HONDA CIVIC COUPE EJ1

SILNIK:
D16Z6 rozwiercony o .025 mm,
korby Eagle,
tłoki SRP 9:1 CR,
panewki ACL RACE,
obróbka głowicy,
uszczelka głowicy Honda,
śruby ARP,
wtryski DSM 450cc,
pompa paliwa Walbro 255,
olej Valvoline 10w60
UKLAD DOLOTOWY:
Turbina Garrett T3,
Custom FMIC,
2M blow off
UKŁAD WYDECHOWY:
zabandażowany kolektor SS autochrom,
reszta kwas 2,5" by TomaRacing na dwóch tłumikach przelotowych
PLAN: nowy bandaż, zmiana końcowego
ELEKTRONIKA:
MSD Coil Blaster,
MSD Cap,
Blitz Turbo Timer,
strojenie CROME'm by PromotoR
PLAN: strojenie drugiej mapy 1.5bar
UKŁAD NAPĘDOWY:
skrzynia S40,
sprzęgło Exedy,
zmodyfikowany docisk
ZAWIESZENIE:
Bilstein B6,
sprężyny H&R,
rozpórka przednia góra i tylna górna by TomaRacing,
Energy Suppension Full KIT,
felgi Rota Slipstream 15" flat black
4 x Yokohama A520
UKŁAD HAMULCOWY:
przód 262mm nawiercane Zimmermann,
tył 240mm swap EG5
PLAN: DS Performance + MOTUL RBF
BODY-KIT:
seria USDM + custom zderzak przedni dopasowany do FMIC
dokładka VTI
PLAN: renowacja blachy i lakieru
INTERIOR:
szklany szyberdach.
dimmer,
tempomat,
obszyta skórą kierownica z czerwoną nicią,
długa konsola,
zegary od VTI,
wskaźnik Boost GREDDY,
wskaźnik EGT GREDDY,
wskaźnik Oil Press AG SM,
wskaźnik Oil Temp AG SM,
przełącznik od obrysówek,
przełącznik od wymuszonego wł. wentylatora,
przełącznik od zmiany mapy 1bar/1.4bar
CAR-AUDIO:
VTEC-TURBO FM
a poza tym:
Alpine CDE-101RM (mp3/bluetooth)
głośniki w drzwiach DLS B6A (165mm)
INNE:
wskaźnik ciśnienia paliwa B&M,
regulator ciśnienia paliwa B&M,
chłodnica OEM VTI

MOC: zależna od wybranej mapy:
1.4bar/270KM/332Nm lub 1.0bar/255KM/278Nm
maks moment obrotowy przy 4065 obr/min
maks moc przy 7050 obr/min





zaszalałeś z fotami xD
całkiem fajne to twoje auto a właściwie silnik. daj jakieś foty.
PLAN: szpera z d15b lub obx jeśli ma to wogóle sens robić na street'y



oj ma...

wrzuć więcej fotek , auto śledzę od dobrych kilku lat na ckpl , chyba jeden z monumentów tamtego forum, bardzo mi się podoba

Kolor budy zostaje?
dziś kupiona, fot brak, jedną pożyczyłem, sorry, więcej fot jutro jak ją umyję

[ Dodano: 2010-02-20, 23:43 ]
auto historia
swego czasu budzilo szacunek na steecie
ale kolor mi nie lezy
słuchaj jak żona mdłości dostaje to może w ciązy jest ?
super fura!
pozdro
Widzę że w końcu się zdecydowałeś. Dobra decyzja.

Szpera na 1/4 nie daje NIC na suchym
słuchaj jak żona mdłości dostaje to może w ciązy jest ?
super fura!
pozdro




heh 2x recaro young sport black będzie grane
Aha i jeszcze jedno - zamiast robić renowację blachy i lakieru lepiej zmień budę - i tak kolor jest z dupy a i buda nie najlepsza...
no wlasnie buda jest ok bo to kanadyjka czyli ma wszystko to co chciałem, 6 gena nie chce, mam pod blokiem i ciągle cholery na niego lecą
byle auto HCC, zgadza sie?
hehe
koniecznie
dzięki za miłe przyjęcie

Co z tego że buda Kanadyjka skoro bardzo styrana życiem ...Trochę poprawek w aucie trzeba zrobić,ale za to motorownia pierwsza klasa
konsultowałem zakup z lakiernikiem, który wg mnie profi ogarnia temat: wszystko da się zrobić - kwestia odpowiednich nakładów inwestycyjnych

jak dziś zrobię jakieś fotki to wrzucę
wszystko da się zrobić - kwestia odpowiednich nakładów inwestycyjnych



takim tokiem rozumowania z przystanku można i evo zrobić .....

EOT

motorownia zacna
fajowy samochodzik dobra motorownia. Wystarcza ta chłodnica z VTI??? więcej fotek i siakieś filmy
filmik będzie jak ogarnę auto (w przenośni i dosłownie)

jakie sprężyny można by dać do bilsteinów b6, żeby dało się jeździć tym nacodzień?

H&R trochę zbyt hardcorowe...

[ Dodano: 2010-02-21, 10:52 ]
mam eibachy pro kit ... chcesz się mieniać ?

UKLAD HAMULCOWY: swap VTI, przód tarcze nawiercane nie wiem jakie, klocki nie wiem



przód to seria 262
tył swap z EG5

tarcza przód zimmermann
do codziennej jazdy i czasami streetów wystarcza.


na razie do streetów wystarczy. Jak przyjdą temperatury ~30C to po przejeździe woda będzie szła do góry.

Fajne auto za fajną cenę, bo zbudowanie takiego spokojnie pochłonie 2x tyle. Masz zamiar tym wystartować w jakiś zawodach?
ziutek, dzieki

Ktulu, pw

dbaj o nią
kolorek jest fajny nie zmieniaj!
napewno jest charakterystyczny i oryginalny. z dnia na no coraz bardziej mi się podoba więc prawdopodobnie zostanie

hcc, tak właśnie będzie. Jeszcze raz dzięki za wczoraj i dziś.
daj więcej fotek
raczej do codziennej jazdy będzie służyło...


szkoda, jestem ciekaw jakie to czasy robi.
wys 13ki na pewno
ale hcc niech sie wypowie ...
kolorek jest fajny nie zmieniaj!



rzecz gustu...
Jak poprzednik napisal nie zmieniaj koloru bo jest naprawde fajny i niepowtarzalny. Kilka lat temu widzialem auto na 1/4 i zrobilo na mnie bardzo pozytywne wrazenie.
wys 13ki na pewno
ale hcc niech sie wypowie ...



najlepszy jak dotąd czas to 13,6 z kompletnym wnętrzem i na oponach Yokohama A520.
na doładowaniu 1,3-1,4Bar
kolor jest mistrz
dbaj o samochoda.. i milego uzytkowania
aktualne fotki







[ Dodano: 2010-02-22, 18:59 ]
Więc jednak powrót na stare śmieci . Kolor nie jest zły, na pewno wyróżnia się z tłumu. Gratulacje i powodzenia w modyfikowaniu auta.
Zdecydowanie kolorek ogarnia, do kompletu jakaś karbonowa maska niech wpadnie i ładnie się wszystko współgra
jaka jest roznica pomiędzy lsd z d15b, a obx'em

taka, ze tej z d15b nikt nie widzial, a z obx'a czasem nie mozna wyciagnac polosi
a z obx'a czasem nie mozna wyciagnac polos


możesz rozwinąć temat ? chetnie się dowiem czegos wiecej
tej z d15b nikt nie widzial

nie wiem skad sie ta plotka wziela bo juz drugi raz sie na nia natknalem ostatnimi czasy.

