Marka i Model
Honda Civic EJ9 D16Y2

Modyfikacje Silnika
d-seria zasilana kompresorem eaton m62 - 8-9psi
Rozłożenie doładowania:

1200obr - 0,15bara
1500obr - 0,2bara
2000obr - 0,32ara
3000obr - 0,43bara
4000-70000obr - ok 0,52bara
7600obr - 0,6bara

Układ Dolotowy
DV bosch-a, IC no name, stożek jacky

Układ Wydechowy
przelot 50mm wew - mtech, plan na coś większego i cichszego..

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
zmodyfikowana mapa komputera przez "eM Engineering" www.pgmfi.pl
wtryski 370cc nissan

Układ Napędowy
felgi 15' dezent w kolorze czarny (teraz tylko zima...- na lato 16' koseiki !)
skrócona skrzynia ( 3 i 4 od CRX-a),
lekkie koło zamachowe,
sprzęgło spiekowe - 4 łopatki

Układ Hamulcowy
BIG BRAKE czyli 282mm - gładkie EBC i klocki ATE

Modyfikacje Zawieszenia
zestawi koni sporta - 30mm
górne wahacze Skunk2 regulowane,
rozpórka przednia

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
kubełkowe czerwone fotele na wzór typera,
czarne wnętrze VTI,
mieszek typer,
gałka VTI
zegary look SPOON

Body KIT i Oświetlenie
przelakierowany na kolor złoty,
jdm-owa tylna dokładka,
jdm-owe tylne lampy,
czarne przednie lampy,
carbonowy znaczek H,
lustra look spoon,
przedniła dokładka Sir


Fabryczna Moc i Moment:
126hp/140Nm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
212hp/247Nm








no i ostatecznie ..


:padam: :orany: Baaaardzo mi sie podoba
Ciekawy kolor, mało takich na naszych drogach.
Szkoda że przedni zderzak nie jest od hatch'a 99.
Myśle że wyglądałby lepiej, ale to tylko moja opinia :]
bardzo piękny Cif :padam: co to za felga jest?
Bardzo mnie sie podoba
oo carlose ziomku... dobrze, że sie pojawiłes ja Ci już kiedyś pisałem, że fajny furacz
Ladne :]
PKP :hyhy:
a jakieś cyferki? osiągi?

zostawić Ciebie bez opieki na chwilkę...
gratula
oo ile opini już
fuckin' awesome
super fura, pozazdroscic
Po prostu miodzio ocieka miodem cały :wstyd:
:orany:

ten kolorek też mi chodzi po głowie :cwaniak:
no dobra, to pokaże Wam jeszcze plan na wiosne (etap wizualny) bo mechanicznego nie zdradze dopóki nie będę pewny w 100%



przód i tył laminat (by się stać bardziej lekkim )
No i Ty z warszawy jestes? to czemu pierwszy raz Cie widze pzdr fajna fura, dobry kierunek.... tylko sleepstrimy zamiast tych felg i bedzie miód:)
Fura mistrz :padam: aco do wyglądu skoro planów silnikowych nie zdradzasz to według mnie idziesz w zajebistą strone z wyglądem Wpadnij w niedziele na spot to obejżymy go sobie z bliska.
No i Ty z warszawy jestes? to czemu pierwszy raz Cie widze pzdr fajna fura, dobry kierunek.... tylko sleepstrimy zamiast tych felg i bedzie miód:)


ogólnie mnie chyba widać :rotfl:
Carlose - zostalo Ci jeszcze troszkę tej fabry? bym siem uśmiechłąłbym
fajna furka ... kilkukrotnie widziałem ją na miejście - ładnie się prezentuje
:wstyd:
miałem narazie nie pokazywać.. ale cypiz mnie namówił


w pytę! :jdm:
jeszcze przód!
Bardzo zajebiscie mimo tego ze nie lubie 6 gen to ta jest spoxxx :padam:
ładnie ładnie Carlose to teraz zakładaj jeszcze dokładkę z przodu i lampy z EK9
może wpadniesz kiedyś na spota w Wawie?
Taki kolorek by mi pasował

Pozdro :ok:
jeszcze przód!


będzie i przód

a co spotów.. wpadne wpadne tylko ja w tygodniu pracą uwiązany jestem :wstyd:
ale spoty są praktycznie w każdą niedzielę, a nie w tygodniu
ładny samochodzik
śliczne auto, fajnie, że nietypowy lakier, wyróżnia sie
no no, grubaśnie :hyhy: Są jakies plany na felgi? Czy zostają te poprzednie?
Mmm kozak! Jedyne co mi się nie podoba to brak dokładki na przedzie ala CTR, ale mówisz że jakaś będzie więc spoko. No i ten kolor mi nie podchodzi ALE - mi się podoba tylko ciemno szary i biały więc spoko ^^
Fajnie sie prezentuje ta dokładka jeszcze przod i bedzie swietnie :hyhy:
ten kolor rozswietla ul. kaktusową
o żesz w morde miodzio poprostu. Czemu od razu nie kupiłeś przedniej dokładki wraz z tylnią???????? jakie dalsze mody przewidujesz?
carlose cos gmera tylko niechce zdradzić co i jak :hyhy:
no no, grubaśnie :hyhy: Są jakies plany na felgi? Czy zostają te poprzednie?


narazie zostaje to co jest
mam spaj szoty zapodac? jak idzie?
super kolor, tez taki chcę:D

do tego maska carbon i będzie miód malina:)
o w pytke ... mega lansiarski kolorek !! ... ladna niunia dokladki itd... jest git :padam:
mam spaj szoty zapodac? jak idzie?


