MODEL: '95 Celica GT-Four (japonska wersja)
SILNIK: 3SGTE, chwilowo tylko boost controller i wkladka K&N, HKS SSQV - modyfikacje przewidziane na wiosne.
UKLAD DOLOTOWY: Turbina CT26 narazie nabija do 1,1 bara.
UKLAD WYDECHOWY: przelot 2,5 cala (bez kata oczywiscie) zakonczony puszka Apexi.
ELEKTRONIKA: narazie standard, wskaznik doladowania Racetech'a, EGT - Greddy, Xenony 12000K.
UKLAD NAPĘDOWY: staly 4x4 z rozdzialem mocy 50 na 50.
ZAWIESZENIE: zawieszenie standard, felgi BBS Challange 18x8,5
UKLAD HAMULCOWY- standard 4 tarcze wentylowane po 315 mm... kazda.
BODY-KIT: Body kit TRD.
ŚRODEK: Fotele kubelkowe z wlokna + kierownica 29mm RaidHP
CAR-AUDIO: chwilowo brak
INNE: Auto siagnie do Polski przed 2 tygodniami, narazie prozaiczne mody... dluga lista czesci modyfikacji czeka na cieplejsze dni i wiecej wolnego czasu...
MOC: seria 255KM przu cisnieniu 0,9, przy 1,1 jeszcze nie mierzona.


ZDJECIA:















That's the real JDM!!


Pozdro
Respect! Piękne autko! :padam:
Auto oczywiście zostaje RHD?
Niestety nasze prawo nie pozwala na rejestracje auta z prawa kierownica, wiec przekladka jest nieunikniona.

Na wiosne bedzie przekladane na LHD - zeby to bylo zrobione profesjonalnie kupilem 2 Celice po dachowaniu na czesci...

Pozdro
siema ziom, widze, że dałeś sie namówić :hyhy:
Auto budzi respect, czekam na jazdę próbną przy okazji :hyhy:
w końcu nie jesteśmy sami Corey :zawstydzony:
kiera 29mm... hmmm... mała
Śliczna! Czy nie miałeś wcześniej S13? Mam nadzieję że będziesz umieszczał update'y z postępów prac.
Fajne autko :padam: szkoda ze nie zostanie RHD
Piękna
Konkretna fura, sie nadaje! :hyhy:
Bardzo lubie Toyoty.

Fajnie ze kupiles rozbitka na czesci i robisz porzadna przekladke.
Dzieki Panowie za mile slowa

Rojass - mysle ze na nastepnych urodzinach klubu Celicy napewno sie spotkamy, auto do tego czasu bedzie juz napewno gotowe !

Pati - fakt mala, az czasem troche nadgarstki bola... z krecenia

240Z - wczesniej pomykalem Xr2i 16V, to jest moj pierwszy japonczyk.

piechur - jak zaczelem spisywac liste czesci to uznalem ze tak bedzie latwiej, ja zabralem glownie wnetrze, silnik i mechanika poszla do gdyni na swapa do corolli, a buda tez sie pewnie ktos zajmie.

Jeszcze kilka fotek siedzen wpadlo w reke:







Pozdro
Tylko ja nie widze fotek ???? :wstyd:
naiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :hyhy:
Jedyne do czego bym się przyczepił to ta jasność ksenonów -12000k świeci naprawdę niehalo, wsio powyżej 6000k to przeginka.
Jest piękna real JDM stuff i kolejne AWD Turbo na naszym forum powodzenia w modach !
fotek ni widu .... :zdziwko:
ja widze loud&clear :wstyd:
no foty na jakims ch... serverze, limity wyslwietlen czy co :rotfl:
wrzuc na www.imageshack.us i bedzie dobrze, tez chce zobaczyć tą Celke z kierownicą po prawidłowej stronie (prawej) hihi :hyhy:
rozmiar tarcz hamulcowych jest calkiem niekiepski w tej celice
w niektórych GT4 tarcze z tyłu są większe od tych z przodu...ot taki fenomen
Fakt... ciula$%#ty serwer jak tylko znajde czas to przeniose zdjecia na inny serwer.

Pozdrowka
Absolutnie uwielbiam ten model, jest rewelacyjny :ok: Powodzenia w modach i przekładce. Mega czad :padam:
Swietne auto. Niewiele rzeczy bym w nim zmienil :padam:
Przewypas :padam:
Banzai - nie znam się, ale Celica jest chyba FWD..... więc według Twojego światopoglądu o kant dupy
a nie przypadkiem 4x4?
to "four" po "gt" nie jest na ozdobe
Banzai - nie znam się, ale Celica jest chyba FWD..... więc według Twojego światopoglądu o kant dupy



nie znasz sie Celica jest AWD
ta celica, bo i fwd i rwd tez znajdziesz
rwd tez znajdziesz


tylko w ktorym roku

extra autko, sam szukałem takiego
ta celica, bo i fwd i rwd tez znajdziesz



a czy mi się wydaje, czy ten temat ma tytuł GT-FOUR czyli rozmawiamy o tej Celice prawda? Wiem, że Celice FWD i RWD też można znaleźć, nawet częsciej niż AWD koniec OT
nie widac fot:( a w pierwszym poscie pisze ze stały 4x4
Jak to mówią "kto pyta, wielbłądzi" :rotfl: :wstyd:
W ramach ostatecznego wyjasnienia

Najbardziej powszechna jest Celica FWD (obecna generacja oraz kilka poprzednich), najstarsze z Celic koniec lat 70 do polowy 80 byly w wersji RWD.

W miedzy czasie w generacji V i VI (prezentowana) pojawily sie wersje AWD - znane chyba wszystkim z rajdow. Gt4 ma staly naped na 4 kola z mostem/skrzynia LSD.

Pozdro
Celica IV też była AWD....
Celica IV też była AWD....



to sie zgadza
no wkońcu udało mi sie zobaczyć fotki,
PIĘKNA CZARNA i JAPOŃSKA :]
emblemat TRD na grilu tez fajny detal
:super:
Konkret, kochałbym ją.
no fajna naprawde

z tej drugiej ktora masz na czesci sprzedalbys mi hamulce ?

zaciski + tarcze?

btw.

ja mam z przodu 255mm a z tylu 290mm tarcze- taki toyotowy psikus
no fajna naprawde

z tej drugiej ktora masz na czesci sprzedalbys mi hamulce ?

zaciski + tarcze?

btw.

ja mam z przodu 255mm a z tylu 290mm tarcze- taki toyotowy psikus



Ta co kupilem na czesci to wersja GT z 96 i niestety ma mniejsze hamulce :zalamany:

Pozdro
z przodu ma 275/28.
Czy dokladnie ta wersja toyoty wychodzila z kierą po lewej ? Jesli nie to masz podstawe prawna aby auto pozostalo z kierownicą po bożej stronie, bo przepis na to pozwala na szczescie. Jesli natomiast wychodzila to czeka cie niunikniona przekladka i serja problemow z nia zwiazana.
niestety były GT-FOUR z kierą po lewej, więc bez przekładki raczej się nie obędzie...
bardzo ładne auto,nie spodziewałem sie ,że celica moze być tak ładna