MODEL
Honda Civic EG3 1994 College

SILNIK
- K20A2
- tłoki CP
- korby IB
- blockguard SUPERTECH
- sprężynki zaworowe TODA
- talerzyki zaworowe S2000
- wałki TODA
- napinacz rozrządu TODA
- listwa paliwowa HYBRIDRACING
- wtryskiwacze 410ccm ACCEL
- regulator ciśnienia paliwa AEROMOTIVE
- wskaźnik cisnienia paliwa AEROMOTIVE
- pompa paliwowa WALBRO
- duża chłodnica RSX

UKLAD DOLOTOWY
- kolektor RBC
- custom CAI 3"
- przepustnica BDL 72mm

UKLAD WYDECHOWY
- końcowy - przelot
- 2,7" na dwóch tłumikach
- kolektor 2,5" 4-2-1 R-CREW

ELEKTRONIKA
- Hondata KPro
- wskązniki temperatury wody i oleju oraz ciśnienia oleju STRI DSD CS

UKLAD NAPĘDOWY
- skrzynia od K20
- szpera QUAIFE
- krótkie przełożenia JDM 4,5,6
- głowne przełożenie 5.062
- zestaw TODA High Power (tarcza, docisk, koło zamachowe 3,8 kg)

ZAWIESZENIE
- gwint - PIC SELECT (spring rate 12KF/8KR)
- ASR
- przednia rozpórka MUGEN
- tylnia rozpórka SKUNK2
- Karbonowy C-Pillar J'S RACING
- Stabilizatory przod 26mm, tył 22mm
- traction bar - FULL-RACE
- tylne wachacze - F7
PLAN:
- Górne regulowane wahacze - Skunk2 seria PRO
- Energy Suspension/Bikopur

UKLAD HAMULCOWY
- przód 282mm, tył 260mm
- klocki greenstuff.
- przewody w oplocie GOODRIDGE
PLAN:
- przod 300 mm (już są! )
- dobre klocki

KOŁA
- 16"MUGEN MF8
- długie szpilki VISION MOTORWORKS
- nakretki VISION MOTORWORKS
PLAN:
- lekkie kute 16" regamasters

BODY-KIT
- karbonowa tylna lotka - Spoon style
- dokładka przednia ORI EG6
- karbonowe lusterka - Spoon style
- owiewki szyb przednich HONDA
- Tow Hook - Benen
- chlapacze tylne OEM
- światła przeciwmgielne (żółte)
- karbonowe ramki na fogi
- zaślepka anteny - Spoon style
- przednie reflektory DENJI genII (ksenon 4300K)
- lifty maski TEIN
PLAN:
- lampy tylne JDM

ŚRODEK
- zegary SIR
- Kierownica Momo
- Rozpinka
- naba sparco
- Flok deski rozdzelczej - czarny
- fotele - ITR czarne
- czarny środek
PLAN:
- klatka
- Pasy szelkowe

MOC
260KM/230NM

ZDJECIA















plany bardzo zacne - życzę szybkiego spełnienia ich

określiłeś sobie jakieś ramy czasowe tego przedsięwzięcia?
tak, jaknajszybciej a tak naprawde zależy to tylko od $$$ no i wsumie od chłopaków z SSG gdzie civic będzie robiony.
czy mi się wydaję czy zawieszenie jest firmy PS ?
zgrabnie sie prezentuje na tych stalufelgach
wszystko fajnie tylko fotki nienaturalne bo na kazdej widac naciagniete nadkola jakims programem.
fotki nienaturalne bo na kazdej widac naciagniete nadkola jakims programem

ze co widac?

dawaj fele sqter, odrazu zyska na wygladzie
dobra gablota, biała - jak moja
Piękna sztuka! Jak nowa, rewelacja!
wszystko fajnie tylko fotki nienaturalne bo na kazdej widac naciagniete nadkola jakims programem.


nie są "naciagniete" żadnym programem. Zdjęcia są w 100% naturalne

Markos - wyśrutowane, wypiaskowane i pomalowane felgi odbieram juz jutro
a no zeczywiscie po dwokrotnym nacisnieciu fotki delikatnie sie rozciagaja.cofam zbedne uwagi
generalnie taki zestaw kolorystyczny (biały samochód + czarna stalowa felga) bardziej widziałby mi sie w Micrze K11 ale w tym przypadku tez jest fajnie. Skromnie nie zawsze znaczy źle
felgi już są !! jeszcze nie założone ale już są zregenerowane i czekają na założenie heblunku felga stalowa była przymusowym rozwiązaniem tymczasowym

Jest już cały komplet



KOŁA: jeszcze nie założone 15"OEM Accord 91"


Czyli takie coś białasie?
http://www.allegro.pl/ite...a_n_o_w_a_.html


dokladnie takie tylko w innym kolorze:

Ładne, ładne
tak wygladaja teraz felgi po srutowaniu piaskowaniu i lakierowaniu :


W srode jada juz z oponami do ssg i czekaja na zalozenie hamulcy.
bardzo fajne kolo ale ja bym je widzial bardziej w polerce
uuu No, plany zacne zycze jak najszybszej realizacji
dekielki tez masz pomalowane?
dekielki nie sa pomalowane - "nie przezyly" proby oczyszczenie z lakieru

[ Dodano: 2008-05-19, 18:28 ]
dekielki mozna bylo oczyscic papierkiem i pomalować szprajem
Ale teraz zato będzie widac napis HONDA
Masz nauczkę odnośnie piaskowani/śrutowania plastiku
dekielki nie byly plastikowe
Ups
więc musisz dorwac piaskaża i wyjaśnić mu że popełnił duży błąd uszkadzając twoje dekielki
juz to zrobilem no i dostalem dwa bonusy w postaci zaplacenia za 4 a nie za 5 oraz darmowego zalozenia gum, pozatym i tak bede zakladal nakretki visiona wiec pozostaje tylko ewentualnie sprawa sprzedazy kiedys kiedys tam bez dekielkow. Wiec ogiolnie jet


przybyło kilka nowych części





bardzo fajne graty
coraz lepiej ziomku

Zapowiada się bardzo fajny projekt
Nowa Kierownica




Jest naprawde bardzo wygodna.
Kierownica jest zainstalowana na rozpince i nabie sparco.
sorry, że to powiem...w opisach hond i innych popularnych japończyków na różnych forach i takich tam zawsze jest plan swapa, tego sramtego itp...i najczęściej plan kończy się na planowaniu i to nie głowicy. Mam nadzieję, że plan uda Ci się zrealizować i żebyś nie był kolejnym, który tylko planuje, a co kojarzy mi się typowo z hondami niestety, pozdro.

