SILNIK: zmieniony na 1.5 D15b7+z6 z poprzedniej budy, którą pewnie zna parę osób z Wawy(pomarańczowy 5gen) Komora silnika oczyszczona z wiązki.
UKLAD DOLOTOWY: homemade ITB z Suzuki GSX-R
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 z chin;) rury 2,25", 3 tłumiki, w tym końcowy M-Tech pod skosem
ELEKTRONIKA: OBD0->OBD1, Wystrojony Crome
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 3+4 z CRXa, sprzęgło na 3 spieki
ZAWIESZENIE: Amory utwardzone, sprężyny Weitec, 100% poliuretanów, 3 rozpórki Megan Racing
KOŁA: Rota AutoX 15", opony Yokohama Parada Spec2
UKLAD HAMULCOWY- seryjnie 4 tarcze, brembo+ferodo
BODY-KIT: Tutaj duże zmiany tzn. Cała buda polakierowana, zabezpieczona. Przód zmieniony na ee9, tylny zderzak JDMowy, Progi z ee9 czekają na założenie
ŚRODEK: 2 kubły Speed, pasy Schroth, kiera Momo Corse, boczki z ee8, Czarna deska, elektryka szyb
ZDJECIA:
![](http://img263.imageshack.us/img263/76/nowy1f.th.jpg)
![](http://img246.imageshack.us/img246/5844/nowy2w.th.jpg)
![](http://img56.imageshack.us/img56/8328/nowy3.th.jpg)
![](http://img263.imageshack.us/img263/340/nowy4.th.jpg)
![](http://img101.imageshack.us/img101/6972/nowy5l.th.jpg)
![](http://img384.imageshack.us/img384/4064/nowy6.th.jpg)
![](http://img384.imageshack.us/img384/6103/nowy7.th.jpg)
MOC: seria 90KM, po przeróbkach było 156KM, ale silnik jest po małych zmianach;)
Status: Projekt w 99% zakończony