6 a tu prosze B seria była bee i obecnie jest K.
MEGA- brak pytań, #1 na forum

osobiście dołożyłbym tylko emblematy na tylną klapę
ek4 z K20 to często sie nie zdarza dla mnie mistrz
gratulacje auta wyglada swietnie i tak samo jezdzi
srogi setup Gratlulacje! Bardzo fajna Honda
adaS furka miszcz ładnie słychać jak się wkręca

wydaje mi się czy w drugim przelocie z Mati79 uślizgiwała Ci się już na mokrym na koniec 2 ?
a tu prosze B seria była bee

b seria byla zajebista, tylko byla malo szczesliwa i w finale skonczyla dosc wybuchowo. taki tam nieco inny powod niz "byla bee"
Absolutny kozak. Brakuje tylko jakiejś after lotki
Dzięki wszystkim za miłe słowa
Jak w końcu bedzie maska to znaczki czerwone czekaja
2 to mi nie weszła w drugim przelocie , ale tak, sie lekko uślizgneła
Lotki nie będzie bo dach chce mieć bialy
Urzekła mnie twoja historia markos.Rozmawiałem kiedyś z właścicielem i wiem co się stało,ale ty wtedy byłeś jeszcze mały i chodziłeś umorusany jagodami w lesie Markowskim.
Urzekła mnie twoja historia markos.Rozmawiałem kiedyś z właścicielem i wiem co się stało,ale ty wtedy byłeś jeszcze mały i chodziłeś umorusany jagodami w lesie Markowskim.



Z tymi Jagodami to dobre nawet hah


Adas moje zdanie znasz - mistrz !
zwykły białoczarny parchol

Ciesze się Adam, że w końcu wszystko wychodzi na prostą jeżeli chodzi o Twoje perypetie tuningowe. Zawsze będę kibicował Tobie i Twojemu projektowi.
Adaś gratuluję samozaparcia w dążeniu do celu, szczerze jeszcze nie widziałem jak to lata….ale podobno szybko…
wreszcie sie pojawiła
mega gratulacje za zapał i wytrzymałość!!
wrzuć jakiś wykres Ziąąą i obszerniejszy opis motorowni
MEGA
Wykres i więcej zdjęc wkleje jak auto zostanie finalnie wystrojone (przed wałkami oczywiście Kibicować to ja będe Marcinek tobie i Cfaniakowi żebyście dali rade do 1.
adas mojego zdania nie znasz i nie bedziesz znal.
fura przechuj tylko gdzie ten vtec ??
na żywo ładnie się prezentuje....i brzmi....
Wykres i więcej zdjęc wkleje jak auto zostanie finalnie wystrojone (przed wałkami oczywiście Kibicować to ja będe Marcinek tobie i Cfaniakowi żebyście dali rade do 1.



a za mnie tez bedziesz trzymał kciuki 13pln
Tak Długi
Witka załącze jak wałki bedą na razie jeżdze do 4tyś.
Wiesz ze jestes GEJEM ??
Z tym autem jest jak z dobra dupa, czlowiek mysli o jednym.... <gdziejestemotikonazkonikiem?????>



Gdzie parkujesz ??
oglaszam zmiane tapety na pulpicie.... Adas... ostatnie zdjecie... nie masz wiekszego?
o, już wiem. Stylistycznie w tym aucie brakuje mi zlikwidowania naklejki z maski ( ale carbon jest jeszcze lepszą opcją ) i polakierowania dokładki, która wygląda dość 'szczurowato'.

Jak sprawuje się ten swapik na codzień? Bardzo uciążliwe są drgania przenoszone na budę przez Hasporty?
Jak sprawuje się ten swapik na codzień? Bardzo uciążliwe są drgania przenoszone na budę przez Hasporty?

o drgania pytaj markosa
oglaszam zmiane tapety na pulpicie.... Adas... ostatnie zdjecie... nie masz wiekszego?



x2



1680x1050 poproszę
Bardzo uciążliwe są drgania przenoszone na budę przez Hasporty?

jest masakra... nie wiem jakie to sa hasporty, ale moje i sebka 65sha to w ogole jakis megalajcik jest w porownaniu do tego co jest u adama

a mi tu zasadniczo brakuje czegos, co jakos ciagle nie moze wjechac w tylna klape... wneka tablicy!!!!!!!!!!

imo troche poplyneliscie z tym zderzakiem na zdjeciach.. zupelnie to do mnie nie trafia
O zdjęcia to do Michaska, też chce większe
Drgania są do zlikwidowania, ale da sie przyzwyczaić, generalnie nie jest żle
da sie przyzwyczaić, generalnie nie jest żle

jak opowiadasz o tym live, to mowisz zupelnie inne rzeczy
Jak by sie ułożyło wszystko
tylko na 5 i 6 na małych obrotach jest nie ciekawie
ogolnie auto prezentuje sie mega dobrze... ale ten przod... jakis taki dziewiczy... zdecydowanie lepiej jakby byly reflektory z EK9
Przód sie zrobi, szukam ori atrapy chłodnicy, pomaluje zderzak i bedzie pięknie, narazie o lampach nie myśle, mam ksenonik i jest dobrze
1680X1050:


no! teraz widac - felgi to sie do zdjec dokladniej myje, a oponki nablyszcza hehehe
ta.. Dzieki
Danke Kostka
VIS jest bomba
no i jest nowa tapetka w robocie...
http://img189.imageshack....80/asasachy.jpg

