witam
chcialbym sie dowiedziec czym sie roznia te dwie glowice?
czy nie sa one przypadkiem identyczne? czy roznica mocy (d14a4 90koni d16y7 105koni> bierze sie tylko z pojemnosci?
Jedyna różnica między tymi głowicami to wałek rozrządu - w D16Y7 jest minimalnie ostrzejszy.
a jaka by byla roznica gdyby do d14a4 zalozyc walek od y7? jest opcja zeby auto zyskalo?
a jaka by byla roznica gdyby do d14a4 zalozyc walek od y7? jest opcja zeby auto zyskalo?


Rożnica będzie minimalna, albo w ogóle nie wyczuwalna, bo różnice między tymi wałkami są bardzo małe. Może ze 2 KM i 1 Nm.
Dane z manuala.

D14A4
IN - 34.848
EX - 36.019

D16Y7
IN - 35.299
EX - 37.281
przyjrzałbym sie kanałom....
oraz zaworom....
przyjrzałbym sie kanałom....
oraz zaworom....



co dokladniej masz na mysli mowiac o zaworach?
i wogole co byscie proponowali w sensie ze jakie zmiany w tym silniku..zeby oczywiscie nie byly mega kosztowne a by poprawily to i owo;)
i wogole co byscie proponowali w sensie ze jakie zmiany w tym silniku..zeby oczywiscie nie byly mega kosztowne a by poprawily to i owo;)



Swap.
Zamiast kupowac wydechy, doloty, glowice itd. to poprostu zmien silnik...


Swap.
Zamiast kupowac wydechy, doloty, glowice itd. to poprostu zmien silnik...



zeby mnie bylo na to stac juz dawno bym to uczynil... niestety tak nie jest ... dlatego tez malymi kroczkami chcialbym usprawnic malutkie 1,4
na ckpl chyba skolopendra zakładał głowice y7 na d14. Jest temat w dziale NA, Turbo, Swap. Generalnie w kreskach na hamowni dużej różnicy nie było.