suzuki20002010-02-25, 18:38
witam szybkie pytanie....
co daje gorne mocowanie przy zawieszeniu gwintowanym teina....??
Emre2010-02-25, 18:47
w civicu mozliwośc montażu edfc...
suzuki20002010-02-25, 18:48
czyli jak wrzuce sobie bez gornego mocowania nastart to charakterystyka pracy oraz sposob regulacji twardosci sie nie zmieni tak ?? a zawsze bede mogl dokupic sobie gorne mocowanie i edfc ??
!markos2010-02-25, 19:20
a moze bys tak napisal o jaki samochod chodzi
suzuki20002010-02-25, 19:21
!markos2010-02-25, 19:32
zawsze bede mogl dokupic sobie gorne mocowanie i edfc ?
se bedziesz mogl
suzuki20002010-02-25, 19:34
czyli praca i regulacja ta sama z i bez ?
!markos2010-02-25, 19:56
a jakie zawieszenie ma civic z przodu? no rusz lbem.. mcphersony, tak? i co z tego wynika? to, ze po zakupie gornych mocowan zasadniczo zmieni sie funkcjonalnosc tego zawieszenia, bo dojdzie ci mozliwosc regulacji negatywu i zamiast gumy bedziesz mial sztywne lozysko kulowe.
poza ta drobna zmiana warto tez czasem ruszyc dupe do katalogu teina i skumac, ze gorne mocowania do ep3 nie sa sprzedawane luzem. zdaje sie, ze z rsx nie pasuja, bo maja inny rozstaw srubek w budzie.
za wszystkie magiczne fakty na temat teina do ep3 podziekuj tworcom google, z ktorego sam nie umiales skorzystac.
aha - pomine fakt, ze nie napisales jakiego konkretnie gwintu dotyczy twoje pytanie, ale zakladam, ze dotyczy superstrita.
suzuki20002010-02-25, 20:05
yhy czyli dochodzi mozliwosc regulacjii negatywu wiesz co dziękuje CI bardzo za pomoc wiedze masz zajebista i ogolnie w 99% tematow na forum mozna liczyc na Twoją pomoc ale uwierz mi szczerze że za bardzo szczekasz i chcesz osmieszyc ludzi i kogos to kiedys wkór.... i Ci krzywde zrobi bo nie wszyscy potrafia odroznic zycie z forum od codziennego no ale to taka moja mała anegdotka ..... szukajac w google moge cos zle przeczytac i zle odebrac dlatego pytam tutaj i oczekuje odpowiedzi ludzi wiedzacych cos na 100%.....no nic dziekuje jeszcze raz za pomoc...
!markos2010-02-25, 20:08
szukajac w katalogach producenta ciezko sie pomylic. szukajac w google - owszem mozna. kwestia tego czy rozumiesz co czytasz i gdzie to czytasz, a takze czy to co czytasz poparte jest np. zdjeciami.
ps.
strasznie sie tego obawiam od kiedy tylko zaczalem pisac w internecie. do tej pory zaden baran sie na to nie porwal, konczylo sie wyzywaniem na odleglosc, albo odwracaniem wzroku.
aha - szczekanie to dzialka tych, ktorzy sa po drugiej stronie. ja nigdy nie szczekam.
suzuki20002010-02-25, 20:13
zależy na kogo trafisz i czy trafisz swoimi chamskimi odzywkami w jakis czuly punkt....
mam jeszcze do ciebie 2 pytanie bo czytalem ze z przodu max obnizenie to -37mm a z tylu -20 (w modelu ss do ep3) czyli jak mam teraz springi -35 przod i tyl to w ss tyl na najnizszym ustawieniu bedzie i tak 1.5cm wyzej niz teraz ??
!markos2010-02-25, 20:39
mam zgadywac? bo wiesz.. nigdy nie mialem ep3 na sprezynach i na gwincie teina.. jak powszechnie wiadomo dane katalogowe dotyczace obnizenia nie zawsze pokrywaja sie z prawda.
aha - obnizone ep3 podobno nie chce skrecac.
Gr00bY2010-02-25, 20:48
Chuja tam. Skręca. Zaraz napiszą, że 35mm to nie obniżenie, ale oświadczam, że przy takowym skręca. I to całkiem całkiem.
suzuki20002010-02-25, 20:49
kur.... i teraz wielki dylemat......jak to prawda że ten tyl tylko minus 20mm to bedzie jak jeep wygladac bo juz teraz na -35 opona sie nie chowa w nadkole.....kupie chyba tego buddy cluba jednak droższy ale pewne bedzie ze sie posadzi samochod jak należy.....a co do nie skrecania mozesz sprecyzowac ??
!markos2010-02-25, 21:07
bedzie jak jeep wygladac bo juz teraz na -35 opona sie nie chowa w nadkole
to fatalnie, tak sie przeciez nie da jezdzic! kup wieksze felgi i opony to sie schowa.
suzuki20002010-02-25, 21:20
tzn źle mnie rozumiesz mam zajebiste felgi 17" i opony na profilu 40....własnie o to mi chodzi zeby nie zchodzic ponizej tej zwal jak zwal klasy ksporta albo d2 ale duzo nie ciekawych rzeczy czytam o tein ss i chyba tylko BC pozostaje 4700 kosztuje do ep3 no i jest z gornym mocowaniem wiec chyba sie skusze bo to nie jest jakas tragedia.....tein ss z gornym mocowaniem za 4900 wychodzi w tgauto tylko boje sie po 1 że z tylu naprawde jest te -20 po 2 to płaczą że miękki jest megaśnie....
!markos2010-02-25, 21:29
rozumiem cie doskonale. prioreytetem jest GLEBA. zmierzam do tego, ze do GLEBY nie potrzeba wydawac tyle hajsu. nie ma nic taniej niz 5kpln?
suzuki20002010-02-25, 21:37
niby za 3.5k mozna miec ksporta albo d2 ale doplacic 1200zl za cos lepszego chyba sie oplaca zwlaszcza ze samochod ma jezdzic a nie stac.....co do twardosci mam blok k24 i praktycznie do konca kompletny zestaw turbo i boje sie ze zwyczajnie na miekkim tein ss bede darł cholernie przodem bo w sumie go troche dociąży po
1 chyba raczej ciezszy dół k24
2 cała instalacja turbo tez sporo waży
[ Dodano: 2010-02-25, 21:40 ]
!markos2010-02-25, 21:43
samochod ma jezdzic a nie stac
no to max gleba jest wprost idealnym rozwiazaniem
suzuki20002010-02-25, 21:49
nie chodzi mi o max ale zeby te opony chociaz z 5mm schowac w nadkole i utwardzic na maxa samolchod.....juz przyzwyczailem sie (czytaj nauczylem ) jezdzic maxymalnie niskim samochodem......troche wolniej i ostrozniej i da sie żyć zwlaszcza ze na dluzsze trasy i w obce tereny mam drugie auto.....
!markos2010-02-25, 21:58
wolniej z k24 turbo, nie fantazjuj
gwint - tak
gleba - nie
rob jak uwazasz. bc tez sie nadaje.
gaseb2010-03-05, 12:31
po 2 to płaczą że miękki jest megaśnie
pojęcie mocno względne. tein ss to gwint na ulice a nie na tor. gwinty na tor mają to do siebie, ze sa bardzo twarde. chcesz bardzo twardy gwint to o ss nawet nie masz co myslec. sam mam ss i o czyms twardszym na ulice nawet nie chce mysles ale kazdy lubi co innego.