P.S. IMO felgi w tym kolorze najlepiej mat bądź półmat...wtedy wyglądają ostrzej, a jak się świecą za mocno to wioska
żebyś nie był kolejnym, który tylko planuje, a co kojarzy mi się typowo z hondami niestety, pozdro.



O to juz sie zatroszczylismy. Spokojna twoja rozczochrana ...
O to juz sie zatroszczylismy. Spokojna twoja rozczochrana ...


Dokładnie, grOObe projekciwo będzie
No i słuszne podejście: hamulec, zawias i inne rzeczy, żeby później bezpiecznie podróżować samochodem po swapie.
Gratulacje
gooffy, mam nadzieję, że będzie równie profi co coupe z K20, które widziałem na legalu i było bardzo ciekawym projektem
sorry, że to powiem...w opisach hond i innych popularnych japończyków na różnych forach i takich tam zawsze jest plan swapa, tego sramtego itp...i najczęściej plan kończy się na planowaniu i to nie głowicy. Mam nadzieję, że plan uda Ci się zrealizować i żebyś nie był kolejnym, który tylko planuje, a co kojarzy mi się typowo z hondami niestety, pozdro.

sorry ale bzudra do potęgi, każdy fan motoryzacji i szybkich aut jakiejkolwiek marki chce swapa z mocniejszej wersji... kwestia finansów - to chyba nie nowość że nie każdego stać, dodatkowo to forum wymaga podania planów więc chyba nie napisze że będzie dłubał gaźnikowe 1.3
Ziom, żadna bzdura niestety. Wielu wrzuca w plany rzeczy zupełnie dla nich nierealne do wykonania, chociaż oni pewnie święcie w to wierzą i jak mówisz chcą. Mija parę miechów, wpada tłumik, gała Skunka, parę naklejek od Pita i auto idzie nagle na sprzedaż. Nie raz i nie dwa zaobserwowane. A ze tu może być inaczej - nie mam powodu wątpić, ja ufny jestem....
coś w tym jest... ale nie wydaje mi sie żeby to była domena hond, tak jest wszędzie... a że honda popularna to masz Ci los... nieistotne - najważniejsze żeby autor tematu zrealizował swoje plany
Nie mówię, że to domena Hond.
Hond jest najwięcej więc najwięcej jest niedokończonych projektów z Hondami proste nie.
Panowie. Projekt jest przemyslany w zasadzie od samego poczatku do samego konca, pod wzgledem technicznym jak rowniez finansowym. Wszystko będzie robione pokolej i z glowa. Napierw trakcja, bezpieczenstwo, przygotowanie nadwozia do wiekszego silnika co za tym idzie wiekszej mocy ... duzo wiekszej mocy. Potem Swap ...
Panowie. Projekt jest przemyslany w zasadzie od samego poczatku do samego konca, pod wzgledem technicznym jak rowniez finansowym. Wszystko będzie robione pokolej i z glowa. Napierw trakcja, bezpieczenstwo, przygotowanie nadwozia do wiekszego silnika co za tym idzie wiekszej mocy ... duzo wiekszej mocy. Potem Swap ...



Słusznie i naukowo Ja wierzę w realizację projektu
k-seria zaraza jak malaria ....
a roznosi to cholerstwo Gaseb

a roznosi to cholerstwo Gaseb




a leczenie jakie drogie... może wprowadzą jakieś niebieskie recepty..
plany są zacne, a słyszałem że sporo gratów już przybyło powodzenia w realizacji
z tego co wiem jedyne recepty na rynku maja kolor zielony
z tego co wiem jedyne recepty na rynku maja kolor zielony



ja czasem babci leki kupuje i z tego co pamiętam niektóre recepty mają niebieski pasek - tzn są częściowo albo w pełni refundowane
Chyba się nie zrozumieliście
hahaha... moje 'recepty' są w ogóle nie refundowane...
nowe hamulce założone !!
-nowe tarcze 282mm przod i 260mm tył
-klocki Greenstuff
-pompa od 1.8 vti
-przewody w oplocie goodrich
-zaciski przeszly renowacje: wypiaskowane wymalowane (kolor złoty )z nowymi gumkami i prowadnicami

a na to wszystko poszły również wypiaskowane i pomalowane na złoto felgi w rozmiarze 15" oem honda i przykrecone czerwonymi nakretkami visiona.


Zdjęcia bedą jak tylko je zrobie.
ładnie się prezentuje... hamulce robią wrażenie...

P.S. jak tam naklejka?? bo u mnie naklejaliśmy w końcu na sucho bo nie chciała się trzymać...
wyszlo jeszcze lepiej . Literki ciagle jezdzily na mokrej szybie po zdjeciu foli wiec ustawilem je sobie recznie pod krzywizne szyby a rano juz sie trzymaly tak ze niemozna ich ruszyc
dawaj fotki nie marudź
fotki :






ooo naprawdę łądnie wygląda, myślałem że te felgi będą gorzej wyglądać.

