Piechot, skąd ci się wzięło porównanie HKS TRB-02 do robionego we własnym zakresie Evo VI? Zapewne będzie to jakiś wynalazek do wyścigów górskich, zamówiony przez kogoś z Zachodu, zrobiony z czeskiego carbonu (podobnej jakości, a 2x tańsze rzeczy niż np. w Prodrive czy innym Ralliart) i wypchany najnowszą technologią z Japonii. Ostatnio coraz częściej widuje się cześci pierwotnie przeznaczone na rynek czysto tuningowy (również uliczny) w samochodach przeznaczonych wyłącznie do sportu. Do niedawna jeszcze nikt np. nie słyszał o sprężarkach Turbonetics, a podczas mojej ostatniej wizyty na ME Rallycrossu w Słomczynie kilka aut miało takie turbiny... Ciekawe zjawisko, biorąc pod uwagę rozwój branży.
Wracając do Evo, to szkoda że nie będzie jeździć po polskich trasach... Aż żal patrzeć na startujące w GSMP zdrutowane Evo Steca, przerobione z IV na VI-wannabe.
EDIT: No i oczywiście Wojtus mnie uprzedził... To Evo ze zdjęć to na pewno VI ze zderzakiem a'la TME.