Tak jest w podstawowym zawiasie i nie trzeb nawet podnosić auta by zmienić tłumienie wszystko robisz wkładając pokrętło do sztycy od góry
to akurat mają np amotryzatory z reg twardości
Mam d2 i powiem ze jestem zadowolony wcześniej miałem KAYABA + WEITEC i nie było fajnie nie mówie o twardości ale prowadzenia.
mój jest z mambowozu i nadal mi służy przejechałem więcej niż 20k jedyne co to pęka obejma plastikowa zabezpieczająca amortyzator.(ale nie oszczedzam autka)
koledzy mają ksport od chłopaków z TGAUTO i niema najmniejszego problemu (przejechane więcej niż 10k +-) (podałem nazwę firmy tylko po to aby nie było złudzeń pewne źródło dobry towar a że temat Ksport to wiadomo chłopaki tego trochę zwieźli do pl i warto odpytać co i jak )
Ksport i D2 to praktycznie to samo tylko kolorkiem się różnią z tego co mi wiadomo
co do regulacji to fajna sprawa ale jak dla mnie nie czujesz różnicy międzu ustawieniem np 16 a 17 wartości (ale fajnie że są).
Ja uważam że to rozsądne pieniądze za ten zawias a jak kupisz tam gdzie trzeba to masz gwarancję i się raczej nie przejmujesz że po 5k się rozpadnie (jak dla mnie ciekawe przypadki jak tak się dzieje)
podsumowanie:
plusy
kaska
w podstawowej wersji masz kilkanaście możliwości regulacji
minus
jak piszą inni niby się rozpadają (znam tylko przypadki gdzie nic się nie dzieje ale jestem szczęściarz )
Dodatkowo k spotrt/d2 cytuję "Regulacja wysokości za pomocą dolnego mocowania nie zmienia ustawienia tłoczyska względem tuleji amortyzatora"
a niestety TEIN Basic tego nie potrafi (jak się mylę proszę o poprawienie)
http://www.jdl-performanc...d/63/image/484/