witam serdecznie ! mam na imie Darek i od jakiegosc czasu obudzil sie we mnie diabel oraz pokochalem japonska technologie dlatego tez zakupilem Mitsubishi Galant z 1997r z silnikiem 2,5 V6 (dodam ze byl w oplakanym stanie wiec kupilem dawce z 2003 w wersji Avance)



do obecnej chwili czesc zamierzonych rzeczy udalo sie juz zrobic a mianowicie:
1. lakiernik tj. naprawa tylnych nadkoli + zmiana tylnego zderzaka + zmiana progow + wymiana tylnych lamp
2. wymiana zegarow na High Contrast
3. wymiana kierownicy na fabrycznie montowana Momo
4. drewnopodobny panel srodkowy zostal przelakierowany na ciemno szary
5. niebieska wykladzina podlogowa zostala wymieniona na czarna
6. listwy progowe wewnetrzene + srodkowe slupki + pasy + tylna polka zostaly wymienione na kolor czarny ( jest to przygotowanie wnetrza pod czarna skore)
7. zawieszenie po calkowitej regeneracji tj. zamontowane sprezyny obnizajace Eibach od stanu fabrycznego o 30mm + amortyzatory KYB, tarcze przednie wraz z zaciskami wymienione z fabrycznych 254mm na nawiercane i wentylowane Mikody 276mm + zaciski z wiekszymi tloczkami + klocki Ferodo Premier, na tyle zostaly zamontowane Textary z nawiercanymi otworami mojego autorstwa, koncowki oczywiscie nowe no i zabezpieczenie calowite wnek nadkoli
8. dostal oczywiscie nowy buty tj. felgi Tenzo R model RS5 18x7,5 + nowe opony Toyo Proxes PX4 205/40/18 / z przodu dolozylem dystanse 5mm aby zrownac sie z rantem blotnika, z tylu jestem w trakcie zamawiania - tam musza zostac zalozone 23mm
9. mala elektrownia tj.
-jednostka sterujaca BLAPUNKT HAMBURG MP57
-wzmacniacz czterokanalowy ESX SIGNUM Series model SX-4120
-wzmacniacz jednokanalowy / monoblok SINUSLIVE SL-A1500
-kondensator Stinger SPC122 - seria PRO
-glosniki tylne coaxialne marki MOREL model Tempo Coax 6
-glosniki przednie wraz z wysokotonowymi marki MOREL model Tempo 2 way 6x moc
-skrzynka basowa Emphaser EBP110T-G5
sprzet chwilowy - zabudowa bedzie wykoanan po zamontowaniu tylnej rozporki



i tak to narazie wyglada czyli dupowoz nie do konca ale zrobiony i mozna brac sie za cos konkretnego a mianowicie:

opakowanie Civic VI 1.4i dawca Civic Aerodeck b18c4
z postepem prac bede informowal na biezaco ma byc grubo pod maska i tak tez bedzie



no i dawca serca

po 1 to opisałbyś docelowy samochód
po 2 to zrobiłbyś to wg. wzoru
nie bede zbytnio wyszczegolnial gdyz projekt zaczyna sie od pocztaku do konca w skrocie:
- zabezpieczenie i lakierownia calej karoserii
- silnik Vti powedruje do zielonego opakowania
- zostanie doladowany turbem i nitrem
- odchodzony jak tylko sie da
- usztywniony w miare potrzeb
- zawieszenie calkowicie odrestarowane + gwint
- oczywiscie przyjdzie czas na nowe kola
- kubly + pare drobnych detali

czy teraz jest ok ?
Chyba nie.
czy wzór na serio jest az tak skomplikowany?
MODEL: 1995 , HB , 3D
SILNIK: 1.4
UKLAD DOLOTOWY: fabryka
UKLAD WYDECHOWY: fabryka
ELEKTRONIKA: fabryka
UKLAD NAPĘDOWY: fabryka
ZAWIESZENIE: fabryka
UKLAD HAMULCOWY- fabryka
BODY-KIT: fabryka
ŚRODEK: fabryka
CAR-AUDIO: brak
MOC: 90 KM
MODEL: 1995 , HB , 3D
SILNIK: 1.4
UKLAD DOLOTOWY: fabryka
UKLAD WYDECHOWY: fabryka
ELEKTRONIKA: fabryka
UKLAD NAPĘDOWY: fabryka
ZAWIESZENIE: fabryka
UKLAD HAMULCOWY- fabryka
BODY-KIT: fabryka
ŚRODEK: fabryka
CAR-AUDIO: brak
MOC: 90 KM



got jdm?