MODEL: civic 91 ED6 3D
SILNIK: d15b2 => K20A2 - W trakcie
UKŁAD DOLOTOWY: ssący RBC , CAI SSG + Fujita - W trakcie
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor SSG , przelot SKUNK2 - W trakcie
ELEKTRONIKA: Hondata Kpro - W trakcie
UKŁAD NAPĘDOWY: szpera WaveTrac , sprzęgło + zamach TODA - W trakcie
ZAWIESZENIE: TEIN SUPER STREET , poliuretany Energy Suspension , wahacze przód i tył SKUNK2 . - W trakcie
UKŁAD HAMULCOWY- przód WILWOOD 282mm , tył swap z ED7 , przewody GOODRIDGE w stalowym oplocie - W trakcie
BODY-KIT: seria, dokładka przedniego zderzaka, lampy z soczewkami - W trakcie
ŚRODEK: Bride VIOS III , szyny Buddy Club , pasy CORBEAU 5 point, rollcage safety21 6 point - W trakcie
CAR-AUDIO: brak - Zrobione
INNE:
ZDJECIA:


MOC: seria 90KM
Status: W trakcie
Zapowiada się konkret żelazko
OPIS wg regulaminu!
Mogłeś już poczekać i wstawić dokładny opis, bo fotki można sobie zobaczyć na SSGarage.pl
Widzę że będzie grubas niezły Powodzenia w realizacji
ooo w końcu go opisałeś, i dobrze bo bedzie pokurwiacz ostry
ED6 z K20 - nie mam pytań
No ładnie Civic 4gen za 50+ kpln

masakra
Niezły pocisk sie zapowiada
projekt monster
masz sporo literowek w opisie, autko fajne ze wzgledu na silnik
ja pierd....le no co tu duzo mowic... czekam na efekty coraz ciekawiej w polandii sie dzieje
Kozacki projekt się szykuje.
Czekam aż będzie pomału się rozwijał.

Zapraszam tutaj --> http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=10 + dodaj zdjęcia. Jakoś średnio to wygląda jak link kieruje do opisu samochodu na innej stronie.
Opis poprawiony
dodaj fotki, które były poprzednio. ładnie widać na nich było poziom roboty.
Ogień ! Projekt bajka, trzymam kciuki i na pewno będę często tu zaglądał!
wow no to jest projekt szkoda ze nie crx ale prawie
kiedy planowany wyjazd??
Wstawiam wszystkie fotki z forum ssgarage jeszcze raz z aktualnego postępu prac

























No projekt marzenie...a takie trzeba realizować

Tam się K zmieści z normalną maską?
o fajnie, nowe wycieraczki bosha

dobra maszyna będzie, trzymam kciuki za pomyślny rozwój projektu
wow no to jest projekt szkoda ze nie crx ale prawie
kiedy planowany wyjazd??



Ja tam osobiście wolę civic`a ale wiadomo kwestia gustu , ja bym chciał gdzieś tak kwiecień / maj wyjechać.

planujesz go jakoś upalać na trackday'ach czy coś?
jeśli tak to tein SS jest średni do tych celów
Dobre pytanie, może przynajmniej ten nie będzie kolejnym wysoko budżetowym, ometkowanym, stacjonarnym garażowcem
planujesz go jakoś upalać na trackday'ach czy coś?
jeśli tak to tein SS jest średni do tych celów



Tak planuje go czasami przepalić na trackday`ach , a Tor Poznań mam praktycznie pod nosem.
A czemu uważasz że tein SS to zły wybór na ulicę ze sporadycznym lataniem po torze?

