takie suche dane wam przedstawie o swojej hondzie.
MODEL: 2005,Civic 3D, EP3 Type-R
SILNIK: swap na blok k24, cala reszta k20a2,
- korbowody ultralight (498g) CROWER,
- tłoki CP, (kompresja 12:5)
- walki+sprezynki TODA - ZROBIONE,
- kolektor ssacy (K24 JDM spec) - ZROBIONE,
- Utwardzone poduszki silnika - ZROBIONE,
- przepustnica TODA - ZROBIONE;
UKŁAD DOLOTOWY:
- INJEN CAI - ZROBIONE;
- ITB TODA - W PLANACH;
UKŁAD WYDECHOWY:
- TODA - ZROBIONE;
ELEKTRONIKA:
- Hondata K-PRO - ZROBIONE;
UKŁAD NAPĘDOWY:
- krotsze biegi 4,5,6(JDM) - ZROBIONE,
- przelozenie glowne - ZROBIONE,
- szpera quaife - ZROBIONE,
- lzejsze kolo zamachowe TODA - ZROBIONE,
- sprzeglo HighPower TODA - W PLANACH,
- usztywnienie lewarka zmiany biegow - ZROBIONE;
ZAWIESZENIE:
- seria;
- D2 - W PLANACH;
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria;
- TAROX g88+klocki corsa - W PLANACH;
BODY KIT:
- seria;
ŚRODEK:
- seria;
CAR AUDIO:
- jakies tam;-)
updejt[17.08.2006] auto zjechalo po przerobkach ostatecznych skrzyni.niestety niczym nowym was nie zaskocze. za to wjechalo do blacharza, bo bylo małe 'aua' i dlatego nie pojade do borska w sobote. w tym roku to koniec mojego tuningu, z reszta co moge jeszcze zmieniac? jdm mam duzo czesci mechanicznych, a zewn, chce zeby bylo 'cichociemne' jesli tak to mozna nazwac
updejt [9.12.2006] no i 30 wrzesnia wszedl blok od k24 a 18 sierpnia pisalem, ze to juz koniec no nic hehe. wykresik prosze:
![](http://hondata.pl/5.jpg)