Witam,

takie suche dane wam przedstawie o swojej hondzie.

MODEL: 2005,Civic 3D, EP3 Type-R

SILNIK: swap na blok k24, cala reszta k20a2,
- korbowody ultralight (498g) CROWER,
- tłoki CP, (kompresja 12:5)
- walki+sprezynki TODA - ZROBIONE,
- kolektor ssacy (K24 JDM spec) - ZROBIONE,
- Utwardzone poduszki silnika - ZROBIONE,
- przepustnica TODA - ZROBIONE;

UKŁAD DOLOTOWY:
- INJEN CAI - ZROBIONE;
- ITB TODA - W PLANACH;

UKŁAD WYDECHOWY:
- TODA - ZROBIONE;

ELEKTRONIKA:
- Hondata K-PRO - ZROBIONE;

UKŁAD NAPĘDOWY:
- krotsze biegi 4,5,6(JDM) - ZROBIONE,
- przelozenie glowne - ZROBIONE,
- szpera quaife - ZROBIONE,
- lzejsze kolo zamachowe TODA - ZROBIONE,
- sprzeglo HighPower TODA - W PLANACH,
- usztywnienie lewarka zmiany biegow - ZROBIONE;

ZAWIESZENIE:
- seria;
- D2 - W PLANACH;

UKŁAD HAMULCOWY:
- seria;
- TAROX g88+klocki corsa - W PLANACH;

BODY KIT:
- seria;

ŚRODEK:
- seria;

CAR AUDIO:
- jakies tam;-)

updejt[17.08.2006] auto zjechalo po przerobkach ostatecznych skrzyni.niestety niczym nowym was nie zaskocze. za to wjechalo do blacharza, bo bylo małe 'aua' i dlatego nie pojade do borska w sobote. w tym roku to koniec mojego tuningu, z reszta co moge jeszcze zmieniac? jdm mam duzo czesci mechanicznych, a zewn, chce zeby bylo 'cichociemne' jesli tak to mozna nazwac

updejt [9.12.2006] no i 30 wrzesnia wszedl blok od k24 a 18 sierpnia pisalem, ze to juz koniec no nic hehe. wykresik prosze:

Proponuję po strojeniu ładnie umyć autko i wstawić fotki. Albo będzie lincz
o tak... bardzo czekamy na fotki i nie ma się co wstydzić mając Typ-R
dobre, szybkie auto
fura jest tak mocna że na jedynce i dwójce szuka trakcji, potem ją znajduje i :przestraszony:

P.S. Mam ładne zdjęcie tego auta, wrzucę wkrótce.
Pozwolę sobie zamieścić jedną z naszego spota Tak na zachętę.
piękne auto :padam:
Miodzio Ale i tak moje marzenie to 5 Gen Ale Typ-R to poprostu kosmos
Nareszcie pokazałeś porządnie doinwestowaną wersję mojego :hyhy:
Konkret mody (sam bym takie chciał)...na tych wałkach i springach tody to ile teraz wykręcasz? 9000rpm pęka??
TODA, TODA, TODA- to takie monotematyczne...
To jest ta Honda z GT?? :hyhy:
gdzies tam mignela ona na zdjeciach z tego co wiem, ale nie pamietam...
tam chyba byly 2 czesci tak? na fotkach gdzies tam byla w kazdym razie.
Pare czerwonych ctrow zrobionych przez ecu-performance jest, ale jesli byla toda montowana to bylo moje w kazdym razie wydech byl na mnie testowany (ze tak to ujme)

KRAS:dzieki, rev lim. na 9k
aaa i jeszcze dodam- jest szybsza od mojej :hyhy:
Podoba mi się TypeR w tej budzie..
Smigaliśmy tym przez miasto-jezy włosy na karku tymi osiągami.
włosy na karku?



BUAHAH. :rotfl:
Kazdy ma jakieś, nawet taka zniewieściała lala jak Ty
hmm co by tu napisac. maly updejt w pierwszym poscie.
w skrocie monotematycznego tuningu na ten rok koniec,a moze juz w ogole?