Couto ma taka szpere u siebie i ostatnio byla taka wystawiona na Allegro a trzecia byla na ebay'u. sa, nieczesto ale sa.
Zdecydowanie kolorek ogarnia, do kompletu jakaś karbonowa maska niech wpadnie i ładnie się wszystko współgra



IMO to teraz proponowałbym czarne wkłady lamp i amberki żeby dodać Jej trochę charakteru; jakiś fajny fotel też aż się prosi .. a carbony w swoim czasie;f
dbaj!
bo to wiecej plotek niz faktów
jest kilka osób jeżdżących na obx i sobie chwalą
i tak jak pisze rudzinski, rzadko, jednakze sie pojawiają oem D15b, przykladem jest wlasnie Couto który takową założył, z małymi przejsciami, ale zalozyl
jak ktos jeszcze nie widzial szpery z d15b to moge zdjecia wrzucic ...

a problem byl z nia taki ze nie mielismy walka, a fd jest na nim zapiete na stale (nie tak jak w aftermakretowych szperach) wiec trzeba bylo sie bawic ...
a to w każdej manualnej skrzynce siedziała szpera przy silniku D15B czy jakiś konkretny model..

Idzie taką szperę zaadoptować do hybrydy w korpusie z D16Z6 i FD też z D16
bardzo, bardzo, bardzo rzadko ...
ta szpera wychodzila w s20 wiec nie ma zdanego problemu ... o ile ma sie walek. Tak jak pisalem u mnie nie bylo wiec trzeba bylo rzezbic... ale dobrym aspektem tego jest to ze siedzi na niej teraz FD 4.4
Ahh auto znane i naprawdę bardzo fajne!! Dobra decyzja!!
to jak poznać w której siedzi szpera a w której nie..??
poprawione dla ułatwienia.
jakbym wiedział o co pytasz to pewnie bym Ci odpowiedział

[ Dodano: 2010-02-23, 18:17 ]
od punktu technicznego to wiem, ale bardziej chodziło mi o symbol...
jak masz wyjeta skrzynie to poznasz ... powinno byc tez oznaczenie LSD na skrzyni

d16zc


o takim to ja nawet nie słyszalem...
D16ZC był w CRX 1 gen. USDM??
ZC były również nazywane JDMowe SOHC.
Jakiego rodzaju to szpery i jak mocno spinają?
plytkowe

[edit]
blad ... tak jak ponizej, helical
Couto jestes pewwien, o ile mi wiadomo oem nie bylo plytkowych
helikalna
tak ... raczej macie racje ... zostalem troche w blad wprowadzony (ja jej od srodka nie widzialem)
szpera w d seriach tylko w d15b, jak już znajdziesz takie auto, to na podnośniku zatrzymujesz jedno koło wrzucasz 1-ke i patrzysz na reakcję auta. bez szpery auto będzie mielić jednym kołem, ze szperą auto powinno ruszać drugim kołem.



No właśnie nie do końca. Hondowski torsen to nie jest taka normalna szpere w której tak to działa. Jak nie będzie w drugim kole gdzie przyłożyć momentu to zakręci się swobodnie jednym względem drugiego
dokladnie tak jak grooby napisal, a sprawdza sie to mierzac moment potrzebny do obrocenia kola. niestety nie wiem jak ma sie ten moment do otwartego mechanizmu roznicowego
zanabyłem u Ralfa:

- taśmę od kierownicy do podłączenia klaksonu, tempomatu oraz SRS

- klakson

- kabelek do masy

- gumę na sprzęgło bo nie było

powoli ogarniam rakietę
Widziałem Cię chyba dzisiaj jak skręcałeś z górczewskiej w powstańców
tak.. temat do pozdrowien chyba jednak bedzie musial powstac...
albo zaszczepić temat z ckpl... "kto jechał Hondą?"
Nie dodałem faktu, że lakier strasznie rzuca się w oczy, jeżeli to to auto, i wygląda bardzo ładnie jaram się

A jak się teraz okaże, że to nie on?
to ja, to moje rewiry

dozoba na drodze


- klakson





potwierdzam- klakson dziala
klakson dziala



tempomat też fajna sprawa w trasie w połączeniu z turbo

Brawa dla Kosciech'a za profi ogarnięcie tematu
Gofer ogarnia
whaaaaaaaat?
Gofer = Kościech, to przez tą lampkę

Mam nadzieję, że się nie obrazi
Ja Ci dam gofra. Poobgryzam Ci ten kanarkowy lakier jak bede w 08PSS i będziesz płakał jak dziecko A w lampce bateryjki padły
najświeższe dane: Pb98

- spalanie trasa w trybie eko, ale bez przesady (nikt mnie nie wyprzedził przez 170km ) ~6,5l/100km
- trasa w trybie dynamicznie, ale z głową (czyli większość wyprzedzania na doładowaniu) ~7,2l/100km
- miasto (do rozgrzania ostrożnie, po nagrzaniu ostrzej ) ~11,2l/100km

chyba nie ma sensu szukac fajniejszego/ekonomiczniejszego auta


kolejne naprawy zrobione we własnym zakresie:

- ogarnięte spryskiwacze (wstawione mgłowe od C3) ale trzeba pompkę wymienić bo ta niewyrabia przy nich
- naprawiony strzelający zawias drzwi,
- wyczyszczony środek, umycie szyb, szyberdachu
- wyregulowane ramiona wycieraczek
z tym spalaniem to troche przesadziłeś !

to nie TDI
ciekawe czemu mi łyka na 100pb 20l przy ostrej jeździe
Sławku tylko jeździj z głową bo jak sobie przypominam jak Aveo mnie wiozłeś to aż strach pomysleć jak tym jeździsz ;P
ale ze o co chodzi z tym spalaniem? moze cos zle policzyles, albo na mapach jest troche biednie w paliwo
Auto nie jechało na lawecie? Bo coś to spalanie jakieś takie niskie
jako ostrzejszą jazdę rozumiem pojeżdżenie na booście, a nie napier***nie jednym ciągiem

mapy były strojone u Miniac'a więc myślę, że dobrze ustawił dawki paliwa (z tego co mówił hcc to był bardzo zadowolony z ostatniego strojenia i bez obaw można na tej mapie jeździć), boost wstaje b wcześnie i nie spada aż do końca.

natomiast mapę 1.4 bar trzeba jeszcze sprawdzić - jak ogarnę inne, pilniejsze rzeczy to tym też się zajmę

[ Dodano: 2010-03-02, 22:29 ]
może pół na pół z ropą tankowałeś ?
no to zmartwię niektórych bo moje auto pali podobnie (trasa 7-8l, miasto 10l-12l)

Sławek już widzę jak nie będziesz się tym autem ścigał. Do zobaczenia na kresce - za kadencji HCC nie było okazji, wypadło na Ciebie
No to chyba musze uturbic swoje auto...moze wtedy mi spalanie spadnie.
Sławek już widzę jak nie będziesz się tym autem ścigał.



nie mówię, że nigdy, ale głównym zamysłem przy kupowaniu nie były wyścigi, ale codzienne użytkowanie. Dlatego zastanawiam się nad zmianą zawiasu, ale myślę, że będzie problem z utrzymywaniem toru jazdy podczas przyspieszania, wyprzedzania (max Nm osiągane są w okolicach 3 tys obrotów, a turbina pompuje praktycznie od 2 tys) już teraz wystarczy bujnięcie w koleinie na booście podczas zmiany pasa, żeby auto zaczęło myszkować.


jak sprzedam ej9, ej1 zostanie jedynym autem w rodzinie
co do spalania... to samo u mnie, od 7 w trasie do 12 w bardzo dynamicznej jezdzie miejskiej. za to przy pelnym ogniu caly czas pali duuuuzo wiecej ale przeciez skads ta moc sie musi brac
za to przy pelnym ogniu caly czas pali duuuuzo wiecej ale przeciez skads ta moc sie musi brac



przy pełnym ogniu to zbiornik na 100km by starczyl

auto udowodniło, że nadaje się do codziennej jazdy, koszty tankowania nie są jakieś strasznie wysokie,

zostaje ze mną na dłużej i będzie doprowadzane do porządku:)
zastanawiam się nad zmianą zawiasu


Polecam BC N+Spec

Tez mi tyle paliła doładowana D seria. W miescie przy normalnej jezdzie ok.10l. a w trasie jakies 7,5l. Raz nawet udalo mi sie zejsc do 6,2l, ale to bylo jazda w nocy z predkoscia 100km/h caly czas bez zadnych przyspieszen/zwolnien. Natomiast jak juz byl wieczor upalania to i dalo rade spalic te 15l
rysio, misio, pysio nie stroił, to spala normalnie
to może za mało jeździłem ale tak mi się wydawało że moja wciąga koło 20litrów
auto wygląda na zdjęciach na zadbane ale kolor moim zdaniem nie trafiony, do tego czarne felgi które mają się nijak do koloru auta

ziutek, stoiles u Rysia, że się wypowiadasz?