Dobra robota Koska... mega fotki... no i obiekt miałeś wdzięczny...
Emre - do roboty byś się wział. muzyczka gra, grono otwarte...
fura zajebista. marzenie z k seria pod maska . zdjecia tez. gratuluje
K is Gay

ale tego sprzeta lubie , biale ek4 zawsze dawalo rade a ten egzemplarz szczegolnie i jak tylko wjedzie maseczka i inny grill bedzie ideał jeszcze z takim przystojniakiem za kierownica to juz wogole marzenie heheh

pozdro
jeszcze z takim przystojniakiem za kierownica to juz wogole marzenie hehe



M ma szczęście
graty Adaś, gruby temat
M ma szczęście że może siedzieć koło mnie
Jak przyjdzie maska to od razu grill sie założy i zderzak pomaluje
nie no Adaś, szacun za projekt, oby służył jak najdłużej
M ma szczęście że może siedzieć koło mnie



Wiedzialem, ze Michasek tych zdjec nie robi za frajer , od kiedy jestescie para ??

Adas rzuc na pw ile teraz carbonowy masek .
Adas rzuc na pw ile teraz carbonowy masek

napisz do tgauto

i o ile wiem, to mozesz szykowac sie raczej na jakis dluzszy termin realizacji
wiem, że mocno uniwersalne, ale właśnie taką mordkę bym tu widział:
Fawor ładne połączenie kolorów

Co do wibracji to wydaje mi się, że sporo się zmieniło. Juz ich tak nie czuc jak na poczatku (wtedy byl hardcore). Najwyrazniej sie ulozyly/ugniotly. Wczesniej kolo 3000obr pojawiala sie mocna wibracja teraz ten obiaw jak by zniknął. I dobrze bo był to mocno uciązliwe.

PS: kozak fotki ale dziś było tam ładniej
PS: kozak fotki ale dziś było tam ładniej


tylko klima w samochodzie by się przydała i zimne napoje na miejscu.
pomijam już profi tylne siedzisko dla pasażerów
Adas rzuc na pw ile teraz carbonowy masek .



odezwij się do mnie na pw
Fawor ładne połączenie kolorów

Co do wibracji to wydaje mi się, że sporo się zmieniło. Juz ich tak nie czuc jak na poczatku (wtedy byl hardcore). Najwyrazniej sie ulozyly/ugniotly. Wczesniej kolo 3000obr pojawiala sie mocna wibracja teraz ten obiaw jak by zniknął. I dobrze bo był to mocno uciązliwe.

PS: kozak fotki ale dziś było tam ładniej



gaseb jak tylu was weszlo do adasia fury w niedziele to wiadomo zenic nie bylo czuc mocy nie bylo czuc. przyspieszenia tez. to i fura nie telepala sie
Civic świetny tylko ten właściciel jakiś taki niewyględny ...



nie można mieć wszystkiego...
ps. Civic świetny tylko ten właściciel jakiś taki niewyględny ...



A co Wielki poleciałbyś na furę??
gaseb jak tylu was weszlo do adasia fury w niedziele to wiadomo zenic nie bylo czuc

ale mnie tam w niedziele nie było przecież hahaaa
Wielki, takie życie, nie można mieć wszystkiego
A co jest z lewym wlotem w zderzaku na tym zdjeciu?

no co jest zalepiony teraz ma inna ori nalepke w szarosci, zeby syf nie lecial do filtra...
A co jest z lewym wlotem w zderzaku na tym zdjeciu?


Adama dodatkowy hydroshield bo pod koniec zdjęć deszcz zaczął padać, więc Adam stuningował dolot.
Boje się wody po prostu zassać
jaka woda musialaby to byc, zebys ja zassal do silnika? 20cm glebokosci? wjezdzasz w taka wode? bo deszcz wpadajacy na hydroshield podczas jazdy nie ma szans na dostanie sie do silnika, to nie ta ilosc.
to pojedz sobie alejami jerozolimskimi w strone lopuszanskiej, Adas wie o czym mowie
nawet można sie tam wykąpać
fajnie wyszlo , w ktorym miejscu byla robiona ta sesja ?