sorki za zanudzanie. do zobaczenia w toruniu w klasie street! (jesli czesci przyjada na czas)
a jakis zawiasik?
masochista nie jestem. moze moj gust sie zmieni po tym roku. jesli kupie jakis inny samochod maly,malopalacy do poruszania sie spokojnego to skusilbym sie na tego fightexa moze, andrzej jezdzil na alcie na nim i bardzo dobrze mu poszlo. Szczerze mowiac nie myslalem nad zawieszeniem jeszcze i ak naprawde konkretna firma. na pewno chcialbym obnizyc,pytanie tylko, ile? tylko ze ep3 po obnizeniu jesli nie idziesz w tuning zewn. np. typu jdm to tak srednio wyglada. to musi miec jakis styl. samo obnizenie nic nie da. jesli chodzi o twardosc to ctr jest dla mnie wystarczajaco twardy(jakby bylo drugie auto to co innego). Za zmiana zawiasu przemawia jedynie udzial ALT czy inne kjsy...pomysle nad tym w koncu na pewno


aha oczywiscie zmiana hamulcow, na cos posredniego, moze ebc red? pojade na nastepny alt jeszcze na starych klockach. potem bede myslal
moim zdaniem nawet samo obnizenie poprawi wyglad. nie zmuszam Cię do zakupu zawiasu z najwyższej półki
Sobol pomyśl nad tarox-ami, najlepiej tarcze i klocki.
a jakis konkretny rodzaj taroxa? chce miec cos takiego ze hamuje od razu, a nie jak sie rozgrzeje pewnie dodatkowo takze zmiana na przewody w oplocie... itd
G88 tarcze i Corsa klocki. Przewody z goodridge. Będzie pięknie.
Holy fuck- update zrobiłeś potężny :padam:

A może z heblami przeskok na cos zacniejszego z przodu?
Wilwood, Stop Tech? Byle by tylko wlazło pod seryjną felgę.

Sobol- specyfikacja jest na pełnym LanSie :hyhy:

P.S. Jakie przełożenie główne?
JDM-CTR czy sick 5.062?
5.062

co do hebli to nie wiem jeszcze. mam te felgi 15'', jak cos wrzuce wiekszego to dupa, nie wejda.Tyle ze w przyszlym roku na markgumach pewnie nie bede mogl jezdzic w klasie street, wiec zobaczymy
5.062 :padam:
liczę na przejażdżkę bo czuję że masakra jest- przy ilu km/h odcina szóstkę?

na Markgumie będziesz mógł w klasie street jeździć, bo ta opona jest dopuszczona do ruchu, jak każde rajdowe opony, wyścigowy slick to już inna rozmowa
JDM-CTR czy sick 5.062?



JDM CTR ma takie samo FD jak Euro...jedynie krótsze 4/5/6.
Sobol: MEEEEGA konkret jest, naprawdę, lista płac poraża...
jak znowu lista płac? Toda, Toda, Toda... jedno i to samo
wg teorii odcina przy 9krpm 261kph, wiec nie jest zle

nevada: no pewnie ze cie przewioze

dlatego taki topic, monotemat, niestety przez to mam mniejsza wiedze, bo gdybym sam kombinowal, poznalbym lepiej swoj samochod.

...to chyba nie koniec :przestraszony:
to co dalej?

czas na stroker? jak TODA to do końca i po całości :hyhy:
nie, nie, to za monotematyczne
samo obnizenie nic nie da.



Zgadzam się- obniżenie nic nie da, ale jeśli go utwardzisz to da i to sporo.

Popatrz jak startuje DC2, a jak startuje np. EP3 Cobweba... DC startuje równo, nie przysiada przy zmianach biegów. EP odwrotnie- przy starcie przysiada tył, tak samo przy zmianie reszty biegów w górę... To powoduje naprawdę dużą stratę...
5,062 :zdziwko: nie no po prostu brak mi slow :padam: :padam: :padam: :szok:
grubaśny ten CTRek :hyhy: Co do zawiasu to gosciu na sr.pl wystawił cos w nazwie z Mugena:
http://www.streetracing.p...cded2fde#445853
Ciekawe, czy to prawdziwy czy jakis 'style" :looka:
jest szansa ze to prawdziwy, bo ktos z tych tuningowanych ctr mial mugena wlasnie,...powiem Wam, ze nie lubie bawic sie w detektywa i wole kupic cos nowego i miec pewnosc co kupilem

jajacek: wiem, ze buja ep3, no nic...na razie chwile jeszcze pobuja... chcialbym miec wlasnie takie amorki jak teraz+mozliwosc utwardzenia...nie zaglebialem sie w temat, ale wiem ze z reguly te regulowane i tak nie maja takiej miekkosci jaka teraz mam.

ciastosz: zobaczymy jak to sie przelozy na moje starty najgorsze jest to ze wyjezdzam i dopiero odbiore samochod w piatek przed toruniem... bede mial wieczor zeby ogarnac samochod(biegi,szpera,sprzeglo+markgum power). a na dodatek bede kombinowal jak wstrzelic sie nie zrobic falsestartu
chcialbym miec wlasnie takie amorki jak teraz+mozliwosc utwardzenia



