Zebralem sie w sobie i zamieszczam wreszcie autko;)

MODEL: 2000r - EJ9 - 3D

SILNIK: b18c4
- pompa paliwa EK4

UKLAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący Skunk2 racing Pro Series
- heatshield HONDATA
- kwasówka z odgrodzonym filtrem K&N, doprowadzenie powietrza ze zderzaka (El-Tec)
- grubsza chłodnica z VTi

UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-1 z kwasówki 2,5” na wylocie, owinięty taśmą Termo-tec
- kompletny układ wydechowy kwasówka 2,25” na dwóch tłumikach przelotowych (El-tec)

ELEKTRONIKA:
-OBD2 --> OBD1/crome

UKLAD NAPĘDOWY:
- sprzęgło i docisk by Radzik
- odelżone koło zamachowe by Radzik
- ShortShifter
- Energy Suspension lewarka zmiany biegów
- Hybrid Gearbox S9B z LSD

ZAWIESZENIE: - Kit Koni Sport, -35mm z regulacją twardości
- komplet rozpórek
- stabilizator tył EK4

UKŁAD HAMULCOWY:
- SWAP tylniego zawieszenia na tarcze
- przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
- korektor siły hamowania z ek4
- tarcze tył Brembo, przód planowane cos nacinanego.
- klocki EBC Red Stuff
- płyn ferodo

KOŁA:
- felga jak felga, bez reweli
- oponki Marangoni Zeta Linea 195/50/R15

BODY-KIT:
- lampy a’la typeR
- progi i lusterka pod kolor nadwozia
- grill EK9
- JDM fog lights

ŚRODEK:
- mieszek EK9
- gałka skunk2
- OEM SiR coin holder
- OEM zegary EK4
- oryginalny podłokietnik
- kontrolka VTEC
- RECARO seats
- tylna kanapa VTI Type S
- JDM decals
- radyjko z podświetleniem amber

MOC:
seria:90KM
obecnie: 191KM i 185Nm

PLANY: są jakieś delikatne mody w zanadrzu...



ZDJĘCIA:









enjoj!:)
Taki projekt robi wrażenie Pełen podziwu. Fotele robią tutaj na prawdę dobrze piękny model...
Następne auto w Wawie, którego nie należy drażnić.....
Następne auto w Wawie, którego nie należy drażnić.....



paru się już przeliczyło..

Piotuś moje zdanie znasz, śledzę projekt od początku, kązdy mod był badany moją niezwykle czułą dupohamownią Honda daje rady
paru się już przeliczyło..



Prawda jeszcze z fałtekowym D-series on board auto robiło miłe niespodzianki

btw. co z tasmą i moją flachą Ryjku
No proszę ziomuś, w końcu się ujawniłeś . Moje zdanie znasz auto jest super, dopracowane i baaaaardzo zadbane. Tak trzymaj mordo Ty moja .
Niepozorny
jest sliczna no i te kubly ogien
Miły, miły....:)
Bardzo sympatyczny Tak trzymaj

pzdr.
w końcu pokazałeś swoją suczke, powodzenia w kolejnych modach, trzymam kciuki i służe pomocą
Odebrałem wczoraj Ziomka z jednego z wielu terminali stołecznego lotniska i prosze jakie suveniry w walizce sie znalazły

Przepustnica 68mm BLOX


Regulowane kółka rozrządu VISION


Podwójne spreżynki i tytanowe tależyki SKUNK2


SUPERTECH High Compression flat race Valves


Szpilki głowicy ARP


Troche OEM gratów (thx Pati )


Coś dla oka i ucha właściciela



c.d.n......
Daj namiar na tego ziomka to następnym razem ja go odbiore

Ładnie idziesz do przodu gratki
Będzie szybko
Ło Panie, mów Pan kiedy moge pomacać w szczególności parówkę a i przepustnice oblukam .
Brakuje mi do tego zacnego zestawu jakiś ostrzejszych wałeczków...
Słuchaj Ziąą, paróweczke, no tylko pomacać.. już nie bądz taki nieśmiały

jakies inne propozycje?



Ja to takiego setupu łykałbym chyba Skunka stg 2.
A bierz Pan Skunka...
skunk pro1 jest fajnym w miare lajtowym wałkiem.
beda jakies tloki, zeby to wszystko dobrze dzialalo?
no panie jestem pełen podziwu... jezdziłes zaślimaczonym wozem i tera w n/a idziesz? chyba jestes pierwszym przypadkiem w histori choroby turbo który sie udało wyleczyc
nozder jezdzil turbo? Czy Ty czasem, Romi, nie pomyliłeś go z Pośpiechem?
Pati, właśnie rozkminiałem bo cenowo jest podobnie, a jednak na stg2 by wieksze przyrosty były... (Pro1 to nie jest "odpowiednik" itr'owych?) Z paru źródeł słyszałem, że w odróżnieniu od poprzedników Pro Series nie charczą na jałowym i płynniej vtec działa...

