Słuchajcie koledzy słuchajcie ziomki, co mi powiecie na temat tej gumki?
Wiec tak zanabylem ostatnio jakis zestaw ES do hondy civic 91 EE9, ale z tego co kiedys czytałem wiele rzeczy nie pasuje, ale nie znam się co jest co, a chce zrobic wszystkie gumki tulejki itp. Itd., i tu kieruje swoja prośbę możecie mi powiedziec co na bank nie pasuje a co podejdzie i czego na wsadzac, i of czego brakuje??



na gumce jest nr.3281


gora-13003
doł-13001


3321,3322

[img]http://img408.imageshack.us/img408/1645/es004eb8.jpg/[img]


3291


gora-1032
doł-1033




2271


8096


13003
Długi sklerozo przecież wczoraj Ci wszystko wyjaśniłem
wiekszosc rzeczy podejdzie reszte bedziesz musial dokupic gdzies indziej np tulejki wieszaki tylnego stabilizatora, tylny wachacz poprzeczny.
Długi sklerozo przecież wczoraj Ci wszystko wyjaśniłem


zapomnialem juz




3321,3322




3291


gora-1032
doł-1033





8096





Te tuleje sa Ci potrzebne. Brakuje Ci duzych cukierkow, drazkow z malymi cukierkami i malymi tulejkami, mikrowahacza z przodu wahacza wzdluznego i na bank kilku tulej od wahaczy poprzecznych w tym napewno tulejek pod amor w wahaczu tylnej osi.





na gumce jest nr.3281


gora-13003
doł-13001


2271


13003




Te na smietnik.
Dzieki wielkie ziom, powiedz mi jeszcze czy ES czy te zamienniki omini, omori czy cos takiego??
Jebaj zmienniki. Kup oryginał. Raz a dobrze.
moze i glupie pytanie, ale czy nie bedzie to kolizyjne? w sensie twarde ES i miekkie orginaly?
Kolizja to będzie jak walniesz sie głową w michę silnika czy wahacz
Ja zakupiłem ES (600zł) + OEM cukierki (po rabacie 140zł w ASO, bo w ramach darmowego przeglądu) i byłem przekonany, że to wystarczy na cały zawias ale...
skończyłem robić zawieche, pare gumek nie wymieniłem bo zwyczajnie nie było ich w zestawie ES, czy ktoś może mi polecić jakiej firmy kupić, czy oszczędzać na nich czy wybrac OEM? Najchętniej kupiłbym poliuretany jakieś...
To czego dokładnie brakowało:


Dodam, że robiliśmy to z ojcem przy użyciu imadła, młotka i browarów i przysięgam kutwa nigdy więcej bez prasy sie za to nie biore...
Załóż OEM.
tych gum es nie robi ale sa innej firmy na specjalne zamowienie + chore koszta. Lepiej kupic oem.
Oczywiście tulejki do wahacza poprzecznego tylnego nie pasuja. Tzn. pasuje ta pod amorek a tak zewnetrzna do piasty i wewnetrzna do budy ma za małą srednice. Wczoraj zamowiłem redukcje w postaci tulejki do wymiaru ES i dzisiaj po odbiorze 1 sztuki stwierdzam ze pasuje idealnie. Takze wahacz tylny poprzeczny juz przewalczylem - mam komplet. Na dniach bede walczyl z przednim poprzecznym, bo tuleje do górnego wahacza pasuje - sprawdzałem.
Dobra , a jak jest z tymi gumkami co nie pasują jak sie ma model usdm . Wtedy wszystko pasi ?
USDM chyba się nie różni w zawieszeniu do europejskiej wersji ED9 więc więcej elementów pasuje. Jednak w zestawie zawsze jest jakiś nadmiar albo elementy przeznaczone na śmietnik.
usdm civic/crx ma zawias zgodny z edm ed6/ed7/ed9. do budy ef/ee8/9 nie pasuja, bo nie bylo to tam oferowane. proste.
Nie licząc tylnego wahacza poprzecznego.....
Grooby przeczytaj to jeszcze raz przecież tylny nie pasuje
jak nie pasuje jak pasuje sam widzialem jak Grooby go wpycha

mam pytanie mianowicie duzy cukierek w aso 150zl kosztuje czyli 2szt 300zl i chyba kupie zamienniki, z tego co wiem psuja sie od piasku ktory sie dostaje do nich, wiec jakbym np. zabezpieczyl je silikonem to by cos dalo czy odpuścić sobie taki zabieg??oczywiscie tyczy to sie do wszystkich innych tulej i gumek ktorych nie ma w zestawie ES-a.
Nie rzeźbij. Mam dla Ciebie duże cukierki i w oryginale i z Febiego i z Mooga nowość więc może przetestujemy na Tobie Aha słoneczko - tulejek do tego wahacza poprzecznego z tyłu zamówiłem więcej więc bedą i dla Ciebie
noooo i tak mi mow
Troszkę odgrzeje i z innej beczki, mianowicie miałem pękniętą gume w łapie silnika, konkretnie górna z lewej strony. założyłem komplet ESów i się przeraziłem. Potworne drgania przenoszą się na bude! do tego stopnia że nie widze nic w lusterkach!!! jeździłem juz autem ze sztywno podwieszonym silnikiem i nie było takiego czegoś.
Teraz pytanie: czy to wina pękniętej poduchy i ESów czy tak jest jak się zaklada te wkładki (niewyobrażam sobie tego nawet w aucie przygotowanym wyłącznie do sportu)?!
gum usztywniajacych nie stosuje sie do zerwanej poduszki. zmien poduszke na nowa i sprawdz. albo kup nowe i oddaj do zawulkanizowania guma.
Dawee, Dokładnie tak jak !markos, napisal. Jeszcze nikt mi sie na takie zachowanie auta nie skarzyl wiec mysle,ze to wina zerwanej poduszki.
Czy gume ES da sie w jakis sposob wyjac zeby ich nie uszkodzic? Chce wsadzic stabi z ED7 na tył, a musze tez wymienic wahacze... a w swoich mam praktycznie nowe ES ktorych mi szkoda... zastanawiam sie czy da sie je jakos wyjac i przełożyć czy będzie trzeba wydac kase na skunksa/bloxa/function7...
Czy gume ES da sie w jakis sposob wyjac zeby ich nie uszkodzic?

wycisnac tak samo jak je wciskales. mysle, ze to zaden problem.
...chyba ze robione bylo mlotkiem....wiec teraz najlepiej prasa
Nie ma różnicy czym. Nawet po wsadzeniu ich dupą powinny w miare bez walki wyjść.
jak nie pasuje jak pasuje sam widzialem jak Grooby go wpycha




poszlo Ci
Mi zawsze idzie Ale koniec OT

Ps. Chyba pora sobie ustawić w podpisie "czarny pas w poniżaniu"
Ręce opadają. Dlaczego chcesz być "fajny" na siłe?
http://elasto-moto.eu/ind...temid=1&lang=pl wie ktoś coś może na temat tych poliuretanów? jak z jakością? jeździ ktoś na takich?
Jeżdżą osoby na crx-info i sobie chwalą. Czerwone są zbliżone twardością do seryjnych gumek, żółte twardsze.
Jak wypadają w stosunku do ES? cenowo chyba lepiej... a jakosciowo?
cenowo tak samo nawet nie wiem czy nie drozej...