Jak planować by podbić kompresję, to do ogranicznika (u mnie był to prawie 1 mm).
Walter, środkowa warstwa ma za zadanie zwalniać płyn chłodzący. Z powierzchni otwartej prawie na cały obwód tulei przepuszcza tylko małymi dziurkami. Czy wywalenie tej warstwy w praktyce pogarsza chłodzenie? Nie wiem, napisałem tylko o swoich obawach. Ludzie (za: fora amerykańskie ) podobno "nie mają problemów" po takim zabiegu.
Pati, wiem po co się wymienia pompę w B20 Ale wydaje mi się, że jej wymiana przy okazji może pomóc przy otwartej uszczelce.
Fawor, ja się na temacie nie znam, ale wydaje mi się, że prędkość przewodzenia ciepła jest skończona. Po prostu na wymianę danej ilości ciepła między dwoma ciałami o różnych temperaturach potrzebna jest jakaś konkretna ilość czasu. Co z tego, że płyn ciągle krąży i go nie brakuje? Silnik też ciągle pracuje i ciągle produkuje ciepło.