Witam,wziąłem się za włożenie H22 185 koni, do eg8, z czym będzie najwięcej zabawy, i na jakie trudności się przygotować?
Mocowania silnika, półosie, drążek zmiany biegów, elektryka, przewód paliwowy i przeróbka wydechu i chyba tyle. Jak zostawiasz klime i wspomaganie to jeszcze zabawa z upchaniem tego i rurkami.
Ziom...Będę robił dokładną foto relacje z takiego swapa u Mnie...Jeździ juz trochę H22 w Civic 5gen więc takie trudne to nie jest...

Łapy Z Ebay
Półosie Dorobić lub z Ebay
Elektryka raczej żadna nadzwyczajna bo wkładasz wiązkę OBD1

Nie wiem o co chodzi z przewodem paliwowym i przeróbką wydechu,ale z czasem się okaże
Podłączenie przewodu do listwy paliwowej masz z drugiej strony - musi być dłuższy przewód paliwowy między filtrem a listwą. Kolekor wydechowy w Prelude jest zakończony inną flanszą niż w Civicu a poza tym na długość może być inny (nie wiem o ile ponieważ wywaliłem już dwururke bo i tak daje HyTecha).

Swojego swapa dopiero koło września zaczynam także lepsze info po jego skończeniu
Podłączenie przewodu do listwy paliwowej masz z drugiej strony


Jak 185HP to H22A2 Edm i przewód powinien być po właściwej stronie
dzięki za pomoc, ale bardziej chodziło by mi o rozwiązanie sprawy elektryki, mam wiązke silnikową z preludy, czy dużo modzenia będzie przy instalacji żeby to wszystko ruszyło.Za wszystkie rady będe bardzo wdzięczny.

Podłączenie przewodu do listwy paliwowej masz z drugiej strony


Jak 185HP to H22A2 Edm i przewód powinien być po właściwej stronie

No może, ja mam JDM także mam z drugiej strony chwilowo, ale niedługo kolektor z ATR wpadnie to zobacze z której tam będzie.

mam wszystko z pralki razem z kompem, i nie wiem czy to jest 185 czy 200 koni, bo na silniku jest tylko h22a.
No to 200 koni. Który rocznik Prelude?
94-95 anglik
No czyli Prelude ma OBD1. U siebie masz obecnie D15B2? Jak tak to sporo zabawy będzie z kabelkami. Praktycznie całą wiązkę trza robić.
a nie wiesz może gdzie można dorwać jakieś schematy?
np.

http://www.hondahookup.com/manuals/

Tylko trzeba konto tam założyć.

Musisz całe manuale ściągnąć i tam masz też schematy elektryczne.
No może, ja mam JDM także mam z drugiej strony chwilowo, ale niedługo kolektor z ATR wpadnie to zobacze z której tam będzie.



Wystarczy zmienić samą listwe wtryskową a sam kolektor z ATR ma inną przepustnice jest ręcznie obrobiony i ma brak motyli. Powinno sie silnik wystroić pod ten mod
Polecam ci łapy i półosie Hasporta ponieważ jest to lepsze wykonanie i bardziej dokładne i wytrzymałe te z ebaya to kibel wiecznie nic nie pasuje.Wiazke najlepiej do osoby ktora robila juz takiego swapa koszt ok 150-200zł ,wydech minimu 2,25'' hłodnica od preludy cienka ale szeroka ,do tego cienki wiatrak spala zeby sie to zmiescilo.Twardy zawias zeby ci silnik o ziemie nie tłukl, pompa paliwa z h22 najlepiej .Jezeli potrzebujesz wiecej info pisz bo robilem u siebie takiego swapa wiec wiem co trzeba pozdr