Sprzedam Honde Civic EJ1 Turbo. Jestem jej właścicielem od 8 lat i w tym czasie przeszła szereg modyfikacji. Od samego początku było to moje drugie auto traktowane jako hobby.
Modyfikacja turbo została przeprowadzona w roku 2004 w firmie Tomaracing, a w roku 2006 silnik został wzmocniony ( nowy silnik, kute tłoki, kutr korbowody , wyważanie wału, itd.. ) w profesjonalnym zakładzie, firmie Promotor ( www.promotormocy.pl ) z użyciem poniżej wymienionych części. Od 2006 roku do dziś przejechał bezawaryjnie 15tyś. km. We wrześniu 2009 został przeprowadzony duży serwis ( Promotor ) w czasie którego zostały wymienione: rozrząd, olej, uszczelniacze zaworów, świece, uszczelniacze świec, uszczelki kolektorów oraz głowicy. Ponadto zostały wyregulowane zawory, zapłon i zostało przeprowadzone dostrojenie na hamowni. Obecnie auto jeździ na dwóch mapach jednej 1bar i drugiej 1,4bara. Posiadana moc 270KM/330Nm. Czasy na ¼ mili: powtarzalne 13,8-13,6 na drogowych oponach i kompletnym seryjnym wnętrzu.
Wnętrze auta oraz wyposażenie jest seryjne tak jak wyszło z fabryki w Kanadzie, m. in.:

• 2 x poduszki powietrzne
• Tempomat
• Szklany elektryczny szyberdach
• Elektryczne szyby i lusterka
• Skórzana kierownica
• Wnętrze czarne

Dodatkowo:
• Autoalarm z centralnym zamkiem ( 2 piloty, dwa kluczyki )
• Blokada skrzyni biegów firmy Gerda

Specyfikaja techniczna:

SILNIK:
Silnik D16Z6 Vtec
Korbowody kute firmy Eagle
Tłoki kute firmy SRP 9:1 CR
Śruby ARP głowicy
UKLAD DOLOTOWY:
Turbina Garrett T3
FMIC
Blow-off firmy 2M
UKLAD WYDECHOWY:
SS autochrom kolektor
2,5" wydech by TomaRacing
ELEKTRONIKA:
Crome remap ECU P28
MSD Coil Blaster
MSD Cap
wtryski 450cc DSM
Pompa paliwa Walbro 255
2,5bar MAPsensor
Wskaźnik doładowania Greddy
Wskaźnik EGT Greddy
Blitz Turbo Timer
UKLAD NAPĘDOWY:
Hybrydowa skrzynia
Sprzęgło organiczne Exide stage 1
zmodyfikowany i wzmocniony docisk
Koła ROTA SLIPSTREAM 15" Flat Black – waga 5,6kg sztuka
ZAWIESZENIE:
Bilstein B6
Sprężyny H&R -40mm
Rozporki przod i tyl by TomaRacing
Opony Yokohama A520
Energy Suspension w całym zawieszeniu
BODY-KIT:
przerobiony zderzak pod przedni FMIC
Zmiana koloru nadwozia na LIME GREEN METALIC ( z palety Hondy S2000 )
INNE:
Wskaźnik ciśnienia paliwa B&M
Regulator ciśnienia paliwa B&M
Chłodnica OEM EK4

Przebieg silnika po złożeniu: ok. 15 tyś.
Przebieg turbo Garrett T3: 15 tyś. ( kupione jako nowe na gwarancji w 2005 roku )
Przebieg budy: ok. 160tyś.
Olej wymieniany dwa razy do roku ( Valvoline VR1 ) bez względy na przejechane kilometry.
Wymaga drobnych poprawek lakierniczych oraz naprawy przedniego zderzaka ( podklejenie )

Auto całkowicie sprawne technicznie. Silnik chodzi równo, nie bierze oleju. Kompleksowo zmodyfikowane i wystrojone. Po prostu normalne auto z ponadprzeciętna mocą. POLECAM !!!

ZDJĘCIA: http://hccc.fotosik.pl/albumy/700239.html

Wykres z hamowni wkleję niebawem.

Cena: 16,500 PLN

Kontakt: Łukasz
GSM: 600-88-88-06
E-mail: hcc@hot.pl
Lokalizacja: Warszawa