witam mam pytanko czy warto nabyć gwint KSPORT do eg4 ?? ktos cos wie o tej firmie moze ktos jezdzil na takim gwincie ....prosze o info...
kolega mial w crxsie i mowil, ze to beton straszny, nawet w porownaniu do H&R ktory jest w miare twardm zawiasem;
ogolnie to chinszczyzna jak d2
zawias d2 do st205 to była tragedia tyle Ci powiem
Tragedia pod jakim względem??
A D2 to nie Ksport pod inna nazwa? Gdzies czytalem, ze zmienili nazwe po tym jak ich zawiasy wylewaly w minute po zalozeniu na auto
rozsypało się po bodajże 10kkm ale tak, że nie było co zbierać
to nie jest na polskie drogi
KSPORT - napewno po polskiej zimie tym nie pokręcisz, bo zardzewieje widziałem taki przypadek
Ja mam k-sport-a i jestem nim zachwycony zwłaszcza że że w podstawowej specyfikacji mam 36 nastaw tłumienia amora a kolega ma teina streeta i w porównaniu z K-sportem jest ogromna różnica na plus. Zrobiłem na tym zawiasie juz prawie 20 000 i jakoś nic sie nie wylewa a wcale się nie bujam powoli po naszych wspaniałych drogach.
mam 36 nastaw tłumienia amora

wow, zajebiscie. ale po co az tyle, skoro mozna miec taki sam zakres regulacji klikajac jakies 4x mniej we wszytkich innych regulowanych zawieszeniach?
Tak jest w podstawowym zawiasie i nie trzeb nawet podnosić auta by zmienić tłumienie wszystko robisz wkładając pokrętło do sztycy od góry
Tak jest w podstawowym zawiasie i nie trzeb nawet podnosić auta by zmienić tłumienie wszystko robisz wkładając pokrętło do sztycy od góry


to akurat mają np amotryzatory z reg twardości

Mam d2 i powiem ze jestem zadowolony wcześniej miałem KAYABA + WEITEC i nie było fajnie nie mówie o twardości ale prowadzenia.

mój jest z mambowozu i nadal mi służy przejechałem więcej niż 20k jedyne co to pęka obejma plastikowa zabezpieczająca amortyzator.(ale nie oszczedzam autka)

koledzy mają ksport od chłopaków z TGAUTO i niema najmniejszego problemu (przejechane więcej niż 10k +-) (podałem nazwę firmy tylko po to aby nie było złudzeń pewne źródło dobry towar a że temat Ksport to wiadomo chłopaki tego trochę zwieźli do pl i warto odpytać co i jak )

Ksport i D2 to praktycznie to samo tylko kolorkiem się różnią z tego co mi wiadomo

co do regulacji to fajna sprawa ale jak dla mnie nie czujesz różnicy międzu ustawieniem np 16 a 17 wartości (ale fajnie że są).


Ja uważam że to rozsądne pieniądze za ten zawias a jak kupisz tam gdzie trzeba to masz gwarancję i się raczej nie przejmujesz że po 5k się rozpadnie (jak dla mnie ciekawe przypadki jak tak się dzieje)

podsumowanie:

plusy
kaska
w podstawowej wersji masz kilkanaście możliwości regulacji

minus
jak piszą inni niby się rozpadają (znam tylko przypadki gdzie nic się nie dzieje ale jestem szczęściarz )


Dodatkowo k spotrt/d2 cytuję "Regulacja wysokości za pomocą dolnego mocowania nie zmienia ustawienia tłoczyska względem tuleji amortyzatora"
a niestety TEIN Basic tego nie potrafi (jak się mylę proszę o poprawienie)
http://www.jdl-performanc...d/63/image/484/
Tak jest w podstawowym zawiasie i nie trzeb nawet podnosić auta by zmienić tłumienie

w ktorym zawiasie poza starymi koni trzeba podnosic samochod (w tym wypadku to nawet demontowac amortyzatory..), zeby dokonac regulacji tlumienia?

tein basic ma sie funkcjonalnie nijak do d2/k-sport, nie wiem skad w ogole pomysl, zeby postawic jedno obok drugiego. takiej regulacji wysokosci nie ma tez superstreet, to zaczyna sie dopiero od flexa.