Myślę też o starcie w Time Attack`u.
to za miekki jest
ale skoro auto będzie większość % czasu spędzać na ulicy to nie ma sensu się katować twardymi zestawami, które na poznaniu urwą sekundę, a na ulicy powypadają plomby..
tak jak napisał Pati, to za miętkie je.
gdybym miał tor poznań pod nosem to nawet bym na SS'a nie spojrzał
także wiesz, weś to sprzedaj i kup sobie coś innego, serio.
Chciałem w miarę uniwersalne zawieszenie dlatego zdecydowałem się na Tein`a i na ten sezon na pewno zostanie i myślę że na moje potrzeby powinno syknąć. No ale pojeździmy zobaczymy. Mimo wszytko dzięki za cenne uwagi

A tak z ciekawości jakie widzicie ciekawe alternatywy poza Buddy Club`em i D2 ?
pic, f2? niby wszystko chiny, ale jakos wolalbym to niz d2.. jesli wpadniesz po samochod do waw, to przejedziesz sie u mnie na picu, ocenisz sobie jak dziala.

to bedzie fajne auto! tym przyjemniej mi to pisac, bo obejrzalem sobie bude jak wisiala na podnosniku i jest malinowa, a to jak wiadomo w takich starych dziadach nieczesto sie zdarza!!! bedzie kiler!
Ojtam ojtam! Od razu, że stary dziad To będzie dziad na koksie. Jeszcze jak adam ma zamiar później wstawiać suszarke, to przeciąg będzie robić. Wydech jaki będzie? Od razu 2,5 cala wrzucasz?
2.25 byloby raczej za malo

tak przy okazji, jaka srednice ma seryjny uklad wydechowy w EP3?
raz na jakis czas jak pojedzie na tor na tein ss to nic nie stanie, na czyms sie trzeba przeciez uczyc.
!markos Dzięki bardzo chętnie zobaczę tego pic`a bo wygląda ciekawie i robią do 4 gena to można pomyśleć na następny sezon. Ale tak jak mówi gaseb myślę że na pierwszy sezon mi tein styknie w zupełności. Przynajmniej teraz już nie mam zamiaru kombinować i zmieniać.

Ale z tym wydechem są jaja bo mam jednak 2,25' a wydawało mi się że jest 2,5'.... Faktycznie 2,25' może być mało, ludzie nawet 3' polecają do k20. No ale kupowałem go jak w planach było jeszcze b18.

Muszę przedzwonić do gooffy`iego czy podejdzie.
To skoro suszarnie masz zamiar potem zakładać, to niech HIO Ci w ssg wyspawa 3 cale? Bo za jakiś czas znów będziesz ograniczony wydechem.
ee.. a to ma jeszcze potem miec turbo? ze spytam.. PO CO? przeciez ten samochod przy k20+boltons bedzie robil taki przeciag, ze bedzie sie mozna zsikac z radosci..
Chyba tylko żeby na Hoosier'ach walić 11
szkoda go na cwiartke.. w ogole kazdego samochodu szkoda na cwiartke
szkoda go na cwiartke.. w ogole kazdego samochodu szkoda na cwiartke



niektórych to szkoda i na tor i na ćwiartkę. W ogóle po co mają jeździć
niektore robi sie do zapie*dalania po ulicach i zapewniam cie, ze sie nie marnuja..
Mnie tam akurat osobiście ćwiartka nie kręci a co do ślimaka to na razie jest to tylko koncepcja, kto wie może stwierdzę że to co będzie to mi starczy w zupełności, a może pójdę dalej w N/A. Pojeździmy zobaczymy.

Jak na razie to wystawiłem wydech na sprzedaż , jak się znajdzie nowy nabywca to zrobi się coś większego a jak nie to zostanie.
To ja już wolę upalać auto na ćwiartkę niż na streecie jeśli mowa o zużyciu choćby zawieszenia. Co do wydechu, to czy będzie grzebane T czy N/A to ten 2,25 może być chyba ciuteńkę mały dla tej szlifiery...

adam - masz czas do wiosny? Do tego czasu za te pieniążki wydech powinien się sprzedać, także spokojna twoja rozczochrana
niektore robi sie do zapie*dalania po ulicach i zapewniam cie, ze sie nie marnuja..





powinieneś zapisać się na forum SIP tam jest odpowiednie wątek: "Jadę nielegala"
To ja już wolę upalać auto na ćwiartkę niż na streecie jeśli mowa o zużyciu choćby zawieszenia.