despero, wygląd auta pozostawia wiele do zyczenia pod względem estetyki ale to się ogarnie jak dla mnie połączenie tego koloru z czarnymi slipstremami na żywo wygląda mega, szczególnie w słońcu
jak dla mnie połączenie tego koloru z czarnymi slipstremami na żywo wygląda mega, szczególnie w słońcu


x2 ale będę musiał odswieżyć sobie pamięć bo dawno już jej nie widzialem
po renowacji zamierzam pojawiać się na Waszych spotach - pora mi odpowiada
po renowacji zamierzam pojawiać się na Waszych spotach - pora mi odpowiada


a przed to nie łaska?
uwaga! uwaga! ładnie zabrzmi!
Na spotach nie liczą się samochody a ludzie
a tak na prawdę, to przyjeźdzają większe "szroty".
Dobra, dobra, jak będziesz miał ochote to wpadaj.
dzieki za zaproszenie, przyjadę wcześniej...
niech no się tylko ociepli
ziutek, stoiles u Rysia, że się wypowiadasz?



być może stroiłem...

z tego co wiem, Twoje auto, tez kiedys bylo strojone przez tą firme, a raczej przez drugiego "tunera"ale trzeba było po niej poprawiac w promotorze podstawowe rzeczy...
chyba ze myle go z inną osoba, to przepraszam...
być może stroiłem...


z tego co wiem, Twoje auto, tez kiedys bylo strojone przez tą firme, a raczej przez drugiego "tunera"ale trzeba było po niej poprawiac w promotorze podstawowe rzeczy...
chyba ze myle go z inną osoba, to przepraszam...



Te auto stroił BRT z Tomaracing najpierw potem auto trafiło do promotora, skąd wiem.. bo znam to auto od początku z Tomaracing gdzie i moje auto było robione w tym samym czasie, więc chyba zaszło małe nieporozumienie
miedzy Bartkiem, a Miniackiem byla "próba strojenia" przez kogo innego...

swoja droga, przyznac trzeba ze strojenie w promotorze jest ok
miedzy Bartkiem, a Miniackiem byla "próba strojenia" przez kogo innego...



Ty chyba coś bredzisz. Znam Maćka (Rysia) i on nie podejmuje prób strojenia. jest profresjonalistą więc albo kogoś stroi albo nie. Nie wiem przez jakiego magika była jak twierdzisz podjęta próba strojenia. Na ten temat mógłby napisać coś więcej HCC. Nie rzucaj takich bezpodstawnych oszczerstw na forum jeśli nie masz pewności kto dotykał danego auta. Nie podałeś żadnego konkretu, tylko jakiś farmazon w stylu braci kaczyńskich: "coś wiem, ale nie powiem bo to tajne/poufne", tak żeby zasiać troche zamętu
ŻADNEGO zielonego HCC z Turbo nie było u mnie
Heh Maciek, to wlasciciela zameczy, a nie dostrojonego nie wypusci, wiec jesli cos bylo nie tak ze strojeniem to napewno nie bylo to robione u niego, z reszta prosty test, jak Wyglada RYS ??

Auto fajne, chcialbym kiedys sie przejechac na fotelu pasazera jesli to mozliwe oczywiscie , auto jest od dawna na forach. Civic z T kiedys byl to dla mnie kosmos, ze civic ma T i moc pod 300 KM , czasy jeszcze kilka lat temu jak czlowiek powozil 1.4 w sedanie .
1,5 metra wzrostu, 100kg wagi i ma pejsy?
1,5 metra wzrostu, 100kg wagi i ma pejsy?



heheh ta i na koniec strojenia trzeba mu zakrecic pejsa krzyczac Spin that kosher dredle

Aha zapomnialem dodac, ze baaaardzo ladny kolor .
heheh ta i na koniec strojenia trzeba mu zakrecic pejsa krzyczac Spin that kosher dredle



dokładnie, takie krążą słuchy
<angel_no> ŻADNEGO zielonego HCC z Turbo nie było u mnie



odnośnie omawianego w tym wątku auta, przeciez napisalem, ze to auto stroil drugi "stroiciel" z Waszej strony strojenia.pl czyli MacPL

Rychu Peja stroił inne auta
MacPL zgadza się widywałem go przy HCC aucie jeszcze za czasów Tomy akurat. Nie po Tomie tylko w trakcie jak auto było u tego tunera. Pamiętam to jeszcze za czasów Tomy na Bródnie. I BRT i MacPL stroił to auto RAZEM!! jeszcze na smt6
ja pierdziu. wazne, ze jest dobrze. po co ten zamet?
...nie wiem po co Wam te informacje, ale w sumie to żadna tajemnica. W historii tego auta stroili jedynie ( chronologicznie ): BRT, MacPL ( SMT6 ), Miniac ( crome ).
RYS nigdy nie stroił mi auta

[ Dodano: 2010-03-05, 12:36 ]
tomileju cośtam jakie plany co do auta ? Będą jakies poprawki oprócz blacharskich?
Będą jakies poprawki oprócz blacharskich?



beda, wszystko bylo pisane pare stron wczesniej


jestem na etapie kupowania opon... i tutaj pytanie do osób zorientowanych w temacie. Chcę oponę, która będzie dobrze trzymała auto w zakręcie na suchym i będzie miała rant ochronny i twardą ściankę. Prowadzenie ma mokrym to sprawa drugorzędna. Coś doradzicie? chodzi o rozmiar 205/50/15 lub 205/55/15 na feldze o szerokosci 7cali

Moje typy:
1) yokhama a520 jest świetna ale nie do dostanie w PL
2) http://www.opony.com/opon...drive_as01.html
3) http://www.opony.com/opon..._progresso.html / http://www.opony.com/opon..._progresso.html
4) http://www.opony.com/opon...vs_db_v500.html
kupuj r1r toyo miaalem i polecam dobrze sie kleji na morkym i na suchym ......polecam
Polecam równiez, bo polecałem wariatowi powyżej
yokhama a520 jest świetna ale nie do dostanie w PL



jest mistrzem świata ale chyba jej już nie produkują... pod koniec lat 90-tych upalalem mr2 na takich oponach i notorycznie paliło się sprzęgło
Czy ktoś dysponuje zdjęciem: jak wygląda opona 195/50/15 na feldze 7cali?

edit
Czy ktoś dysponuje zdjęciem: jak wygląda opona 195/50/15 na feldze 17cali?



A jakim cudem opone z 15 calowej felgi założysz na 17 calową?
Nierealne...
nie założysz 195/50/15 na felge 17 cali

Youtro dostałeś PW odemnie odnośnie c ?
pewnie chodzilo o 7" szerokosci
Czy ktoś dysponuje zdjęciem: jak wygląda opona 195/50/15 na feldze 7cali?

edit




Ale co to za problem znaleźć? pierwsza lepsza fotka z sieci


Ogolnie to bardzo popularne połączenie. opona delikatnie naciagnięta, ale bez dramatu.
znalazlem yoko a520, ale wlasnie w rozmiarze 195/50/15 tylko nie wiem czy rantów nie pozdzieram.... na tylną oś mogłyby chyba być troszkę węższe...
najlepsze beda 135 na dojazdowce
najlepsze beda 135 na dojazdowce



Musiałeś
musialem, bo 195 z tylu to nie jest za duzo. za to z przodu moze byc za malo. no chyba, ze ta fura ma jechac tylko do przodu, a na zakretach juz nie musi, to mozna z tylu wlozyc 165/65/14, albo np 175/55/15 ze smarta. to drugie nieladnie naciagnie sie na 7" felge.
!markos, to wg Ciebie lepiej mieć oponę gorszej jakości a szerszą, niż lepszej a węższą (niewiele, bo wkońcu porównujemy 195 do 205) ?
nie rozumiem pytania, bo nie pisalem o oponach gorszej jakosci. nie widze przeszkod, zebys kupil takie same opony w innych rozmiarach na przod i tyl.
Minimalna opona na przod, ktora bym Ci radzil zalozyc to 205 i nie rozumiem czemu uparles sie przy tych yoko skoro pod reka masz bdb opony jakimi sa toyo r1r lub r888
"na tylną oś mogłyby chyba być troszkę węższe..."