No to czekam teraz na k20
przed silnikiem jeszcze musze ogarnac cale zawieszenie: gwint, regulowane wachacze, stabilizatory, asr, energy suspension itd itp.
No to wiem Marcinie, ale ja tam głównie czekam na sprawce całych tych modyfikacji, czyli k20

Efekt finalny napewno będzie zajebisty.
Bedzie fajny projekt (mały zapier..dalacz )i durzo pracy powodzonka Ziom
durzo



jest w cyc. bedzie jeszcze lepiej.

ps. widzisz Emre bo trzeba byc cierpliwym
Szykuje się gruby projekt.. Honda już wygląda hożo Gratuluje dobrego gustu, dobrze że zdecydowałeś się na białą Honde... ten kolor jednak ma cos w sobie. Powodzenia!
Się śmieje z ludzi, którzy nie wiedzą jak do MC wjechać.
??
Się śmieje z ludzi, którzy nie wiedzą jak do MC wjechać.



czy myślisz ze Twoja wypowiedz ma jakis większy sens ?
Chyba nie ma. A biorąc pod uwagę, że temat jest o furze i warto trzymać się tego choć pozorami to jeszcze raz takie hasło poleci a kolega waski944 zmieni się w zwarnowany/zbanowany944*

*i to od niego zależy jaka to opcja będzie.
Dobra, sorry, to chyba rzeczywiście nie miejsce na to. Chciałbym tylko sprostować o co chodzi. Bo w sobotę widziałem SqteR'a w swojej furze przy mc'donaldzie na Ursynowie i wjechałem WYJAZDEM (byłem swoim czerwonym, pordzewiałym V genem) . I w ogóle się tam zaplątałem a on wszystko widział i myślałem że skojarzy o co mi chodzi . Wielkie przeprosiny za OT


A poza tym, to bardzo mi sie podoba ten civ. W szczególności przypadła mi do gustu ta felga, niby stary oem a wygląda bardzo, bardzo, bardzo fajnie, sam bym nie wpadł na taki kolor . Czekam tylko z niecierpliwością na mody pod maską . (ofc jeżeli CMQ pozwoli mi zostać )
pozwoli wyszlo nie porozumienie ale juz wszystko jasne. Mody pod maska będa tylko najpierw cale zawieszenie ..
Wczoraj na dolince mialem przyjemnosc spokac ... swietnie sie prezentuje na ulicy
Nowe części zawieszenia :

ASR :





Tylni Stabilizator od ITRa :

ooo jaaaa!!! tak wypucowales, ze wyglada "troche" lepiej niz jak go dzisiaj zdejmowalem
Graty naprawde Git!
kolejna część:
- CF c-pillar



No pieknie.... wygląda zjawiskowo ta "najwyższej klasy wędka" ma działać!

pasuje do zagłówków
a gdzie skarbonka??
już jutro będzie na swoim miejscu

tym czasem kolejne graty:





skąd ja to znam hmmm
nowe foto:

dobrze jesss solidnie wygląda na tych złotych kołach. Konkret
noo dooobraaa, gdzies juz widzialem identyczny kadr z tego samego miejsca....
noo dooobraaa, gdzies juz widzialem identyczny kadr z tego samego miejsca....


z identycznym podpisem
Ślicznie się prezentuje
brakuje jeszcze trzeciej do kolekcji
brakuje jeszcze trzeciej do kolekcji


dokładnie

widzialem dzis pod mc na ostrobramskiej, zaparkowales pare metrow ode mnie:) fajnie wygladaja te felgi i zaciski zlote, pzdr
heh dokladnie

dziś przyszły kolejne części.

fajne te tipsy
nowa dostawa

Przednia rozpórka MUGEN






Oryginalna nowa dokladka VTI



nowe kierunkowskazy koloru Smoked Amber

Fajna rozpórka.
Ma już ktoś te ciemne ambery?
z tego co wiem to jeszcze nie ... chyba bede pierwszy
musk jakiś tydzien temu założył. Czekam na sfinalizowanie projektu, bedzie fajnie
oczywiście, że ma, np. Ktulu eg5 imola orange ma je od poczatku sezonu
oczywiście, że ma, np. Ktulu eg5 imola orange ma je od poczatku sezonu



wybacz, nie wiedzialem



no tak troszkę mi się udało być pierwszym

szkoda że przemalowałem z białego
przyplynela dlugo oczekiwana lotka !!






Podziekowania dla Gaseba
zakładaj ją jak najszybciej
co my byśmy zrobili bez wójka Gasebcia
bys u mnie czesci zamawial
Świetnie wygląda.
ile za nową dokładkę VTI dałeś??
ile za nową dokładkę VTI dałeś??


nie załamuj takimi pytaniami
Od tego jest telefon i autoryzowana stacja obsługi, albo PW itp.
kilka fotek robionych na szybko po odebraniu samochodu z warsztatu blacharsko lakierniczego







założona lotka:


a tak wyglada palstikowy boczek po zalozeniu c-pillara

montaż rozpórki - klasa!
jest prześliczna
Marcinie, na wiosne jakąś sesje trzeba wspólną ogarnąć - będzie to dla mnie zaszczyt
Marcinku nie przesadzaj, to tylko narazie powloka lakierniczo blacharska Sesyjka bardzo mile widziana
łaaadnie wyglada. swiezy lakier duzo robi. motorownia wiem ze bedzie konkret wiec czekam na efekt
mmm piekny lakier, mój też kiedyś taki będzie...
Marcinie, chodzi o całokształt nie tylko o nowy lakier.
mistrz lakierek i nie tylko
C-pillar bezwątpienia świetny. Kolorek też niczego sobie.
c-pillarek jest extra ale sposob w jaki Marcin poradził sobie z jego montazem naprawde powala. wyglada jak fabrycznie zalozona rozporka, dla mnie extra rozwiazanie.
no muszę przyznać, że robi wrażenie, poza tym nie widziałem nigdy Twojego auta brudnego, czy to w środku czy na zewnątrz dobra robota, tak trzymaj a no i c-pillar profi zamontowany
nowy lakier super.. samochod odrazu inaczej wyglada
jest elegancko
C-pillar carbon look ma sie rozumiec?
nie, carbon fibre. taki prawdziwy.
C-pillar carbon look ma sie rozumiec?

w tym projekcie nie bedzie takich produktow jak "ala" i "look"
Co wy tacy spieci
Jedyne co to bedzie JDM Look

Prezentuje sie zacnie, gratki
Wybacz dzisiejsze natretne gapienie sie z niebieskiego eg4
Ale zacnie prezentuje sie twoje wozidlo.