palujesz po dziurach? gratuluje.
No tak ze względu na zawieszenie każdy kilometr trzeba pokonywać w odcinkach na 2,5 raza co by zaoszczędzić na zawieszeniu
Markos wiesz dokładnie o co chodzi, nie doszukuj się drugiego dna. Zawsze prędzej wj*biesz się w jakieś dziursko na ulicy niż na torze przygotowanym pod ćwiartkę. Cfaniak - tak właśnie robię, a przebieg dzienny mam w krotnościach 1/4 mili. Nie upalam auta po offroadach gwoli wyjaśnienia i używam go na codzień. Jeśli macie jeszcze jakieś ciekawostki do wygłoszenia, to proszę je na PW, żeby śmietniku tutaj nie robić. Wracając do auta, to czy właściciel zdecydował się na jakąś konkretną średnicę w wypadku robienia nowego wydechu?
Wracając do auta, to czy właściciel zdecydował się na jakąś konkretną średnicę w wypadku robienia nowego wydechu?



przeciez to prawie oczywiste ze bedzie φ 60,3 mm pod seryjne wałki

teoretycznie powinno się wyliczyć pod planowany setup
60,3 mm pod seryjne wałki

60mm/2.25" to ma przeciez ten skunk2

Więc to nie jest 2,25 tylko 2,36".
na miarce jest 2.25" czyli 57mm (skunk2 podaje, ze 2.25" to 60mm)
fi 60,5 nie 60,3 (pomyliłem się - 60,5 jest wtedy kiedy rura ma wymiary 63,5x1.5 czyli dokładnie 2,5 cala

są jeszcze o ściance 1,2 mm ale potrafią się już przepalać przy spawaniu a waga całego wydechu może być jedynie o ~2kg mniejsza więc nie warte zachodu
Teraz to już zgłupiałem ile ten wydech ma

Jak skunks pójdzie to 2,75' albo 3'.

A jak na razie to klatka już jest w aucie



skręcana? czyj wyrób?
Safety 21


ja darowalbym sobie taka klatke, skrecana z wielu elementow, w dodatku skromna, do zelazka napedzanego K20 dalbym spawana, rozbudowana, taka ktora spelni swe zadanie w razie czego, to i tak zabawka a nie dd, kilkadziesiat kg przy tym silniku roznicy nie zrobi
Klatka jest bardziej dla względów "estetycznych" niż praktycznych bo wiadomo że przy konkretniejszym punch`u wiele nie da.
i można ja zrobic home made jesli nie musi być fiaaaaa
ale lepsze takie cos niż .............. nic
szczegolnie podczas dzwona np w miescie gdzie jezdzi sie bez kasku, dla mnie wyroby tego typu sa bezsenu, pozatym auto kozak, ale to widzi kazdy:)
kopi lepsze takie cos niz nic, możesz w to nie wieżyc ale zwykła rozporka przednia + fotele kubełkowe pozwoliły mi wysiąść z auta i strzepnąć kawałki szyby z kurtki , wyjąc telefon i wcisnąć memory 5 ... aruś ...

i jak widzisz żyje ... a bez tego była by kaplica ...
Auto mimo wszystko ma być na ulicę a wsiadanie do samochodu z normalną rajdową klatką z krzyżami bocznymi jest mega upierdliwe. Jedynie gdzie może coś dać to typowe dachowanie bo przy jakieś bocznej czy czołowej kolizji to raczej wiele nie da. Ale jak już mówiłem kupiłem ją głównie dla tego że mi się podoba jak wygląda w aucie. Taki widzi miś
Teraz to już zgłupiałem ile ten wydech ma

Jak skunks pójdzie to 2,75' albo 3'.

A jak na razie to klatka już jest w aucie

Obrazek

Obrazek



czyli jednak bedzie suszarka w przyszłości... lepsze to niż bezsensowna walka o 5, 10 czy 15 km z n/a
na miarce jest 2.25" czyli 57mm (skunk2 podaje, ze 2.25" to 60mm)


wymiary wydechów podaje się po średnicy zewnętrznej. 2,25 to 57 po zewnątrz. 57 wewnątrz, czyli 60 na zewnątrz to 2,36.

a zwróciłeś może uwagę na drobny szczegół, że to jest roll-cage, a nie typowa klatka? Po co wam pełna klatka na ulicy?? Trochę usztywnia, trochę zwiększa bezpieczeństwo. Zawsze lepiej niż same rozpórki