Pzdr
wygląda jak kanał żerański...
dokładnie tak jak Emre napisał
to pojedz sobie alejami jerozolimskimi w strone lopuszanskiej

ale po co, skoro stoi tam woda? zaklejenie dziurki tasma cokolwiek zmieni? jak bedzie mialo dostac wody, to i tak dostanie. wystarczy omijac takie miejsca i nie jezdzic podczas max ulewy.
Oj Marudo czasami trzeba jechac w ulewy, nigdy nie wiadomo kiedy będzie ulewa, gdy np. jedziemy i zaczyna lac to co mamy stanac i nie jechac? Wiadomo ze w 100% nie powstrzyma to wody ale zawsze cos da niż nie da:), poza tym z tego co wiem Adas cos kombinuje żeby zrobic jakos to profi.
czasami trzeba jechac w ulewy, nigdy nie wiadomo kiedy będzie ulewa, gdy np. jedziemy i zaczyna lac to co mamy stanac i nie jechac?

daniel pojechal rycerze hardkoru nigdy sie nie zatrzymuja!
No, Daniel pojechał i zobacz ile to kosztowało, na razie w silniku nie chce nic zmieniać
na razie w silniku nie chce nic zmieniać



a wałki
a wałki

no jak wałki to by przydało się łeb zrobić, męskie zawory no i korby lepsze
korby są już dobre
no jak wałki to by przydało się łeb zrobić, męskie zawory no i korby lepsze

to nie nissan, w ktorym trzeba wszystko zmienic na meskie, zeby zaczelo jechac
to nie nissan, w ktorym trzeba wszystko zmienic na meskie, zeby zaczelo jechac



LOL
No, Daniel pojechał i zobacz ile to kosztowało, na razie w silniku nie chce nic zmieniać



dobre projekty powstaja z przypadku u Ciebie pewnie K by nie bylo gdyby B przezylo.



daj mu na zimnym
Jarek można nawet więcej tylko pytanie na jaki orientacyjny przebieg się nastawiamy.......
200k km... gdzie B seria się kończy


a to ciekawe

Dobra Panowie, ale troche zbaczacie z tematu
troche nie da sie porównać atmosferycznego silnika do doładowanego
Adas, mowa jest o sr20de czy tam ve, a nie o sr20det
No to sie pomyliłem
No to sie pomyliłem



o Jezus ale pomyłka
przy prawidłowej eksploatacji dopiero przy 200k km generuje najwyższą moc gdzie B seria się kończy



proszę Cię, nie pisz takich głupot. Ile B serii miałeś, że tak twierdzisz? Ja miałem ich kilka i prawie każda powyżej 200tys km i każda z nich była uważana za mocną jak na serię. W ITRze mam 192tys km na szafie, silnik bierze litr oleju na jakieś 4000km, zapierdala jak wściekły i nic nie zwiastuje jego końca. Miałem też CRXa z przebiegiem powyżej 270 tys km który na 2000km zjadł 1mm z bagnetu i też latał jak wściekły. OWszem, jest sporo B serii które pękają nawet przy niższych przbiegach, ale wynika to z traktowania przez ludzi, którzy nie zmieniają oleju, leją gówno i zaniedbują silnik, a nie wady konstruktorskiej. Tak że nie pisz o czymś o czym słyszałeś/czytałeś itp... bo wprowadzasz ludzi w błąd
co do Adasiowego Ek ja jeb***jak to zap***robi mega wrażenie, nie jestem w stanie nawet opisac tego co sie czuje, bez kitu zajebiscie gratuluje Adas oplacalo sie
Jak Długi pisze że sie opłacało o znaczy że musze na wałki zbierać
tylko gdzie ten vtec
dzis widzialem vteca na poziomkowej. zalozylem pulapke. moze sie przez noc zlapie
vtec to w B serji był, tam to darło ryja
tu jest za to czuć różnice
tu jest za to czuć różnice



oszzz tyyyyyy

w SSG to wszystko możliwe

[ Dodano: 2009-08-19, 17:46 ]
ten polewej bardziej czysty i wydaje się kompletny no dobra, głupi żarcik
jakis seryjny jak masz pod reka...
sprzedaj to wycofaj chociaz 1tys...ciesz sie jazda, nie predkoscia, dziel czas z bliskimi nie z samochodem,ciesz sie z zycia, korzystaj z niego, zamiast pracowac żeby tuningowac, rob rzeczy ktore na prawde sa wazne, mniej wazne olej...
Tak tak tak zrobie, dzieki
bierz obydwa drugi wrzucaj na tyl i bedzie bimoto albo sklejaj i rob V8 k40a4 taka moja propozycja
albo sklejaj i rob V8 k40a4 taka moja propozycja


to ładnie popłynąłeś

adaS, a co jest z obecną k20 ???
nic ciekawego..
sprzedaj to wycofaj chociaz 1tys...ciesz sie jazda, nie predkoscia, dziel czas z bliskimi nie z samochodem,ciesz sie z zycia, korzystaj z niego, zamiast pracowac żeby tuningowac, rob rzeczy ktore na prawde sa wazne, mniej wazne olej...



a co jest z obecną k20 ???


nie wydało
Adam siuraku
wkladaj tego z czerwona pokrywa i ciesz sie jazda

Pzdr z Wroclawia
2 tyg temu po spocie widzialem Cie na Puławskiej , mam nadzieje ze nic powaznego z wozem
no niestety stało sie..
psuja!
kurde adaś coś masz pecha ostanimi czasy... Jeżeli to nie jakiś top secret to daj znać co się stało..

