HONDA CIVIC: 1995, Coupe (Ej2)

D15B7: plany na modyfikacje

UKLAD DOLOTOWY: seria

UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, wydech 2,25(przelotowy), tłumik końcowy made by SSG.

ELEKTRYKA: El.szyby, El.Lusterka, El.Reflektory,El. Szyberdach, 2 Poduszkii, klima

UKLAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: amortyzatory-Kayaba, sprezyny-H&R, gumy-Hankook Ventus Prime(195/45/16) , Felgi-OZ Racing F1

UKLAD HAMULCOWY-seria - plany na zmiane

BODY-KIT: Reflektory Clear Silver, Tył-red white.

ŚRODEK: fotele jednoramienne, poza tym seria

CAR-AUDIO: Radio Alpine CDE-9872R, Głośniki przód-HELIX Dark Blue, jakis wzmak i jakas tuba...-plany na zmianę

INNE: ----



po zakupie...



teraz...







MOC: seria-101, po przeróbkach- nie wiem

Status: ---W planach zmiana silnika lub Turbawka, albo to i to :., Na poczatek , zanim bedzie moc chce zrobić hamulce...



ELEKTRONIKA: El.szyby, El.Lusterka, El.Reflektory,El. Szyberdach, 2 Poduszkii, klima

Świetna seria i tylko seria
No ładna qpeta zmieniaj silnik, trochę więcej JDM smaczków i będzie dobrze. Kobiety na tym forum są dość egzotyczne, więc było by fajnie gdybyś się z nami utrzymała Powodzenia!
<bag>



Markosik... mam to wszystko wyjąć?


..seria...prawie, a co będzie to inna historia.
Markosik... mam to wszystko wyjąć?



Tutaj chodzi o elektronikę sterującą silnikiem...
Tutaj chodzi o elektronikę sterującą silnikiem...



tak, mój błąd... już zmieniam dzięki
Fajna Fajna Fajna poszukaj B luB K i wkładaj
Ann masz fajny wózek
Najładniejsza buda w Vgen w najładniejszym kolorku powodzenia w modach
planujesz swap'ik?
b-seria i będzie git ale bez turbo oczywiście!
Ann masz fajny wózek


Dziękuję!
wsadzaj b16a jdm i będzie git:) lub b16b będzie oryginalnie
wsadzaj b16a jdm i będzie git:) lub b16b będzie oryginalnie


Sam mam B16A i jestem happy, a może sie trafić skrzynia ze szperą w standardzie

Ale ostatnio jest moda na a'la B18C6... czyli (C4 + skunk) i można zbudować naprawdę cos ciekawego za relatywnie nie duza kase.... tylko ta skrzynia
no wlasnie... zastanowię się nad B16A , poczytam jeszcze, popatrze co i jak .. mam trochę czasu. ... Jaki masz moment w tym swoim B16A?
Fajne to. Wrzucaj B non turbo i bedzie OK
Fajne to. Wrzucaj B non turbo i bedzie OK



Czemu większość odradza turbo?
Planowalam sprowadzić ze Stanów SiR ale ...

Nie było w USA takiej wersji. Była tylko Si. SiR były w Japonii i Kanadzie
Jaki masz moment w tym swoim B16A?

chwila moment i jest setka

co za roznica? ja rozumiem, ze kobiety sa malo ogarniete technicznie, ale przy takim pytaniu swapowac warto jedynie k20, albo h22, albo b16/b18 turbo. bedzie moment. wolnossace b16 go nie ma. b18 tez nieszczegolnie urywa glowe. jak nie bedzie powyzej jakiegos wymyslonego XXX na papierze, to bedzie sie zle jezdzic?

SiR były w Japonii i Kanadzie



wiem.. bo nawet się Ciebie o to pytałam jakis czas temu powiedziałam ogólnikowo..
nie mam pojecia jak wyciagnales taki wniosek z mojej wypowiedzi, ale jest on bledny
samochody, ktore nie sa doladowane fabrycznie zwykle generuja jakiestam drobne, lub mniej drobne problemiki. od dupowozu oczekuje sie, zeby byl 100% bezawaryjny i tutaj fajnie wpisuje sie jakas leciutko dlubnieta wolnossaca b seria.