Wyszomir w NH0 CTR utwardzał takimi prostymi ściągaczami sprężyn- tanie chwilowe utwardzenie auta na1/4- rzecz jasna sprężyna traci swoje właściwości jeśli chodzi o jazdę po zakrętach...
pomysle o zawieszeniu raczej w przyszlym roku. jestem ciekaw ile sie traci na takim bujaniu? z 0.1 s?
Vass VS Cobweb 1:0 o długość ITRa
wiem, wiem cobweb pewnie sie pocial jemu ciezko jest przegrac
Vass VS Cobweb 1:0 o długość ITRa



Ponoć o dłogość maski ITRa
Zresztą co się ostatnio okazało to że ITR dostaje od CTR od czwórki...ale niestety trochę nie wystarcza dystansu 400m by nadrobić stracony początek.
ITR dostaje od CTR od czwórki



czyli krótko mówiąc problemem są skoki zawieszenia przystarcie...
wątpie, ze to jest powód
czyli krótko mówiąc problemem są skoki zawieszenia przystarcie...


Raczej wskazywałbym tu na różnicę masy i szperunek...
Jeden dostaje, drugi nie dostaje i tak zaczyna się gdybanie. A gdybanie to złoooo co już widac po wnioskach i uogólnianiu tutaj :hyhy:

różnica w rozłożeniu masy...


Nie sądzę by była jakaś znacząca różnica w rozkładzie masy. Generalnie wszystkie przedniopędy są pod tym względem bardzo podobne. Po prostu różnica jest w zawieszce i tyle.
Natomiast to że ITR lepiej wychodzi ze startu to właśnie szpera i fakt, że po prostu waży mniej niż CTR.

nie popsuliscie:)

ja np. mam utwardzone poduszki silnika wkladkami, i efekt bujania silnika i tak zwanych wheelhopow zniknal, przy ruszaniu do przodu, na zakretach i predkosciach rzedu 80-100, kiedy wychodze z zakretu zdarza sie lekkie, ale naprawde delikatne podskakiwanie (no ale to tylko na torze) . dla porownania wzialem ostatnio od mojej mamy civic sport, i przy zmiane biegow blisko odcinki niestety strasznie buja silnik...takze odechcialo mi sie niszczyc jej poduchy
Gratuluje pierwszego miejsca w Toruniu Jaki dokladnie czas?? Slyszalem, ze z CRXami walczyles dzielnie :hyhy:
cienizna (14.14et):( nie wiem...moge sie tlumaczyc... nowe sprzeglo? tak naprawde nie oszukujmy sie, widocznie moja technika jazdy na 1/4 mili jest do dupy:( z reszta wszyscy w profi robili po 0.3 0.4 ...

(wszyscy robili et+rt : 13:64 bracia,13:67 sienki,13:69 andrzej, ja z moim czasem bylbym 5 , xawery 12:55 (chyba) na rozgrzewce pojechal 12:25)

... czasy gorsze od swoich . mam dalej narzekac? dla mnie jezdzenie po takim betonie ze kurz leci spod kól to jakas porazka. oczywiscie OZ napisal ze byla super przyczepnosc nawet bez vht, ja patrzac po wynikach klasy profi nie zgodzilbym sie z tym, chyba ze wszyscy mieli zly dzien nie wspomne ze jazda z wszystkim w srodku + 1/3 baku paliwa, nie za bardzo byla pozadana przy osiaganiu dobrych czaso. starczy tlumaczen, czas na trening... nastepny start dopiero bemowo w maju,wiec duzo czasu na trening
No wlasnie - na forum CRX przeczytalem, ze byles do lykniecia gdyby 2 weszla...a tak naprawde te czasy dla mnie to porazka...dziwne ze masz >14...
ja tez sie dziwie... do lykniecia? jedyny moment gdzie te crxy mogly mi cos zrobic czy ten civic to na starcie, jakbym spieprzyl start, potem to ja im odjezdzam. ja trace na starcie najwiecej i moze technika zmiany biegow cos(szukam przyczyn). mam nadzieje ze to po prostu moja wina, a nie mojego samochodu, dlatego w poniedzialek biore gtecha i jak nie zrobie 13.7-13.9 na full wnetrzu to juz nie startuje...bede jezdzil, az to zrobie!

dodam, ze powinienem 5tke wrzucac i chwile na niej jechac az do linii mety, a ja dojezdzalem na 4 do odcinki do linii mety. raz wrzucilem piatke i chyba to byl ten najlepszy czas. takze albo sie slizgam i nie wiem o tym, albo za male cisnienie (1.6) mialem i wiekszych predkosci byly ciezsze do osiagniecia. albo po prostu nie krece do pozadnie 1dynki, moze rzeczywiscie trace te 2-4 dziesatych na starcie? najgorsze ze ja nie mam przygotowanego startu, zawsze na czuja, raz mam 1500 , raz 2tys obrotow (tak startuje andrzej czy absolut). nic nie daja wieksze obroty, a nawet straty.