Fawor ale ja nie napisalem ze cela jest fajna na miasto, uwazam tez ze na miescie nie dachuje sie zbyt czesto...dlatego typu wynalazki nie przemawiaja do mnie.
kopi napisał/a:
zczegolnie podczas dzwona np w miescie gdzie jezdzi sie bez kasku,


a zwróciłeś może uwagę na drobny szczegół, że to jest roll-cage, a nie typowa klatka?


no i co ze rollcage, a nie pelna klatka? jest o co rozbic glowe przy miejskim dzwonku
ile ludzi tyle punktów widzenia
jest o co rozbic glowe przy miejskim dzwonku

rozbiłeś głowę, że tak sie tego uczepiłeś? kubełek + pasy szelkowe jakie maja być w tym aucie raczej nie pozwolą na "latanie kierowcy" po aucie w razie dacha, zresztą o czym tu mówimy, ilu z was wogóle strzeliło rolkę? po za tym mocno niedoceniacie tych klatek! wkleje same fotki, komentarz nie jest chyba potrzebny (rollcage cusco).



czyli jednak bedzie suszarka w przyszłości


to, że napisał "będzie 2,75 albo 3" to wcale nie znaczy, że będzie dmuchane Ludzie ładują takie rynny do K N/A.
Przykład: Sqter ma u siebie 2,75"

Widze, że cały czas coś się dzieje w projekcie... bardzo dobrze, oby na wiosne już kilował wszystko co się rusza
a wy ciągle i grubościach fajek Marcinie
Bomfunk zobacz sobie jak bardzo jest cofnięta główna pętla a prostopadła wysoko, tak jak gaseb mówi w kubełku i szelkach nie nie będziesz latał. Kumpel miał rolkę w zeszłym roku to sobie rozwalił głowę o szybę boczną, więc jak jedziesz bez pasów i zaczniesz latać to zawsze się o coś pobijasz. A widziałem 4 gena który poleciał w pole to dach od strony pasażera wjechał do środka więc każda dodatkowa ochrona się przyda.

Co do przyszłości to kto wie co to będzie, opcji jest pełno. Najpierw chcę skończyć ten etap a potem będę myślał co dalej.
czyli jednak bedzie suszarka w przyszłości... lepsze to niż bezsensowna walka o 5, 10 czy 15 km z n/a

no.. bo przeciez z k20 zrobic wiecej niz w serii to awykonalne, a jak sie da, to za wagon siana

ja pie*dole.. przeciez ten samochod przy tym co bedzie mial na wejsciu juz bedzie masakrowal!!!!!
przeciez ten samochod przy tym co bedzie mial na wejsciu juz bedzie masakrowal!!!!!


ano będzie, bo okolice 220-230KM NA będzie miatać okolice 13.3-13.4 przy tej wadze. Tylko przed napisaniem durnego posta trzeba sobie z tego zdawać sprawę...
gaseb i adam187, po tym co napisaliscie i na tym co teraz napisze mozemy juz zakonczyc ten spor o tego rolkejdza lepiej z nim niz bez, to fakt. przy dachowaniu z pewnoscia sie przyda przy tak miekiej budzie jak w c4g. ale ja nie o dachowaniu pisalem (miejski dzwonek), wiekszosc z nas nigdy rolki nie doswiadczy. dla mnie w klatce bardzo wazne sa boczne zastrzaly, bo najbardziej wlasnie obawiam sie strzala bocznego, w drzewo, slup czy od innego auta, nie o rolke. wiecej nie bede sie rozpisywal bo to nie temat o klatkach

gratuluje Adamie tak fajnego projektu, dobrze ze sa jeszcze ludzie w polsce ktorzy inwestuja taka kase w uliczne pelnoletnie autka. to zelazko bedzie zajebiste i bez klatki
ee.. a to ma jeszcze potem miec turbo? ze spytam.. PO CO? przeciez ten samochod przy k20+boltons bedzie robil taki przeciag, ze bedzie sie mozna zsikac z radosci..