Jedni wolą NA drudzy T zobaczymy czas pokażę co tu wyląduje
Powodzenia ANN
Z
Ann, a myślałas o H22 ? Ma już całkiem sporo momentu, jak na Honde. A i kucyków tez mu nie brakuje. No i kosmicznej kasy nie trzeba na niego wydawac.
Po to jest ten temat abym mogła zebrać cenne dla mnie informacje potrzebne do budowy mojego samochodu.

po to to jest dzial techniczny i wiele watkow, w ktorych znajdziesz troche informacji. ten dzial sluzy czemu innemu.

ku*wa, znowu wlaczyl mi sie ton moderatora
po to to jest dzial techniczny i wiele watkow, w ktorych znajdziesz troche informacji. ten dzial sluzy czemu innemu.

ku*wa, znowu wlaczyl mi sie ton moderatora



BOSZ! Markos, czy Ty zawsze musisz wtrącić te swoje mąrości??! przyjedź lepiej na spota to pogadamy na zywo. Może mi coś ciekawego powiesz.
jest mniej, bo wkladasz na fabrycznych czesciach i nic nie musisz rzezbic. to wszystko na serio bylo juz rozkminiane w milionie miejsc...
a widzisz, nie czytałam... ale obserwowałam wiele różnych swapów... i nie ma w sumie reguły.... Kompletnie nie wiem co mam wsadzić pod tą maskę, na tygodniach kupuje hamulce , zamontuje to i się zobaczy.
Zamiast ją namawiać na zmianę silnika namówcie na jakiś track day, kursy doskonalenia jazdy itd. Proponować B16 dziewczynie, która 1. na pewno nie umie wykorzystać dobrze mocy jaką ma aktualnie, 2. fascynuje się jakimś szczekającym wariatem z podpisu.

Ogarnijcie się trochę

Ann bez obrazy ale trochę zdrowego podejścia, nie twierdzę że nie umiesz jeździć ale najpierw wykorzystaj 100% tego co jest teraz
wez sie zluzuj czasem.. poza tym b16 jest nieekonomiczne i glosne, wiec w ogole po co swap!
Zamiast ją namawiać na zmianę silnika namówcie na jakiś track day, kursy doskonalenia jazdy itd. Proponować B16 dziewczynie, która 1. na pewno nie umie wykorzystać dobrze mocy jaką ma aktualnie, 2. fascynuje się jakimś szczekającym wariatem z podpisu.

Ogarnijcie się trochę

Ann bez obrazy ale trochę zdrowego podejścia, nie twierdzę że nie umiesz jeździć ale najpierw wykorzystaj 100% tego co jest teraz



Kursy doskonalenia jazdy?! ....A czy Ty kiedykolwiek ze mną jchałeś? spotkałam się z Tobą na ulicy...lub widziałeś jak prowadze? Jeśli nie to może zanim się wypowiesz to pomyśl.. a jeśli widziales lub jechales obok w co wątpie.. to bardzo dziękuję Ci za troske... ale ja wiem w czym mam się doskonlić i uwierz mi że poczęłam w tym kierunku już jakieś postępy. Następnym razem nie szufladkuj tak ludzi bo możesz się nieźle zdziwić chłopaku. P.S. Szkoda że musze czytac takie rzeczy w swoim temacie....
Zamiast ją namawiać na zmianę silnika namówcie na jakiś track day, kursy doskonalenia jazdy itd. Proponować B16 dziewczynie, która 1. na pewno nie umie wykorzystać dobrze mocy jaką ma aktualnie, 2. fascynuje się jakimś szczekającym wariatem z podpisu.