ja Ci zaraz zapodammm ! :cool:
idzie powoli, chodź narazie mamy przestój :cwaniak:
nooo powaznie kolor zworowy oby tak dalej i czekam na przod
troche się pozmieniało w moim aucie

http://www.passwordjdm.pl...php?p=9563#9563
O, kurwa. :wstyd:

Jak wrażenia z jazdy?
bosko !
Wrażenia z jazdy - bezcenne
ja jebię... filmiki poprosimy
łaaaaaaaaaaaaa, ale czaaad!
wiecej info, wiecej zdjęć!
:padam:
Wrzucam tu jeden filmik z momentu jak juz praktycznie skonczyłem strojenie.
Jechaliśmy tunelem, start trzeci bieg,czwarty i piaty - slychac ile pary ma ten setup w sobie.
Bardzo szybko zrobiło się prawie 20km/h a tunel ma na koncu mocny myk w prawo
Wrażania i dzwięk w tunelu - bezcenne.
Sorry za jakość, nagrywałem filmik telefonem Karola hehehe

http://video.google.pl/vi...639444979&hl=pl
Prawie z krzesła spadłem :padam: :orany: :przestraszony:
ogólne wrażenia są boskie... iż że Em mi to stroił więc pare rundek zrobił jako kierowca a ja jako pasażera.... miałem stracha jak to przyśpiesza

więc fotek przygotuje może wieczorkiem
a mi sie otworzyc nie chce
no jak złapaliście 2 paczki przed tym łukiem to ja pod wrażeniem jestem bardzo mi się podoba ten projekt
czemu Cie wczoraj na W nie :hyhy: było?
sam nie wie, narazie auto nie jest katowane, narazie jest pod pełną obserwacją !
no jak złapaliście 2 paczki przed tym łukiem to ja pod wrażeniem jestem bardzo mi się podoba ten projekt



co ty gadasz ? przecież w mieście jesto do 60 .. przecież em napisał 20 :niepewny:
To jest ta sprężarka śrubowa co w mesiach compresorach siedzi ??
Gratki za nowatorski montaż. Bo na kolektorze dolotowym to słaby pomysł jest.

Fajowo zapindala :hyhy:
tak, to jest kompresor z mesia
jak sie hamuje na tym zestawie?
tak, to jest kompresor z mesia



duzo było roboty zeby to zalozyc wystroic itp.... zeby wszystko było na tip top ?
jak z chlodzeniem ?


a co do autka to jest w pyte :padam: :padam:
montaż zajoł mi około 6 miechów, wyłączanie dlatego że nikt wcześniej tego nie robił, na początku był problem że hondzie kręci się w "drugą stronę" niż merc - po paru analizach problem został załatwiony, później sprawa mocowań, pierwsze mocowania nie wytrzymały i pękały, później były mocniejsze i jakoś bangla, problem z paskiem iż na wyższych obrotach wpadał w wibracje, jednakże to też zostało załatwione.
Chłodzenie .. niestety posiadam starą chłodnice od 1,4 i przy jeździ od 4-5 tys w góre delikatnie zaczyna się przegrzewać, przy ostry pałowaniu dochodzi prawie na maxa :wstyd:
więc chłodnice trzeba wymienić, szukać czegoś dobrego i niedrogiego, wsumie mam już namiar na chłodnice 28mm koyorad z serii B, wsumie z tego co wiem to tylko krućce są grubsze więc może jakoś przypasuje. Jest do serii D ale tylko o 4mm grubsza od serii więc mało opłacalne, 1 cm grubasz to chyba minium tak się mi wydaje
Przy takim momencie na niskich obrotach zaczyna się problem z trakcją.. no cóż, lepsze laczki i większego wheela muszę założyć i będzie oki

co do strojenia, powiem Ci tak, auto było strojone przez Em-a wyłącznie na mieście, AFR w całej skali od 11,5 do 12, EGT ani razu nie przekroczyło 800-830 stopni
Jak widać po wykresie jest idealny ! na hamowni nic nie robiliśmy, bo nie było sensu.
Strojenie wykonane pierwsza klasa !
pare nowych fotek
pare fotek








dostałem właśne od maćka wykresik z porównaniem tego co było i co jest

nowy bajer


thx KOSER
Super złotko sie prezentuje - (maska jest w ciemnym bordo?), razem z czarnymi felami i kompresorem z kompresora :oczami:
(maska jest w ciemnym bordo?),


nie wiem gdzie widziałeś maske w bordo ale.. nie, jest jak reszta auta, narazie złota
bardzo fajne auto
i ladny wynik wyszedl po dolozeniu kompresora

P.S. pomaluj wycieraczki
ehhe, już się zbieram do tych wycieraczek z rok ... jakoś sie zbiorą i napewno je psikne
carlose, ziooom ale dalesz po garach :przestraszony: masakra normalnie szoook :przestraszony:
kozak projekt. teraz z krotka skrzynia i takim momentem to musi gonic bezkitu
a jak ze spalaniem :wstyd:
wsumie spalanie nie jest złe, przy jeździe zmianowej, czyli więcej spokojnie czasami pałowanie wychodzi mie około 9 litrów.. więc nie ma tragedii - czyli pali około 1 litra więcej
auto zapier.................................lalalala jak ta lala. W szoku jestem do teraz. NA się może schować .
NA zawsze sie może schować jak porównasz z silnikiem doładowanym
to fakt, (chociaż ja nadal troche przypominam NA ... wykresem )
NA zawsze sie może schować jak porównasz z silnikiem doładowanym


Nawet jeśli oba bedą miały taką samą moc?

