Witam wszystkich serdecznie, niedawno stałem się posiadaczem mojego wymażonego samochodu czyli pierwszej generacji cerki , z silnikiem ZC1 niestety jeden nie wytrzymał mojego katowania a więc musiałem kupić drugi silnik taki sam . Samochodzik śmiga dalej teraz renowacja karoserji go czeka.
MODEL: 1987rok produkcji, civic crx ballade
SILNIK: drugi za mojej kadencji ZC1 130KM,
UKLAD DOLOTOWY: przerobiona fabryczna pucha filtra powietrza z wkładem K&N - zrobione
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria 4-2-1, tlumiki końcowy sankei seria z motoru honda VTR Sp1 - zrobione
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, sprzeglo do wymiany na wzmocnione
ZAWIESZENIE:przód amortyzatory nowe kyb regulowane drążki skrętne , tył jeszcze nie ruszany widać jakieś sprężyny czerwone (twarde)ale amorki proszą się już o wymiane
UKLAD HAMULCOWY-tarcze brembo standard + klocki ferrodo premiere . tył bębny planuje zmienić na tarcze
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: kierownica raid hp 30cm średnicy
INNE: były felgi O-Z 15cali ale zmieniłem na Eenkei seo455a 185/60/14cali zrobione
ZDJECIA:
ojej, kierownica jak do playstation
ale tak poza tym fajowy
Witam kolege z Piaseczna Bardzo fajny CRX powodzenia w ogarnianiu.
właśnie wszyscy prawie tak mówią o tej kierownicy , ale planuje ją zmienić na troszke większą 32cm
ładny crx 1gen
ale jestem happy
w końcu ktoś na tym forum co ma takie samo zawieszenie jak moje
i tu moje pytanie
skąd masz drążki skrętne i jakiej są średnicy?
bardzo prosiłbym o odpowiedź :oczami: bo musze coś do swojej integry znaleźć
Fajny klasyk Tylko ten tlumik od motoru ... Czy on czasem nie zapycha ukladu?
Jedyny 1 gen na forum :hyhy:

Pozdrowienia i powodzenia
a czy 1.6 to czasem nie powinien miec seryjnie tarcz z tyłu? :oczami:
Zajebiste autko :padam: zawsze mi sie podobały crx 1 generacji

Gratuluje autka :hyhy:
Fajny klasyk
Fajny klasyk Tylko ten tlumik od motoru ... Czy on czasem nie zapycha ukladu?


nie sprawdzałem tego na chamowni , ale po założeniu nie odczułem spadku mocy , a teraz się już tak wypalił że raczej nie dławi, a vtr ma silnik V2 poj.1000cm3 135KM i kręci ponad 10000obr/min :hyhy:
a czy 1.6 to czasem nie powinien miec seryjnie tarcz z tyłu? :oczami:


pierwsze geny nie miały tarcz z tyłu , dopiero drugie geny mają z tyłu
dziwne. zawsze myslalem ze ma tarcze z tylu...
miałem kontynuować temat gdyż samochód przeszedł gruntowną naprawę nadwozia , a teraz na dodatek bedzie pierwszym 1st.gen z b serią a tu mnie ktoś usunoł z forum zapraszam na inne forum jdmowe