MODEL: civic coupe 96
SILNIK:był d16y7, później b16a2 bezproblemowo przejeździł 4 lata, teraz b16a a w nim podstawowe zmiany mechaniczne: tłoki z b16b doprężające na ponad 12:1, panewki ACL, wyważony wał, lekkie koło ACT, sprzęgło na razie kpl z ITR-a, będzie jakieś lepsiejsze po dotarciu, ARP do głowicy i korb, kanały głowicy lekko obrobione i dopasowane do kolektorów, kolektor ssący z ITR-a, większa przepustnica, większe wtryski 310, kasowniki sprężynkowe z hserii, wałki, sprężynki, rególowane kółka - Toda C
UKLAD DOLOTOWY: zastanawiam się czy parówa czy cai
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-1, cały wydech przelot na jednym końcowym tłumiku
ELEKTRONIKA: p06 z bonusami >> www.dohcvtec.pl
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia z b16a2: fd 4,78 plus długa 5 z ls 0,7, po 4 latach bezawaryjnej pracy wymienione kilka złotawych elementów i przesuwek, koła 17", opony yokohama
ZAWIESZENIE: kayaba agx, sprężyny -35mm
UKLAD HAMULCOWY: przód z vti 262, tył bębny , w planach brembo oro
BODY-KIT: kiedyś była ruda, teraz jagodowa, seryjne dokładki z przodu i z tyłu, malutki spoiler m3-style na klapie, biksenon, ciemne szyby, halogeny z ksenonem
WNĘTRZE: zegary vti, fotele tajper ep3, podłokietnik
CAR-AUDIO: clarion 9255, przedwzmacniacz lampowy, 3 x genesis, coloris 170mm, scanspeak r2904, plus kable, dodatkowy akumulator, dvd + 7"
INNE: trochę posprzątałem w komorze celem lansu: pochowane kabelki, ale bez hardkoru, żeby w miarę był dostęp, pomalowana komora, wyszkiełkowana obudowa skrzyni i takie tam zabiegi
PLANY : jest jeszcze jeden co do silnika, ale to jak się dotrze i nie będzie sprawiał problemów

maj 2010:



rok 2004:








audio







rok 2006, swap:






ksenony








Skarbimierz, któraś tam edycja



Parę z modyfikacji silnika:





aktualizacja 2010-04-03

pierwszą awarię po 4 latach zaliczyła skrzynia biegów - zginął wsteczny, pozostałe biegi raz wchodziły bez problemu a za chwilę wcale. Zapadła decyzja - wyciągam wszystko, i robię porządek. Awaria, jak się okazało to "tylko" odkręcone 2 śrubki od wybieraka. Przy okazji wymienione synchronizatory 2,3,4,5 biegu, przesuwki 3,4,5 biegu, założony długi 5 bieg oraz nastąpiła podmiana silnika na b16a czyli trochę mocniejszy od poprzednika. Został też odświeżony lakier na całym aucie.
Awaria skrzyni do naprawy w 1 dzień skończyła się 1,5 miesięcznym postojem i dłubaniem po godzinach.
Kolejne fotki z tej operacji.


















Na dzień dzisiejszy silnik będzie docierany, wstępnie wystrojony. Jeszcze zostały do poskładania błotniki maska i zderzaki i wyjazd na ulicę.
Mmmm sweet
auto bardzo ładne ale dla mnie ma dwie wady ...

pycie hamulce i fotele z ep3 .. chyba że lubisz jeździć z głową w suficie
co do foteli nikt nie chce wierzyć że są niżej od fabrycznych dopóki nie usiądzie w nich . Mam 183cm i na seryjnych siedziałem w szyberdachu - tu nie i wszelkich niedowiarków zapraszam osobiście

hamulce są zapodane z vti i nie wiem czy będę zmieniał na 282.
jak chcesz sobie nisko posiedziec to przy jakiejs okazji zapraszam w moje recaro
dołożę SMTP


szto eta?