cały czas mowa o tylnej osi. na przodzie zostają Yokohamy a 520 (205)

dlaczego się uparłem na Yoko? bo wg mnie są naprawdę dobre ze względu na świetną mieszankę i sztywną ściankę.
troszke wezsze to 195/55/15 - jesli maja miec zblizona srednice do przednich. jesli nie, to 195/50/15. na czym polega twoj problem?
nie ma problemu. nie chodzi o średnicę, ale o odpowiednią szerokość dla felgi 7" tak, żeby nie zdzierać rantów.
zawsze mnie to zastanawialo, nigdy w zyciu nie obtarlem felgi w zadnym samochodzie, jak to sie robi? trzeba stanac rownolegle do kraweznika i jechac az sie przytrze?
ja na feldze o średnicy 6,5 cala mam opony o szerokości 195 i nic się "nie zadziera".
zawsze mnie to zastanawialo, nigdy w zyciu nie obtarlem felgi w zadnym samochodzie, jak to sie robi? trzeba stanac rownolegle do kraweznika i jechac az sie przytrze?



Jesteś bardzo dobrym kierowcą!!
co nie zmienia faktu, że są gorsi, którzy czasem "przycierają" szczególnie na zbyt wąskiej oponie.

zostanę jednak przy normalnym rozmiarze i szukam 205/50, 195/50, 195/55
Jesteś bardzo dobrym kierowcą!!

bo nie za*ebalem felga w kraweznik? oujea!
7 calowa felga na 195/50 będzie trochę wystawać.



hmm...

ATS DTC 15x7, Yoko Sdrive 195/50R15

Fakt, wynika to z konstrukcji scianki bocznej. Mam 195/50/15 w r888 i jest na równi, w falkenach wyglądało jak na tym nissanie, znajomy ma 7 cali na 195/50 opona jakiś śmietnik, rant wystaje.
w autcie stojącym na podnośniku trudno zniszczyć felgę

glupota tradycyjnie juz az kipi, ale odpowiem: tym ciaglewiszacym samochodem przejechalem 18000km
Przez jaki okres czasu? Ja tyle robię rocznie (ale to nieważne) codziennie parkując pod blokiem gdzie po jednej stronie ulicy mam 5cm od koła krawężnik a po drugiej stronie 20-30cm od boku inne zaparkowane samochody... naprawdę ciężko nie zarysować felgi - mi póki co się udaje ale sąsiedzi mają ranty poobdzierane...
przez rok. parkujac w roznych miejscach, jezdzac takze cala zime. fartnelo mi sie widocznie
kontynuując temat opon, również miałem śmietniki 195/50/15 na 7 calowej feldze i wyglądało dobrze, jeżdżenie nie sprawiało kłopotów, km zrobiłem 30k chyba.

baaa... TD pro race 1 ma ramiona wystające "na zewnątrz" jakby i żadna opona nie pomoże, a mimo wszystko "udało" mi się zadrapać felgi dosłownie w 3 miejscach chyba
Najpierw jakies smietniki Dunlop SP 2000 195/50/15 pozniej Toyo T1R 195/50/15 obydwie na felgach 7" i bylo optymalnie.
kupie co się trafi. zaczyna mi się spieszyć, więc i desperacja większa.

Auto jeszcze nie zarejestrowane, a musze jeszcze kupić/sprowadzić, zamoncić, wymienić olej i ogarnąć hamulce... a w miedzyczasie napisać prace licencjacka

a propos: co zrobić by hamulec brał wcześniej? z tego co mówił hcc przed okresem postojowym hamulce brały na ostro i auto hamowało bardzo dobrze. w tej chwili hamuje poprostu słabo... moze cos nie tak z płynem hamulcowym? klocki jeszcze nie popiskują.

przy hamowaniu z większej prędkości pedał szybko robi się mięki, a tarcze/klocki? zaczynają huczeć (nawet po jednym hamowaniu)
wymienic plyn i odpowietrzyc. stalo tyle czasu, wiec masz w przewodach sik, a nie plyn hamulcowy. zdziwie sie jak beda braly na ostro. moze jak wyprowadzal ja na spacerek, to braly na ostro, bo na tarczach byla rdza
pierwsze dwa zdania rozumiem

Ty zawsze musisz być uszczypliwy/złośliwy?
powaznie mowilem. jakis nieseryjny klocek to moze moglby ostro brac na poczatku, ale takich chyba nie posiadasz? to niby co tam ma ostro brac po dotkniecu hamulca?
a jaka tam jest pompa hamulcowa? bo jak seryjna to, to nigdy nie będzie hamować
tu sa seryjne hamulce to jaka ma byc pompa
z tego co wiem to nie są seryjne
tarcze są zmienione. a klocki to się okaże. pompa najmniejsza jaka widzialem w d seriach.
minimum pompę jaką powinieneś mieć na tym setupie 15/16"
1'' RALF
minimum pompę jaką powinieneś mieć na tym setupie 15/16"


tu jest 262mm, które BYŁY W TYM AUCIE SERYJNIE !! to jaka ma być pompa ?
zmienione zostały z tyłu bębny, na tarcze, wraz z korektorem siły hamowania
zmień płyn, odpowietrz, ewentualnie zmień klocek
tu jest 262mm, które BYŁY W TYM AUCIE SERYJNIE !! to jaka ma być pompa ?

+1

tez nie bardzo rozumiem rozkmine z pompa, w szczegolnosci nie trafia do mnie wersja z pompa 1". na wlasne zyczenie psuc sobie precyzje w dozowaniu sily hamowania - po co?
tak, wiem co sie dzieje w nowoczesnych autach. jak odbieralem samochody pozostawione przez klientow avisu, to pare razy wyrznalem paszcza w kierownice po musnieciu pedalu hamulca
większą pompę instaluje się po przy większych/lepszych tarczach po to by pedał hamulca działał wcześniej... (mamy wtedy mniejsza precyzje hamowania) dobrze rozumiem?

po coś jeszcze? pompa przyczyni się do skrócenia drogi hamowania? (poza skróceniem czasu od chwili wciąsnięcia pedału do faktycznego hamowania w awaryjnej sytuacji)
Jeśli jesteś w stanie zablokować koła przy hamowaniu, to nic nie poprawi skuteczności hamowania. A najprawdopodobniej na zimnych hamulcach jesteś w stanie. Jeśli przy ciepłych już nie dasz rady to stosujesz układ bardziej odporny na temperatury-z racji zastosowanych materiałów lub zwiekszonej pojemności cieplnej. Pompa nic tu nie zmieni, jesli chodzi o skuteczność, poza efektem o którym wspomniałeś.
a huczenie przy hamowaniu z wysokich prędkości...

krzywe tarcze. przyzwyczaj sie, albo kup oro.
plus deessiki. ale to in next sezon

dziś przyszła paczka, a w paczce...

2x
zamówiłeś dwie czarne plamy?
Coś źle wyregulowany monitor masz, ja widzę A520.
to ja tez mam zle wyregulowany bo widze dwa czarne posladki...
temu to tylko dupy w glowie
to ja tez mam zle wyregulowany bo widze dwa czarne posladki...



podaj ustawienia bo ja niestety mam 2 plamy...
macie zachlapane monitory...

opony naciągnięte na fele i zamoncone na aucie. Dziś leemonka wróciła na ulice

następne kroki:
zmiana oleju (zostaję przy Valvoline 10w60 - moze ktoś wie, gdzie w Warszawie mogę dostać po fajnej cenie?)
zmiana płynu hamulcowego? (co wybrać i jak wyżej?)
naprawa świateł stopu
ustawienie kierownicy w odpowiednim "poziomie"
Możesz mi powiedzieć czemu nie kupiłeś opon które przeniosą moc na asfalt? (R1R / R888) ????