Cesze sie za słowa uznania Panowie. Przedemna jeszcze długa droga do założonego celu. Trzeba teraz zainstalować motorownie pod maske i jest to priorytet bez półśrodków podczas realizacji.
Gratulacje ziom, fura już teraz robi robote Jak wjedzie K.. + zapewne jeszcze kilka fantów o których nie wiemy będzie malinowo
gandzia widziana dzis rano na afrykańskiej... ładnie sie prezentuje powodzonka w dalszych modach
zaślepka anteny

w tym projekcie nie bedzie takich produktow jak "ala" i "look"

czyli ze co.. ze ta zaslepka anteny to jest spoon, tak..?

tak patrze, patrze.. i jest to zdecydowanie jeszcze lepszy myk niz moj bagnet z orlenu
oczywiście ze jest!!! - to nie ori spoon - Markosie kupiłem raczej tą zaślepke z czystej ciekawości. Miała być OEM Hondy - i być może będzie, jeżeli ta się okaże siakaś nie spasowana.
Co do tego "look" i "ala" to bym nie przeginał - bo niemam tez ori lotki karbonowej Spoona ale też nie okleiłem jakiegos laminatu folią "karbonową".
zeby nie draznic kolegow ja postanowilem nazywac rzeczy "LOOK",notabene tez mam te SpoonLOOK zaslepke ale nie zmaontowana jeszcze ,fajny projekcik kolego..pzdr..
widziałem dziś autko na żywo.
wygląda zdecydowanie lepiej niż na fotkach, czyste, schlunde.
koła w ruchu wyglądają bardzo ciekawie, tak kojarzyłem, że to chyba to białko z "K" pod maską - myślałem, że już tam siedzi, bo bardzo się spieszyłeś

gratuluje auta i popieram kolejność modyfikacji.
są zadatki na na prawde ciekawy projekt
Jest już zaślepka tylnej wycieraczki a oto i ona:





Zaślepka w całości jest wykonana z metalu i jak widac na zdjeciu ma w srodku gwint do przykrecenia.
wygląda to pewnie tak:

więc bardzo ciekawię, tylko osobiście nie chciałbym chyba posbywać się wycieraczki.
wygląda to dokładnie tak:



a jaki jest cel takiego wywalenia pióra wycieraczki?
jest to zabieg czysto stylistyczny - dla mnie teraz jest duzo ladniejsza.
ok
SqteR co ty gadasz?? Jaki czysto stylistyczny?? Mod zdecydowanie pro racingowy.
Mniejsza waga o jakies 400gram
Tia. To chyba masz żeliwa ramie wycieraczki Jak wziąłem w ręke silnik od wycieraczki tylnej to sie załamałem, że go wyjmuje i włożyłem spowrotem. Ramie ważyło chyba tyle co cały silnik
mnie np. tylna wycieraczka wkurza ... a czemu ? bo menda psuje co trochę u mnie trafia
a tego moda wg mnie jest jeden bezsens ..... nie masz wycieraczki ale masz dalej na szybie tą plastikową puszkę
w 5 genie silnik wazy z dobry 1kg.. ale zdecydowanie uważam, ze w tym przypadku plusy przesłaniają minusy
zawsze masz lepiej dociążony tył
plus posiadania wycieraczki jest jeden - zbieranie wody z tylnej szyby

1 minus - brzydko wyglada (moja opninia)
2 minus - waga (gooffego opinia )
3 minus - tylnia wycieraczka często się zużywa (same piuro nie jest chyba wymienne )
3 minus - tylnia wycieraczka często się zużywa (same piuro nie jest chyba wymienne )


ja zawsze robie z przedniej wycieraczki bo jakoś nie mogę trafić w sklepie na taką małą
kupuje sie wycieraczke od malucha i zmienia samą gumę. chodzi, jak ta lala
albo sama gume na metry
sprawca tego całego zamieszania:

wyścig zbrojeń rozpoczęty gratki!
w końcu pokazałeś serducho Kiedy planujesz wyjechać gotowy do sezonu??
chciałbym aby był to poczatek kwietnia - ale zaznaczam: chciałbym
mogles pokazac jak byla zdjęta czapka
a co tam sie działo?


silnik cudowny
jeżeli to ta k-seria o której kiedyś była mowa to wielkie GRATKI SqteR-ku
Będzie ciekawie

Jeszcze raz wielkie dzięki Marcinie za wczorajszą pomoc przy springach
Udało się zamontować?



Widziałem, motór bedzie dawał rade. Kolejne K
Kolejne K


aż nudne się już robią

ale jakoś bez szału jest.



ale za to dużo lepiej się prowadzi
ale jakoś bez szału jest


Weitec jesli ma napsiane -40mm to w rzeczywistosci jest ok -25mm
mialem w poprzednim cifie Weiteca i nie bylem zadowolony, ale charakterystyke powinien poprawic jakis gazowy amorek
a co tam sie działo?

gooory panie, gory! himalaje to przy tym male miki
to jest ten silnik kiedyś Marcela? że przygotowany pod nie wiem co?
nieee
to jest ten silnik kiedyś Marcela?

tamten to doliny bardziej mial..
założyłem halogeny (thx Gaseb) oraz ramki karbonowe na fogi:



coraz lepiej ziom

Czekam na nową motorownię
założyłem halogeny (thx Gaseb) oraz ramki karbonowe na fogi:

Obrazek

Obrazek



Na zywo robi wieksze wrazenie , jak jeszcze wejdzie tam K, to mysle, ze jedno z najfajniejszych 5 genow bedzie.
pasuje!:)
pomaluj ramiona wycieraczek
lepszym wyjsciem bedzie kupienie nowych. Juz kilka razy malowalem wycieraczki i zawsze bylo to tylko rozwiązanie tymczasowe - byc moze robilem to zle, tak czy owak chce kupic nowe oemowe ramiona
dawaj je, wypiaskujemy i proszkowo pomalujemy. bedziesz mial spokoj raz na zawsze.
te37 na civicu