Ogarnijcie się trochę

Ann bez obrazy ale trochę zdrowego podejścia, nie twierdzę że nie umiesz jeździć ale najpierw wykorzystaj 100% tego co jest teraz



a Ty byłeś na jednych kielach i mod namawiania wszystkich na ściganie po zakrętach już sie włączył? Może dziewczyna jednak ogarnia. A po drugie samo jeżdżenie na track day'e też nie zrobi z ciebie króla kierownicy ( jak to się wszystkim wydaje, że jeżdżą w okół słupków i już są urabura ) Bez urazy, ale tekst wpienia nieziemsko...
spokój bo wam ktoś zaraz zabawki pozabiera i każe iść spać

samochodzik przede wszystkim w dobrym stanie = dobra baza na swapa.
po własnych doświadczeniach też doradzałbym jakąś B-Serie ze szperą, jeśli się taka trafi, do tego dolot, wydech i masz bezpieczne XXX koni, które są relatywnie mało awaryjne a i nie jednego klapsa na światłach rozdać dadzą radę
a moze jakies TDi, bylo by orginalnie, sporo momentu i ekonomia...
VW ma fajne motory i daja rade
A po drugie samo jeżdżenie na track day'e też nie zrobi z ciebie króla kierownicy ( jak to się wszystkim wydaje, że jeżdżą w okół słupków i już są urabura )



króla może nie ale na pewno więcej uczy niż ściganie z horyzontem

<bag>



Markosik... mam to wszystko wyjąć?


..seria...prawie, a co będzie to inna historia.

To fajnie byłoby zacząć robić tę historię bo nudne to auto, a i JDM tu tyle że głowa mała
Pełnia jesteś mega irytujacy...Kupiłeś gotowca i szpanujez w każdym temacie o JDM...lol500

Ann powodzenia w osiągnięciu planów!
Pełnia jesteś mega irytujacy...Kupiłeś gotowca i szpanujez w każdym temacie o JDM...lol500


Pełnia jesteś mega irytujacy...Kupiłeś gotowca i szpanujez w każdym temacie o JDM...lol500



Lepiej kupić gotowca niż kupić serię, chyba pomyliłeś odawagę z odważnikiem co ma posiadanie auta do opinii o innych samochodach , nawet jakbym jeździł lanosem po tjuningu to mam prawo napisać co mi się podoba. "Szpanujesz"
podobnie jak ja co uczyniłem 2 posty wyżej:)
Aniuusiakk a może B18C4 + ok3000zł i masz 2XX
Aniuusiakk a może B18C4 + ok3000zł i masz 2XX



sorry za OT ale napisz jak mozna zrobic za taka kase chocby 200KM ?
Ann powodzenia w osiągnięciu planów!


Dziękuję.
sorry za OT ale napisz jak mozna zrobic za taka kase chocby 200KM ?


jurekkiller ma tak
# kolektor ssący Skunk2 -
# uszczelka termo P2R
# przepustnica Skunk2 66mm -
# stożek - ma już
UKLAD WYDECHOWY:
# kolektor wydechowy 4-2-1 Greddy -
# przelot 2,25" by eltec - już ma
# koncowy mtech - już ma
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
# OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
# 215KM / 192Nm
to chyba grubo pomyliles rachunki...
Sam wydech z kolektorem i wychodzisz poza 3k . Pozatym akurat u Jurka to były jakieś problemy ze sprzęgłem, było hamowane drugi raz ?? Po takich modach zazwyczaj wychodzi 18x-19x koni.

a Ty byłeś na jednych kielach i mod namawiania wszystkich na ściganie po zakrętach już sie włączył? Może dziewczyna jednak ogarnia. A po drugie samo jeżdżenie na track day'e też nie zrobi z ciebie króla kierownicy ( jak to się wszystkim wydaje, że jeżdżą w okół słupków i już są urabura ) Bez urazy, ale tekst wpienia nieziemsko...



