Witam robie swap hebli na 282 mam klocki zaciski itp.
Do zakupienia zostały mi tarcze.
Tak już jakiś czas oglądam te tarcze na wszystkie możliwe sposoby by majątku nie wydać
(w końcu oszczędny Poznaniak jestem )

Otóż przypadkiem znalazłem coś takiego

1. Tarcza Renault Megane II
- 280 mm a nie 282 czyli jażma nie trzeba szlifować
- rozstaw 4x100
- gruba na 24mm (MG ma 25) - czyli jest szansa na włożenie nowych klocków

Jedyny minus to otwór centrujący o 3mm za mały ale można na tokarce go rozwiercić do 64


Linki do porównania
http://www.allegro.pl/ite..._mgzr_mgzs.html

http://www.allegro.pl/ite..._wersja_gt.html


Czy ktoś próbował takie tarcze założyć??
Jestem otwarty na wszystkie sugestie, słowa krytyki itp
wymiary sie praktycznie zgadzają poza tym otworem centralnym... walcz, testuj. szanse masz.
Słowo klucz ET tarczy
ET tarczy to wysokość H minus grubość
różnią się o 1mm

Gr00bY, rozwiń temat.

Jak dla mnie to 2 rzeczy mogą być do D...
1. otworki do przykręcenia tarczy do piasty
2. Nie ET a średnica tarczy czy da się ją włożyć na piaste.
Tak, ale jesli ET tarczy z Megane bedzie sie mocno roznic od ET Hondy to tarcza moze nie wychodzic centralnie na srodku zacisku jesli sa to male odchylenia to ok, jesli duze to moze byc tak ze tarcza wogole nie wejdzie w srodek zacisku. W tym przypadku musialbys robic specjalny adapter do zacisku na jarzmo, a i to nie zawsze sie da, pozatym chesz tanio, a to napewno tanie juz nie bedzie.
A gladkie EBC od MG ZR które sa p&p mozna miec za naprawde dobre pieniadze

I odpowiedz na pytanie z tematu.

Dlatego, ze od MG ZR pasuja idealnie, sa calkowicie p&p i nie potrzebujesz zadnych dodatkowych modow aby to zmontowac, zadnego toczenia, szlifowania, zastanawianie sie a moze to a moze tamto.
- gruba na 24mm (MG ma 25) - czyli jest szansa na włożenie nowych klocków



Przy tarczy z MG (25mm grub.) też włożysz nowy klocek! Ba, nawet dwa ! Mieszczą się bez problemu
A gladkie EBC od MG ZR które sa p&p mozna miec za naprawde dobre pieniadze

I odpowiedz na pytanie z tematu.

Dlatego, ze od MG ZR pasuja idealnie, sa calkowicie p&p i nie potrzebujesz zadnych dodatkowych modow aby to zmontowac, zadnego toczenia, szlifowania, zastanawianie sie a moze to a moze tamto.



W swoim EG6 mam zaciski z Prelude 2.2 - czy mozecie mi potwierdzic ze to sa wlasnie tarcze o ktorych mowa powyzej:
http://www.allegro.pl/ite..._10_taniej.html
Niby nazwa sie zgadza i pewne inne poszlaki rowniez, ale z odrobinke wiekszym spokojem wyskocze z kasy jak mi to potwierdzicie
skoro to tarcza 282mm 4x100 do MG ZR wiec będzie pasowała p&p. mozesz kupowac.
mothaj , to sa wlasciwe tarcze
ale kolega z forum ma je za 410pln
lub drugi kolega ma firmy HQ za 330pln
mothaj , to sa wlasciwe tarcze
ale kolega z forum ma je za 410pln
lub drugi kolega ma firmy HQ za 330pln



Serdeczne dzieki za potwierdzenie - zdecydowalem sie poki co na te HQ
A dla ułatwienia na przyszłosc gładkie EBC od MG, które potrzeba mają symbol D1111
a jak w końcu z tymi z Megane? Alpiniste, walczysz z nimi?
Alpinista zanabył HQ, także szlaki megankowych tarcz będzie musiał przecierać kto inny
Tez wzialem HQ .
Tez wzialem HQ .



I ja, EBC zdazyly sie pogiac
i ja też Te z megany mogą nie wleźć na piastę. Trzeba by zobaczyć jaką średnicę ma piasta w meganie.