VT

zostajes 4x114 czy wracasz na 4x100?
4x114
rozumiem, wiec ze bez powodu nie dajesz tej fotki?
16"?
16" 4x114
jaki offset?
42
z K i Volkami będzie miażdżyło cyce!
mały - tyl bedzie obcierał. 45+
wiekszego juz nima w tym modelu ;/
Witam, jakiś 1,5 tygodnia temu widziałem na światłach an Fieldorfa jakoś w godzinach wieczornych ja jechałem zielonym Del solem....Stary sorry ze tak okrutnie się lampiłem.... ale ten 5gen absolutnie wymiata wielkie graty za plan i wykonanie
naprawdę fura pierwsza klasa.
Pozdrawiam
to ewentualnie pokombinuj z felga na tyl 6,5"
coraz blizej upragnionego SWAPA



"To inni mają kryzys, nie ja!" - J. Rutowicz
i jeszcze klika OEM części:

ładnie ładnie Panie oczywiście części poukładane alfabetycznie
adoptujesz mnie ?
najpierw musze zaadoptowac jeszcze siakies zawiasy i kola
no jak mnie zaadoptujesz to w rodzinie będzie itr twój będzie na prosta a mój na zakręty
jakieś nowe trybiki:
srubke bys jakas kolorowa kupil, a nie.. takie to zelastwo brzydkie jakies
felgi dostana nowe kolorowe nakretki
ramki halogenów to custom?
carbon:passwordjdm
i znowu troche szarego nowego żelastwa:




nowe springi z odrobiną koloru (special for markos ):


i coś dla ochłody:
strasznie twardy bedzie zawias na tych springach
no i oczywiście strasznie niski:)

graty fajne, ale czy przypadkiem nie brakuje czegoś? ;>
nagiej fotki SqteR-a?
bardzo fajne graciochy i super ze wsio idzie do przodu
graty fajne, ale czy przypadkiem nie brakuje czegoś? ;>



no może uszczelki pod dekiel zaworów
Piękne auto, widziałem 17.04 w Łomiankach - świetnie się prezentuje
zgadza sie do lub z SSG padło było toczone
Akurat jechałem obejrzeć EK4 - naprawdę pięknie się prezentuje. A widziałem jak leciałeś w stronę Gdańska, około 14:30-15:00
Zagościły nowe przednie lampy DENJI:



Poprawa widoczności jest ogromna, a jak zostanie zainstalowany xenon - będzie jeszcze lepiej.
zacnie. nie ma co...
nie no z tymi lampami to juz przegiales, slowo daje
angels eyes
a tak poważnie, "stare" Denji bardiej mi się podobają, no ale ważne że Ty jestes zadowolony.
gdzie ty tam masz angel eyes

na zdjeciach widac odblysnik zarówek postojowych - zostanie on zamalowany na czarny mat aby pasowal do reszty lampy.
extra pasują do białej budy!
No Mała jest bardzo ladnie!
ostatni element układanki:

Jest już wszystko
Teraz składać, wkładać, docierać i stroić.
jakie to jest?
zestaw TODY high power - tarcza, docisk i koło zamachowe.
Grubaśne te graty. I like
ojojoj 1.3 prawie jak vtec już wyleciał
bede mial chyba sentyment do tego "v-teca" - do tego jak sie załączał "wgniatając" pasażerów w fotel
ja nie wiem czy ten sqter taki zapracowany, czy jak.. to ja cos napisze:

civic jest zajebiscie agresywny (silnik/sprzeglo/zawias/dzwieki) i strasznie zapie*dala
civic jest zajebiscie agresywny (silnik/sprzeglo/zawias/dzwieki) i strasznie zapie*dala


x2 + zajebiście ładny
ta rota 16" robi robote

Gratulacje za wytrwałość
nie Ciebie wczoraj zhaltowała policja na wale fiatem bravo... ??
no fakt, zapomnialem o srotach
ma tez fajna maske

tak, sqtera. akurat bylem na prawym. a do tego adasia. na szczescie udalo sie bez oplat
Byłem na chwile na WM u Pana W z kilkoma sprawmi. Ogólnie spory spocik był, wracam patrze stoi białe EG, a takie ładne tylko jedno jest Ogólnie zdziwiłem się dość mocno furą psiarni i "mundurem".....
ma tez fajna maske


na tej masce mieliśmy złożyć swoje autografy

to jak mieli squtera i adasia ciekawe czy byli świadomi, ze dorwali 2 białe K20
ta. na tyle grubo, ze raczej uniemozliwiloby to jakakolwiek rozmowe i negocjacje
od pisania na masce won, jest moja i musialbym na to pozwolic!
od pisania na masce won, jest moja i musialbym na to pozwolic!


ok Michał, odstąpimy Ci miejsce na samym środku na wrzucenie falusa Twojego autorstwa. To jak, przekonałem Cię?
zapierdala i to ostro a do tego wygląda bajecznie. feluszki pasują idealnie a dzwięk motoru zabija gołębie!
fakt ładnie to zapitala, roty też dają rade.
a moze jakas fotke byscie zapodali oczym mowa
to jest PTDK*!

Projekt Tylko Dla Kumatych!
a moze jakas fotke byscie zapodali oczym mowa

z ta roznica, ze felga w ciemniejszym kolorze, z cienszymi ramionami, ma 2 ramiona wiecej. no srota c8 jak w morde strzelil no i moja maska z dziura do kompletu

Marcin plany (koła) na pierwszej stronie możesz juz zmienić aaaaaa i wykres wklej
piękny projekt. Gratulacje.
Lista użytych części robi wrażenie, poprosimy o wykres z hamowni
Gratulacje świetnego projektu
plany (koła) na pierwszej stronie możesz juz zmienić

zawias tez
oj zapracowany i to bardzo no i ciągle gdzieś w drodze między warszawą a wrocławiem

Zdjęcia niebawem - czekamy na Gooffego aby zgrał z aparatu ...

Pierwsza strona już się poprawia.
kurde, lista modyfikacji już praktycznie bez pola manewru- z Cifem ciężko pójść dalej...