Valvoline ma dobrą cenę w IC po zniżkach
Możesz mi powiedzieć czemu nie kupiłeś opon które przeniosą moc na asfalt? (R1R / R888) ????

Valvoline ma dobrą cenę w IC po zniżkach



Mata znizki w IC ??

Za numer klienta podam ustawienia monitora do posladkow
Możesz mi powiedzieć czemu nie kupiłeś opon które przeniosą moc na asfalt? (R1R / R888) ????



a te nie przenoszą? kleją zajebiście, tylko musi być trochę cieplej:) poza tym brakowalo mi opon na tylną oś...
Gr00by ogarnia w dobrych cenach.
Nitro - dajesz ustawienia do pośladków
zostaję przy Valvoline 10w60

az tak ci sie oliwa kotluje?
nie wiem, nie mam jeszcze wskaźników zamontowanych wiec mogę wróżyć tylko po kolorze i ilości oleju wypuszczonej do atmosfery

ubytki są niewielkie, kolor złoty - wiec chyba dobrze co?
po kolorze wywnioskowales jakie masz temperatury oleju? przeciez jezdzisz na ekonomie, to nie jest ci potrzebne 10/60.
dopoki nie zamontuje zegarów nie wiem niczego.

ps. nie jezdze na ekonomie, poprostu uzywam auta codziennie

[ Dodano: 2010-03-22, 20:12 ]
zostaję przy Valvoline 10w60 - moze ktoś wie, gdzie w Warszawie mogę dostać po fajnej cenie?)



Firma ALCOR - baniak 5l 140 zł (i to bez rabatów). Taniej nie ma nigdzie. Jeśli ktoś ma taniej poprosze o kontakt.
dopoki nie zamontuje zegarów nie wiem niczego.

ps. nie jezdze na ekonomie, poprostu uzywam auta codziennie

[ Dodano: 2010-03-22, 20:12 ]
na lato bedzie igielka



moze na następne, bo na to lato chyba sie nie wyrobie czasowo i kasowo

zostaję przy Valvoline 10w60 - moze ktoś wie, gdzie w Warszawie mogę dostać po fajnej cenie?)



Firma ALCOR - baniak 5l 140 zł (i to bez rabatów). Taniej nie ma nigdzie. Jeśli ktoś ma taniej poprosze o kontakt.
oryginał ? pod korkiem jest sreberko ?
Kupie u nich jutro kolejna bańkę to Ci powiem, rzeczywiście taniej również nigdzie nie znalazłem.
olej zakupiony, jutro zmiana oleju oraz płynu hamulcowego. co powinienem wybrać z ogólnodostępnych specyfików w sklepach motoryzacyjnych?
potrzebujesz motula rbf660. nic innego nie kupuj, bo nie beda ci dzialac hamulce.
13 stron tematu. 2 zdjęcia na których nic nie widać. 2 strony pierdolenia o spalaniu. 2 strony o rozmiarze opon. kolejne 2 o płynie hamulcowym ? mam nadzieje że car audio nie będzie największym modem w tym aucie ...
ale o co chodzi? chyba po to jest forum, żeby pytać i się dowiadywać o różne rzeczy...
w taki właśnie sposób podchodzę do idei każdego forum - nie jest to dla mnie miejsce na lans. wole lans na ulicy;)

bardziej podoba Ci sie bicie piany o nowych fotkach? jak chcesz to wkleje fotki oleju, kabelka masowego i takich tam... bo zdjec autu nie ma sensu w tej chwili robic.

zewnętrznie nic sie nie zmienilo.

[ Dodano: 2010-04-02, 21:42 ]
może tam u Ciebie wcale nie ma turba
moje wolnossące b16 nigdy nie spaliło w trasie mniej niż 8 litrów. Musisz mieć coś popsute
wynik spalania 7,56l/100km



WIELKI HUDINI
jak się wylicza spalanie z koncówką ,56 ?? bo nie wiem lejesz i wyjeżdżasz do sucha i dzielisz przez metry co do centymetra bo nie wiem jak takie coś wyliczyć dla mnie to jakaś ściema
A co za róznica czy spaliła 7,56 czy 7,8? Matematyczna korona Ci z głowy spadnie?
jak się wylicza spalanie z koncówką ,56 ?? bo nie wiem lejesz i wyjeżdżasz do sucha i dzielisz przez metry co do centymetra bo nie wiem jak takie coś wyliczyć dla mnie to jakaś ściema

yyyyyy a może jednak zatankuj do pełna, przejedź 376 km i zatankuj znów do pełna, wlejesz 21,55 litra. Wówczas wyjdzie Ci 5,73 [chodziło tylko o sens "końcówki"]
jak się wylicza spalanie z koncówką ,56 ?? bo nie wiem lejesz i wyjeżdżasz do sucha i dzielisz przez metry co do centymetra bo nie wiem jak takie coś wyliczyć dla mnie to jakaś ściema





Hahahaha ja pie*dole odwiedzales kiedys szkole?



a to spalanie jakies pojebane. Moze zle liczysz?
moje wolnossące b16 nigdy nie spaliło w trasie mniej niż 8 litrów. Musisz mieć coś popsute



w takim razie musisz mi to naprawić

juz gdzies to pisalem... za ostrzejsza jazde rozumiem dynamiczną jazdę z głową, a nie pałowanie od świateł do świateł z łapaniem redline'a
moze stad ten wynik? 31litrów/410km*100=7,56 (z dedykacją dla suzuki2000 ) naprawdę cieszy mnie, ze auto mimo swoich osiągów tak mało pali, tym bardziej chce zostawić go na dłużej i robić w nim kolejne pierdoły i lakier.

nie chwaląc się, to powiem, że w poprzednim ej1 (d16z9 -141HP) udało mi się zrobić spalanie 5,3l/100km z6/z9-tki są pod tym względem fajne, że i dynamiczne (moje łoiło eg9 i ek4) i oszczędne.
Youtro, ale wtf - jak ej1 z d16z9 (141HP) może łoic seryjne (czyli trzymające moc) ek4
odnośnie spalania to chyba raczej mało kto uwierzy - mało realne
ek4 było seryjne 154-158KM (nie pamiętam dokładnie) - obydwa niewybebeszane. moze kwestia wagi... jak dla mnie nic w tym dziwnego wiele razy slyszalem ze podłubana d seria objechała seryjne vti (nie mowie o eg6 (z racji wagi))

odnośnie spalania [...] - mało realne

bzdura. tak pala dobrze wystrojone hondy turbo. nie ma w tym nic dziwnego.
tez tak chcecie? www.promotormocy.pl
Youtro, ale wtf - jak ej1 z d16z9 (141HP) może łoic seryjne (czyli trzymające moc) ek4



Chociazby skrzynia biegow
D-serie turbo naprawdę mało palą - wg mnie spalanie jest na poziomie serii przy normalnej jeździe
Moje seryjne d16z6 w solce w trasie 600km nad morze spaliło 6,2l / 100km 2 osoby + pełny begażnik. Jechałem w miarę dynamicznie. Jak się nie wchodzi na doładowanie to czemu miałby więcej palić?
A ile seria powinna palić? Sry za głupie pyt, ale się nie orientuje a ciekawi mnie to
No to jak napisałem mi na trasie wyszło 6,2 bez oszczędzania z obciążeniem, a po mieście palił mi około 9,5 A wskazówka na red line bardzo często była.
za każdym razem jak ktoś klepnie post ze spalaniem to jest jazda że nie umie liczyć, ale trzeba się pogodzić z tym, że tańsze, słabsze i prostsze silniki H palą tyle samo lub więcej, mój rekord w trasie to 5,88 i każdy się puka w głowę jak mu to mówię... także dajcie już spokój z tym spalaniem bo chyba nie to jest głównym nurtem tego forum, taaaak?
bzdura. tak pala dobrze wystrojone hondy turbo. nie ma w tym nic dziwnego.
tez tak chcecie? www.promotormocy.pl


bo Kuba nie przelewa dla "bezpieczeństwa" tylko stroi tak jak powinno być
zajebista dyskusja...
pali mało bo to d seria a nie b, h, k/EOT

korzystając z fajnego oświetlenia zrobiłem wczoraj sesje. na dniach wrzucę fotki bo całkiem dobrze wyszły do pełni szczęścia brakuje porządnego statywu, bo musiałem posiłkować się wózkami sklepowymi, słupami i koszami na śmiecie
b20vtec w trasie 7,76/100. grunt to dobrze wystroic.
foto seszyn;)


wkrótce więcej...
komórka robione?
nie, blueconnectem wgrywane
Dajesz więcej...
b20vtec w trasie 7,76/100.