Gratuluje autka! :padam: Jakie koła planujesz?
Według mnie doładowany silnik mocniejszy o np. 10KM może się schować przy N/A.
Według mnie doładowany silnik mocniejszy o np. 10KM może się schować przy N/A.



mam takie samo zdanie ale doladowany silnik jest fajny. zalezy kto co lubi silniki robi sie dla przyjemnosci z jazdy nie tylko do scigania.
No właśnie. Gdyby porównac dwa auta o takiej samej mocy, jedno doładowane a drugie N/A, to N/A bedzie szybsze. Tyle że ten gosc który ma N/A moze go doładować i będzie jeszcze szybszy Dlatego jestem za doładowaniem, choc osobiscie bardziej za turbo niz za kompresorem
Jeszcze raz gratki auta!
Według mnie doładowany silnik mocniejszy o np. 10KM może się schować przy N/A.


Ja też chce kompresor... :padam:
mam takie samo zdanie ale doladowany silnik jest fajny. zalezy kto co lubi silniki robi sie dla przyjemnosci z jazdy nie tylko do scigania

blahblahblah. odrozniasz turbo od kompresora, czy dla ciebie "doladowany" to jedno i to samo, czyli turbo?
no markos ładnie wytłumaczyłeś
W tym zdaniu markos co zacytowałeś wyrazam swoje własne upodobanie. Zauwaz ze w zdaniu wyzej uzyłem słowa "doładowanie"...ale nie o tym tutaj mowa. Koniec OT
Pozdro
"doładowanie ... " ziom, kompresor też jest doładowaniem !
ale czy ja gdzies napisałem że nie jest?
Napisałem że doładowanie(oba) przegrywa z silnikiem N/A o takiej samej mocy. A potem napisałem ze ja wole turbo niz kompresor. Tyle w tym temacie!

Edit : Czytajac swoja wypowiedz rozumiem nieporozumienie. Mozna ja dwuznacznie zrozumieć. Troche żle ja ułozyłem. Mój błąd.
Edit2 : juz ją poprawiłem. Koniec OT
Napisałem że doładowanie(oba) przegrywa z silnikiem N/A o takiej samej mocy.



ale powiedz dlaczego doładowanie kompresora przegrywa z taką samą mocą NA ?
N/A i kompresor ciągną od początku, wiec nie można tego tak jednoznacznie określić. ba, kompresor w tym przypadku ma chyba wiecej Nm? czyż nie?!
No tak pomieszałem turbo z kompresorem. :wstyd:
Jezu ale się dyskusja rozpętała, to było luzne stwierdzenie. Zawsze byłem przekonany ze zadne doładowanie nie da takiego wykresu jak N/A. Ale fakt, nie powinienem był tego pisac jesli nie wiem czy tak na 100% jest. Kiedys przeczytałem cos takiego na którymś z for, ale mechanikiem nie jestem. Niech sie ktos wypowie kto sie naprawde na tym zna.
Teraz mam nauczke żeby nie pisać nie potwierdzonych info. Jesli kogos uraziłem to przepraszam.
Prawda jest taka, że kompresor działa zupełnie inaczej niż turbo i nie ma np. turbo dziury.
MarU_ relax tylko wiesz, za nim coś napiszesz .. pomyśl i sprawdź czy napewno masz racje sprawą jasną kompresor nie jest jeszcze aż tak popularny aby każdy wiedział oco chodzi... ale przecież powtarzałem nie raz - lookać na wykres to wszystko było by jasne
tylko w moim odczuciu turbo jest jakieś takie bardziej "męskie"... :hyhy:



a co do Twojej furki chciałbym zobaczyć jak to lata na żywo... chociaż z drugiej strony boje się, że zachoruje na to samo u siebie... :wstyd:
tylko w moim odczuciu turbo jest jakieś takie bardziej "męskie"... :hyhy:



a co do Twojej furki chciałbym zobaczyć jak to lata na żywo... chociaż z drugiej strony boje się, że zachoruje na to samo u siebie... :wstyd:



najbardziej "meskie" jest piekielnie mocne N/A. to sila wypracowana w "naturalny" sposob- wszelkie doladowania to jest jak "ulaniec z silowni po sterydach"

wracajac do tematu:

Podoba mi sie ten samochod, tylko problem jest taki ze jeszcze go nigdy nie widzialem :wstyd:

ale za to dzien po strojeniu rozmawialem z Mackiem na GG i on takze byl pod wrazeniem jak to jezdzi

ogolnie do samochodu nie mam gdzie sie przyczepic- chociaz swojego w takim kolorze bym nie chcial

felgi tez spoko- sam myslalem zeby je kupic i przemalowac
hehe to było moje nie dorobione VT

panowie, jakoś wpadne na spota to sobie polookacie
skrót od "naturally aspirated" pisze się NA
N/A to skrót od Not Availible.

jeśli silnik doładowany i wolnossacy miałbyby taką samą moc, silnik doładowany miałby większy moment obrotowy dostępny w szerszym zakresie...
N/A to skrót od Not Availible.



wszystko sie zgadza....np. w moim samochodzie turbo jest N/A.... czyli brak turbo i montaz tego dodatkowego wyposazenia jest niedostepny

PS. dobrze ze zwrociles uwage.
http://www.furious.pl/art...resor/index.htm
lans :hyhy:
trzeba chyba temat odświerzyć.. bo jedziemy dalej z tiuningiem






ciąg dalszy nastąpi ...
ladne fotele. znajomo wygladaja ...
hehe jeżeli myslisz patim... to nie są jego ale fakt takie same
no ładnie, ładnie...