Autko znane i bardzo grube Miałeś zmierzone jakieś miarodajne czasy w ostatnim setupie?
no ja tez mam 183
i siedziałem u kumpla w ej6 na takich fotelach i ledwo się zmieściłem pod szyberem
cześć,fajna honda
szto eta?



protokół komunikacyjny poczty


literówka miało być SMT6
protokół komunikacyjny poczty


oo wlasnie, coś mi sie kojarzyło, ale słaby z informatyki jestem

A na serio to po co świniak przy modyfikowanym kompie?
na serio to świni sobie nie podłożę
Wooow!
siedziałem u kumpla w ej6 na takich fotelach i ledwo się zmieściłem pod szyberem

przyjąłeś złą pozycję za kierownicą. bierz przykład z właścicieli calibry. nadgarstek lewej ręki na górze kierownicy, dłoń na daszku zegarów, fotel w pozycji pół leżacej i ostry przechył ciała w kierunku pasażera w dresie. wtedy się zmieścisz

nie widziałem jeszcze ładniejszej coupe w kraju. extra kolorek!
gaseb aż tak nie jestem zaznajomiony z fanami calibr
ja tez zakupilem fotele ep3 ale zanim kupilem to siedzialem w aucie emg. On ma tez seryjna coupeje 6gen i tam jest wyzej fotel niz te z ep3 , nie siedzi sie jak w autobusie jak mowicie , ja wpakowalme swoje fotele ep3 na przymiarke do 5 gena i tez niema problemu a fotele f1z ktore mialem do tej pory sa wyzej niz ep3 . wiec nie wiem jak nisko w sumie ma byc by bylo nisko. nizej jest juz tylko w crx'ie hehe

pogratulowac autka szmirkowi , modow i niegadaj ze plan jest prawie skonczony bo wiadomo ze apetyt zawsze rosnie. ja mialem tylko objechac crx'a a widzisz jak to sie rozwinelo
bardzo ładny EJ6, kolorek mi się podoba fele też okej no i konsola środkowa naprawdę fajnie zrobiona.. sam wszystko ogarniałeś z nią?

p.s. powodzenia w rozwijaniu mocy
bedziesz zasilał tweetery trzema wzmacniaczami ??

szacun!
3 wzmaki ida na 1 tweeter . kazdy ma osobne trio
Witam
Sam montowałeś soczewkę w reflektorze ? Od czego kupiłeś soczewkę ? Znasz jej wymiary ( długość )
pozdrawiam
Sam montowałeś soczewkę w reflektorze ?

zamowil montaz w emg
tez slyszalem ze u tego goscia robil www.emg.wroc.pl

ale moze to sciema

soczewa z merca jest i mirek takimi sprawami sie zajmuje na bierzaco , swapy , audio i dlubanie w lampach
kolorek to ori z palety Hondy?gratuluje super autka
mi osobiście nie podoba sie przednia dokładka, do tego modelu jest tylko jedna z Sir-a inne to pomyłka..
bedziesz zasilał tweetery trzema wzmacniaczami ??



nie ma tyle tłiterów :]
siema:D no niezly CIVIC jeden z fajniejszych:D
nastąpił mały apdejt pierwszej strony
nastąpił mały apdejt pierwszej strony


Nie ma złego co by na dobre nie wyszło, od małej awarii skrzyni do zmiany jednostki napędowej.

Btw. niezły bling bling pod machą
Ciesze się że mogłem rzucić okiem na jedno z lepszych i wyjątkowych speszyl coupe.
Przy okazji podziękowanie za ogarniecie tematu. Życzę bezawaryjności.
wygląd mniej więcej końcowy:
Jest naprawdę dobrze.
wygląd mniej więcej końcowy:




dawano czystej jej nie widziałem

to teraz taka moda ze bez progów ?

Nowe koła ładne
o jezusie , a kto ci tak upieprzyl na zloto te felgi

moim skromnym zdaniem ten zloty jest najladniejszym z dostepnych kolorkow zlota . tylko musowo trzeba klasc go na czarnym podkladzie zeby przeswitywala czern , bo inaczej jest lipa

bez progow jest szybsza . chociaz i tak nie daje mi rady wiec nie wiem po co przeplacac i przesadzac

a jeszcze jest lans pokrywka ale chyba zrobimy myk zeby ja zmatowic troche



no i kuleczko
bardzo ładne, mocne, dopieszczone i doinwestowane auto.