Ja bym dodał że nawet zesrać
Gratuluję projektu i życzę cierpliwości
Już kilka osób mnie pytało o klatkę więc wstawiam info o niej żeby nie wysyłać co chwilę tego samego

Jest to produkt safety 21 czyli podfirmy cusco z tego co wywnioskowałam ( jak się mylę niech mnie ktoś poprawi )
Tutaj dokładniejsza specyfikacja
http://www.cusco.co.jp/en/pdf/p18.pdf

robią klatki od 6 do 15 punktowych.
moja waży 24 kilo

Klatka jest skręcana a stopy są przykręcane do płytek które idą pod auto w 6 punktach mocowania do nadwozia.

Tutaj dokładniejsza galeria mojej penery
http://picasaweb.google.com/czarny187/Safety21

Wielkie dzięki dla gaseba który wynorał ją z Japoni bo nigdzie w USA jej nie było, ale on stanął na wysokości zadania i ją dorwał za co mu jestem bardzo bardzo wdzięczny bo była to najcięższa rzecz do ściągnięcia z całęgo setup`u
fajne autko , fajne mody no i 4gen
bedzie latac jako wydmuszka czy skladasz plastiki itp?
z tak lekkiego auta przy pomodzonym k20 chyba nie ma sensu robić wydmuszki
Wielkie dzięki dla gaseba który wynorał ją z Japoni bo nigdzie w USA jej nie było, ale on stanął na wysokości zadania i ją dorwał za co mu jestem bardzo bardzo wdzięczny bo była to najcięższa rzecz do ściągnięcia z całęgo setup`u

pomoc przy takim ciekawym projekcie to sama przyjemność
@Gaseb poka poka co robisz z AH lepiej. Czekam na PW co składasz w tej starej rozpadającej się budzie Adam, ja mogę być bileterem jak już auto poskładasz, bo napalonych na pojeżdżawkę sporo ludzi mamy
Auto będzie wydmucha , wrócą jedynie boczki drzwi oraz podsufitka.
Trzeba by robić dziury w plastikach pod tylnie pałąki od klatki co mi się nie podoba za bardzo dlatego zostaje goły spartan


Auto będzie wydmucha , wrócą jedynie boczki drzwi oraz podsufitka.
Trzeba by robić dziury w plastikach pod tylnie pałąki od klatki co mi się nie podoba za bardzo dlatego zostaje goły spartan


Obrazek



wykladzine na podlodze zostaw, boczki i w sumie deske moglbys dac do flockowania (przynamniej ten gorny, szary element zrobic na czarno ).
dzisiaj popatrzyłem sobie na te przyszłe monstrum , konkretne mocowania pod K serię robią wrażenie
Klatka całkiem fajna ale moim zdaniem to taka "sztuka dla sztuki"
Jest za dużo miejsca na ewentualne drzewo/słup w drzwiach.
Przy rolce nie złoży się to to w rąb?
Przy rolce nie złoży się to to w rąb?

nie
Przy rolce nie złoży się to to w rąb?


tak
popatrz na zdjecia jakie wczesniej byly wklejane
nadal nie widzę niczego, co miałoby powstrzymać tą klatkę przed złożeniem się w bok (np. pałąka poprzecznego)
czy ona się złożyła wg ciebie?
Zależy od wypadku, według mnie się złoży. Gaseb zrób sobie test z zapałkami w palcach.
Złoży czy nie złoży... czytałem takie same dyskusje na zagranicznych forach i też jedni twierdzą że lepsza taka niż żadna a inni że lepsze żadna niż taka.Ja tam w nią wierze i ja z tym będę jeździł więc spokojna wasza poczochrana

Jak zamawiałem klatkę to auto miało jeszcze mieć sporadycznie funkcjonalną kanapę dlatego wziąłem bez pałąka poprzecznego. ale zawsze go można dorobić ( co pewnie później zrobię ) choć przy masie 4 gena i fakcie że mainloop jest z jednego kawałka rury myślę że spokojnie powinna wytrzymać przy "standardowej" rolce.

Wiadomo że nie jest to cela rajdowa z zastrzałami na kielichy I nie ma homologacji wyścigowej ale przy tak wyglądającym civic`u po dachu ja wolę osobiście jeździć z czymś takim niż z niczym.



Zawsze dodatkowa ochrona i usztywnienie auta.