P.S. Patiego przeszły przeze mnie i wylądowały u Pata...
Świetne auto P.s Ta gałka to jakiś zamiennik czy ori w skórze? Takiej jeszcze nie widziałem a jest fajna. Pozdr
Gałka jest chyba z Type-S'a, jeśli się nie mylę.
wszyscy tego skunka i skunka, a tak naprawde średnio on przyjemny w dotyku a ori z hondzi jest bardzo nice
wszyscy tego skunka i skunka, a tak naprawde średnio on przyjemny w dotyku

ii tam, jak sie nagrzeje od wydechu to jest calkiem milutki
nie od typesa tylko od zwyklego VTI 6 gen. Ale jest fajna.
tak naprawde średnio on przyjemny w dotyku

Można odkręcać i na kaloryferze w domu trzymać U mnie już grzeją
to wsumie zawsze jakieś wyjście.. więc może w przyszłości sie skuszę
co do gałeczki to w accordach też takie występuje ładne fotele
mnie święty również odwiedził






prawie jak...

p.s. co znaczy ta lepa "ice boy" ?
sama pozycja nie daje Ci do zrozumienia ?
nie...
na jakimś tam forum znalazłem bardzo fajne tłumaczenie: " In Japanese it says "we're making a baby". "
Fajne te zegareczki, szkoda tylko, że podświetlanie nie jest jak w oryginałach.
Gratuluje ciekawego pomysłu. Kiedy będziesz ogadniał fotele Prawie Jak Recaro?
prawie jak...

p.s. co znaczy ta lepa "ice boy" ?



dla mnie wyglada jak dwóch jebiących się typów

a zegarki zrobione naprawde b.dobrze z super wyczuciem
Fajne te zegareczki, szkoda tylko, że podświetlanie nie jest jak w oryginałach.



ta..wyszło jak wyszło

a czy nie za mocno widac te diodowe "podswietlenie" ? poki co u siebie zostawilem seryjne podswietlenie z gory... ale zastanawiam sie czy nie sprawic wskazowek bardziej widocznymi
z tego co slyszalem to niebieskie swiatelko wychodzi takie niebieskie tylko na fotkach, w rzeczywistosci jest bardziej uv, mniej je widac.. fajne te zegarki, na zywo robia bardzo dobre wrazenie!
w takim razie musze looknac na zywo i sprawdzic to swiatelko uv.
A czy diodowe "zarowki" wsadziles w miejsce orginalnych zarowek, czy moze rzezbiles tak jak zdziarek z dodadkowymi diodami?
tak jak zdziarek

na żywo prawie nie widać, tylko na górze delikatnie fioleci przebija, ale to chyba będzie jakoś do opanowania

a co do UV ...
http://pl.youtube.com/watch?v=IAYI3tAw0lY

zegary bardzo konkrecik!
Ale na tej naklepce to chyba G E J E ?
Fajne zegarki...
dopisz je do listy zakupow tomac






niezle jajca co ? normalnie bliźniak z innym sercem
ciut niżej, ładniejsze lusterka i co najważniejsze dokładka. Brakuje jej u Ciebie i jest przez to ciut goło. Fajnie by wyglądała ta z wlókna od cypiza Koseiki będą całe czarne czy ze srebrnym rantem?
tak, a dokładka będzie pewnie cypiza i lustra też będą nowe..
hyhy widziałem go wczoraj na jdmcivic ^^ oba ładne xD powodzenia w dalszych pracach w nowym roku ^^
tak, a dokładka będzie pewnie cypiza i lustra też będą nowe

Mam tylko nadzieję, że nie pomalujesz dokładki SiR w kolor nadwozia
A jakie lustereczka planujesz? Aaaa i jakie będą Kosei? K1 Racing?
nie, jakies inne juz kupil... gorsze
a to się nie maluje pod kolor ?

lusterczka spoonicha, ale zostawie narazie czarne..

felgi, k1 rancing są nie glupie



jednakże bardziej wpadły mi w oko seneka rancing



tyle że wnętrze na czarno przemaluje..

nie w oko a w rece
w ręce też
a to się nie maluje pod kolor ?

Ja bym nie malował zwłaszcza, że ta cypizowa jest ponoć nowa. Założysz czarna dokładne, czarne lusterka, czarne koła i będzie pasowało
no tyle ze carlos juz pomalowal listwy i progi i tylna dokladke...
moze lepiej sobie kup ta ctrową?
przecież ja sobie jaja robie no pewnie że nie pomaluje, czarna dokładka, lustra, fele, lampy i może później maska i będzie miodzio..
musialbys jeszcze zdekoloryzowac progi i listwy.
Wg mnie pomalowana dokładka SiR wyglada po prostu paskudnie. Sam zobacz

musialbys jeszcze zdekoloryzowac progi i listwy.



ee tam, bredzisz w tym ostatniu dniu roku 2007 dobrze będzie !
przypomnij mi co masz czarnego z plastików poza szybami, zeby czarna dokladka do tego pasowala?
Złote kaczątka

Fakentycznie do czarnej przedniej dokładki wypadałoby miec czarny dół... U Wojtreka na prawdę fajnie wyglądał ten przedliftowy przód i ja bym chyba jednak w tą stronę poszedł. Pomyśl o tym.
progi koniecznie czarne do czarnej dokładki bo Ci linia auta ucieknie zanim się zacznie
hmm, dokładka i tak jest niżej niż próg wiec nie wiem czy straci linie, sadze ze wlasnie nie .. ogladame teraz pare fotek na hamerykanski forach, znalazlem pare 6gen i 5gen gdzie byla czarna dokladka, czarne lusttra i jakas ciemna fela i wygladało to całkie całkiem, jezeli jednak bedzie problem, to progi bedzie sie czarniło
dokładka i tak jest niżej niż próg wiec nie wiem czy straci linie

nie chodzi o wysokosc.. czarna dokladka = czarne progi. inaczej bedzie lipton.
czarna dokladka czarne fele czarny prog czarne lusterka
czarna dokladka czarne fele czarny prog czarne lusterka
[url=http://img530.images....th.jpg]Obrazek[/URL]



na takim ciemnym to i tak gówno widać nie różnice
tak jamal, bardzo ładna fotka


znalazłem taką fotke

ma ktorej tez nic nie widac...
widać czarną dokładkę i biały próg = połączenie do dupy
progi i dokładka w czarne i będzie miód
lepiej?




