MODEL: Civic 3D 1995 EH2 wer. Kanada
SILNIK: D15B7, głowica D16Y7, polerowane kanały wydechowe
UKLAD DOLOTOWY: power rura z kwasówki + stożek K&N, kolektor ssący D16Z6, przepustnica H23 60mm
UKLAD WYDECHOWY: kolektor DC Sport 4-2-1, przelotowy układ wydechowy 2", tłumik by El-Tec
ELEKTRONIKA: Crome: w trakcie strojenia
UKLAD NAPĘDOWY: hybrydowa skrzynia, koło zamachowe Exedy 10.9lbs
ZAWIESZENIE: felgi Honda 15", opony Toyo T1R 195/50/15, 2 rozpórki, sprezyny Eibach -30mm, hamulce przód 262mm
BODY-KIT: dokładka zderzaka VTi, ambery, ciemne szyby z tyłu
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: Clarion CD + 2 głośniki i 2 Tweeter`y PHONOCAR`a, wygłuszone drzwi
MOC: seria 102KM / modyfikacje 138KM i 152Nm (08.02.2007)
OSIĄGI: 1/4mili Biała Podlaska 2006, czas ET: 15.33s






Ładne autko, moim skromnym zdaniem.
Szkoda że listwy zniknęły z boków
Widzę że ostatnio "seryjne" koło coraz częściej się pojawia
Ladna i wlasnie fajnei ze bez listew.... Mi sie bardzo podoba...
Jest taki, jaki powinien być - niepozorny i zaskakujący osiągami. Ciekawe co by było, jakby mu jeszcze VTEC dodać :przestraszony:
Szkoda że listwy zniknęły z boków


Nigdy ich nie było Nie było tez klimatyzacj, wspomagania, elektryki... nie było także zbędnej masy
fajny sprzet.. na maxa oem look bez zadnej zbednej gadzeterii z wierzchu.. super! podoba mi sie :]
brak listew zdecydowanie na plus!
Ciesze się ziomie, że udało mi sie Ciebie namówić żebyś do nas zawitał Auto to już Ci mowiłem, że jest kozakiem fajne koła i wogóle super look
krótko, bardzo ładna z imponującą mocą
bardzo ladnie wieksze hamulce z przodu to podstawa, dobrze ze to ogarnales :hyhy:
Fajnie wyglada i moc tez dobra :ok: jedyne co mi nie pasuje to te czerwone znaczki.
jedna z najfajniejszych hond w Wawie
Nie było tez klimatyzacji, wspomagania, elektryki... nie było także zbędnej masy


hehe USDM wiadomo :hyhy: ale myslalem ze wspomaganie w 5g to standart :rotfl:
bardzo fajne autko, miałem okazję dziś zobaczyć na żywo brak listew na plus zdecydowanie, czerwone znaczki właściwie pasują. ogółem jest prosto, smacznie i szybko
wieksze hamulce z przodu to podstawa, dobrze ze to ogarnales


Zastanawiam sie tylko czy to normalne ze przy 120-130km/h moge bez problemu zablokować koła... ABS by sie przydał, albo ja nie przyzwyczajony jeszcze po tej konwersji 240->262mm
to zalezy duzo od opon mi sie wydaje. przy zimokach ciezko mi bylo zatrzymac kola przy tej redkosci, w sensie zablokowac a te toyo daja sie bez problemu...
Piękne auto, czyste w stylu i w detalach.
mistrz autko i bardzo szybkie.
nie wiem o co chodzi z tym blokowaniem hamulców, mi sie wydaje ze można i przy 180 zablokować. o to chodzi żeby mieć ABSa w nodze właśnie. :niepewny:

Furious to teraz jeszcze Remka namów na passwordjdm
nie wiem o co chodzi z tym blokowaniem hamulców, mi sie wydaje ze można i przy 180 zablokować. o to chodzi żeby mieć ABSa w nodze właśnie


przez ostatnie 3 lata nigdy mi sie nie zdazyla taka akcja, a z nowymi hamulcami juz 2 razy, wiec sie lekko dziwie.
Furious to teraz jeszcze Remka namów na passwordjdm



sorry ale remkowa Honda jest mocno non jdm co nie zmienia faktu, że zapraszamy bo moja Subareta też jest narazie non jdm ale mam nadzieje, że już niedługo sie to zmienii :cwaniak:
ja też mam 262 zamiast 240 i o ile z początku hebel było ciężko wyczuć to w chwili obecnej po dotarciu dozowanie to sama przyjemność. myslę ze kwestia przyzwyczajenia, w końcu to juz jako taki hebel a nie spowalniacz... furious dłubiesz cos jeszcze w motorowni czy obecna moc jest docelowa??
ja też mam 262 zamiast 240 i o ile z początku hebel było ciężko wyczuć to w chwili obecnej po dotarciu dozowanie to sama przyjemność. myslę ze kwestia przyzwyczajenia, w końcu to juz jako taki hebel a nie spowalniacz... furious dłubiesz cos jeszcze w motorowni czy obecna moc jest docelowa??


Juz raczej cel osiągniety... sproboje jeszcze zapłon troche podstroić, moze z 2-3 dodatkowe KM sie urodzą
Nowe zdjecie z perspektywy mrówki

dlamnie kozak totalny :padam: tylko jakby seryjne znaczki, ale te czerowne tez sa w pyte powodzenia
widzialem ostatnio przemykajaca cichcem w okolicach placu wilsona.. robi bardzo dobre wrazenie
WRMP 1/4 mili Bemowo 2007, III miejsce w klasie MINI
Czas bez rewelacji ET: 15,43s, bedzie lepiej jak znajde dobre koła z oponami.




Przejazd półfinałowy, Furious VS Ralf
http://video.google.pl/vi...226503199162950
gratuluje ziomku udanego startu