Ale ta klatka kontrowersyjna widzę

Jak tak dalej pójdzie to kupię jeszcze jednego 4 gena i zrobię crash test
Zależy od wypadku

no jasne, jak bedzie wykur*scie mocny to i pelna klatka moze nie pomóc. kurde nie mam na tym kompie zdjecia eski po tym jak spadla z wysokiej skarpy. miala klatkę cusco ktora wogole nie ucierpiala!
lepiej to niz nic. widzialem foto 5gena po rolce mającego tylko rollbar. 4 razy przeturlany po dachui słupek B był dobrze doklepany do rollbara. rollbar stał jak stał.
Tak samo sensowna dyskusja jak na temat pałąka pod deską w klatce u mnie w CRXie.

Zycze bezawaryjnej jazdy po wyjezdzie
klatka jak klatka, sens czy bez sens zalezy od wlasciciela.

1 - klatka - TYLKO z szelkami i kublami. Zastrzal boczny bez kubla idealnie wchodzi w biodro.
2 - gaseb na zdjeciu pokazujesz samochod po rolce - w przypadku jak wmelduje sie w drzewo to samochod zawinie sie jakby nie mial klatki. Puste (wyciete) drzwi pomoga w solidnej operacji miednicy.
3 - klatka - tylko w szelkach i kubelku - i to MOCNO zacisnietych szelkach. (najlepiej z pasem tak zwanym jajecznym)

Wiec, ja strzelilem rolke przy okolo 120km/h w seicento. Szelki mialem scisniete opor mocno. Po rolce poluzowaly sie o kilka centymetrow. (mialo tez troche znaczenie, ze od dzwona fotel pekl)

A niestety prawda jest taka, ze jadac 5km do sklepu nie zaciskasz, lub w ogole nie zapinasz szelek. Pierwszy przyklad - mroz -20 za oknem. Czy do samochody w ktorym masz jakies -10 wchodzac zdejmujesz kurtke, bluze, wyjmujesz rzeczy z kieszeni, wbijasz sie do kubelka i zapinasz szelki i w samym podkoszulku czekasz az sie zagrzeje?

A zeby ta glowa nie przywalila w klatke to niestety powinienes byc spiety jak najmocniej. No i przydalby sie kask.

Wiec klatka TAK - ale tylko przy bardzo rozsadnym uzytkowaniu. No i jesli juz to blagam, nie jakas "costam dwa zastrzaly" tylko jak robic to porzadnie, boczne zastrzaly sa obowiazkowe

Swoja droga rollbar ma sens - glowa nie przywalisz, a przy dachowaniu pomoze. IMO najlepsza opcja w streecarach.
Pierwszy przyklad - mroz -20 za oknem. Czy do samochody w ktorym masz jakies -10 wchodzac zdejmujesz kurtke, bluze, wyjmujesz rzeczy z kieszeni, wbijasz sie do kubelka i zapinasz szelki i w samym podkoszulku czekasz az sie zagrzeje?

tak na marginesie.. sadzisz, ze ten samochod zobaczy kiedys taka temperature..?
!markos, hmmm mam kilku znajomych którzy używaja auta z klatką, szelkami i kubłami na co dzień nawet teraz gdy jest jeszcze więcej niz -20

Tylko że nie rozbierają się bo sobie pasy poprzestawiali i jeżdżą w kurtkach
sajfer Masz rację racja dla tego mam kubły i szelki. Nie jest to moje dzienne auto dla tego wątpię żebym nim po bułki jeździł Poza tym będzie to auto głównie uliczne z okazyjnym "rekreacyjnym" podziczeniem na track day`ach a nie auto do jazd wyczynowych czy startach w kjs`ach.

No i !markos ma rację, auto takie temperatury to z garażu będzie oglądać.

sebas_g Ja mam znajomych co przy -10 potrafili motory z garażu wyprowadzać
2 - gaseb na zdjeciu pokazujesz samochod po rolce

bo o takiej sytuacji była mowa i o klatce typu rollbar taka jak ma Adam.
zawsze możesz zrobić taką klatkę http://img191.imageshack....16/21984095.jpg
Ja nie jestem wrogiem klatki - tylko rozsadnie uzywac
Ps. No i mieszkajac kolo toru z klatka mozesz wpadac na treningi, wiec generalnie dobry pomysl. teningi nieco tansze niz time attacki

No i !markos ma rację, auto takie temperatury to z garażu będzie oglądać.