<3

zdecydowanie latwiej przeglada sie bez koniecznosci klikania
Na bardzo ciemnym aucie progi mogą być w kolorze auta bo tego nie widać ale na takim złotym jak twój progi MUSZĄ być w kolorze przedniej dokładki.

A co planujesz z tylną dokładką? Zdejmujesz, malujesz, zostawiasz złotą?

Dokładna z SiR jest extra, ponieważ masz zderzaki bez listewek ja na twoim miejscu zastanowił bym się nad tą z Type-R.
Będziesz miał mniej zagwostek, malować czy nie malować itp

Psikniesz ją na złoto i po sprawie
ten bialas na gorze wymiata!!!
ni cholery, nie podoba mi się ta z typer-a, jeżeli ma być już wogołe dokladka z przodu to tylko sir, z tymi listwami macie racje, chyba jednak z czarnymi będzie to lepiej się prezentowało
chyba jednak z czarnymi będzie to lepiej się prezentowało



jeszcze jak uzupełnisz złotka _innymi_ ciemniejszymi elementami będzie cudnie
ten bialas na gorze wymiata!!!



A zobacz na jakich oponach jeździ!

OK, no more OT.
na jakich? bo marnie widac...
nie jestem dobry w żadnych wizualizacjach samochodowych, ale na jakieś starszej fotce wyglądało by to tak..











i teraz pytanie czy może dać też cały czarny grill ..
imo 2 albo 3 (3 bardziej xD). grill cały na czarno - nieeeee ^^
imo 2 albo 3 (3 bardziej xD)


Dokładnie, opcja nr. 3 wygląda najciekawiej.
na jakich? bo marnie widac...


kumho chyba, słabo widać

sora za OT
felgi muszą mieć red lip to raz
dokładki, progi albo w carbonie albo w kolorze, zwykły czarny blee to dwa
co by nie było i tak jest piękna, to trzy
3 opcja najlepsza, ale może wrócisz do zderzaków z listewkami?
na ciemny listwy jak dla mnie wyglądają ok, ale na jasnym średnio..
ja juz bym się nie bawił w czarne listwy, tylko maznął po prostu klamki na czarno, drzwi zostaw w złocie, czarne lustra, czarne klamki, czarne progi, felgi, dokładka z przodu i w przyszłości czarna lotka nad szybą albo SiR albo Type R, reszta złota i będzie fpyte
ja głosuje na 3 zdecydowanie
felgi muszą mieć red lip

nigdy do tego koloru budy..
Moje zestawienie to: czarna dokładka, czarny próg, czarne koła beż żadnych lipów i czarne lusterka.
no właśnie, została jeszcze lotka .. spoon, ctr czy sir (czy ona nie była w wzór spoona?)
listwy na drzwiach juz zostaw. progi daj czarne i lusterka.
lotka sir to seryjna. ctr wiadomo - w kolor. a spoon jest lekko zadarty ina ogol w carbonie.
aa no właśnie, więc wchodzi wgre tylko spoona jak coś, ale nie carbon, raczej czarny mat
no! to jeszcze olej zabawe w malowanie listew na drzwiach tylko jak chcesz czarny akcent na drzwiach to najprostszym sposobem bedzie malowanie klamek
klamek ? no co wy, przecież to będzie wyglądało paskudnie, próg to może tak, listwy... sam nie wiem, ale klamki napewno nie
zrob same progi
listwy na drzwiach juz zostaw. progi daj czarne i lusterka.
lotka sir to seryjna. ctr wiadomo - w kolor. a spoon jest lekko zadarty ina ogol w carbonie.

Całkowicie zgadzam się z Patim!
w oczekiwaniu na wiosne..



no nareszcie Bardzo przyjemnie to wygląda
wyszło tak ja chciałem, czyli środek czarny mat

no i mam już niefalujące obroty..

http://pl.youtube.com/watch?v=t1n52WlMk8I

[ Dodano: 2008-02-20, 10:12 ]
oooo znalazłem siostrzyczke
http://www.superhonda.com....php?photo=6859
Jakie nastawy zbieżności? z EJ czy z EK4?
oooo znalazłem siostrzyczke



ciemniesza troche

wyzerowales pochylenie? po co?
nie jest wyzerowona, ale z minuty i kilku stopni schodze na kilka stopni w minusie, czyli ide w bardziej w koło proste niż pochylone.
A poco ? a poto abym opona miała lepszą przyczepność z nawieżchnią i aby jej nie ścinało po paru tysiącach...


u mnie koła makabrycznie leżały....


ale to wszystko to nic... ponieważ miało być tak dobrze.... (nie wierze w 13'stego ale znowu mnie to dopadło )





czekały na wyważenie..



przymierzyłem na podnośniku..



troche wystaje poza błotnik..