...to kiedy Evo?
kurde, lista modyfikacji już praktycznie bez pola manewru- z Cifem ciężko pójść dalej

eee jeszcze troche można zmienić/dodać

klatka
regulowane wachacze
szelki
koła na tor
ogarniecie wiazki pod maska

upsss faktycznie mało już zostało do zrobienia
oj caly uklad hamulcowy jest do zrobienia na mocniejszy to raz, dwa siakas inna miska olejowa na tor, klatka, przepustnica, dokonczenie zaiwesznia
(pouliretany)
zajebiste autko... i jezeli rejestracja w podpisie zgadza sie to pozdrawiam sasiada
setup auta jest konkretny, podziwiam

Jedziesz do Ryk?
jezeli nie bedzie az tak bardzo padac jak prognozy wskazuja to pojade.
Gratuluje bo na mieście mówią ze jezdzi i robi szał
Gratulacje Ziom za tak fajny i dopracowany projekt powodzonka w dalszych planach
wykres wklej


jest grubo
Toda od 7,5k jest masakratorem

kilka nowych fotek:












rota pierwyj sort. kapselkow nie masz?
kapsle bedą
jedno z niewielu aut w PL, gdzie po obejrzeniu zdjęć "wow" samo ciśnie się na usta. Gratki.
było z bliska zdjęcie roty zrobić, bo ludzie pomylą z Mugenami
ladnie Ci pasek maske wyciął
A jest jakis onboard z jazdy?
P O D A J E
A jest jakis onboard z jazdy?

w weekend/poniedzialek cos powinno sie pojawic
kapselkow nie masz?

kapsle do sroty?
Auto robi wrażenie.
Co z tym wystającym paskiem, trzeba zmienić pompe czy przesunąć?
czekam na nowe kolko jaksona ktore ma mneijsza srednice - wtedy zostanie zalozona oryginalna maska bez wyciecia
poprzednie koło lepiej tu pasowało!
bedziesz w rykach ?
mimo ze bardzo bym chcial to niestety nie dam rady (praca). Jutro bede wiedzial na 100% czy bede czy tez nie .
Mechanicznie i wizualnie niesamowita..... robi wrażenie K20 w jajku!
Chetnie bym obejżał onboarda
Pzdr
Chetnie bym obejżał onboarda



a ja bym chętnie zrobił onboarda organoleptycznie...
a ja bym chętnie zrobił onboarda organoleptycznie...



niewidze zadnych przeciwskazan ...
Moze wspawasz sobie garba z jakiejś maski np. z crx na to wystające kółko z paskiem. Chyba że będzie jakas inna klapa
Moze wspawasz sobie garba z jakiejś maski np. z crx na to wystające kółko z paskiem. Chyba że będzie jakas inna klapa



o takie kółeczko :

aa, spoko. Nie doczytałem.
wykres:


przy 3 tysiącach jest już około 200 Nm
przy 3 tysiącach jest już około 200 Nm


Bajka auto
to teraz bedziemy sie lansowac wykresami z predkoscia zamiast obrotow?
to teraz bedziemy sie lansowac wykresami z predkoscia zamiast obrotow?



Tylko pamietaj ze Sqter zawsze moze wrzucic 6 bieg ... i pozamiatane
to teraz bedziemy sie lansowac wykresami z predkoscia zamiast obrotow?

taki tylko mam w wersji elektronicznej.
Tylko pamietaj ze Sqter zawsze moze wrzucic 6 bieg ... i pozamiatane

czy ja wiem.. moja skrzynia jest dluzsza
i to sporo dłuższa.
Piękny wykres , będzie ładnie zapodawać
a taki był ładny, amerykański
a taki ladny byl
Co mu sie stalo?
to dziura w masce? co do ch.. ?
wygląda jak engine failure

Nasuwa się pytanie czy awaria awaria czy miss shift...
to dziura w masce? co do ch.. ?



bardziej bym zderzak obstawial...
eee.. dziura w skrzyni..?
oj raczej to na skrzynkę nie wygląda...ale miejmy nadzieje ze to zderzak
żelazny deszcz?
to dziura w bloku... biale na zdjeciu to przepalona od lampy tasma na kolektorze wydechowym.

jako posiadacz niejezdzacego po awarii civica lacze sie w bolu.. c*ujowa akcja
to nie dziura w skrzyni zderzaku ani masce, to dziura w bloku - niestety.
Na obecną chwile nic więcej nie wiem.
Przyczyna "awarii" bardzo mocno nieznana.
Nie było ani miss shifta, ani dokręcania silnika
Kolejne info jak silnik zostanie rozebrany.
ja pierdole ziom. Współczuje

daj znać co tam się wydarzyło jak rozbierzesz..
napinacz łańcucha może puścił...
lipa Panie...
jako wyrąbywacz dwóch dziur (blok + miska) za jednym razem również łączę się w bólu.
napinacz łańcucha może puścił...
lipa Panie...



napinacz był wymieniany na nowy mocniejszy tody
może śruba na korbie nie wytrzymała albo jakiś luz się zrobił i wtedy puściła ...

no ew. rozrząd... szkoda że K20 nie ma jakiegoś zabezpieczenia przed kolizją jak np. wypadające Y w SR20
a jednak to nie był brak paliwa?
Oczywiscie, ze był. Zdjecia idealnie oddają pustość baku.
Te awarie to nas prześladują...
Chyba odemnie się zaczęło co mi tłoki w zawory uderzały, 2 miechy jazdy i łep trzeba było zdjąć ale tu o wiele grubsza awaria...

Jeszcze nie gratulowałem za 262KM !! To teraz to czynię.