Ja podziwiam za upór w działaniach
Adaś jechał i powiedział ,,lubisz to suk*'' tak jak czerwonej mowil powodzonka Bejbe
jesli to nie tajemnica to napisz Adas co sie tam stalo... byc moze uchronisz w przyszlosci innych
nie uchroni..
dobra rada, skończcie z tuningami
najpierw B, teraz K... Adaś to prawdziwy VTEC Killer...

powodzenia ziom
niestety przed pewnymi bledami "mlodosci" nie da sie uchronic
ale jak to sie mowi co nie zabije to wzmocni, czego adas jest idealnym przykladem, bedzie jeszcze lepiej
dobra rada, skończcie z tuningami

dobra rada - nie pisz bez sensu akurat do tej awarii tuningi nic nie maja..
Adas przesiadz sie na rower, samochod to nie zabawka dla ciebie!!!! do 3 razy sztuka wiec czas kupic kombi w tdi i zapomniec o modach!!
no nie wiem, gdyby nie zmienial na K to nie byłoby takich historii, gdyby nie tuningi w B tez byłoby ok, wiec jak najbardziej pisze z sensem.


a wiesz z czego wynika fuckup obecnego silnika? Bo jak wiesz to piszesz bzdury, jak nie wiesz to się dowiedz bezpośrednio od Adama (bo nikt inny nie będzie o tym Tobie mówił) i dopiero pisz.
tak wiem, ale Wy nie umiecie czytać co się do Was pisze ,wiem ze obecna sytuacja nie ma żadnego związku z wyżyłowaniem K, czy innymi modami które spowodowałby obecną sytuację, ale piszę ogólnie że gdyby nie tuningi nie byłoby takiej sytuacji bo jeździłby sobie B i cieszył się a tak to ma co ma.
Jeszcze jakaś mądra głowa chce coś mi wmówić?
BTW Adasiowi życzę jak najlepiej i on o tym wie
Nikt Ci nie chce nic wmówić, poza tym żebyś w końcu nauczył pisać się po polsku (tak jak 99% ludzi na forum) i z sensem
Bo 3/4 Twoich postów to język zrozumiały tylko dla Ciebie - aaaaa należy się i tak pochwała, bo kiedyś było gorzej

Dobra ale to temat o Adamie i jego samochodzie. Adam to mądra głowa i na pewno zrobi coś, żeby nowy setup był jeszcze lepszy od poprzedniego
sadze, ze przede wszystkim zrobi, zeby zaczelo jezdzic..
adas niewiem co sie stalo ale jesli twoje K zrobilo bum to strasznie mi przykro bo dobry zioom z ciebie. pewnie znowu bedzie jeszcze szybciej palko jedna
to fatalnie, że informacja o tym, co się stało jest zatajona przed opinią publiczną, przeglądam projekt, zycze powodzenia z nowa motorownią
Nie ma łamań, dziś jade połączyć te 2 silniki, zobaczymy co powstanie, dzięki ziomy za słowa otuchy
a jednak bedzie v8
Dobra Adas zartowal chcial podbic sobie temat .
a no kurde juz myslalem ze bedzie cos ciekawego a nie od tak nudne ek4 k20
a co się stało? misshift czy grubiej?
Adaś może teraz K20/K24?

Ehhh fajko, nie łam się!
Nie ma łamań, dziś jade połączyć te 2 silniki, zobaczymy co powstanie, dzięki ziomy za słowa otuchy



tnij diaxem oba, a pozniej to pospawamy... tylko nie jakies tam V8,V6...proponowalbym bardziej oryginalnie- moze V7 (podobno 7 jest szczesliwa cyfra )
Ja juz chyba nie mam szczęśliwej nawet liczby
misshift
zawsze wiedzialem ze Adas nie umie wcelowac w biegi tylko wrzuca przypadkowo i jakos jezdzi, takie slowa z rana sa jak mokry ananas
zawsze wiedzialem ze Adas nie umie wcelowac w biegi tylko wrzuca przypadkowo i jakos jezdzi, takie slowa z rana sa jak mokry ananas



chyba wepchnięty na siłę w odbyt

Adamie powodzenia, składaj i nie przejmuj się !!
ja pierdyle dlugi.. wez sie czasem powstrzymaj od pisania
adaS, współczuję mocno, ale nie ma co się łamać tylko składaj nowy, bo słyszałem że masz w pewnym programie wystąpić
już mam [banan] na ustach składaj i jedziemy Adas , gdzie, kiedy żebym zdążył obejrzec, zarejestrować

pozdr
powodzenia w modach i bezawaryjnosci next year
ps gratulacje artykulu w GT
gratulacje artykułu w GT!
no niech ktoś zapoda [scan] jakiś


aha oczywiście graty za art
nie mam niestety skanera ale mam dwa egzęplarze GT
to wez na eske
ja 13 zł za gazete nie będę płacił, ale przejrzałem ukradkiem w kiosku... gratulacje...