ale to wszystko to nic, dupa największa to że nakrętki ze starych kół nie chciały się zmieścić w dziurki nowych, szerokość jest około 18mm, szpilka może być również zakrutka, normlanie dzisiaj jakby mnie piorun strzelił, muszę jakieś inne nakrętki poszukać, siakeś specjalne do cholery :ban:
w sprawie chudych nakretek zapraszam na pw

masz foto felgi od wewnetrznej strony? moze da sie zdjac troche materialu w celu zwiekszenia offsetu i splycenia gniazd..


też sie nad tym zastanawiam aby jakieś 4mm podciąć, ale czy konstrukcji nie uszkodzi
oddaj do tokarza, niech zerknie co i jak
tak zrobie, ale to jest problem nr 1 a co z drugim
O siet, fuck. Strasznie wystają. Siet jakie te felgi mają ET 30? Oby tokarz poradził bo jak nie to chyba takich nie założysz. Szkoda.
zawsze mozna jakies wide-body zorganizować A na serio to jest ciekaw jak ma się sprawa ze ścinaniem srodków...
offset to nie problem, duuuzo materialu mozna z nich zdjac, przy okazji szpilka zacznie wiecej wystawac
No właśnie, jesli juz ten temat został poruszony to zapytam czy takie "zdejmowanie" materiału jest dobrym pomysłem? Pytam do duzo ładwiej znależć felge z ET24-35 a to za duzo do mnie. Czy takie "zdejmowanie" nie musi byc co do setnych milimetra tak aby pozniej felga nie biła jak szalona?
na dobrym sprzęcie mozna zdjąć materiału i bedzie rowno. najwieksze zmartwienie to aby miec co zdjąć... czasem felga jest robiona na styk i nie ma materiału do zdjęcia.
no tak, ale jeżeli tokarz to wykonuje to robią to bardzo dokładnie (robiłem kiedyś rolki do napinacza kompresora.. )

ale pytanie czy felga wytrzyma (offset mam 35)

no właśnie Pati, ale kto ma wiedzieć, czy można czy nie..
tokarz?
mówisz,

ok - mam już pare namiarów, będę atakował i dowiadywał sie..
no właśnie Pati, ale kto ma wiedzieć, czy można czy nie..

zapytaj królika internetu, słyszałem, ze jest zalogowany na www.forumtokarzy.pl
widac po glebokosci gniazd i ksztalcie ramion
u tokarza najwiekszym problemem moze byc dobre umocowanie kola. jesli sobie z tym poradzi to pozniej juz powinno byc z gorki.
chyba żeby na jakąś tulej wsadził .. i teraz 5mm, czyli będzie ET 40, ale z tego co widziałem i co widać na fotkach to i tak może być za mało, koła są wsumie prawie na 0' to może je pochylić.. a może ściąć więcej niż 5mm ale czy wtedy wogóle skręce ? przecież to nie fura na 1/4
az tak szerokie sa i tak malo miejsca zostaje do podluznic jak skrecisz kola?

dawaj do gumisia, ogarnie ci ten offset

ps.
a kola koniecznie troche pochylic, przeciez nawet seria ma kola w negatywie.. im mocniejszy motor, tym wieksze negatywy..
no to na ile ustawić w minusie ? ile stopni ?
a z 1 stopien. gora 1,5.
stopień czy minuta ? bo 1,5 stopnia to prawie nic.. to jakby stało prosto, 1,5 minuty bardzo leżąco..
A może łatwiej bedzie jak je sprzedasz a kupisz z odpowiednim et
stopień czy minuta ? bo 1,5 stopnia to prawie nic.. to jakby stało prosto, 1,5 minuty bardzo leżąco..

Pomyliło Ci się.
Pomyliło Ci się.



aaaaaaa twu, no tak odwrotnie chciałem napisać 1,5 minuty to nic a 1,5 stopnia to sporo..

połóz lekko kolo albo podetnij felge o te 5mm. albo jedno i drugie.
tak zrobie, dostałem już reprymende że toczenie felg to "tune from poland" ale .. położe troche koło i przetocze o 5 mm felgi
może to kwestia opony, ale u mnie przy tej samej szerokości i tym samym offsecie nic nie wystawało... tyle, że ja mam 195...
opona swoja drogą..
215 to zdecydowanie za szeroko przy takim ET
Ja bym najpierw poszedł w opone 195/45. Później lekko pochylić i powinno być ok.
195 to za mało, jak już to 205, ale 205 dużo mnie nie uratuje

a po drugie, musze je założyć ponieważ STAR zrobił mi takiego pixelka i nie mogę teraz zmieniać planów
dlaczego za mało? np Tomac ma 195/45 i nie narzeka.
no wlasnie, ma 202Nm, a to juz nie zabawa

carlose, tnij offset, bedzie dobrze, tam jest duuuzo materialu, jest co zebrac
no wlasnie, ma 202Nm, a to juz nie zabawa





Ale na serio 250Nm nie jest jakąś zastraszającą wartością, żeby musem była opona minimum 205. Toczenie środka o te 5mm nie wpłynie znacznie na wytrzymałość felgi, ale próbowałbym traktować to wyjście jako ostateczność.
zastraszajaca nie, ale lepiej miec za duzo trakcji niz za malo...
ja bym utoczył felgę i pochylił koło.
195 to kicha straszna u mnie, nie ma mowy ... będzie pewnie cięcie i pochylenie, dzisiaj to jeszcze przemyśle.. tylko została ostatnia rzecz, zacisk tego nie zmierzyłem, czy jak zmnienie offset czy na faldze sie nie zatrzyma, ide właśnie do sprawdzić


no i pare wiadomości,
moja felga 15' ma ET 38 szerokość gniazda 58mm
zaś 16' ma ET 35 i szerokość gniazda jakieś 64/65mm - więc jest z czego zbierać
Najdalej wysuniętym elementem zacisku, jest jarzmo, które w tym momencie do felgi ma 20mm wiec wporzo
kolejna spraw, zmierzyłem dokładnie wejści otworu koseika na śrubki, ma jakieś 20,5mm czyli na styk mieści się klucz do śrub 17

więc męska decyzja:

1. ścinamy jakieś 5mm offset
2. śrubki albo od markosa gorilla lub że termin mnie śpieszy znajde 17 na szpilki do civc-a

http://www.allegro.pl/ite...z_17_i_19_.html

komplet wychodzi 100zł + zabezpieczenie kolejne 100zł więc chyba gorilla będzie lepsza, byle szybko przyszła

3. i z -10 minut pójde w niecały minusowy stopień w pochyleniu

jeżeli to nie pomoże mam tzw "DZIĘCIOŁ" który może mi pomoże i odbije błotniki przednie
Wydaje mi sie że 5mm niewiele zmieni.
hmm wtedy będzie ~ET 40 wiec powinno być prawie idealnie
A teraz jest 35 więc powinno być dobrze a nie jest.

Na początku miałem u siebie fele 7,5x16 z ET ok 35 oponki 205/45 i były na równo a na pewno lepiej niż na twoim zdjęciu.
no tak, ale pytanie w jakim miałeś stanie zawieszenie, ponieważ u mnie na początku pochylenie koła było 2' i 15 chowały się jak się masz.. teraz po naprawie geometri jest prawie na równi... trzeba jeszcze to brać pod uwagę. Następnie big brake, cała tarcza również jest szersza (zmierzyłem kiedyś przed zmianą, więc również wysadzenie jest większe... - może dlatego było inaczej niż u Ciebie
Przede wszystkim to inna płyta podłogowa, a pochylenie miałem na zero ew lekki plus.
lekki plus, no co ty i się mieściło ? to ty miałeś koła tak "\ / " w przeności oczywiści... bez jaj
tnij 5mm. skoro jest z czego zebrać i nie bedzie mialo styku z zaciskiem to ja bym sie nie wahał. tylko tnij wszystkie koła.
W CRX mieszczą się większe koła...
A w EJ to nic sie nie mieści...kiedyś miałem 15x7 ET 38 i z tyłu ocierały...
A ja myślałem że nowsze auta mają większe możliwości
nie wku..ać mnie
trzeba bylo szukac felg z et 40-50, nie mialbys zadnego problemu
trzeba bylo szukac felg z et 40-50, nie mialbys zadnego problemu


true, true.
Im dalej od seryjnego ET tym gorzej się prowadzi samochód. Tnij tak coby złapać seryjne ET.
z tym felami naprawde była mega okazja, biorąc pod uwagę jej nietypowość i cene
sądze że ściąć można i z 8mm tylko pytanie czy przy tak dużym ET będę mógł jeszcze skręcać ?
ja daje rade przy 7x16 et50, wiec i ty sobie poradzisz
według oto opisu:
""REGUŁA DOTYCZĄCA CIVICA 5 I 6 GENERACJI
DLA FELG 15", 16" i 17" średnicy ZALECANA SZEROKOŚĆ FELGI WYNOSI 6,5" LUB 7"
OFFSET:
Dla felg szerokości 6,5" - od 38 do 50
Dla felg szerokości 7" - od 40 do 50""

powinno być ok z tym większym ET ..
wiem bo sam to pisalem
ja bym dopisal ze dla civicow 5 gen ze swapem hamulcy od MB vti (282mm przod) graniczny offset na tyl to 45.

sorry za ot
tak, wiemy
tył tyłem, ale przód też jest szerszy i 1mm tu, drugi tam i jakoś wszystko wychodzi poza obrys
z felgami jeszcze sprawa nie wyjaśniona, ale w między czas aby załagodzić moje nerwy i ogromne rozczarowanie pojechałem z rodziną na zakupy

i mamy koreczki buddy club (olej i chłodnica 1,3 )




w między czasie na pewno przyda się to



co niektórzy wiedzą że powyżej 4rmp zamiast ciśnienie miało rosnąć to maleje... po 15k pasek klinowy już maxymlanie się rozciągnął i skończyła się regulacja w celu napięcia, wiec mamy nowy pasek już przygotowany na 4 rowki (oryginalnie był na 6 )




no i że będę robił mały przegląd wszystkiemu wraz z wymianą płynów to i zmienię łożyska w kompresorze

tylko te iglowe z tylu obudowy? nie planujesz moze reanimowac calosci tak na wszelki wypadek? moglbys dolozyc sie do zamowienia, jest juz 2 chetnych
kupiłem takie jak kiedyś na ebayu znazłem, a co innego wchodzi zestaw ? masz fotki ?
a rozne pierdy



te lozyska rozumiem kupiles w jakiejs hurtowni? w moim m62 wlozone sa jakies standardowe i chyba latwe do kupienia lozyska ina.. z reszta przypuszczam, ze jakby tak rozdlubac tego eatona, to okazaloby sie, ze wszystkie lozyska i uszczelniacze mozna normalnie kupic


masz już gorilla nuts ( markos) przymierzone do felgi, pasuje na styk, ale napewno koło przykręce...