a jesli chodzi o d2, to nie.. nie cieszyly sie one nigdy dobra opinia.
Tak jest w podstawowym zawiasie i nie trzeb nawet podnosić auta by zmienić tłumienie wszystko robisz wkładając pokrętło do sztycy od góry

tein tak ma, skunk tak ma, pic tak ma, hks tak ma, cusco tak ma, moglbym tak wymieniac jeszcze dlugo. to nie jest zaden wyznacznik fajnosci gwintu a to ze masz 36 polozen regulacji jak dla mnie jest pomyłką. ciekawe czy jestes w stanie odczuc wogole roznice regulujac np o 2-3 kliknięcia.

wg mnie lepszym rozwiazaniem jest japonski sprawdzony gwint niz majacy wiecej opcji ale pochodzenia chińskiego.
Owszem różnica jest odczuwalna miedzy nastawami dopiero po przeleceniu 5 ząbków dla mnie to ma o tyle fajny myk ze nie muszę sie męczyć żeby zmienić odbicie. Pytanie było o zdanie na temat danego zawieszenia. Kupiłem cały komplet od chłopaków z tg i jeszcze dali fajny rabat gwarancje itd i bardzo dobrze mi się na mim jeździ tyle. Ile zawieszeń tyle opinii. jedni beda się upierać przy japońskich inni nie.
po co przepłacać tylko po to aby mieć znaczek (około 80 % polaków tak robi)
jak dla mnie jest to niezrozumiałe i nie logiczne


Bo istnieje coś takiego jak charakterystyka pracy amortyzatora i te tanie są na ogół beznadziejnie zestrojone,
bo istnieje coś takiego jak powtarzalność ustawienia czyli np jak miałeś na 10 ustawione, przekręcisz na 16 a później znowu na 10 to w tych słabych nowe 10 ma się nijak do starego 10.
Bo te tanie "mamią" 36 pozycjami ustawienia a realnie masz 3 albo jeszcze mniej a dobrych zawiasach masz np 8 i każde sie różnią do siebie.
Dodatkowo, że coś jest produkowane w tej samej fabryce nie oznacza, że jest takie same.
Często dla danego klienta jest robiona specjalna specyfikacja, może być użyty inny materiał i być inna kontrola jakości także przy składaniu.
Skoro wg Ciebie wszystko jest identyczne to czym sie różni wg Ciebie zawias za 2k pln od takiego za np 8-10k pln? Niczym tylko ceną?
gadki o wykonani możemy sobie wsadzić w d... bo dobrze wszyscy wiemy że większość podzespołów robiona jest w chinach lub korei

sa jeszcze takie rzeczy jak:
1. projektowanie
2. kontrola jakosci
juz wiesz co mozesz sobie wsadzic w dupe?

Owszem różnica jest odczuwalna miedzy nastawami dopiero po przeleceniu 5 ząbków dla mnie to ma o tyle fajny myk ze nie muszę sie męczyć żeby zmienić odbicie.....


Możesz rozwinąć?
Fajnie, że nie ma regulacji odbicia? Czy fajnie, że przez 4 kliki sie nic nie dzieje? Czy o co Ci chodzi.
BTW, a jesteś pewien jaką regulacje masz? odbicia czy ściskania?
nitro20 wiesz co masz zupełna racje. Pytanie brzmiało czy warto wg. mnie TAK
warto jesli taki gwint ma sluzyc do lansu dajac mozliwosc regulacji wysokosci, a w wielu przypadkach tylko po to jest zakladany gwint... lepsze zawieszenie niz taki k-sport czy inne d2 mozna uzyskac dobierajac odpowiednie sprezyny do dobrych amorow, no ale wtedy nie bedzie lansu z max obnizeniem auta do zdjec
chwile szukania w googlach:
http://www.supraforums.co...ad.php?t=473721

Proponuje dokładnie przeczytać co ludzie piszą o tych wykresach K-sporta.
Jest dokładnie to co mówiłem.
Zabija to, że np pozycja 5 na jednym amortyzatorze nie ma sie nijak to pozycji 5 na drugim. I nie, że są małe różnice. Różnica jest ogromna wiec w praktyce nie ma możliwości ustawienia zawiasu po ubu stronach choć trochę podobnie - chyba, że je wyjmniemy, zrobimy sobie wykresy......
NA honda-tech'u (szkoda, że nie widać już wykresów) też ludzi opisują Kporta.
Praktycznie 4 ustawinia z 32.....
generalnie zawias REWELKA....