Nie zaczynamy zdania od a

Track day to tylko dodatek do moich codziennych zmagań za kierownicą. Tak się składa, że po tym evencie widzę ile jest do poprawek. Nie spinaj się tak fawor.

przyjmuję każdą krytykę. Wyciagam wnioski. P.s. Nie napisałam że jeżdżę dobrze. Ale nie znasz mnie więc nie oceniaj. Dziękuję, przyda mi się każdy komentarz, pozdrawiam.
Hej, hej, hej ludzie spokojnie. Peace and love.
Na razie jedyne co to w tym temacie to są kłótnie i bezcelowe gadanina (wiem teraz ja też w to się włączyłem).
Nie wiem jak jeździ pan Darek albo pani Ann ( kurde, trochę tak dziwnie się zwracać na forum per pan/pani), więc zbytnio nie mam o czym się wypowiadać, bo sam nie jestem jakimś tam: super-mega-kozak, od kiedy mogę prowadzić to jeżdżę po szutrowych drogach i jako-tako coś trochę się podszkoliłem i nie wstydzę się powiedzieć że jeżdżę tak sobie, albo że znam kobiety które prowadzą auto lepiej niż ja.
W sprawie auta: no kurde było tu kilka przypadków (zasłużonych) zamknięcia postu bo auto było nie JDM/bez planów/źle opisane itp. Ale auto Ann spełnia wymogi REGULAMINU!
Powodzenia w Modach!
przyda mi się każdy komentarz

zacznij od ustawienia fotela tak, zeby w miare normalnie dosiegac do kierownicy.. pozycja "zrelaksowana" nie sprzyja szybkiemu reagowaniu.. najbardziej boli to, ze jezdzi tak 80% kierowcow
Niom !Markos ma racje (niestety, znaczy niestety że 80% jeśli nie więcej ludzi tak jeździ, to nie lata 60 w formule 1).
Jeśli chcesz jakieś artykuły/książki o jeździe sportowej to mówcie (to jest do każdego, bo trzeba dzielić się ze swoimi co nie?)
matko boska co Wy kur** zrobiliście z tego tematu?? poradnik dla kobiet o jeździe honda?? ogarnijta sie troche i lepiej zastanówcie sie jak Wy jeździcie swoimi JDM Killerami ulic....
ja juz sie zastanowilem.

a ty masz juz prawo jazdy, czy dopiero wyskoczyles z fotelika dzieciecego?
Erm..? Ja? Nie no mam od 3 lat, ale zbytnio nie jeżdżę jakoś tam dużo, ale wiem że lepiej spytać się kogoś bardziej doświadczonego nawet o jakieś tam błahostki, niż potem kozaczyć "Szybkim" autem. I wiem że jak ktoś jeździ dłużej to nie znaczy lepiej.
Nie mam kasy na jakieś tam drogie auto, mieszkam z rodzicami, studiuje, jeżdżę autem matki mam dopiero 21 lat...

[Edit]
Aha sry...
nie, nie ty.
ty powinieneś wskoczyc do fotelika z powrotem bo zachowujesz sie jak rozwydrzony dzieciak ktory jak nie dostanie cyca to zly jest na cały świat...

co do prawka to wypadało by juz cos zadzialac bo chyba do konca zycia nie bedziesz sie lansowal pedalskim rowerkiem po miescie...

zeby OT nie robic to powiem Ci Ann ze nie czytaj wypocin internetowych wyjadaczy, tylko poczytaj sobie troche innych tematow na tym forum i napewno znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cie pytania bo wszystko na temat swap'ow zostalo juz napewno napisane.

ps. ten kolorek w j5genie jest boski
Hej hej spokojnie ludzie, jeśli tak chcecie bardzo powydzierać się to załatwcie to przez PW.

P.S. I kurde nie rozumiem czemu rower ma być "pedalski"?
takie rowery wyjatkowo są
A Ty masz jakis wyjatkowy problem ze soba...

Moze to nazywa sie zazdrosc i cos Cie z tego powodu tak gniecie, ze az musisz poziomem rozmowy dotknac dna i powypisywac sobie pare obelg na forum, co?
rozumiem, że już skonczyliscie.
wins masz problem to idź do lekarza i daj sobie spokoj z postami bo są żenujące!

Ann wkładaj B i jeździj
Wiecie, co? Ostatnio byłem na forum z miesiąc temu i już mi się przypomniało dlaczego. Po prostu wchodzę w temat, żeby przeczytać, co ludzie doradzają Ann, a co widzę? Standard. Jeden mądrzejszy od drugiego, każdy wie najlepiej, itd. Dajcie spokój. Może spotkajcie się, dajcie sobie po parę razy w gębę, albo jeszcze lepiej wypijcie jakąś butelkę i będzie pozamiatane? Żenua...