niestety wczorajszy spot zrobił mi burze w mózgu i już sam nie wiem czy zakładać te koła czy jednak szukać czegoś innego
Ja bym opylil i szukal czegos innego

a tak pozatym to zajebiscie Ci kicha ta fura pttt sssssss
niestety wczorajszy spot zrobił mi burze w mózgu i już sam nie wiem czy zakładać te koła czy jednak szukać czegoś innego


zakładać bo wyglądają bardzo sympatycznie
No tylko polerke poprawić bo gruboziarnistym papierem średnio wyszła
narazie nic nie toczyłem i założyłem to co mam... opona 215 jednak jest zaszeroka ponieważ niby wszystko jest prawie równe i nic nie wystaje ale na nierównościach większych szoruje (najbardziej tył..) pare fotek jak kosei się prezentuje






czekam tylko jeszcze na nową lotke i na ten sezon złotko wyglądać będzie o tak właśnie
Carlose wg mnie wygląda bardzo fajnie. Trochę ocieka Lansem ale nie ma miepotrzebnych dodatków, czyli generalnie JDM

Felga super!!
Wygląda zacnie, ale czy przód nie stoi czasem w wyraźnym plusie?
lewa strona na -10minut, prawa na 0 .. trzeba delikatnie położyć i założyc 205, a po drugie w tylnych błotnikach muszę chyba te ranty poobcianać..
mi to wygląda na plus, ale łorewa...cos jest nie halo z kolorem dokładek.
mów dalej.. chodzi o tylną ? no właśnie nie wiem co zrobić, czy:
1. cała na czarno
2. tylko dolną część
3. a może zostawić tak jak jest..
lewa strona na -10minut, prawa na 0

malo

zrob przynajmniej 1° i moze jeszcze kawalek. z tylu (jesli masz regulowane wachacze) w okolicy 1°.
4. kupić przednią dokładkę type r i zrobić całość w kolor

A tak to nie mam pojęcia. Jeśli zostawic czarne to chyba bym zdjął tylną, a jak nie to po malowac same progi. Chyba ta 'blizniaczka' z K20 co kiedyś dawałeś miała własnie taką opcję.

edit: nie miała To ja już sam nie wiem..
(jesli masz regulowane wachacze) w okolicy 1°.



jeszcze nie mam, ale tył też jest do porawy, ponieważ jedna strone leży a druga nie..
więc chyba będzie trzeba kompletnie zrobić zawieszenie + stablizator przód i tył, którego wogóle nie ma

a geometria wygląda tak:

przód



i tył

Carlose, na tych felgach to jest jeden z najładniejszych 6genów imo.

Niewiem jak zrobisz z tą dokładką, ale pod żadnym pozorem nie maluj wszystkiego w kolor.
wszystkie kola w 1 stopniowy negatyw. oraz z tylu nie potrzebujesz 215. 195 starcza w zupelnosci.
na tył wsumie tak, a przód sądze że 205 będzie w sam raz
Proponuję demontaż tylnej dokładki.

P.S. To auto jest śliczne.
Zrob z tylu wezsze opony, kola na minusie max 1st i bedzie pieknie.
Dokladke w zaleznosci jaka bedzie lotka. Jesli w kolorze to zastanawialbym sie nad wszystkimi elementami w kolor. Jesli lotka ma byc karbonowa to tylna dokladka albo w kolor calosc/ polowa trzeba by zrobic jakies vt albo ja zdjac.

ps. Co to za serwis?? Widac nowiutenki, czysto i porzadeczek.
Co to za serwis?

nissan odyssey przy gorczewskiej

tez odrazu carlosa atakowalem co to za miejsce
taki tam mój garażyk

lotka będzie czarna... więc nadal nie wiem co z dokładką, chyba będę musiał pokusić sie o male VT ktoś chetny ?
tak na szybkości

Czesto Cie na gorczeskiej widuje:D i podziwiam
nie nie, tylna w czerni według mnie na minus.
hmmm .. no właśnie albo cała czarna, lub jej tylko część
jest dobrze jak jest teraz, po co kombinowac na siłe.
prawie rok bez zmian

więc narazie tylko lans




i dwie fotki oryginalne, dostałem wsumie narazie pare sztuk..


gratki występu

czemu powrót do pomarańczowego kierunku?
Gratulacje ładnie wszystko ogarnięte pozazdrościć


fakt faktem z tylną dokładką coś trzeba zrobić.
Dokładka z tyłu na czarno jak na VT KATa, albo progi i przednia TypeR w kolor. Mi się obecny stan nie widzi.
wg mnie lepiej całość w kolor, poza tym profi
Hahaha oglądałem ją z pół roku jeżdząc na bankowy i za każdym razem jak patrzyłem na tarcze to miałem wrażenie że tylko stoi
Właśnie... Carlose, zmienileś robote? bo już dawno nie widziałem auta pod Nissanem... teraz stoi tylko jakaś czerwona kupa 6g...

No i gratuluje lansu w gazecie...
Fajnie kupic gazetke z plakatem wlasnego auta GRATULUJE
Gratki!

Planujesz jakies mody czy zostaje jak jest?
nie wiem na tą chwile jakie będą dalsze mody..


Gratuluję artykułu
Gratki!

Planujesz jakies mody czy zostaje jak jest?



nie zakuwasz d16 i wiekszy boost?

gratuluje lansu w prasie
narazie "niemęskie" 0,6 bara działa... oczywiście super było by zakuć i wycisnąć max z kompressora, czyli pewnie koło 1 bara i uzyskać koło 270 koni i dużo NM i piękną krzywą hp i nm.. tylko nie wiem czy osobiście dam rade dokończyć ten projekt.
Narazie musiałem troche pozostawić ten dział w niepewnośc, ponieważ było pare innych obowiązków, ale tak naprawde pewnie wszystko się wyjaśni w ciągu paru miesiący i może faktycznie będzie kucie
Widzisz Karolu jak ladnie umiem trzymac gebe na klodke
Gratuluje artykulu!!