Seryjne B16A2 w EK4 3d, na autostradzie Chorwackiej z włączoną klimą i 3 osobami na pokładzie + reszta auta cała wypchana gratami - 6,6 litra na 100 km.

Więc można mało spalić nawet B serią.
no to jedziemy

1

2

3

4

6

7

8

9

10

11

12


komentarze i konstruktywna krytyka mile widziana
i co masz zamiar tak po jednej focie dodawac? dawaj wszystkie na raz, tymbardziej ze foty nie za ciekawe
Następne zdjęcia za 11h?
zaraz poedytuje posty, spokojna Twoja rozczochrana

BurnOut, kadrują się

[ Dodano: 2010-04-06, 23:44 ]
hmmm chya tylko zdjecie 5/6 jakos tak "ujdzie". reszta raczej dosc slaba... moze jeszcze 12tka cos wnosi.
no cos slabo wyszly te nocne foty, 4 najlepsza, ale nie dobra
nastepna sesje zrob za dnia, zeby dobre oswietlenie bylo
no k*** foty jak z żurnala!

naprawde, nie czujecie klimatu?
komórka robione?


ponoc kalkulatorem

fura jest kotem
no k*** foty jak z żurnala!

naprawde, nie czujecie klimatu?



Nie ma co czuc na nich nic nie widac no poza 3 fotkami.

Nastepnym razem wydluz troche czas naswietlania.
Widzialem Cie jakis czas temu przy Blue City, co prawda z daleka, ale auto sie wyroznia trzeba bedzie kiedys obczaic.
ponoc kalkulatorem



żart sezonu!
zajebiste foty, nie czujecie klimatu !
Foty wyszly troche z dupy -- tak wiem, malo konstruktywna wypowiedz. Domyslam sie jaki byl cel ale trzeba bylo dziabnac jakas lampa bo tego tu brakuje. Jest ciemno jak w .... patrz wyzej
Jeden Grafix, co się choć trochę zna...

a tak serio, to foty cykane nędznym kompaktem canona (a610) BEZ STATYWU (nie mogłem już dłużej naświetlać) dlatego brak czasem doswietlenia. jak ogarnę bardziej fure (szczegolnie lakier) bedzie cos lepszego... choc te mi się podobają bardzo i niewiele bym w nich poprawił

w tym tygodniu przyszła paczka, która bardzo mnie ucieszyła, bo dawno już brakowało tego towaru w tym aucie... w nastepnym tygodniu montaż i dopieszczanie wnętrza

[ Dodano: 2010-04-08, 21:27 ]
jak ogarnę bardziej fure (szczegolnie lakier)


a jak Ci mówiłem że to auto jest praktycznie całe do malowania to zaprzeczałeś!
nie znasz się
nie znasz się

...na żartach...
Tieesto, od początku wszedzie pisalem ze chce zrobic porzadek z lakierem

w poniedziałek montaż długiej konsoli, dokładki, wskaźników, radia i głośników

ps. jakby ktoś miał niepotrzebny jeden dywanik do 5 gena (dla kierowcy) to chetnie przygarne i wynagrodze browarem

[ Dodano: 2010-04-13, 19:40 ]
jak chcesz uszczelke miski to napisz mi pw
poszło pw, mam nadzieje że mówimy o oem

komentarze i konstruktywna krytyka mile widziana



Straszny zlom, wszystko trzyma sie na sline, tyrtyki i slowo honoru, wogole wstyd takiego parcha wrzucac na forum itp itd
A tak na serio to wyglada fajowo, bardzo USDM, osobiscie to przywrocilbym znaczek 'H' na masce.
tyrtyki

trytytki (nie myśl sobie, ze wiem co do z doświadczenia)
Widzialem w niedzielę na ulicy, wyróżnia się spośród srebrnych itp. samochódów
dzieki. jak ogarne środek to zrobie jakieś fotki wnętrza, bo zaczyna to wyglądać, no i auta z dokładką, bo wg mnie fajnie obniżyła optycznie i tak niski przód

jest tu jakiś spec od virtual tuningu, co by przerobił to zdjęcie

na wersję z amberami (zwykłymi i w wersji smoke) ?
Zostaw tak jak jest i nic nie kombinuj
tak w przerwie miedzy obliczeniami a pisaniem wniosków do sprawozdania




moim zdaniem to da zajebisty efekt.
fenx a lot

ja jeszcze wyczarowalem cos takiego...


czyli powrót do oryginałów stanley USDM
Smoked ambery IMO też fajnie wyglądają.


wymieniłem też bagnet, bo stary był przegrzany od kolektora wydechowego.
bagnet dostałem w prezencie od chłopaków z 08PSS, za co im serdecznie dziękuję

powoli, do przodu...



Zawsze do uslug
dzieki. do jutra

jeszcze jeden temat: chce dorobić silencer potrzebny na trasy, który PORZĄDNIE wyciszy auto. Czy ktoś ma doświadczenia w tym temacie? jak zrobić, żeby było dobrze?

w zimnym wydechu powinien siedzieć ciasno, żeby po rozgrzaniu nie wypadał czy odwrotnie ?

bo nie wiem ile luzu zostawić... może ma ktoś jakiś schemat jak to powinno wyglądać w środku... ?
Jeśli chcesz żeby silencer w miarę sensownie wyciszył wydech to zrób dwuściankowy, taki jak kiedyś był w M-Techach (Apexi N1 look). Miałem takiego M-Techa to z wkładką chodził jak seria.. natomiast bez wkładki darł ryja w promieniu paru kilometrów
Dwuściankowe zdecydowanie lepiej wytłumiają niż te z jedną ścianką.

O coś takiego...

Polecam zmienić tłumik na "normalny" - końcówka z silencerem wygląda jak kupa
Jak chcesz to mam taki silencer jak pokazywał Tomac.
Sprawdzisz sobie czy pasuje, bo możliwe że nie trzeba będzie robić, tylko wystarczy gdzieś kupić.


A tak w ogole to silencer i turbo?


A tak w ogole to silencer i turbo?



Po Warszawie swego czasu jezdziło 400 konne EVOIX w kolorze niebieskim, które miało silencer w tłumiku końcowym
Polecam zmienić tłumik na "normalny" - końcówka z silencerem wygląda jak kupa

wiadoma sprawa, ale w tej chwili potrzebuję tańszego rozwiązania.

wg mnie to też nie wygląda


ale mi nie chodzi o wygląd.
Turbo i silencer nie idą raczej w parze.

