SILNIK: D15BZ6 (d15b2 z glowica od d16z6 - czyli mini me)
UKLAD DOLOTOWY: kolektor d16z6, przepustnica b lub h seria (nie wiem), dolot - SSGarage (70mm)
UKLAD WYDECHOWY:kolektor 4-2-1, wydech - Twin Loop by SSGarage (60mm)
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: OBD 0 i APEXI VAFC II
KOLA: letnie OEM CRX VTI 185/60/14 na felgach aluminiowych- opony jakies tam sa (TOYO CF1). zimowe DUNLOP M3 175/70/13
ZAWIESZENIE: 30/60 VOGTLAND + KONI , ENERGY SUSPENSION
UKLAD HAMULCOWY: tarcze EBC zwykłe, klocki Ferrodo, przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge, plyn hamulcowy Ferrodo.
BODY-KIT: stock - plany posiadam.
ŚRODEK: stock
CAR-AUDIO: zamontowane tanie glosniki i stare radio - zeby tylko odsluchac wiadomosci o korkach w miescie chociaz i tak jezdze ostatnio z Walkmanem MP4
NAJLEPSZY CZAS NA 1/4 MILI: klasa MINI - ET 14,9 - Bemowo SSS GekoCup 27-09-2009
POWER: 143KM i 155Nm
pazdziernik 2009

zaczelo sie od:

pozniej wizyta w SSG:


efekty pracy SSG widac na hamowni:




kilka zdjec na tle banerka:


byl jeden wykres 131KM i 144 Nm ale zaginal w wersji elektronicznej - zostala papierowa
porownanie wykresu na starej i na nowej glowicy

porownanie z sailencerem i bez:

Sierpien/wrzesien 2009:
obecny widok



dolot:


Kierunek Rozwoju:
1.szyby jak tu, felgi moze takie... a moze jak na zdjeciu nr 2

2.reszta taka:

czy moj samochod nadaje sie/ bedzie sie nadawal jako JDM style to nie wiem. po pierwsze to ma jezdzic....
Dalsze zmiany- jak beda to pokazemy [/i]