ja jeździłem w solce na amorkach i sprężynach ta technix, jeździłem na nich koło roku, nie pamiętam ile km, po przesadce na gwint KW inox line byłem w szoku. A więc tak jak mówił Boncz mało to zawieszenie wybierało nierówności, na prostej twardy, na zakrętach uginał sie strasznie, mam porównanie takie seria+sprężyny eibacha, zawieszenie ta technix i teraz gwint KW. Ta technix jest zdecydowaniem lepszym wyjściem niz jakiekolwiek sprężyny na seryjnym amorku, lecz gwint KW według mnie sprawuje sie znakomicie a nie kupiłem go jako nowego. Tak więc jak za taka kase nie oczekuj git malinka zawieszenia, niestety taka prawda co tanie to chu... przekonałem sie o tym właśnie na zawieszeniu. Co prawda gwint KW nie jest cywilnym zawieszeniem bo jest twardy ale da sie jeździć i w większe trasy też da rade robić, np Kielce-lublin i powrót zrobiłem bez najmniejszego problemu a wiadomo jest pare dziur, co jeszcze zauważyłem samochód przy większych prędkościach jest stabilniejszy niż na tym ta technix. tyle