SILNIK: 3SGTE, chwilowo tylko boost controller i wkladka K&N, HKS SSQV - modyfikacje przewidziane na wiosne.
UKLAD DOLOTOWY: Turbina CT26 narazie nabija do 1,1 bara.
UKLAD WYDECHOWY: przelot 2,5 cala (bez kata oczywiscie) zakonczony puszka Apexi.
ELEKTRONIKA: narazie standard, wskaznik doladowania Racetech'a, EGT - Greddy, Xenony 12000K.
UKLAD NAPĘDOWY: staly 4x4 z rozdzialem mocy 50 na 50.
ZAWIESZENIE: zawieszenie standard, felgi BBS Challange 18x8,5
UKLAD HAMULCOWY- standard 4 tarcze wentylowane po 315 mm... kazda.
BODY-KIT: Body kit TRD.
ŚRODEK: Fotele kubelkowe z wlokna + kierownica 29mm RaidHP
CAR-AUDIO: chwilowo brak
INNE: Auto siagnie do Polski przed 2 tygodniami, narazie prozaiczne mody... dluga lista czesci modyfikacji czeka na cieplejsze dni i wiecej wolnego czasu...
MOC: seria 255KM przu cisnieniu 0,9, przy 1,1 jeszcze nie mierzona.
ZDJECIA:
That's the real JDM!!
Pozdro