Witam
W minioną niedzielę udało mi się znaleźć na 5 Rundzie Prodrift Series odbywającej się w Cork Marts, Fermoy, Cork. Zawody bardzo udane, zresztą jak mogłoby być inaczej jeśli po raz pierwszy w życiu widzi się jazde w kontrolowanym poślizgu na takim poziomie .

Kilka rarytasów z parkingu:















Kilka fot z placu przy torze:







pierwszy raz widze taka kombinację: silvia s14 z frontem od s13





Pojedyńcze przejazdy...






















Boksy serwisowe...

















Podczas przejazdów w parach zająłem sobie kupowatą miejscówe bo słup wszystko zasłaniał













Zycięzcą tego dnia okazał się James Deane, który już na samym początku dnia pokazł w jak świetnej jest formie.

zazdrosze
No no no SUPEROWO TO WYGLĄDA...też bym polukał
Co to są za małe białe hatche z parkingu (kanciak i taki z wlotem na masce)?
Toyotki Starlet
Toyotki Starlet



dokładnie, tylko ze tą nowszą po roku 1995 juz nazywno Glanza. Raz miałem okazję się nią przejechac i powiem te 1.3T(130hp), przy tak niskiej masie daje rade
Nazywano w japonii bo u nas dalej nazywała się Starlet Silnik bardzo ciekawy zresztą, w czasach kiedyś jeździłem starletką właśnie w tej budzie marzył mi się 4EFTE
Silnik bardzo ciekawy zresztą, w czasach kiedy jeździłem Paseo marzył mi się 4EFTE
Nazywano w japonii bo u nas dalej nazywała się Starlet


dokladnie ,nawet takim malym turbo pikaczento nie chcieli sie z nikim podzielic
nie, ta toyka zawsze nazywala sie starlet, niezalznie od rynku. Glanza to wersja turbo, byla takze Glanza S (wolnossak z bodykitem turbo) i Glanza V (zwykla Glanza pozbawiona dupereli jak klima czy el. szyby). Wczesniejsza buda turbo przed '96 to GT Turbo. Wszytskie silniki zblizone i mimo slabej glowicy, dosc rozwojowe, szczegolnie na bloku serii 5E od paseo. Poza tym belka z tylu i dosc klaustrofobiczne wnetrze. Troszke sie rozpisalem i sorry za ot.