Turbo i silencer nie idą raczej w parze.



niech mi zabierze nawet 15KM - mysle ze 240KM spokojnie mi starczy "w trasie"

miej zatyczke przy sobie, bo wkońcu kiedyś dotre na spot
sprawdzałem to kiedyś na hamowni ( dawno to było ). 249KM bez, - 228KM z wkładką. Duża różnica, ale na trasę rzeczywiście dobrze mieć cisze ...jeszcze będę robił wiosenne porządki to może odnajdę wkładkę
tu mniej chodzi o strate mocy, tylko bardziej o "zdrowie" dla takiego doładowanego silnika
kolejne naprawy za mną:

- założona osłona zamachu
- wymieniona uszczelka miski olejowej na OEM (podziękowania dla Patiego)
- pospawane mocowanie downpipe'a
- założone i podpięte zegary (oil press, temp oil AG SM)

zakupiłem zestaw głośników DLS B6A, szukam dystansów z mdf, jak je kupie zamontuje audio i wnętrze będzie completed (poza fotelami)
zdaj relację ze wskazań wskaźników olejowych:

-ciśnienie oleju rano przy odpaleniu
-ciśnienie oleju przy (~90st temp olej) przy 3000rpm
-ciśnienie oleju przy (~90st temp olej) gazie w podłodze
-najwyższa zanotowana temp oleju

ciekaw jestem jak to u Ciebie wygląda
zdaj relację ze wskazań wskaźników olejowych:

-ciśnienie oleju rano przy odpaleniu
-ciśnienie oleju przy (~90st temp olej) przy 3000rpm
-ciśnienie oleju przy (~90st temp olej) gazie w podłodze
-najwyższa zanotowana temp oleju

ciekaw jestem jak to u Ciebie wygląda


w tej chwili pamiętam tylko najwyższa zanotowana temp oleju 97st C, reszte obczaje niedługo i dam znac
[ Dodano: 2010-04-24, 22:22 ]
ciśnienie przy tuż po odpaleniu w okolicach 6 - 6,5 bar (na ssaniu)
nie mam ostatnio okazji jeździć w dłuższe wyjazdy, więc olej ciezko nagrzać do 90st

ile st powinien miec moj olej, zeby mozna bylo bezpiecznie przycisnac?
u mnie też coś koło tego przy odpaleniu a przy 3tys rpm koło 4 barów na rozgrzanym oleju
ciśnienie przy tuż po odpaleniu w okolicach 6 - 6,5 bar (na ssaniu)



rano przy niskiej temp cisnienie oleju tuż przy odpaleniu ok 7bar
czemu nie startowałeś na SSS?
nadal druga mapa @1.4-1.5 bar jest niewystrojona bo funduszy brak, a z 1 barem to nie powalcze z konkurencją raczej...
z 1.4 też nie , raczej chodzi o punkt odniesienia
masz chlopie 10 punktów do lansu za tytuł projektu. ...wystaw nerke, moze komus zycie uratujesz
kompletnie nie wiem co do mnie mówisz. co to za lans sprzedawać samochód? jak już dajesz rady, to rób to w temacie o nerkach. nie ma? załóż

wkoncu w dolnej kieszeni wylądowało radio. trochę rzeźby było, żeby je tam upchnąć, ale się udało wszystko działa. projekt "wnętrze function uber alles" uważam za zakończony
wkoncu w dolnej kieszeni wylądowało radio. trochę rzeźby było, żeby je tam upchnąć, ale się udało wszystko działa.





Romi, chcesz zaistnieć to stawiaj sobie takie emotki w swoim temacie a tu mi nie rób burdelu. masz jakiś problem ze sobą, czy ze mną?

nie bede Ci zabraniał pisania w tym temacie, bo i tak znając Ciebie, będziesz robił na przekór. pisz na jakimkolwiek poziomie i z jakąkolwiek myślą w głowie...

proszę moda o oczyszenie tematu z nic nie wnoszących komentarzy Romiego<blink>
a może mod oczyści twój opis przy temacie auta ?
powinieneś dostać jakąś nagrode za ten opis


a i foty radia koniecznie wrzuć
sam oczyściłem, skoro tak bardzo wam przeszkadza

/EOT
nikomu normalnemu to nie przeszkadzało to, nie słuchaj takich dennych zaczepek Youtro
a Tobie co przeszkadzało ?
do normalnych przeciez nie nalezysz
co mi przeszkadza? takie ścierwa jak ty i twoje kretyńskie szukanie dziury w całym bo jak na razie ŻADEN z twoich 11 postów nie wniósł nic w żadnym z tematów
to tak jak Twoje 2931 postów ŁAJZO
pasłordjotdeem, znasz taki zwrot: carpe diem? ogarnij się, albo znajdź sobie inne forum do śmiecenia. za sam nick powinni Cię zbanować. Romiego zresztą też


[ Dodano: 2010-04-30, 23:01 ]
jutro też tu będę

weź idź już bo się ośmieszasz...
nie wiem czy mozna bardziej od ciebie i gasreba
a tak wogóle, to czemu zmieniłeś swój mega zajebisty nick Tomitojletsjugejmadafakabicz, czy jakoś tak podobnie kiedyś miałeś ?
przekręcając czyjś nick upadłeś bardzo nisko, niżej się juz nie da, dno dzieciaczku, dno!
pozostawię to już bez komentarza i ocenie moderatora.
Panu pasłordjotdeem dziękujemy za współpracę...
w aucie zrobiłem co chciałem - pozostało uciszenie wydechu i poprawienie lakieru.

na zapytania o sprzedaż odpiszę tutaj: w związku ze zmianą planów niedługo będę sprzedawał moje obydwie hondy: EJ1 turbo i EJ9 serie. Myślę, że dorosłem już do posiadania rwd , lub rodzinnego dupowozu. W przyszłym tygodniu wystawię ogłoszenie na allegro. Cena nie będzie jakaś kosmiczna jak na niezawodne zakute turbo, bo do zrobienia jest odrestaurowanie lakieru w całości.
wrzuc jakies fotki jak to wszystko wyglada w srodku i pod maska
Gratki 3 na wst w turbo...
Gratki 3 na wst w turbo...



ale to puchar amatorów- to się nie liczy


puchar to puchar ale jakoś czas poprawiłeś?
14.8 ET
prawie 300-konnym autem?
no taka sprawiedliwosc a ja 200 koni w kombi i musze jechac z takim. nic nie mowiac o s3 które robiło niskie 13 chyba
no taka sprawiedliwosc a ja 200 koni w kombi i musze jechac z takim. nic nie mowiac o s3 które robiło niskie 13 chyba


nie podoba się - nikt nie karze. To nie o tym temat.

Youtro - na jakiej mocy/doładowaniu ten czas?
Kamykt4 napisał/a:
no taka sprawiedliwosc a ja 200 koni w kombi i musze jechac z takim. nic nie mowiac o s3 które robiło niskie 13 chyba

nie podoba się - nikt nie karze. To nie o tym temat.



po 1 mordo nie denerwuj się, po 2 to było dla śmiechu napisane
A ja 15,3 hehe ale fajnie się na 2 civy cieło Start miałem spoko ale mnie potem przegoniłeś hehe.
ale 14.8 to bardzo słaby czas przecież...
kierownik czy fura niedomaga ?
obstawiam ze łącznik miedzy kierownica a pedałami nie nadal dziś na zawodach .;.;jakie tam są moce podobno 1 bar jest...daj odp
ale to puchar amatorów- to się nie liczy



liczy sie liczy, tym bardziej ze w Naszej klasie startowały doładowane 4WD ( amatorzy ) ja miałem 16,2 autem żony heheheh

obstawiam ze łącznik miedzy kierownica a pedałami nie nadal dziś na zawodach .;.;jakie tam są moce podobno 1 bar jest...daj odp


czyli pewnie okolice 240KM. Sedanem na 240 wlasnie robilem 13.7.
jakim aurm zony??
jakim aurm zony??



Mini Cooper S
Cooper S Jaki czas?:) ale bajzel się w temacie robi hehe

To jakie miałeś 60Ft?? Bo widziałem ze tak jak ja mielenie 2 biegi.
ja zrobiłem 12,9 na 1,1 bara wiec mam ok 250 260 km wiec nie wiem jak on zrobi 14,8 tyle ja robiłem an soft turbo na mega deszczu
nie to z tą 2 v40 leciałes
dobra żeby nie zaśmiecać tematu coupety tu jest temat MD http://passwordjdm.pl/vie...p=152534#152534
Youtro - na jakiej mocy/doładowaniu ten czas?


1 bar/255KM. hcc robił 13,9 na 1.4 bara więc myślę, że nawet na jednym barze można jeszcze sporo urwać tym bardziej, że trakcji na dwójce brakuje stąd czas na 60ft - 2.803 na szczęście po złapaniu trakcji pod koniec dwójki i na kolejnych biegach goniłem wszystkich oponentów i nadrabiałem straty na starcie, stąd ogólny czas nienajgorszy. muszę się jeszcze wjeździć bo okazji do ścigania nie było do tej pory zbyt dużo...