Żeby nie było, że jestem kolejnym, który nic nie doradzi, tylko będzie się kłócił, doradzę tak: jako posiadacz EG H22A w kawałkach (ale dawniej nie w kawałkach, więc doświadczenie jakieś tam mam) doradzam tę drogę. Jest spory moment, wystarczająco dużo mocy, seryjny szperunek (przynajmniej u mnie), co w sumie daje sympatyczną bazę. Potem można na spokojnie modować to, czy tamto, ciesząc się ponadprzeciętnie szybkim samochodem. Chodzi mi o polskie ulice, of kors. NIE o spoty, track daye, czy co tam jeszcze. I to jest moja opinia. Powodzenia, Ann, jakiej byś nie wybrała drogi.
Jazdy doszkalające Ann przeprowadzone z H22a 230KM .Tak samo polecam H22a duzy moment i w miarę nieduze koszty zrobienia swapa. Pózniej walki z ATRa i kolektor wydechowy z ATRa i naprawde zacnie jezdzi Wtedy zjadasz lekko podkręcone EP3 powodzonka w modach
Ann wkładaj K-serię .
jako posiadacz EG H22A w kawałkach (ale dawniej nie w kawałkach, więc doświadczenie jakieś tam mam) doradzam tę drogę.



Forest K to jest to czego nam trzeba hehe
Niedosyt li tam norma
Kolor do D.... no i te felgi total bezguscie ...... aaaaffffuuuujjjjjjj beeeeeeee
Kolor do D.... no i te felgi total bezguscie ...... aaaaffffuuuujjjjjjj beeeeeeee


No tak wywalmy Ann z forum skoro tobie się nie podoba! Czym ty się możesz pochwalić? Mało kogo obchodzi twoja opinia i lepiej poszukaj sobie innego forum polecam coś z calibrami lub golfami i to jeszcze tdi lub lpg.
B-seria czy H22 to nawet dobra opcja ale może by pomyśleć nad jakimś soft turbo hmmm?
B-seria czy H22 to nawet dobra opcja ale może by pomyśleć nad jakimś soft turbo hmmm?



Wiesz, soft turbo to fajna zabawa, ale niezbyt można na takim rozwiązaniu polegać. A ostatnie, czego Ann potrzeba, to wysadzony silnik, wypluta/skrzywiona korba, pęknięty tłok, itd. Z tego, co wiem, to jej zależy na samochodzie, który nie będzie kosztował wagonu pieniędzy, a będzie po złożeniu stabilnie, niezawodnie służył. Głównie dlatego nie sprzedam jej swojej H serii. Mój silnik stoi w kącie od prawie 2 lat i nie wiadomo, co się z nim stanie po odpaleniu. A bez sensu jest, żeby wydała kupę kasy na swapa i zaraz potem musiała wydać drugą kupę kasy na remont.

Nie wiem dokładnie, ile kosztuje wsadzenie K serii, ale z moich rozmów z AdaSiem, czy Scooterem wnioskuję, że właśnie za to płaci się wagon pieniędzy. Dlatego podejrzewam, że doradzanie Ann tego silnika można sobie podarować. Ale zgadzam się, że abstrahując od kosztów, to jedno z najlepszych rozwiązań.
soft turbo to jakies 10tys, czyli totalnie bez sensu w wypadku D-serii,ktorej zapewne przyda sie remont czyli dodatkowe 2-3tys, za 10tys wsadzi spokojnie B16a2 160km dobra nawet skrzynia,i moze nawet remont przeprowadzic, i jeszcze zostanie cos, H22...mmmm dobre rozwiazanie ale czy az tyle Nm jest potrzebnych Nanie? chyba nie poz spalanie tez wzrasta,a nie zapominajmy ze to auto na codzien wiec zostan przy D dozbieraj na B16a2, lub jak sama wolisz C4 sporo tego w dobrej cenie drog jest wiele, wszystko zalezy od portfela
soft 10 tys? chyba nie bardzo