P.S. Felgi Regamaster Evo, a na aucie 3 x OEM CTR...
Hehe tak mi się właśnie zdawało, że gdzieś to autko już widziałem ^^
Tak jak napisał Fawor. Projekt marzenie. Już niewiele zostało do zrobienia u nas w Polsce . Ok, EK + K seria juz wykreslilem, pozostało chyba zrobić K2x Jazzzzzz

powodzenia w odbudowie. Jak juz kiedys mowilem, nie ma tego zlego...
gratki z artykułu ! robi robote lansiarzu
gratki lansu prasowego
Dzieki, dzięki
Nowy silniczek już umyty i w tym tygodniu będzie wkładany, wiec do zobaczenia na S
ale coś więcej będzie czy to samo ......
na razie , nie wiem
no niech Ci się wszystko powiedzie, do zobaczenia na kreskach,

aha na Ryki w takim razie lecisz
postaram sie, ale dziękuje
postaram sie



to moze sie scigniemy jak w zeszlym sezonie tak... ze 20 razy

Powodzenia. i oczywiscie gratuluje artykulu
No Adsas dobry opisik w GT gratulacje i czekam na ciebie zeby sie troszku poganiac
ze wszystkimi bym sie z chęcia poganiał w końcu ale spokojnie jeszcze 2 tygodnie i bedzie dobrze
gt werdykt tez trafiony: Ołowiana noga!!

gratuluje lansu
Sprzedaj to i tak sciany nie przebije
Chcesz należeć do mojego gangu Jakubku?
Nitro mam nadzieje

[ Dodano: 2009-09-08, 07:56 ]
ojjjj tam, zrobi się
Wpadaj to Ci ogarnę to w modelinie .
ojjjj tam, zrobi się

chyba podstawke pod stol sie zrobi... z glowicy jedna, z bloku druga.. trzecia noga bedzie z poprzedniego b18.. jeszcze jakis jeden silnik i beda 4 nogi pod duuuuzy stol
urwało Ci od zaworu...
.
Chcesz należeć do mojego gangu Jakubku?
Nitro mam nadzieje

[ Dodano: 2009-09-08, 07:56 ]
uuuuuuaa no niezły śmietnik ,
pasta tempo nie spoleruje ??
mam jeszcze coś takiego

współczuję Ci chłopie
Przeszlifuj je papierkiem, zmień pierścionki i podają.... .
Adam czyzby niefortunna zmiana biegow byla przyczyna spotkania 3 stopnia ?
czytamy ze zrozumieniem wszystkie posty...
czymś chyba się powinieneś pochwalic
o kur*a ale zmasakrowany ten tłok
masakra powodzenie
no to sie pochwale
nice!
Ten sam producent, to klapa?
Ładna klapa do pisuaru hehe
Gratki
Sądząc po pudełku to jakaś pizza ładna
no ja Cię kur...a, tłoki del boskeeee są

a maseczka miód ach Ty mój mutancie

ja też już coś mam z tego typu , ale pokażę Ci jak sie spotkamy, nie wiem czy takie cóś widziałeś


pozdr

Rafi
w końcu będzie komplecik
w koncu zniknie ta szachownica A zderzak tez pomalujesz? Fajnie, że nie opuszcza Cie zapał do topienia hajsu, bo szkoda byloby taki projekt przerwac.
no w końcu, kiedy zakładasz?
no w końcu, kiedy zakładasz?



dziś
a efekt ?

Adas zapodja coś




dla Adasia
adam olowiana stopa!
Markos wszedłeś na ścieżkę gangu ołowianej stopy
Gratulacje Adam, projekt godny pozazdroszczenia!
Regemaster
spy z carbonem

very najs
wiem że przy modach które poczyniłeś to moje pytanie może być bez sensu ale co tam...masz zamiar zmienić grill ??
no ladnie, ladnie

musze obadac na zywca
wiem że przy modach które poczyniłeś to moje pytanie może być bez sensu ale co tam...masz zamiar zmienić grill ??



z tego co wiem Adas ma carbon ale powiedzial ze to kupa
ołowiana stopa wyjeb ten grill bo wiem gdzie mieszkasz i sam to zrobie ktorejs nocy !


dawno nie jezdzilem tym padłem, wpadnij na kebaba do wujka, musze zobaczyc jak to sie teraz odpycha

no i jak zawsze : daj mu na zimnym
spy z carbonem

Obrazek




hmmm... narazie jakos tak ... srednio... mam nadzieje ze to tylko wina zdjecia.
jak zobacze na zywo to sie wypowiem czy mi sie podoba czy nie.
Adas, brzydko jest! Oddaj mi te carbony.
hmmm... narazie jakos tak ... srednio... mam nadzieje ze to tylko wina zdjecia.
jak zobacze na zywo to sie wypowiem czy mi sie podoba czy nie.


zgadzam się w 100%
ogólnie cos auto straciło z efektu, bo stoi jak kozica. W GT też to widać... Celowo tak podniesione?
celowo, w końcu to K
ogólnie cos auto straciło z efektu, bo stoi jak kozica. W GT też to widać... Celowo tak podniesione?

mysle, ze za czesc tego wrazenia odpowiedzialne sa przednie kola z zerowym negatywem, a jedno nawet w lekkim pozytywie..
przednie kola z zerowym negatywem, a jedno nawet w lekkim pozytywie..



