H22 w crx 2G ?? czy mial ktos stycznosc z takim silnikiem ktory by byl wlozony do crx ?? i czy ma ktos moze jakas wiedze czy jest to mozliwe przy zachowaniu seryjnego wygladu auta ??
no wszystko mozna zrobić zachowując seryjny wygląd. tylko że włożenie h22 do kasty crx-a to podobno duzo więcej pieprzenia niż włożenie go do 5 albo 6 gena. Mało miejsca. no i jak bardzo chcesz mieć serię z zewnątrz? Seryjne kółeczka? zawias seryjny? hamulce? jeżeli tak to po co ci mocny i ciężki silnik , będziesz miał lot kamikaze z nim...
Jak sie miesci w 4g to tak samo wejdzie w CRX.....

no i jak bardzo chcesz mieć serię z zewnątrz? Seryjne kółeczka? zawias seryjny? hamulce?

co ma wyglad do zastosowanej mechaniki? nic.
hamulce i zawias to podstawa przy takich modyfikacjach zreszta przy kazdym podnoszeniu mocy powinno sie najpierw pomyslec o swoim bezpieczenstwie a co do wyglady to chodzi mi konkretnie o maske bo jak sie dowiadywalem to np przy wlozeniu K20 trzeba modyfikowac maske przynajmniej tam SSG mowili bo pytalem na forum
http://www.explicitspeedp...yH22ACrxHF.html
Śmiało da radę, już niejeden na świecie to zrobił. Jest ciasno bardzo i trzeba przerabiać to i owo, wszystko zależy kto Ci to zrobi. Bo za dorabianie róznych rzeczy można zapłacić bardzo różne ceny. Przerobić musisz np lewarek zmiany biegów bo skrzyni w H są linki a nie wodziki i nejlepiej wspawać cały mechanizm w tunel środkowy CRXa, cieżko będzie też z alternatorem, trzeba go dać od strony chłodnicy a nie z tyłu. Problemem pewnie będą też półosie... Z gotowców masz np mocowania HAsporta co powinno ułatwić zadanie http://www.hasport.com/products/mounts.htm . Na temat sensowności od zawsze była dyskusja, a to że za dużo masy z przodu, a to że za dużo roboty i lepiej B wsadzić. Jak masz możliwości i chęć to na pewno jest to fajna sprawa. Na pewno atutem jest duży moment obrotowy wynikający z pojemności no i te silniki też można tuningować, dobry zestaw do silnika i masz 270koni i duuużo momentu. Wygląd to Twoja sprawa, oprócz maski z którą może być problem. Może wystarczy wyciąć tylko jakieś wzmocnienie a może nie. Poszperaj w necie na hondatech.com itp...

Jak widać po tym co wkleił Walter i z maską można sobie poradzić.
270KM N/A w H22??? Pobozne zyczenia. Oczywiscie da sie, ale za bardzo gruba kase. Prelude JUN miala 275, a zrobione w silniku praktycznie wszystko lacznie z chora kompresja. H22 po prostu jest slaby do dlubania N/A.
H22 po prostu jest slaby do dlubania N/A.



a do czego jest dobry? do T ?
270KM N/A w H22??? Pobozne zyczenia. Oczywiscie da sie, ale za bardzo gruba kase. Prelude JUN miala 275, a zrobione w silniku praktycznie wszystko lacznie z chora kompresja. H22 po prostu jest slaby do dlubania N/A.



bez przesady, robisz to samo co w B czy K czy innych silnikach. Doprężasz, wyważasz, obrabiasz, ostre wałki, trąbki i na pewno będzie tyle kucy co w B18, a momentu więcej. Tak rzuciłem 270. To powiedzmy 250koni. Ile trzeba wpakować w B serie? Nie wydaje mi się że sporo mniej...
Bardziej T niz N/A. On sie slabo kreci, a mocno krecony i doprezony przestaje byc niezawodny. To jest dobry silnik do pewnego poziomu...potem duzo lepiej inwestowac w B lub K. Poza tym jest ciezki, co w lekkiej budzie CRX ma pewnie znaczenie.
Poza tym jest ciezki, co w lekkiej budzie CRX ma pewnie znaczenie.

Dla mnie właśnie ten powód jest najważniejszy dlaczego bym tego nie robił. Ale jak ktoś chce tylko na wprost jeździć to nie będzie przeszkadzać. Jak zawsze jest pytanie tylko po co skoro można lepiej za te same pieniądze dłubać B serię
I o to wlasnie chodzi. Po co eksperymentowac skoro B18 w CRX jest w zasadzie obcykane w kazda strone.
bylem porostu ciekaw czy jest opcja zrobienia tego i czy ma to jakis sens ale od jazdy na wprost duzo bardziej wole jazde po zakretach wiec tak jak piszecie masa ma duze znaczenie