bez ruszenia CR nieznacznie wykorzystam potencjał wałeczkow

no wlasnie o tym mowilem.. nie chodzilo mi o zuzycie oleju.
zmieniajac tłoki(korby, panewki...) pasowalo by zhonowac tuleje... a to dużo czynnika ludzkiego wchodzi
wolał bym tego uniknąć, bo może sie zmienić wspomniane zużycie oliwy i awaryjność.
Kombinuje podbić CR zaworami, uszczelką...
uszczelką



masz coś konkretnego na mysli??
szlif spoko mozna ogarnac i nic zlego nie bedzie sie dzialo, choc przyznam, ze jakis czas temu mialem podobnego stracha... tez mysle, ze uszczelka i zawory to zbyt malo, zeby wykorzystac wieksze otwarcia zaworow.
OEM jest 0,30"
Cometic tez 0,30" albo odprężające
Toda robi bodajże 0,27" ale koszt 195$ i właśnie nie wiem czy gra warta świeczki...

ktoś przerabial już może ten temat?
OEM jest 0,30"
Cometic tez 0,30" albo odprężające
Toda robi bodajże 0,27" ale koszt 195$ i właśnie nie wiem czy gra warta świeczki...

ktoś przerabial już może ten temat?



Napewno Emre, ale jak widzisz u niego są tłoki.
emre ma seryjna uszczelke. nie szukaj sprezania w takich pierdolach, to sa minimalne roznice. konkretne doprezenie tylko tlokami.
zatem jakieś typy co do tłoka? nadwymiar?
od razu i korby+panewki żeby nic bokiem nie wyszło
nadwymiar?



1

co do panewek to zainwestuj w OEM, bo moje ACL okazały się chuja warte...
Nie tylko twoje
Tłoki, ja zakupiłem rs-machines, na oko wyglądają bardzo profi, cena tez fajna bo 150 dolców. Korb bym nie kupował, wal raczej tylko śruby arp do korb, jesli chcesz wyzej kręcić dla spokojności . Panewki chciałem napisać ACL race, ale widzę ze tu coś sie ostatnio z nimi nie teges. Chłopaki, napewno nie była to wina błędnego montażu ?? Bo jeżdżą ACl-e w kilku dużo mocniej wysilonych silnikach niż wasze i nie ma problemu.
Chłopaki, napewno nie była to wina błędnego montażu ?? Bo jeżdżą ACl-e w kilku dużo mocniej wysilonych silnikach niż wasze i nie ma problemu.



nie wiem czy to wina montażu, ale nie wydaje mi się żeby przez montaż panewka zrobiła się za duża...
Ja słyszałem kiedyś o panewce z innego kompletu np . Chociaz u Ciebie skłądał SSG to chyba takie coś odpada ;p.
czekamy na wyjasnienie w watku emrego, wiec nie snujcie domyslow juz w nastepnym watku dotyczacym innego sprzetu, ok?
nie żebym sie wymądrzał, ale po co każdy chce wsadzać z uporem maniaka ACL racing?? poz ze sa glosniejsze niż zwykle ACL-e nie ma zadnych plusow minusow ale do tak malo wyzylowanych silnikow zwykle starcza, no i ASO tez daje rade
bo mają w nazwie RACING

A tak poważnie, to nie mam podstaw aby kwestionować informacje podane przez producenta:
"Designed to withstand higher RPM conditions...
-High strength overlay plate with reduced thickness
-Hardened steel backs on all Conrod Bearings
-Increased crush and elimination of flash plating
-3/4 grooving on Main Bearings providing optimum oil supply
-Tight consistent wall tolerances
-Oversize chamfers where applicable "
... ale ja sie nie znam

Właśnie jak to jest z korbami, czy do N/A przy i tak rozbieraniu całego silnika warto zmienic od razu, czy wystarczy same wspomniane przez Marcina śróby?
Nie Marcina, Tylko Nitro20 !! tu mnie wszyscy znają pod pseudonimem .
korby zostaw. wymien jedynie srubki. korby mozna zmienic tylko po to by byly lzejsze. wolnossak nie potrzebuje wytrzymalszej korby niz seria.
tloki wez oemowe - P30 albo P72. PCT to hardkor do tej glowicy. nadwymiar 81,25mm
Łap i wybieraj do woli

B18C1/5 Block with B18C1 (P72) head

PR3 pistons: 11.37:1

P30 pistons: 11.59:1

PCT pistons: 12.04:1

P73-00 pistons: 11.36:1

P73-A0 pistons: 10.84:1

P72-A0 pistons: 10.00:1

http://www.importatlanta.....php?p=36710781

Ja osobiscie proponuje to: http://cgi.ebay.com/ebaym...51783QQtcZphoto
nowy gadżet




zaraz montaż
no to bedzie jaśniej
coraz lepiej ziomku Odezwij się jak się ustawiamy...
Panie pochwal się wynikiem z Olsztyna...
Panie pochwal się wynikiem z Olsztyna...


nie ma sie czym chwalić zbytnio
pierwsze zawody tego typu, nerwy, nie hignieniczny tryb życia... wszystko sie zweryfikowało
czas reakcji= brak reakcji

ale było fajnie
Sprzedajesz furkę? Mam zamknąć temat czy czekamy?
auto pojawi sie niebawem w dziale giełda.
narazie nic sie nie zmieniło i dalej jestem jego szcześcliwym posiadaczem

[ Dodano: 2008-09-07, 01:50 ]