witam szybkie pytanie....
co daje gorne mocowanie przy zawieszeniu gwintowanym teina....??
w civicu mozliwośc montażu edfc...
czyli jak wrzuce sobie bez gornego mocowania nastart to charakterystyka pracy oraz sposob regulacji twardosci sie nie zmieni tak ?? a zawsze bede mogl dokupic sobie gorne mocowanie i edfc ??
a moze bys tak napisal o jaki samochod chodzi
ep3
zawsze bede mogl dokupic sobie gorne mocowanie i edfc ?

se bedziesz mogl
czyli praca i regulacja ta sama z i bez ?
a jakie zawieszenie ma civic z przodu? no rusz lbem.. mcphersony, tak? i co z tego wynika? to, ze po zakupie gornych mocowan zasadniczo zmieni sie funkcjonalnosc tego zawieszenia, bo dojdzie ci mozliwosc regulacji negatywu i zamiast gumy bedziesz mial sztywne lozysko kulowe.

poza ta drobna zmiana warto tez czasem ruszyc dupe do katalogu teina i skumac, ze gorne mocowania do ep3 nie sa sprzedawane luzem. zdaje sie, ze z rsx nie pasuja, bo maja inny rozstaw srubek w budzie.

za wszystkie magiczne fakty na temat teina do ep3 podziekuj tworcom google, z ktorego sam nie umiales skorzystac.

aha - pomine fakt, ze nie napisales jakiego konkretnie gwintu dotyczy twoje pytanie, ale zakladam, ze dotyczy superstrita.
yhy czyli dochodzi mozliwosc regulacjii negatywu wiesz co dziękuje CI bardzo za pomoc wiedze masz zajebista i ogolnie w 99% tematow na forum mozna liczyc na Twoją pomoc ale uwierz mi szczerze że za bardzo szczekasz i chcesz osmieszyc ludzi i kogos to kiedys wkór.... i Ci krzywde zrobi bo nie wszyscy potrafia odroznic zycie z forum od codziennego no ale to taka moja mała anegdotka ..... szukajac w google moge cos zle przeczytac i zle odebrac dlatego pytam tutaj i oczekuje odpowiedzi ludzi wiedzacych cos na 100%.....no nic dziekuje jeszcze raz za pomoc...
szukajac w katalogach producenta ciezko sie pomylic. szukajac w google - owszem mozna. kwestia tego czy rozumiesz co czytasz i gdzie to czytasz, a takze czy to co czytasz poparte jest np. zdjeciami.

ps.
strasznie sie tego obawiam od kiedy tylko zaczalem pisac w internecie. do tej pory zaden baran sie na to nie porwal, konczylo sie wyzywaniem na odleglosc, albo odwracaniem wzroku.

aha - szczekanie to dzialka tych, ktorzy sa po drugiej stronie. ja nigdy nie szczekam.
zależy na kogo trafisz i czy trafisz swoimi chamskimi odzywkami w jakis czuly punkt....

mam jeszcze do ciebie 2 pytanie bo czytalem ze z przodu max obnizenie to -37mm a z tylu -20 (w modelu ss do ep3) czyli jak mam teraz springi -35 przod i tyl to w ss tyl na najnizszym ustawieniu bedzie i tak 1.5cm wyzej niz teraz ??
mam zgadywac? bo wiesz.. nigdy nie mialem ep3 na sprezynach i na gwincie teina.. jak powszechnie wiadomo dane katalogowe dotyczace obnizenia nie zawsze pokrywaja sie z prawda.

aha - obnizone ep3 podobno nie chce skrecac.
Chuja tam. Skręca. Zaraz napiszą, że 35mm to nie obniżenie, ale oświadczam, że przy takowym skręca. I to całkiem całkiem.
kur.... i teraz wielki dylemat......jak to prawda że ten tyl tylko minus 20mm to bedzie jak jeep wygladac bo juz teraz na -35 opona sie nie chowa w nadkole.....kupie chyba tego buddy cluba jednak droższy ale pewne bedzie ze sie posadzi samochod jak należy.....a co do nie skrecania mozesz sprecyzowac ??
bedzie jak jeep wygladac bo juz teraz na -35 opona sie nie chowa w nadkole

to fatalnie, tak sie przeciez nie da jezdzic! kup wieksze felgi i opony to sie schowa.
tzn źle mnie rozumiesz mam zajebiste felgi 17" i opony na profilu 40....własnie o to mi chodzi zeby nie zchodzic ponizej tej zwal jak zwal klasy ksporta albo d2 ale duzo nie ciekawych rzeczy czytam o tein ss i chyba tylko BC pozostaje 4700 kosztuje do ep3 no i jest z gornym mocowaniem wiec chyba sie skusze bo to nie jest jakas tragedia.....tein ss z gornym mocowaniem za 4900 wychodzi w tgauto tylko boje sie po 1 że z tylu naprawde jest te -20 po 2 to płaczą że miękki jest megaśnie....
rozumiem cie doskonale. prioreytetem jest GLEBA. zmierzam do tego, ze do GLEBY nie potrzeba wydawac tyle hajsu. nie ma nic taniej niz 5kpln?
niby za 3.5k mozna miec ksporta albo d2 ale doplacic 1200zl za cos lepszego chyba sie oplaca zwlaszcza ze samochod ma jezdzic a nie stac.....co do twardosci mam blok k24 i praktycznie do konca kompletny zestaw turbo i boje sie ze zwyczajnie na miekkim tein ss bede darł cholernie przodem bo w sumie go troche dociąży po
1 chyba raczej ciezszy dół k24
2 cała instalacja turbo tez sporo waży

[ Dodano: 2010-02-25, 21:40 ]
samochod ma jezdzic a nie stac

no to max gleba jest wprost idealnym rozwiazaniem
nie chodzi mi o max ale zeby te opony chociaz z 5mm schowac w nadkole i utwardzic na maxa samolchod.....juz przyzwyczailem sie (czytaj nauczylem ) jezdzic maxymalnie niskim samochodem......troche wolniej i ostrozniej i da sie żyć zwlaszcza ze na dluzsze trasy i w obce tereny mam drugie auto.....
wolniej z k24 turbo, nie fantazjuj

gwint - tak
gleba - nie

rob jak uwazasz. bc tez sie nadaje.
po 2 to płaczą że miękki jest megaśnie

pojęcie mocno względne. tein ss to gwint na ulice a nie na tor. gwinty na tor mają to do siebie, ze sa bardzo twarde. chcesz bardzo twardy gwint to o ss nawet nie masz co myslec. sam mam ss i o czyms twardszym na ulice nawet nie chce mysles ale kazdy lubi co innego.