mysle ze jestem wstanie zrobic te 13.7...

bylo troszke zamieszania z markgumami, juz beda zabronione...zalozylem je bo je mam i dowiedzailem sie czy moge je uzywac...no i moglem. dzwonili nawet do markgumu pytac o homologacje itp itd. niestety paru osobom sie to nie podobalo(widocznie dlatego bylem do objechania)... dobra nie wazne...odezwe sie jak zrobie na gtechu dobry czas...
W tych CRKach, ktore sie z Toba scigaly (a w przynajmniej jednej) siedzi B18...no ale tak czy siak abstrahujac od nich, powinienes miec <14...powodzenia
Gratki Sobol!

Teraz tylko pozostaje Ci Toyo R888, zaopatrzyć się w karbony i lecisz...

P.S. K-Pro nie ma launch control i full-throttle shifta? Może warto uruchomić funkcję :wstyd:
P.P.S. Kupuje nowe auto, znowu Cię bede killował :hyhy:
ma...ale ja nie chce launch control, ani nie chce zarzynac skrzyni...ja bez tego ja zarzynam...wiec
ja będę powtarzał- zawieszenie
pomyśl o usztywnieniu.
postaram sie utwardzic na przyszly sezon:) jajacek masz racje z tym zawieszeniem, tzn troche na pewno, wszystkie samochodytam skakaly. kurde nie mam filmikow zadnych i nie wiem jak to wyszlo z zewnatrz. Dzisiaj idzie gtech w ruch:)
Jakiś update?
gtech czasy 5.7-6.1.

innych updejtow brak
Ja przyłaczam się do pytania Nevady zadanego gdzieś na innym forum - co zamierzasz zrobić, żeby przenieść moc na asfalt? Myślałeś nad szerszymi oponami?
dajcie chłopakowi spokój! jego auto i tak zapierdala, jak żadne inne na tym forum, a na mieście łoi w dupala jak popadnie! :hyhy:
nie slyszalem zeby poszerzajac normalne drogowe opony uzyskiwalo sie jakies wielkie roznice w ruszaniu. zostane przy tym co mam raczej:)

ot: nie trafiam na nic zeby złoic, a jak ferrari mijalem to bylem w lanosie
sympatyczne auto na żywo
pozdrawiam.
sympatyczne auto na żywo
pozdrawiam.



sympatyczne? ziom to jest przemega sumpatyczne auto i też pozdrawiam
nie slyszalem zeby poszerzajac normalne drogowe opony uzyskiwalo sie jakies wielkie roznice w ruszaniu. zostane przy tym co mam raczej:)




ja bym założył szerszą oponę, ale także o większym obwodzie np. 225/45R17, większy obwód koła polepszy przyczepność, a skoro masz krótki FD to nie stracisz osiągów raczej- tak do dragu do b.mocnych auto wkładają największą oponę jaka się zmieści pod błotnik

EDIT: np. taka Potenza RE-070

na ALT też da rade
Problem w tym że CTR na takiej oponie wygląda dennie...wiem, sprawdzałem. Więc na wyścigi jakieś albo spota to luz, ale na codzień lypa.
wygląda dennie? :oczami: mega problem, rzeczywiscie. To ma szybko jezdzic czy ładnie wyglądac?
Na codzień mega-problem (przynajmniej dla mnie i bym takich balonów nigdy nie założył)...na wyścigi oczywiście nie.
coz moge odpowiedziec... dominik testowal swojego civica turbo naszerszych oponach i nie odczuwal roznicy, moze roznica bylaby na slickach, nie pytalem dokladnie co testowal... trzeba to przemyslec
A wiesz ile KM miał Dom w EP3 turbo? :hyhy: Myślę że to porównanie możemy sobie darować.
Pytanie powinno brzmieć na jakim ogumieniu Dominik zrobił 13,4 CTR-em jak jeszcze był N/A.
wiem, ile mial, ale nie mam zamiaru jezdzic na 225 na spoty, a potem jechac gdzies dalej i zmieniac na 205.