PS. jakieś ITB miałeś czy na pojedyńczej przepustnicy taki wynik ??
jakieś ITB miałeś czy na pojedyńczej przepustnicy taki wynik ??

na pojedyńczej
tyle kasy i pracy..jak rozłożą motor wszystko się okaże, ale raczej jest niewiele teorii na temat takich awarii w składanych na nowo silnikach...eh
ciasno panew korbowa mogła być spasowana i ją obróciło, mogła być za mocno skręcona albo za słabo...
Np. w Nissanach jak ma się je kręcić do 9 tyś i więcej to mocno zalecają wymianę śrub korbowodowych na ARP bo w znikomym stopniu ale jednak jest możliwe że dojdzie do wyciągnięcia seryjnej śruby i katastrofy...
PS. takie śruby skręca się o ok 20% delikatniej jak seryjne oczywiście pod warunkiem skręcania ich na specjalny smar co się dostaje w komplecie...
ja jebie współczuje ziom strasznie
jeszcze chwila i sie wycofam z decyzji o kupnie k20
Albo Oliwę wóz pociąga i mogło się jej mało zrobić dlatego w wysilonych silnikach i mocno eksploatanych przynajmniej raz na te 1500km bym zaglądał pod maskę i sprawdzał stan oleju...
obrocilo po 15000km palowania, bo byla zle skrecona, albo zabraklo oleju. taaaaaaaaaak....
hmm co to ma znaczenie po ilu tysiącach...silnik za grubą kasę i na grubych gratach składany powinien pojezdzic wiecej niz 15 tys zgodnie z jego przeznaczeniem czyli napewno pałowanie wchodzi w grę..nie ma co spekulowac wiecej poczekajmy na komentarz po rozłożeniu motoru..być moze to jakas ukryta wada materiału..
co to ma znaczenie po ilu tysiącach

nie wydaje ci sie, ze cos, co jest zle dokrecone, urwie sie znacznie szybciej niz po 15kkm?

jestes na tym forum pierwszy do klepania w watkach o samochodach, ktorym przytrafila sie jakas awaria. najpierw u mnie, teraz u sqtera. moze spojrzalbys w tresc swoich ostatnich postow i troche przycial pisanie, bo jestes straszliwie monotematyczny..
Powiem że u siebie jak składałem pierwszy raz SR20 - czerwona primera P10 ta co 175KM w której to za mocno skręciłem panewki główne tzn zamiast 80Nm skręciłem je na 70...
Pierwsza wymiana oliwy i syf metaliczny w oleju, pomyślałem hmmm silnik składany przed garażem na płycie chodnikowej w piasku, syfie itd to może coś wpadło do niego...
Zbytnio się tym nie przejąłem bo to nissan tak więc nowa oliwa i łycha.
I tak latałem... po ok 22-23 tyś km na zlocie Nissanklub.pl obróciło mi w końcu panew główną i tu ciekawostka bo nie odrazu tak więc różnie z takimi awariami bywa.

[ Dodano: 2009-12-14, 00:47 ]
nie jest tak jak myślisz ze staram sie przyczepić..pisze to ponieważ nie jest to pierwsza awaria " z niczego" aut w które ludzie wkładają kupe serca i kasy..moze ktoś wkoncu powinien przyznać że popełnił błąd..wszyscy jesteśmy tylko ludzmi.nie miesci mi sie w głowie żebym zrobił cos za cięzko zarobioną kasę po to żeby polatać jeden sezon i robić wszystko od nowa..zrozum że nie jest to wyrok z mojej strony a jedynie przypuszczenie i nikogo nie oskarżam a jedynie zaznaczam jedną z możliwych wersji.
Ileż można pisać o kolorze felg lub lotkach z carbonu nudne to już jest- staram się pisać w ważniejszych sprawach..3mam kciuki za pozytywny finish i szybki wyjazd.
Ostatnio panu wymieniałem silnik, pan niby regularnie co 15 tyś km wymienial olej w swojej Primere P11 GT no ale miedzy tymi wymianami nigdy nie zaglądał pod maskę i dość intensywnie wykorzystywał swoje 150KM pod maską...
Efekt to obrócona panew korbowodowa i podejrzewam że głównym też się dostało...



wystarczy że w łuku oliwy zabraknie to wtedy na pierwszym albo ostatnim panew leci
Ciekawostka:
dziura w bloku nie jest jedna, jest ich wiecej
Skuter zawstydził nawet mnie
Skuter zawstydził nawet mnie


raczej nie, Ty zabileś 2 silniki, Sqter 1

O olej w przypadku Marcina to nie martwiłbym się, bo na pewno sprawdzał jego zawartość... ehhhh wspołczuje ziom...
no lipka Skjuterku ale jak to mawiaja te tuningi to wiecie sami sobie grabicie...
oj lipa... koledze też rozrząd w k20 walnał i zrobił kilka dziurek, tyle że jego auto leżało na dachu, a później dłuuuuugo stało zanim zostało zrobione, po czym 5 minut po odpaleniu już vtecował, 10 minut później miał w silniku podobne spustoszenia!
nie wydaje ci sie, ze cos, co jest zle dokrecone, urwie sie znacznie szybciej niz po 15kkm?


wcale nie, bo za mocno/za słabo przykręcona np śruba korbowa nie wyjdzie od razu. Oczywiście nie bierzemy po uwagę faktu, że ktoś ją wkręcił palcami. Np błąd o 20Nm. Popracuje zmęczeniowo i puści dopiero wtedy jak się wyciągnie gwint.

Można zapytać o dokładniejsze skutki? Korba się złamała i wyszła przez blok? Coś jeszcze?
ehhh współczuję

a jeszcze nie tak dawno widziałem jak stałeś w korku na włochach...

Wg. mnie źle dokręcone elementy (za słabo/za mocno) również mogą wyjść po czasie. Metal rzadko się poddaje odrazu...

ale nie ma co gdybać teraz...
W tym temacie (bo jest to odpowiedni do tego temat) chciałbym zdementować wszelkie legendy jakoby SSG składało ten silnik. Silnik został zakupiony w takiej już konfiguracji od konkurencyjnej firmy. Na życzenie właściciela zostały wymienione jedynie części w głowicy na elementy Tody.
Z wiadomości które posiadam od właściciela który silnik już wyjął i rozłożył (silnika nie widziałem) mogę jedynie przypuszczać, że dziura w bloku została spowodowana pęknięciem tulei cylindra.
ale ej ... wystarczy że sprężynki nie takie zaloży się albo tależyki jak trzeba i ostre wałki same z siebie spustoszenie niezłe zrobić mogą... a tak zdłubany silnik bo 260km/l to wyczynowa specyfikacja jest prawie nie powinien na codzień po ulicy śmigać... takie moje prywatne zdanie...

gdzieś czytałem że silniki ex BTCC ~ 290-320 HP "must rebuild every 500 miles"

przykro że coś takiego miało miejsce... wiecie już jaka dokładnie byla przyczyna?
a tak zdłubany silnik bo 260km/l


chyba dzielenie przez 2 gdzieś Ci się zapodziało..
ale ej ... wystarczy że sprężynki nie takie zaloży się albo tależyki jak trzeba i ostre wałki same z siebie spustoszenie niezłe zrobić mogą... a tak zdłubany silnik bo 260km/l to wyczynowa specyfikacja jest prawie nie powinien na codzień po ulicy śmigać...


nie popadajmy w skrajność ssg nie jest firmą , która popełniła by taki elementarny błąd jak dobór części pod daną specyfikację..
260hp wyczynowe NA????kiedy seria to 201hp??hmmmmm chyba się zagolopowałeś..
260hp wyczynowe NA????