to są Ann pieniądze i jej wybór co włoży pod maskę, bez znaczenia czy będzie to b16, b18 czy h22 ważne żeby była zadowolona
Rozmowa z Adasiem czy Sqterem na temat kosztow swapu k serii mija sie z celem. Oni zdecydowanie nie mieli "budzetowych" swapow
Wracajac do tematu, Ann wsadzaj seryjna K serie.
K seria z ukladem wydechowym i wystrojeniu jest nie do pobicia pod wzgledem bezawaryjnosci/ilosc koni mechanicznych. A to dopiero poczatek drogi w modyfikacjach, a nie tak jak w przypadku b serii praktycznie koniec w wersji na.
co do modów w K to zgadzam się z Tobą w 100 procentach ale nie oszukujmy się swap na K nie należy do tanich (sam silnik ok 10tys a gdzie reszta?), dużo dużo taniej wyjdzie B seria.....
Mi chyba umknelo zeby Ann okreslila budzet na 10 tys. Przeciez nikt jej nie kaze robic tego od zaraz.
Ma dziewczyna plan na hamulce. Git. Zaczyna od dobrej strony
Niech dalej w miedzyczasie zbiera kase.
Beda pewnie urodziny, imieniny, bozenarodzenie, choinka, wielkanoc i pelno innych swiat podczas ktorych moza dostac od dobrej babci kilka pln
Grzeczne i cierpliwe dziewczynki zawsze sa nagradzane
A w przyszlym roku na wiosne zaskoczy nas wszystkich elegancka k seria.
Do dziela
w sumie też jest to jakieś wyjście

pożyjemy, zobaczymy
Hyhy urodziny ... Co do Bserii to jest mniej więcej w tej samej cenie co Hseria a "B" ma mniej mocy, pytanie tylko ile jest "zachodu" w przełożeniu. Chyba K jest za droga... skłaniała bym się jednak ku Hserii (?) hmm. Na tą chwile jestem pewna że kupię tarcze 282mm. Do tej pory myślałam o 262mm ale ktos mi doradził tamte. Bardzo dziękuję Wam za konkrety
Hyhy urodziny ... Co do Bserii to jest mniej więcej w tej samej cenie co Hseria a "B" ma mniej mocy, pytanie tylko ile jest "zachodu" w przełożeniu. Chyba K jest za droga... skłaniała bym się jednak ku Hserii (?)



Ale B-Seria ma wg. mnie najlepszy dżwięk i kręci się wyżej jak H. Poza tym B to B (tak tak... wiem... H to H i K to K) Wkładaj B18. Wyjdzie wg. mnie najrozsądniej. Z czasem jakieś bolt ons i w EG spokojnie Ci to wystarczy (przynajmniej tak mnie sie wydaje ).
Ann zdecydowanie wkładaj hamulce 282mm, warto!

Ostatnio się przejechałem na 262mm to zero hamulca, teraz dopiero widzę różnicę

Co do swapu - najlepiej będzie jak przejedziesz się B serią czy jakimś turbo i sama zadecydujesz co Ci bardziej odpowiada względem kosztów. H serią już jeździłaś.
K seria jest genialna jednak koszta są naprawdę duże, zwłaszcza teraz kiedy dolar już nie jest ~2.2 pln

Powodzenia!
Moge w niedziele podskoczyc na bankowy to przejedziesz sie C4+bolt ons
Ale B-Seria ma wg. mnie najlepszy dżwięk i kręci się wyżej jak H.


Tak..dla tego tez w mojej głowie gdzieś jeszcze krąży B..
Ann, mysle, ze najrozsadniejszym wyjsciem bedzie b18c4. Ten silnik bedzie tam wygladal jakby fabrycznie był montowany, zrobisz wydech, dolot i ewentualnie hybryde skrzyni i gwarantuje Ci, ze bedziesz w pelni podniecona... w przypadku H series trezba ciac/dospawac łape i to juz pozniej nie wyglada za pieknie a tak naprawde przewagi nie ma wzgledem b18c4 jesli chodzi o NA.


ARTx a ja mysle , ze z tego G... nie da nic sie zrobic