mm, dlaczego?
zerowym negatywem


Ciekawy termin
zerowym w sensie nijakim.. tak lepiej?

pit, tak jakos sie zrobilo po wymianie zwrotnic na te z ek9..
Adaś to faja, kolegów nie poznaje...
Adaś to faja, kolegów nie poznaje...



razy 2
Nie nie poznaje, lecz nie chce znac
lecz nie chce znac



długi tak mają wszyscy w stosunku do Ciebie
nie bede pisal tu co ja na to

Adas ladna ta maska
no, na focie nic nie widac, ale ladna jest

oraz dobre towarzyskie hardkory
opony Toyo R888 a na zdjęciach T1R

ogolnie fajne to masz
opony Toyo R888 a na zdjęciach T1R


z Adama felgami i oponami to strasznie zawiła historia
Ogólnie ma felgi z ek9 i Regi a opony: 888, parady, t1r i teraz jeszcze pełne slicki ogarnał
Mam dużo fajnych rzeczy jeszcze

mój spoonik
jakieś zmiany a nikt nawet nie zauważył
spoonik hahaha bardzo ladnie i co lepiej jest lepiej>?
Spoonik z tyłu, Cusco z przodu spieta jak dziewica chwile przed.
Auto trafiło równiez na geometrie zbieznośc, powiem tylko tyle, Masakra!
Twarde, sztywne, zajebiście sie prowadzi, teraz tylko czekam na wiosne i wale na tor
EDFC tez już działa bo kupiłem w końcu silniczki
Twarde, sztywne

ze jakie? na kanapowym superstricie?
markos, Ty to masz chyba jakiś fetysz związany z twardością... ja obecnie mam ustawionego SS'a 4 kliknięcia w lewo od najtwardszego ustawienie i jak dla mnie jest mega twardo...
Emre - nie ma co ukrywac ze Euro SS do 6gena jest tapczan (6kg/3kg). nawet jak skręcisz do końca. Ja mam z 5gena (8kg/4kg) i nie jest twardo...
nie wiem jakiego ja mam (import z usa), ale nie tylko w moim odczuciu jest sztywny jak człon po viagrze...
zmień witamine C na prawdziwą viagrę
ja obecnie mam ustawionego SS'a 4 kliknięcia w lewo od najtwardszego ustawienie i jak dla mnie jest mega twardo

podobnie jest z glosnoscia i brzmieniem twojego wydechu.. jedni gluchna i nie moga tego zniesc, ty nigdy nie narzekales..

ja uwazam, ze europejski ss jest troche kanapowy, a pisanie o nim, ze jest megatwardy jest jakims nieporozumieniem. jest bardzo kulturalny i sprezysty. do kompletu adas smigal sobie na mega za niskim cisnieniu w oponach i jemu nie przeszkadzalo, ze samochod plywa i dziwnie zachowuje sie na nierownosciach.. takze wiesz.. duzo zalezy od tego czy cos zauwazasz, czy nie, a takze od wlasnego widzimisie.

podobnie jest z glosnoscia i brzmieniem twojego wydechu.. jedni gluchna i nie moga tego zniesc, ty nigdy nie narzekales..



nie narzekać na głośny wydech, a wmawiać komuś, że jest cichy to dwie różne kwestie...
ja niczego nikomu nie wmawiam. tein ss nie jest megatwardy i jest to fakt.
adas ma górne mocowania teina wiec jest sztywniej bo one sa na unibolach.

emre ma wersje usa ktora ma twardsze sprezyny.
wiec jest sztywniej bo one sa na unibolach

to akurat wplywa wylacznie na odczucia zwiazane z pierwszym kontaktem z jakas krotka nierownoscia, a nie z praca samego amortyzatora/sprezyny.
to ma tak jak na 8/4. tyle ze ja mam gorne mocowania. nie jest twardo. na ulice jest w sam raz sprężyście.
to akurat wplywa wylacznie na odczucia zwiazane z pierwszym kontaktem z jakas krotka nierownoscia

zgadza sie ale mam idealne porownanie mojego zawiazu z zawiasem havrana. on ma wersje europa + oem czapki, ja mam z usa plus czapki na poliuretanie. i tak, u mnie na najbardziej miekkim jest podobnie jak u havran na twardym. roznica jest na prawde spora.

fakt faktem ze tein ss jak sama nazwa wskazuje "super street" jest na super ulice a nie na tory
róźnica po zalożeniu tylniej rozpórki jest dość znaczna, tak jak adas napisał jest sztywniejsza
Dla mnie jest twardo, mega twardo
Rozpórki dają na prawde bardzo dużo i ze względu na prowadzenie jak i na brak jęków budy podczas pokonywania krawężników
Rozpórki dają na prawde bardzo dużo i ze względu na prowadzenie jak i na brak jęków budy podczas pokonywania krawężników


dają bardzo dużo w nowym sezonie okaże się ile
to racja, zamierzam w końcu poupalać sprzęta
w temacie rozpórek to harness bar sporo daje
i sporo kosztuje
jak sie ciesze adas ze nie jestes w moieje klasie:)
sam wiesz ze projekt mistrz!! MIAZGA!!!
I tak twój bedzie lepszy
hehe kazdy tak mowi na swieta adas
szczerze adas projekt miazga!!!
lubie cie bo krarzysz po osiedlu:)
takze zycze radosci zioooom
adas sam wiesz ze jestes jeden najlepszych ziomow for mee
bysmy cos wypili chlopaku
od takiego pie*dolenia o niczym macie chyba lans team..

