Witam
jak w temacie chciałem spytać czy ktoś używa zawieszenia gwintowanego lub kita firmy TA Technix lub Mts chodzi mi o opinie jak to się sprawuję czy jest to produkt warty zakupu ?
z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam
Czytałem trochę opinii o tych zawiasach w Golfach i generalnie wniosek jest taki, że amorki są dość miękkie.

O trwałości nic nie wiem, jakość wykonania nie jest powalająca, ale do auta pasują...
Bonczek miał taki w CRX'ie...
właśnie wiem że chyba z pół forum VW golfa jeździ na tych zawieszeniach i ponoć nie narzekają w każdym razie dzięki za pomoc
lepszy i tańszy niż PIC markosa !!!!!!!!!
pati, znowu w pracy nudno?
Gwint sam w sobie nie jest zly, tylko dosyc miekki. Jeżeli ktos chce tylko obniżyć to spoko, a jeźeli szukasz czegos na "winkle" to ewentanie inne spreżyny. Ja bym określil te zawieszenia jako tunningowe a nie sportowe. Jakość wykonania także średnia...
Myslicie ze na naszych drogach taka zawiecha wytrzyma chociaz rok?
za rok sie okaze:) ale w czasie kryzysu i drogiego dolara to jedna z opcji na zmiane zawieszenia

[ Dodano: 2009-05-23, 20:17 ]
Kit 60/40 MTS Technic smiga juz ponad rok w E36, pasował bez problemu, nic mu sie nie dzieje, nie poci sie, dzielnie znosi dziury, a zdarza mu sie dostac po dupie. Zrobił tylko troche ponad 10k kilometrów narazie, ale nic nie wskazuje na to, żeby miał sie szybko wysypać.
Miałem to i było nisko, i po przesiadce na Tein`a moge stwierdzic ze tamto zawieszenie poprostu nie pracowalo.

Wpadasz w dziure - huk, dobicie.
Winkiel - przechylasz sie do dobicia.

Gosciowki ktoremu sprzedałem pękł taki pierscien co podtrzymuje kolnierz od sprezyny.

Ja bym drugi raz nie kupił, wolałbym seryjny zawiasik z dobrą sprężyną.
Wpadasz w dziure - huk, dobicie.
Winkiel - przechylasz sie do dobicia.


to oznacza, ze zawieszenie bylo wyjeb*** i nadawalo sie na złom lub do regeneracji
bonczek kupowal je nowe
w takim razie kupa prosto z pudelka.
Ale na forum golfa je chwalą
nie bierz pod uwage ich opinii. im sie podobaja zardzewiale samochody
No było nowiutkie Artutitu
ja jeździłem w solce na amorkach i sprężynach ta technix, jeździłem na nich koło roku, nie pamiętam ile km, po przesadce na gwint KW inox line byłem w szoku. A więc tak jak mówił Boncz mało to zawieszenie wybierało nierówności, na prostej twardy, na zakrętach uginał sie strasznie, mam porównanie takie seria+sprężyny eibacha, zawieszenie ta technix i teraz gwint KW. Ta technix jest zdecydowaniem lepszym wyjściem niz jakiekolwiek sprężyny na seryjnym amorku, lecz gwint KW według mnie sprawuje sie znakomicie a nie kupiłem go jako nowego. Tak więc jak za taka kase nie oczekuj git malinka zawieszenia, niestety taka prawda co tanie to chu... przekonałem sie o tym właśnie na zawieszeniu. Co prawda gwint KW nie jest cywilnym zawieszeniem bo jest twardy ale da sie jeździć i w większe trasy też da rade robić, np Kielce-lublin i powrót zrobiłem bez najmniejszego problemu a wiadomo jest pare dziur, co jeszcze zauważyłem samochód przy większych prędkościach jest stabilniejszy niż na tym ta technix. tyle
jeszcze raz dzięki panowie za wszystkie opinie i poglądy na temat zawiasu
cały czas się za czym rozglądam lecz jednak chyba coś innego niż MTS
swoją drogą gdy by ktoś miał jakieś zawieszenie do sprzedania to niech da znać chętnie zakupie