poczekamy zobaczymy

updejt: a jak kuba 12.8? a andrzej 13.04? pierwszy na markgumach,odelzony MAX,ITB. drugi 15''slicki,odelzony MAX,stroker. wnioski wyciagajcie sami, kazda teoria bedzie dobra:)
Sprawa jest prosta...na codzień seria, lub co najwyżej to co proponują w Brytanii czyli 215/40, natomiast na wyścigi slick. Inne opcje, w tym opcja balonów na codzień moim zdaniem bez sensu.
Wykres jest straszny :przestraszony:
o fak...
pełen kozak auto, a wykres :przestraszony:
fuk, niezły moment :przestraszony:
:przestraszony: :przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:

deamn. i to jest NA ? :zdziwko:

:padam: :padam:
Jak na 4cylindrowe NA to wyniki mocy i momentu są poprostu chore :ok:
Mocy jak mocy, ale moment jest przechujem :padam:
O fuck :padam:
:zdziwko: ladnie, ja mam pytanko, czy teraz odcinka jest wczesniej?? Bo wykres mocy rosnie i przy 7700 konczy sie pomiar, na porownawczym ciagnie do 8000? Czy moze to poprostu jakis blad pomiarowy/inna konfiguracja hamowni... ??

Tak czy siak, wyniki porazaja a do tego sa osiagane w nizszym zakresie obrotow niz seryjne-nizsze
:zdziwko: ladnie, ja mam pytanko, czy teraz odcinka jest wczesniej?? Bo wykres mocy rosnie i przy 7700 konczy sie pomiar, na porownawczym ciagnie do 8000? Czy moze to poprostu jakis blad pomiarowy/inna konfiguracja hamowni... ??

Tak czy siak, wyniki porazaja a do tego sa osiagane w nizszym zakresie obrotow niz seryjne-nizsze


W bloku K24 wał ma za duży skok i po 7600rpm juz nie "ciągnie"...odcinka zapewne też została przesunięta w dół, aby nie kręcić go wyskoko bo nie jest to za zdrowe dla k20/k24.

BTW. Bardzo fajny wykresik
8tys odcinka. sprawdzany byl p rzy ktorychs 'lajtowych' ustawieniach i moc rosla w gore. Ale to byl tylko jeden przejazd i nie bylo sensu dalej sprawdzac i ryzykowac.

jezdzi sie inaczej, no i niestety trakcja, beda tez toyo r888, ale zobaczymy kiedy. Nie spieszy sie
aha :]
Po prostu masakrator!
no to zarzucaj nowe oponki i kolejne podejście z STi :hyhy:


btw. sobol jak potoczyła się historia ze sprzęgłem?? co masz teraz?
nie mam nic samochod stoi i czeka sobie. jeszcze nei wiem co zrobic. ale racej toda highpower, albo spiek radzika, ale jakos bardziej mnie przekonuje toda
nie mam nic samochod stoi i czeka sobie. jeszcze nei wiem co zrobic. ale racej toda highpower, albo spiek radzika, ale jakos bardziej mnie przekonuje toda



tode już raz miałes
tylko ze to nie bylo metalowe sprzeglo a organiczne, a ruszanie z dwojki konczylo sie paleniem sprzegla hehe
A na metalowym bedzie sie konczylo paleniem opon :hyhy:
nie dramatyzuj kochanie wole opony niz sprzeglo
Tak czy tak za szybko sie nie ruszy :rotfl:
Tak czy tak za szybko sie nie ruszy :rotfl:



Sprzęgła sręgła. Wrong wheel drive i tyle :]
Wrzuć to w podpis, przyklej na plecy i wydziargaj na czole to nie bedziesz musiał powtarzać przy każdej okazji w każdym poście o aucie FWD :wstyd:
Wrzuć to w podpis, przyklej na plecy i wydziargaj na czole to nie bedziesz musiał powtarzać przy każdej okazji w każdym poście o aucie FWD :wstyd:



Kurde ziom, ty masz łeb! :urodziny:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Miszcz. :rotfl:


A co do auta Sobola - cholernie ciężkie. :oczami:
:wstyd:


Kurde ziom, ty masz łeb! :urodziny:



:rotfl:
jak dla mnie rzeznia na kolkach w pozytywnym znaczeniu tego okreslenia ... to ma takie serducho ze szok ... sobol przyznaj sie spisz czasem w aucie?? albo calujesz w kierownice bo ja chyba bym przytulal wysiadajac :hyhy:
hmm ciesze sie, ze mam taki samochod

nie spie w nim, a do tego umarl mu akumulator w garazu, bo nie zamknalem i lampka wykonczyla go w 3 tygodnie hehe. tzn cos tam jeszcze sie swieci hehe ale odpalic nie odpali

na razie medytuje nad sprzeglem, wiec sobie stoi i czeka w niedziele pojade go ozywic, zmartwychwstanie i przejade sie centrymetr po garazu