MODEL: Ed6, 1991
SILNIK: D15BZ6 (d15b2 z glowica od d16z6 - czyli mini me)
UKLAD DOLOTOWY: kolektor d16z6, przepustnica b lub h seria (nie wiem), dolot - SSGarage (70mm)
UKLAD WYDECHOWY:kolektor 4-2-1, wydech - Twin Loop by SSGarage (60mm)

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: OBD 0 i APEXI VAFC II
KOLA: letnie OEM CRX VTI 185/60/14 na felgach aluminiowych- opony jakies tam sa (TOYO CF1). zimowe DUNLOP M3 175/70/13
ZAWIESZENIE: 30/60 VOGTLAND + KONI , ENERGY SUSPENSION
UKLAD HAMULCOWY: tarcze EBC zwykłe, klocki Ferrodo, przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge, plyn hamulcowy Ferrodo.
BODY-KIT: stock - plany posiadam.
ŚRODEK: stock
CAR-AUDIO: zamontowane tanie glosniki i stare radio - zeby tylko odsluchac wiadomosci o korkach w miescie chociaz i tak jezdze ostatnio z Walkmanem MP4

NAJLEPSZY CZAS NA 1/4 MILI: klasa MINI - ET 14,9 - Bemowo SSS GekoCup 27-09-2009

POWER: 143KM i 155Nm
pazdziernik 2009




zaczelo sie od:


pozniej wizyta w SSG:




efekty pracy SSG widac na hamowni:













kilka zdjec na tle banerka:







byl jeden wykres 131KM i 144 Nm ale zaginal w wersji elektronicznej - zostala papierowa

porownanie wykresu na starej i na nowej glowicy




porownanie z sailencerem i bez:




Sierpien/wrzesien 2009:

obecny widok






dolot:




Kierunek Rozwoju:
1.szyby jak tu, felgi moze takie... a moze jak na zdjeciu nr 2

2.reszta taka:


czy moj samochod nadaje sie/ bedzie sie nadawal jako JDM style to nie wiem. po pierwsze to ma jezdzic....

Dalsze zmiany- jak beda to pokazemy [/i]
Ładny sprzęt, widać jakie rezerwy czekają do wykorzystania w układzie wydechowym- rewelacyjny przyrost.
Podobają mi sie także letnie koła z oponą w dobrym rozmiarze- co prawda na aktualną moc może troche za duże, ale czuje że w zakrętach można popychac auto mocno- na następny rzut do zrobienia hamulce- gratki.

SSG rośnie w siłę.
Samochód bardzo ładny, zreszta dla mnie 4g to najładniejszy Civic jaki kiedykolwiek powstał
Wpadaj na niedzielnego spota, popatrzymy sobie na niego z bliska
chwilowo nie jezdzi. czeka na czesci :]
Ładny sprzęt, widać jakie rezerwy czekają do wykorzystania w układzie wydechowym- rewelacyjny przyrost.
Podobają mi sie także letnie koła z oponą w dobrym rozmiarze- co prawda na aktualną moc może troche za duże, ale czuje że w zakrętach można popychac auto mocno- na następny rzut do zrobienia hamulce- gratki.

SSG rośnie w siłę.



Kola letnie 205/15/50 juz nieaktualne- za szerokie byly. Rozgladam sie za czyms nowym- rozmiar 195/15/50... a co do mocy- to tez planowany jest przyrost czekam na czesci- tak jak Pati napisal
Samochod jeszcze chwile postoi- ale w zasadzie czesci wszystkie potrzebne sa na miejscu, a prace nad samochodem rozpoczete...





czapka spadla:









okazalo sie ze mam tez troche farta:







nowa fajna uszczelka ...




ktora z nowymi srubami sie dobrze prezentuje






samochod wczoraj zawital w nowym miejscu....



z widokiem na mlodziez...