Hehe, pisze z doswiadczenia, bo sejem w zimie na uczelnie latalem. Tylko do kubelka nie wchodzilem w kurtce, wiec to bylo troche traumatyczne przezycie. Mroz szczypie, ja sie rozbieram, a ludzie patrza jak na idiote. W srodku gola blacha i az skora przymarzala

gaseb - nie doczytalem, sorry

zawsze możesz zrobić taką klatkę http://img191.imageshack....16/21984095.jpg


pff ostro!


Silnik w komorze

Uprzedzam komentarze szyderców odnośnie lamp
Te są tymczasowo bo wracają orginały
właśnie te lampy to tragedia, ale znowu seria nie świeci
Lekko wysoko siedzi ten silnik
Ciekawe jaka maska to pomieści.
Mały fotoupdejt

Zawiasy już prawie skończone



Pokrywka garnka pomalowana no i wciśnięty ssak głębiej żeby się maska zmieściła



Dla ssg nie ma rzeczy niemożliwych
Ładne graty tam masz, ale maska to dalej nie wiem jak się zamknie...
mlotem sie zamknie..
Ładne graty tam masz, ale maska to dalej nie wiem jak się zamknie...



Przetłoczenie pójdzie w 2 stronę tak jak było w ee9 / ee8 to się zamknie...
nie powiem co bym z nią robił
Środek wrócił od flokowania
nie za duzo tego floku??
w realu tez tak połyskuje czy tylko zdjecie takie?
zdjęcie z fleszem dlatego tak wyszło pewnie. ładnie wygląda wyflokowana deska.
zdjecie jest bez lampy i nie bardzo wiem w ktorym miejscu ten flok polyskuje przeciez jest calkowicie matowy, ale dobrze oswietlony, wiec wiadomo, ze nie bedzie czarny jak smola..
nie za duzo tego floku??
w realu tez tak połyskuje czy tylko zdjecie takie?



Że niby gdzie go za dużo ?
Na oczy jeszcze nie widziałem, ale żadna z flokowanych desek które miałem okazję oglądać się nie połyskiwała więc ta raczej też nie będzie
powinien być czarny jak smola - flok pochłania słońce
jakos tak bardziej tuningowo wyglada ten flok niz rajdowo:)
widzialem różne floki dlatego pytałem, pozdro
wooowwww faaaaajny projekt...Bedzie jezdzil tylko w poznaniu czy spotkamy sie gdzies na prostej albo na zakretach?
Z tym momentem ktory ma K seria to bankowo 13.2 za kazdym razem bedzie na dziendobry.
(b18tkowe 4g robia 13.5-13.2)
jakos tak bardziej tuningowo wyglada ten flok niz rajdowo:)
widzialem różne floki dlatego pytałem, pozdro


Bardziej tjuningowo to by jakaś skóra czy zamszyk musiał być

No z tobą to bym akurat na kresce nie chciał ustawić bo widziałem że ci tam jakaś 12 ostatnio padła

...he he he 12tka? Brednie tam jakies, ktos gdzies Ci naopowiadal...

PS. Krec jakies dobre czasy siwolem na torze!
Wykrec jakis fajny czas na torze u was to mnie zmotywujesz.
Moze w koncu w tym roku uda mi sie pojechac do poznania aby czysto
rekreacyjnie poczuc co to znaczy szerszy kawalek asfaltu gdzie obok przelatuje
jakies 911 albo evo 200 na godzine...
...he he he 12tka? Brednie tam jakies, ktos gdzies Ci naopowiadal...


Tak mi też coś ten wydruk sfotoszopowany wyglądał A tak poważnie to gratuluje wyniku i oby nasze "dziadki" się kiedyś spotkały na zakrętach
oprócz szpery planujesz jakieś inne modyfikacje w skrzyni biegów ?

oprócz szpery planujesz jakieś inne modyfikacje w skrzyni biegów ?


Na chwilę obecną nie, skrzynia zostaje seria.

[ Dodano: 2010-05-07, 19:34 ]