[ Dodano: 2010-02-18, 23:15 ]
Ja bym się zastanowił, ponieważ

1. Duże prawdopodobieństwo że po niewielkim przebiegu amortyzator się rozszczelni
2. Po większym przebiegu (tzn parę tys km ) każdy amorek lata jak chce, siła tłumienia jest inna dla tych samych ustawień
3. To chyba najważniejsze, ciężko to serwisować, tzn jak coś się zjebie to czekasz tygodniami zanim Ci przyślą nowy amortyzator (nie mówiąć, że powinieneś minimum parę zmienić, tylko po co jak i tak po paru tys km będą sobie latać jak chcą) o ile wogóle Ci go wyslą
4. 36 stopniowa regulacja wynika chyba tylko z ułomności tej konstrukcji bo tak naprawdę odczuwalne są zmiany typu max/połowa zakresu/minimum. Poza tym te Max/Min mogłyby być bardziej skrajne. Niewielka różnica jest.

Piszę z doświadczeń własnych, a nie typu że kolega miał, albo że przeczytałem. Wolałbym kupić najprostszą wersję KW bez regulacji siły tłumienia niż Ksporta.

[ Dodano: 2010-02-18, 23:20 ]
liczylem na to ze ktos mi to wylozy jak chlopu na miedzy

http://translate.google.com
+ dokladne przyjrzenie sie zdjeciom, takze tym malutkim z krotkimi opisami

do dziela:
http://www.tein.com/products/super_street.html
http://www.tein.com/products/flex.html
http://www.tein.com/products/mono_flex.html

serio.. jesli cos lezy w sieci i jest tak dokladnie opisane, to po co to przepisywac?
sa jeszcze takie rzeczy jak:
1. projektowanie
2. kontrola jakosci
juz wiesz co mozesz sobie wsadzic w dupe?

zgodzę się z tobą
ale jeśli chcesz mięć możliwość regulacji takiej jak w d2/k-sport w markowej japonskiej firmie musisz 2x tyle zapłacić (mamietajmy że większość wykożystuje na codziń autka i tylko sporadycznie wypady na tor i myslę że większym lansowaniem jest kupienie zawiasy znanej marki tylko pota aby mieć znaczek i tak tego niewykożystywać) to jest moja opinia (prosze nmie komentować tylko dla samego czepiania się)

ale zaciekawiliście mnie z tą różnica w tłumieniach na amorkach
Czy jest możliwość sprawdzenia tego bez zdejmowania z autka?? albo jak to mozna zóważyć
nadal nie wiem SS czy Type Flex czy Mono Flex

przeznaczenie tych zawieszen tez jest na tych stronach opisane. a tak na powaznie.. chcesz wydac na gwint 6-7kpln..?
mysle, ze to co tu piszesz to megabulszit, bo zawiasy znanych marek sa zwykle TRWALSZE i LEPIEJ DZIALAJA niz te tansze, ktorych tak mocno bronisz.



Ale ja tego nie neguje, ale nie widzę najmniejszego sensu wsadzać super chiper gwint i jeździć nim tylko po ulicy

I nie bronie tańszych marek tylko opisuje rzeczy, które doświadczyłem i wyrażam opinię

Nie powiedziałem drogie to gów.. I się nie opłaca.

Jeśli myślisz o sporcie bardziej na poważnie kupujesz jak najlepsze i walczysz z czasami
Ale jeśli rekreacji to czasem można sobie pozwolić na cos tańszego.


Ale ty jak zwykle wiesz najlepiej



nie widzę najmniejszego sensu wsadzać super chiper gwint i jeździć nim tylko po u

