Śmiało da radę, już niejeden na świecie to zrobił. Jest ciasno bardzo i trzeba przerabiać to i owo, wszystko zależy kto Ci to zrobi. Bo za dorabianie róznych rzeczy można zapłacić bardzo różne ceny. Przerobić musisz np lewarek zmiany biegów bo skrzyni w H są linki a nie wodziki i nejlepiej wspawać cały mechanizm w tunel środkowy CRXa, cieżko będzie też z alternatorem, trzeba go dać od strony chłodnicy a nie z tyłu. Problemem pewnie będą też półosie... Z gotowców masz np mocowania HAsporta co powinno ułatwić zadanie
http://www.hasport.com/products/mounts.htm . Na temat sensowności od zawsze była dyskusja, a to że za dużo masy z przodu, a to że za dużo roboty i lepiej B wsadzić. Jak masz możliwości i chęć to na pewno jest to fajna sprawa. Na pewno atutem jest duży moment obrotowy wynikający z pojemności no i te silniki też można tuningować, dobry zestaw do silnika i masz 270koni i duuużo momentu. Wygląd to Twoja sprawa, oprócz maski z którą może być problem. Może wystarczy wyciąć tylko jakieś wzmocnienie a może nie. Poszperaj w necie na hondatech.com itp...
Jak widać po tym co wkleił Walter i z maską można sobie poradzić.