coraz ładniej to zaczyna wyglądać :hyhy:
uuuuuuuu ale zajebiste foto :przestraszony:
czuje, że będzie grubo :hyhy:
Doszly felgi z CRX DelSol OEM, silnik zyskal nowa glowice i zaczal lepiej jezdzic













nowy wykres uzupelniony w pierwszym poscie.... troche doszlo mocy

teraz czeka mnie montaz rozporek i dokladek ktore od jakis 2 mieisiecy sie kurza w piwnicy
Fajnie sie prezentuje na tych felgach i wykresik tez ładny :padam:
Koluj czerwona blende i bedzie kozak :ok:
no to teraz będzie się lepiej odpychał ;]

świetny wybór felg, sam bym takie założył
Czas na Bemowie.... tragiczny :wstyd: :rotfl: ET 16,25

na pocieszenie zrobilem mala sesyjke zdjeciowa























dwie fotki w roznej kolorystyce:


HIO dłub ten silnik lepiej, a nie będziesz marnował czas na jakies sesje zdjeciowe
HIO dłub ten silnik lepiej, a nie będziesz marnował czas na jakies sesje zdjeciowe



dlub, dlub.... latwo powiedziec- sesja wychodzi taniej

pozatym wszystko w swoim czasie- nastepne dlubniecie silnika przewiduje w lipcu dopiero.
a moze w koncu wpadniesz na jakiegos spota co?? w koncu zobacze jak to jezdzi a nie jak stoi bo ladnie wyglada
a moze w koncu wpadniesz na jakiegos spota co?? w koncu zobacze jak to jezdzi a nie jak stoi bo ladnie wyglada



no staram sie ... ostatnio w jakas niedziele przed Bemowem nawet jechalem na Bankowy... niestety zatrzymalem sie w Jankach

wtorek wydaje sie dobrym dniem... o ile nie bedzie padalo.
Hio gratulacje 2 miejsca w Starachowicach.
gartki !
Wlasnie wrocilem ze Starachowic. jestem mega zmeczony i zjarany.

w drodze powrotnej byl maly zgrzyt ale to pozniej.

konkrety

konfiguracja samochodu nie zmienila sie od Bemowa.
Przyczepnosc na strcie byla taka sobie ale lepiej sie czulem niz na Bemowie.
Pomiar Tag Hauer.

Jechalem ogolnie trzy przejazdy - wszystkie z Civicem 5 gen d15b7 czapka od z6 146 KM (Kasik a za kolkiem jej brat)

Wszystkie przejazdy byly piekilnie wyrownane- na zapalki

czasy ET moje 15,948 16,101 i 15,949 (prawie identyczny jak pierwszy)
Czasy Kasik 16,186 16,015 i 16,159

Czerwony Civic zajl 3 miejsce.

Ja bylem 2 :mrgreen:

wygral CC - Muczko (przyjechal na lawecie - slicki i inne takie ) czasy jakies 0,2 0,3 lepsze odemnie.

Postep jest. udowodnilem sobie ze na tych oponach da sie zejsc ponizej 16.

Zdjecie i lepsza relacja z zawodow i z drogi pozniej- jak sie ogarne.


EDIT: wypowiedz z www.honda-crx.info/forum

gratuluje medalu i czasu !!! :padam:

furka jezdzi bardzo fajnie teraz czas na powtórke miejsca w Białej
czasy ET moje 15,948 16,101 i 15,949


Marnie cos... na ET 15.5 moglbys zejsc
furka jezdzi bardzo fajnie teraz czas na powtórke miejsca w Białej



o ile sie dotocze.... finanse jakies skromne mam ostatnio...


małe OT klas mini robi sie prawie jak profi pierwsze miejsce bedzie dla swifta (profi dla opla) a o drugie i trzecie bedzie się biło kilka hond ... wiec już nie bedzie tak łatwo o medal
małe OT klas mini robi sie prawie jak profi pierwsze miejsce bedzie dla swifta (profi dla opla) a o drugie i trzecie bedzie się biło kilka hond ... wiec już nie bedzie tak łatwo o medal



no tak drugi Ralf. a trzeci Furious.... chyba ze ktoregos z tej 3 nie bedzie to wtedy inni beda walczyc.
a teraz zdjecia wydrukow.

222 to moj numer startowy
202 to numer startowy "KASIK".

zwracam uwage na porownanie czasow ET+RT... na zapalke