60ft - 2.803


biorąc pod uwagę, że poprawne 60ft na ulicznych oponach to coś koło 2,4 - 14.4 przy 255KM nie jest rewelacją. No ale skoro i tak masz sprzedawać to whatever
w tym miejscu bede bronil auta. mam małą turbinę, ktora co prawda ma małego laga i szybko się wkręca, ale przez to wykres opada pod koniec, więc ciągnięcie do odcinki mija się z celem, max moment jest dostępny w okolicach 4 tys obrotów (wysoki moment na niskich obrotach zrywa przyczepność). takim autem trudniej robić dobre czasy. dodatkowo skrzynię mam z ek3 więc 3 i 4 są trochę przy długie jak na 1/4.
W aucie zrobi się parę drobiazgów, kierownik się nauczy jeździć i będzie git

Aczkolwiek moim zdaniem od czasów HCC parę koni uciekło na wczasy
W aucie zrobi się parę drobiazgów, kierownik się nauczy jeździć i będzie git


true, pierwsze co by bylo trzeba zrobić to opony, z tym, ze tak jak wspominałem, auto nie bylo kupione z przeznaczeniem na 1/4 wiec nie wiem czy podejme decyzje o r888/kumho/... a garażu nie mam, żeby przechowywać kpl opon i sobie zmieniać w zależności od "okazji"

przy okazji strojenia zrobi się pomiar i będzie wiadomo
nie mialem okazji wcześniej autem jeździć wiec nie mam porównania

moje ulubione foto z Men's Day



UPDATE:
mistrzowska jest zabudowa zegarka doładowania.


dzieki, też mi się podoba
fajnie wyposażony środek
dzieki, ale bez przesady to poprostu usdm z niezbednymi wskaźnikami

btw: można się uzależnić od dźwięku drgania tej dużej czerwonej wskazówki

[ Dodano: 2010-05-14, 10:43 ]
Powiem ci szczerze że nie przypuszczałem ze z D serii da się wykrzesać ponad 250 Koni. Koszty pewnie ogromne. Masz może jakiś wykres z hamowni bo chyba przeoczyłem czytając temat. Dla mnie projekt pierwsza klasa. Zawsze cupe mi się podobało ale w czerni Twoje zdrowie i zdrowie projektu.
Jaki to projekt? Tiolem kupil gotowe auto, 3 miesiace pojezdzil, naklepał 20 stron postów i sprzedaje.. projekt..
nie przypuszczałem ze z D serii da się wykrzesać ponad 250 Koni



da się i czteryzta!
poprzednie było w czerni, więc jakieś zmiany muszą być. Jak się nie sprzeda, to odmaluję na ten sam kolor i będzie petardziocha

są projekty, w których z d seriach osiągana jest dwukrotnie większa moc, ale oczywiście blok musi być zatulejowana i ogarnięte jeszcze kilka "pierdółek"

u mnie na tym setupie podobno można stroić okolice bezpiecznych 280-300KM, choc przy tej turbosprężarce przebieg momentu będzie nico inny niż np u Fawora czy BurnOuta. Co kto lubi dla mnie to auto służy do codziennej jazdy, dlatego nie zdecyduje się na jakąś większą lochę-turbo. W zasadzie mam dwie Hondy Civic, ale wolę jeździć tą na co dzień po Warszawie mimo twardego zawiasu i mieć frajdę z jazdy niż serią ej9.

wykres:


217 Km i 331 Nm to już fajny wynik. Mnie by w zupełności wystarczył. Ja mam teraz u siebie D15B2 nie ma co z tym grzebać więc chyba zabiorę się za SWAP na B16A2 jest tu jedne silnik na sell jak się uda do poniedziałku forsę załatwić na szybko to go wezmę raczej. Wielkie gratulacje projektu jeszcze raz. Ja bym nie sprzedawał tylko gnał dalej z nim. Miałem kiedyś EJ9 ta buda jest za ciężka do takiej zabawy. Jak kupować to kupić jedynie CRX albo 4 gene do szybkiej jazdy to najlepsze lekka buda daje dużo frajdy z jazdy.
217 Km

czeski błąd

jak sprzedam - będzie zmiana marki

jak zostanie - będzie nowy lakier i kolejne miesiące/lata ze mną

wolalbym sprzedać przed zrobieniem lakieru, żeby później nikt mi nie zarzucił, że coś ukryłem.
Zmiana marki dalej Japończyk czy teraz amerykańskie V8
yamakas, odpuść trochę, bo zachowujesz się jakbyś dopiero co dostał internet na komunię...
;D:D:D:D
Emre, Co się czepiasz internetu dopiero co nie dostałem ale dopiero co zapoznałem się z tematem Więc wychodzi na to samo
trafia mi się do kupienia dwa graty, które upiększą autko

1) czy podłokietnik OEM z sedana 5gen jest taki sam jak do coupe?
2) to samo pytanie o chlapacze OEM
1 nie
2 nie
dzieki

ps. zajebisty RT
trafia mi się do kupienia dwa graty, które upiększą autko

1) czy podłokietnik OEM z sedana 5gen jest taki sam jak do coupe?



Jesli chodzi o wygląd to nie:

Sedan:


Coupe:


Natomiast jesli chodzi o mozliwosc montazu podlokietnika z sedana do coupe to powinien podejsc - w EG6 mam podlokietnik z EG9 i wszystko idealnie pasuje. Bedziesz potrzebowal tylnie mocowanie podlokietnika (widoczne na pierwszym zdjeciu).

to i ja się dołączę,
nie widzę różnicy w tych podłokietnikach sendan czy coupe poza tym że ten do coupe ma welur na klapce, no chyba że jest krótszy.

wyglądu może nie poprawia ale mam u siebie i korzystam, szczególnie przy wsiadaniu się podpieram łatwiej na fotelu się umieścić , za to trudniej w zimie rękawa ciągnąć...

chlapacze OEM też mam (udało mi się tanio kupić i wg mnie autko wygląda fajniej, kwestia gustu, a przy okazji mniej syfu na karoserii

pozdrawiam
Tomek

p.s. nie znalazłem wątku gdzie można się przywitać, ale jak jest to nie krzyczcie mocno
co do chlapaczy to ja mam z sedana założone i wszystko pasuje idealnie śruby zarówno w samym chlapaczu jak i w nadkolu... wyprofilowanie itp też jest idealne..
co do chlapaczy to ja mam z sedana założone i wszystko pasuje idealnie śruby zarówno w samym chlapaczu jak i w nadkolu... wyprofilowanie itp też jest idealne..



do tej pory byłem przekonany, że chlapacze do coupe/sedana są identyczne, a do hatchbacka się różnią ze względu na inny kształt tylnego zderzaka... wydaje się logiczne...
sedan i coupe mają identyczne tylne zderzaki, więc chlapacze powinny pasować. Z przodem jak jest nie mam pojęcia.
Przednie chlapacze jak w 3D a tył jak w sedanie. Podłokietniki też są takie same, ja w swojej qpe miałem od sedana( trzeba ew tylno mocowanie od sedana albo przerobić od 3d i tyle)
co do chlapaczy to ja mam z sedana założone i wszystko pasuje idealnie śruby zarówno w samym chlapaczu jak i w nadkolu... wyprofilowanie itp też jest idealne..


no wlasnie sąsiad ma sedana z chlapaczami pod moim blokiem staje, muszę się przyczaić i zapytać czy nie chciałby sprzedać swoich oemów - powinien się skusić bo to nie "hondziarz"

auto wkońcu zaczęło wyglądać w środku
zapierdala jak zwykle

aż żal sprzedawać, no ale cóż pora na coś innego niż civic...
to sie poganialiśmy, patrze a tu jakaś gęba inna
Auto zmieniło właściciela;) Trafilo w dobre ręce..znajomy będzie o nią dbał:)
edit
3.55 to kiepska pora na pisanie
gaseb, mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja

EG4 (90KM)-> EJ1 (141KM)-> EJ9 (90KM)-> EJ1 (270KM)-> what next?



następca już jest ?
nie ma, jak będzie nie omieszkam o tym wspomnieć. Jeśli będzie jdm godny uwagi - będzie na tym forum
temat uważam za zamknięty
jesli aktualny właściciel będzie chciał,to historia auta będzie miała kontynuację na passwordjdm i będzie na to oddzielny temat