jezdzi ktos na tylnych zaciskach z ep3 w civicu gen4/5/6 ?

zeby wszystko pasowalo P&P trzeba owe zaciski z ep3 zamienic miejscami ( czyli lewy z prawym), ale wtedy odpowietrznik jest na dole, a nie na gorze i stad moje pytanie, jezdzi ktos tak juz dluzej? czy hamulce sie nie zapowietrzaja? jest jakies wyjscie z tej sytuacji ?
Co trzeba popieścić? Trzeba zaciski zamontować lewy na prawy bo linki w EP3 są od dołu a w EG/EK/ED/EE są na gorze. Więc odpowietrzać trzeba za zdjętych zaciskach bo tak odpowietrznik jest do dołu. I trzeba ze 2 młotki włożyć w osłony tarcza bo jarzma o nie zawadzają i nie da rady ich przykręcić. Większych problemów nie ma więc.

Nie zauważyłem, żeby mi się zapowietrzały, ale jeżdżę dopiero 3 dni. Nie sądzę aby nagle zaczęły.
ARTX, to ja wiem, bo mam te zaciski u siebie
tylko moj mechanik powiedzial, ze sie beda zapowietrzac po jakims czasie i stad pyanie do ludzi, ktorzy uzytkuja je przez dluzszy czas;
Gr00bY, jak Ci sie one spisuja?, odczuwalna poprawa?, mi to jeszcze troszke zajmie zanim wyjade, wiec pytam
tylko moj mechanik powiedzial, ze sie beda zapowietrzac po jakims czasie

to je odkrecisz, wlozysz cos miedzy klocki, odwrocisz odpowietrznikami do gory i normalnie odpowietrzysz
Dokładnie jak markos pisze. Użyłem młotka jako oporu dla tłoczka. Jak sie sprawują? Normalnie - hamują, więcej od nich nie wymagam. Dopóki nie założe wilwooda z przodu i regulowanego regulatora siły hamowania nie jestem w stanie więcej powiedzieć niż to, że mam zajebisty ręczny.

Ps. Masz mechanika barana. Hamulce same z siebie się nie zapowietrzają. Jak masz wkręcony odpowietrznik do oporu to tak jakbyś je zatkał śrubą. To że jest do góry nogami odpowietrznik nie ma najmniejszego wpływu na zapowietrzanie układu.
Jak hamulce mogą się po czasie zapowietrzyć (zakładając szczelność całego układu)?
Hehehhe. Pierwszy
no dobra, dzieki chlopaki
same z siebie sie nie zapowietrza, ale jesli zostana zle odpowietrzone, to operacje trzeba bedzie poprawic. zdarza sie, ze w ukladzie zostaje jakas minimalna ilosc powietrza..
zawsze można zaślepić seryjne miejsca odpowietrznika i nawiercić nowe u "nowej" góry. Tylko nie wiem dlaczego by się miały zapowietrzać po jakimś czasie jak ukł. jest szczelny (może z wydzielania wody z płynu...ale to w seryjnych jest tak samo dlatego się zmienia płyn co jakiś czas...)
dobra, nie ma co gdybac, grooby jezdzi, ja za jakis miesiac tez wyjade i bedziemy testowac
a ja za tydzień:D:D
ja tez za tydzien

wymiar tylnego zacisku z EP3 jest taki sam jak w DC2?
ja tez za tydzien

wymiar tylnego zacisku z EP3 jest taki sam jak w DC2?



ARTX do czego bedziesz montowac ??:P

Bo juz za Toba nie nadarzam .
mam obecnie tylne hamulce z ITR, myslalem o tylnych zaciskach z EP3 bo maja wytłoczony napis "Type R" ale nie wiem czy to dobry pomysł...

a montuje do EK9
bo maja wytłoczony napis "Type R"



Ja tam go nie widziałem.
sorry, to przód ma wytłoczony napis... juz mi sie pokrecilo wszystko... OK wiec zostaje tak jak jest.