a harnessbar imo nie daje zupelnie nic. miracle - tak. harnessbar nie moze nic dawac, bo to usztywnienie wpoprzek, a nie po skosie.
Mam już nowe pomysły na 2010 wiec wtedy bedzie miazga
A wypić zawsze coś możemy , masz telefon to dzwoń
Markos, to co mam sobie przyspawać tory tramwajowe?
Adaś teraz jakieś pasy 4 pkt trzeba ogarnąć
a harnessbar imo nie daje zupelnie nic. miracle - tak.

mowisz o troche innym miejscu w aucie. nie wiem jak u ciebie ale u mnie zauwazylem roznice po jego zalozeniu a nastepnie zdjeciu, mowie o harness bar.
No to zaczynamy
sroda?
supertech
to pewnie siakies sprezynki zaraz beda i waleczki
adas poco ci te 260hp no powiedz
zeby mocniej jeblo...
narazie chce sie ustrzec przed poprzednim błedem, teraz musi wytrzymać
zaden materiał nie zniesie twojej szybkiej łapy
Adam wszystko ładnie i oby do przodu ( ps. 3 strony i tak rząąąąądzą )
supertech vs. "ołowiana stopa" oby bezawaryjnie
Adas tym razem ubezpiecz silnik, bo przeciez to jest wiecej niz pewne ze rozpier.dolisz!!:D
Dzięki za miłe słowa

[ Dodano: 2010-01-30, 19:02 ]
pkp
Pod szczęśliwą gwiazdą to niestety Adamie nie jesteś urodzony
pąpy wody



mistrz!!!
adas, kiedy kupisz sobie jakas mala ekonomiczna nadajaca sie do codziennej jazdy honde?
Adaś ty to jesteś nawet lepszy ode mnie
ps. zobacz a kiedyś wszyscy mówili że N/a jest takie bezproblemowe
to nie jest śmieszne łotry

Adasiu łączę się w bólu dzieciaku,

demontuj i zakładaj b18c
Adas no życzę Ci min 13.3 w tym sezonie mimo przeszkód jakie Cię spotykają Powodzenia
taa, jak nie zrobi 13.3 to kaplica
Dzięki za miłe słowa

[ Dodano: 2010-01-30, 19:02 ]
Nic nie zamarzło, obudowa pompy wody była zeszlifowana przez co cieńsza i mniej wytrzymała, widać na zdjęciu ile.
mówiłem ci olej to durne wspomaganie
Nie umiem słuchać dobrych rad
dokladnie a ten jeszcze klime wsadzil

Wreszcie udało sie wydusić coś z tego parcha.
Wielkie podziękowania dla Dominika "Doktorka" i całej załogi z Ecu-Performance za kompleksową obsługę, strojenie i dobór części ( w szczególności wałków ) i znoszenie mnie, jako nadgorliwego i upierdliwego człowieka
To nadal jest dwu litrowy motor, info dla niedowierków
Nie długo powklejam jakieś foty z montażu i strojenia mojej Białej Dziwki
GRATULACJE

ps pierwszy
No sporo tych cyferek Teraz na kreske sprawdzić jak to lata
o wmorde
[url=http://images43.foto...a0m.jpg]Obrazek[/URL]
Wreszcie udało sie wydusić coś z tego parcha.
Wielkie podziękowania dla Dominika "Doktorka" i całej załogi z Ecu-Performance za kompleksową obsługę, strojenie i dobór części ( w szczególności wałków ) i znoszenie mnie, jako nadgorliwego i upierdliwego człowieka
To nadal jest dwu litrowy motor, info dla niedowierków
Nie długo powklejam jakieś foty z montażu i strojenia mojej Białej Dziwki



Gratki Mordo wynik robi wrazenie, niech Ci to jezdzi milion kilometrow nalezy Ci sie !!
O w dupe! mega wynik. Pieknie sie tym musi jezdzic
masakrator! Aż ciężko uwierzyć, że to 2litry. Co tam masz, jaka kopresja/wałki/kolektordool??
Adas przecie to nie jedzie ... kiedy 12 zrobisz tym parchem
wow
piekny wynik
stroiciel sie dobrze spisał
ja pierdole!
respect
dawaj on-board'a
Mega. Killer. Marzenie
zamawiam przejazd testowy...
no to troche poplynales
najmocniejsze k20 w PL?

gratuluje
Obecnie jesli nie najmocniejszy, to na pewno na pudle.
Z pamieci to Doktorowy Lotus byl mocniejszy, Civic Foresta, CRX Krysia...
Dareko chodzilo chyba o pojemnosc i k20
inne to franki dwa litry +
gratulacje Adaś

ja dalej jestem w szoku ...
Gratki mordo, należy Ci się...