ja widze. dobry zawias to dobry zawias. i nie mowie tu o twardosci, bo mozna kupic dobry zawias o akceptowalnej na ulice charakterystyce.
gwint na polską ulicę to nieporozumienie, chyba że ktoś mało bardzo jeździ. Przynajmniej jeśli chodzi o te wszystkie z małym skokiem. Na Ksporcie każda dziura powyżej 3-4 cm oznaczała mocne pierdolnięcie na budzie, bo to zawieszenie nie wybiera takich rzeczy. To samo będzie na zawiasie za 10k PLN, które jest pod tor. Już seryjny zawias w ITR ma czasem problemy, jak trafi na łączenie mostu na Toruńskiej np.
ja tak sobie mysle, ze chyba nie mowimy tu o samochodzie na ulice robiacym za dupowoz.. do takiego to dobry jest seryjny zawias, opcjonalnie seryjna sprezyna + troche mocniejszy amortyzator. cala reszta = ostrozna jazda slalomem i zwalnianie do zera przed czymkolwiek wiekszym.
ja tak sobie mysle, ze chyba nie mowimy tu o samochodzie na ulice robiacym za dupowoz.. do takiego to dobry jest seryjny zawias, opcjonalnie seryjna sprezyna + troche mocniejszy amortyzator. cala reszta = ostrozna jazda slalomem i zwalnianie do zera przed czymkolwiek wiekszym.



Nie używam civica do wożenia się na codzień, więc jeżdżę dokładnie tak jak mówi Markos, wieczorem i raczej z miejscówki na miejscówke, jak sa dziury to sobie moge zwolnic i przejechać na spokojnie. Będe napewno smigał na tor w tym roku dlatego chce jakiś sensowny zawias.

Markos, Type Flex jedzie do mnie, kosztował mnie dużo mniej niż nowy, jest to lekka używka w bardzo dobrym stanie, zastanawiam się poprostu czy ją zostawić, czy sprzedać komuś kto lepiej ją wykorzysta, a sobie zakupić coś słabszego. Mam dostęp do lekko używanych zawieszeń więc jakbym poczekał to może i Mono Flex by się trafił.
skoro juz kupiles, to w czym problem? montuj, testuj, bedziesz wiedzial czy go chcesz czy szukac czegos innego
Już seryjny zawias w ITR ma czasem problemy, jak trafi na łączenie mostu na Toruńskiej np.

na tych jeba*ych połączeniach poległa jakiś czas temu moja nowiutka miska
skoro juz kupiles, to w czym problem? montuj, testuj, bedziesz wiedzial czy go chcesz czy szukac czegos innego



Nie chcę mi się wachlować tymi zawiasami, więc jak już założę to się mu pewnie zostanie , dlatego chciałem zapytać czy ktoś może ma jakieś doświadczenie , ale jak nie to przetestuję już na sobie i zdam relację .
montaz/demontaz to pierdola przy zalozeniu, ze chcesz dobrac cos, co bedzie ci odpowiadalo. zakladaj, testuj. masz juz tam troche mozliwosci.
Nie chcę mi się wachlować tymi zawiasami, więc jak już założę to się mu pewnie zostanie , dlatego chciałem zapytać czy ktoś może ma jakieś doświadczenie , ale jak nie to przetestuję już na sobie i zdam relację .


Ja proponuje jeszcze jedno,
zobacz jakie sprężyny są w tym zestawie i zastanów sie/ pogadaj z ludzmi co jeszcze sie nadaje na ulice (z uwzglednieniem tego, że będziesz zwalniał, uskuteczniał slalom itp).
Ewentualnie zastanów sie nad zmianą sprężyn.
flex do 6gena ma sprezyny 9/5, wiec jesli amortyzatory nie beda mocne, to prawie jak kanapa
flex do 6gena ma sprezyny 9/5, wiec jesli amortyzatory nie beda mocne, to prawie jak kanapa



Maximum Performance for the Streets
no to by w sumie pasowalo.. ja mam 10/8 bez regulacji i jest decha.
A czy ktoś z Was miał do czynienia z zawieszeniami firmy: http://www.v-maxx.com/uk/

Ktoś jeździł i ma jakieś opinie na jego temat ? Mają w ofercie gwint do Swifta typ MZ, na dniach będę robił porównanie konstrukcji zawieszenia w nowym i starym Swifcie, i rozkminę na temat ewentualnej możliwości adaptacji.

http://allegro.pl/item918...zuki_swift.html
więc jakbym poczekał to może i Mono Flex by się trafił.



no 14/8 na polskie drogi do dupowozu to jak znalzl
no 14/8 na polskie drogi do dupowozu to jak znalzl

no.. civic nitro to dupowoz jak ta lala. chlopak codziennie smiga nim do pracy, na zakupy, ba - malo tego - na wakacje nim jezdzi!
to jak ja moją solką
moim zdaniem 14/8 to nawet pomiedzy 'miejscowkami' za twardo, ale kto co lubi;)