Z litra
to wyczynowe K24 zaczyna się dopiero od 624km?
ladne te okna w bloku nie ma co, dzisiaj widzialem.

wspolczuje stary!!
Marcin gratuluje wytrwałości! i widzimy się na jakimś luchu
Ku Wyjaśnieniu.

1.Powodem awarii na pewno niebyła pęknięta tuleja co zostało dokładnie sprawdzone.

2.Co się stało:

Urwana i wygięta korba która trzymała się do samego końca na wale spowodowała zniszczenia bloku na 3 cylindrze bo obu jego stronach. Korba przebiła nawet tuleje na wylot co spowodowało jej pękniecie i wepchnięcie w bok silnika. zawory zostały wepchnięte w głowicę w głąb gniazd zaworowych (trzonki zaworowe powyginały sie w kanałach dolotowych i wydechowych co uchroniło walki sprężynki i talerzyki przed uszkodzeniem.

To właśnie zawory wepchnięte głębiej niż płaszczyzna gniazd zaworowych oraz wygięcie korby jednoznacznie wskazuje na to iż do 3 cylindra dostała sie woda która spowodowała tak zwany hydroblock, awaria nastąpiła w fazie spreżania gdy zawory są zamkniete.

Kawałki tłoka, korby, tulei dostały się do każdego cylindra siejąc wszędzie zniszczenia w postaci zarysowań i wgnieceń na głowicy.
Wymieszany olej z chłodziwem dostał sie do układu dolotowego tak że wylał się przez stożek uszkadzając czujniki takie jak MAP Sensor czy IAC, Wtryski również najprawdopodobniej już nie będą nigdy podawać paliwa.
Korba ustrzeliła robiąc dziurę w bloku (jedną z pięciu) nawet rozrusznik.
Pompa oleju która zdążyła zassać cały ten syf z miski również nadaje się do wyrzucenia.
Wał również nie wygląda najlepiej ale musi zostać pomierzony aby ocenić jego faktyczny stan.
Blok naturalnie nadaje sie na złom.

Dodam że, silnik nie był nigdy przegrzany, miał odpowiednia ilość oleju, a wtryski działały do samego końca co wyklucza przyłapanie tłoka w tulei i w następstwie wyżej opisane destrukcje.



3. Jak to mówią co cie nie zabije to cie wzmocni

Samochód już jeździ z inną K serią na pokładzie, a prace nad zupełnie nowym silnikiem już trwają. (Nowy silnik budowany jest od podstaw, w innym miejscu przez inne osoby)

Temat awarii i tego co się stało, uznaje za zamknięty.
Nie mam ochoty opisywać braku profesjonalizmu i ignorancji wobec mojego projektu który robił się tyle czasu.
Wiele błędów, poprawek wynikało tylko i wyłącznie z braku wiedzy na ten temat.


to widac po Twoim podsumowaniu, że trochę kiepsko to wyszlo - może będzie to przestrogą dla innych a zarazem nauczką i wyciągnięciem wniosków na przyszłosc dla owej firmy...

wspókczuje ziom...

ale dobrze, że samochód już jeździ... jedyne co pozostaje Ci życzyć to bezawaryjnej jazdy...
gratulacje ziomku za zaparcie w temacie. Mam nadzieje, że auto będzie się już sprawowało bezawaryjnie.
trzymam kciuki! nie poddawaj się... następne serducho może będzie less lans but more powah

[ Dodano: 2009-12-26, 20:09 ]
Aż tyle sie posypało ?

Wspolczuje,ale wiem ze podejdziesz do tego bardzo profi - tak jak widać nowy silnik juz jest
Temat awarii i tego co się stało, uznaje za zamknięty.



wiec osoby postronne nie powinny sie wtracac. to nawet nie moja sprawa, tylko i wylacznie SqteRa i Gooffego.


sqter to teraz mam z Toba jakieś szanse
wydaje mi się że nadal było by ciężko
trzymam kciuki że wszytko powróci do lepszego stanu niż poprzednio! powodzenia!


EDIT:

!markos, słuchaj nic do Ciebie nie mam wydajesz się być w porządku, normalni i kompetentni ludzie zamknęli Twój temat szambo gdzie toczona jest walka z całym światem a Ty się dalej bawisz w Pana rzecznika ssg.
Nic teraz o ssg nie napisałem. Stwierdziłem tylko że trzymak kciuki za projekt jakim można bez wątpienia uznać tego ślicznego białego cvc.
P.S. nie wiem jak Ty się zapatrujesz - moje zdanie jest takie że jeśli silnik wybucha to CHYBA jest coś nie tak z nim, chociaż ja się nie znam może silniki mają to do siebie że same wybuchają...
do lepszego stanu niż poprzednio

poprzednio, czyli kiedy? przed awaria? a co bylo nie tak?

tak pytam, bo nie wiem, a ty pewnie wiesz.
widziałem Cię dzisiaj Sqter na grzymały sokołowskiego dobre masz zimówki
szybko jechaleś zresztą jak większość kierowców Passworda ... wieczny slalom między autami jadącymi 30km/h ... jak pachołki
Ten się odezwał co jeżdżi inaczej........
kilka zaległych zdjęć zrobionych zaraz bo wyjęciu silnika:




Wygrałeś jeśli chodzi o ilość dziur w jednym bloku

BTW - ten block był tulejowany czy tylko blockguard dołożony?
blockguard supertecha