Kuki pozostał chyba przy 2.0 jak się nie mylę
Jest Ogień !
Jest Ogień


a powinien być jeszcze większy, 300+ soon
Kuki to K23
No nareszcie Niech tylko olowiana stopa i jej gang nie poczyni spustoszenia
ja pierdole!


x2
co tak mało?
Adaś wiecej koniii!! nie bój sie
gratki Mordo
Nareszcie!! Adaś gratulacje!!! jest męsko
Naród domaga się więcej!
jest pysznie czekam na jakis filmik jak to cisnie
no to ustawka dzisiaj wieczorem

inwestor w koncu dobrze zainwestował grubo wchuj
Kolektor wydechowy został taki sam, wydech również 60mm, wydaje mi sie że stanowi to problem do przebicia 300. Dlatego jak sie uda, w nie długim czasie zmieniam wydech na 2,75 cala. Kolektor dolotowy to nadal RBC z seryjna przepustnice a mam jeszcze do przetestowania ITB i takie "uliczne" ITB na przepustnicy 90mm. Wałki to wymysl Dominika a kompresja jest taka że moge zalewać 98PB Dzięki wszystkim za miłe słow, mam nadzieje że chociaz tego silnika nie zabije bo już w warsztacie zostala mi tylko serja Filmik, ze strojenia końcowego tylko mam.
Filmik, ze strojenia końcowego tylko mam.


To na co jeszcze czekasz
właśnie dawaj filmik wszyscy czekają, gratuluje adaś pozazdrościć
Ostro..
a mam jeszcze do przetestowania ITB i takie "uliczne" ITB na przepustnicy 90mm.



to czekamy na 300+

a wynik i tak jest zajebisty
Adaś gratulacje
jak wyniki piszcie ?
298

Graty adaś klasy Profi
Coś wspaniałego Gratki
Brawo Adas ale pamietaj lututututuutuuutuuutuu i na zimnym do odceicia
Niezle gania fura.
Efektowne starty z dwojki.
Gratulacje.
Lututututututu PS Adas stawiasz piwko za podpowiedz startu z 2 biegu
eee ja juz w zeszlym sezonie tak radzilem
gratki pucharku
Radziłeś ale sie nie posłuchał
gratki wyjęcia klasy
Jakiej 2?? przecież Adaś ma automat od paru dni
teraz z 3 bede walił bo i tak nie mam trakcji dzieki, dzieki
tak docent, dam mu na zimnym.. łutututututut
teraz z 3 bede walił bo i tak nie mam trakcji dzieki, dzieki
tak docent, dam mu na zimnym.. łutututututut



królem odcinki jest KRÓL ARTUS DŁUGI
jakie czasy? jakis filmik?
No by wypadało, skoro Gaseb robił 13.4 na mocach rzędu 22X-23X KM
gaseb zrobił ten czas na zmierzonych 217KM + CAI więc te czasy co adaś teraz robi wyglądają troszkę rozczarowująco

Adaś musimy się jakoś złapać na miejscówce
Adaś musimy się jakoś złapać na miejscówce


moge Was zgadac ze soba
powiem szczerze ze pojedynek wyglądałby pieknie
oj tam, oj tam, od razu pojedynek fun i już
gaseb ale 13.4 bylo chyba tylko raz i to na olsztynie
no tak a zmienia to coś?
gaseb spójrz na to obiektywnie olsztyn jest lekko z górki ,a twoje równe czasy były w okolicach 13,7 > adaś na bemowie trzaska 13.0 13,2 ponad pól sekundy to naprawdę dużo ,myślę że jak ogarnie starty to i 12 może wpaść .

Adaś , nie ukrywam że z chęcią bym zobaczył wynik z hamowni z wołomina
byc moze masz racje, olsztyn byl tak dawno temu, ze nie pamietam jaki tam byly warunki. Pamietam jedynie to, ze jechalem na paradach i byly to chyba ostatnie "suche" zawody w jakich bralem udzial, pozniej juz chyba nigdzie nie mialem okazji na porownanie tego czasu.
http://www.youtube.com/watch?v=NThz4qo98_M
szok zawsze to mowie gdzie ten vtec zart pieknie adas pieknie
wow
oouuuujaaaa pierodle
Byłes może wczoraj na Gecko cup w Kamieniu Śl? jaki czas?
Byl Adaś ale nie urwał niczego
aż do niego niepodobne

Daj ziom jakiś filmik jak to jedzie. Foty, nowinki... Lubie to auto
Było łutututu i zrobiłem najlepiej 13,2
miałem zwykłe drzwi pasażera więc nie spodziewałem sie zrobienia 12
Filmik bedzie nie długo, jak tylko kupie lepszą kamere
Widziałem na żywo w Kamieniu. Nieźle sie prezentuje
Znalazłem taki filmik z golfem
http://www.youtube.com/watch?v=DNNSATEl9d8

Swoją drogą Adaś nie wiesz czyj był ten CRX biały na złotej feldze, który kręcił 12,6 ?
Bracia?
Kozi
z Bydgoszczy
12.4 też kręci