MODEL: Honda Civic ED7

SILNIK: zmieniony na 1.5 D15b7+z6 z poprzedniej budy, którą pewnie zna parę osób z Wawy(pomarańczowy 5gen) Komora silnika oczyszczona z wiązki.
UKLAD DOLOTOWY: homemade ITB z Suzuki GSX-R
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 z chin;) rury 2,25", 3 tłumiki, w tym końcowy M-Tech pod skosem
ELEKTRONIKA: OBD0->OBD1, Wystrojony Crome
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 3+4 z CRXa, sprzęgło na 3 spieki
ZAWIESZENIE: Amory utwardzone, sprężyny Weitec, 100% poliuretanów, 3 rozpórki Megan Racing
KOŁA: Rota AutoX 15", opony Yokohama Parada Spec2
UKLAD HAMULCOWY- seryjnie 4 tarcze, brembo+ferodo
BODY-KIT: Tutaj duże zmiany tzn. Cała buda polakierowana, zabezpieczona. Przód zmieniony na ee9, tylny zderzak JDMowy, Progi z ee9 czekają na założenie
ŚRODEK: 2 kubły Speed, pasy Schroth, kiera Momo Corse, boczki z ee8, Czarna deska, elektryka szyb

ZDJECIA:









MOC: seria 90KM, po przeróbkach było 156KM, ale silnik jest po małych zmianach;)
Status: Projekt w 99% zakończony
o stary miazga
PIEKNA!!!!
dobry sprzęt , kij od szczotki też robi robote

w planach jakieś zakręty czy tylko prosta ?
PIEKNA!!!!



Malo powiedziane..


Ps. Tylko ten kij od miotly troche razi , wiesz... jak u Markosa skrzynia
w planach jakieś zakręty czy tylko prosta ?



Raczej prosta, ale wszystko się może zmienić:)

Wiem, wiem, że ten kij trochę nie na miejscu
Zajebiście mi się to podoba
taki matchbox

zajebisty sprzęt, i pewnie zajebiste miny koleżków których objechało 1,5
brawo !
Nareszcie opisany. Pare rzeczy bym inaczej zrobił, listwy czarne albo dokładka w kolor i dokladkę dorzucić koniecznie z tyłu i kratke w zderzaku też bym zostawił czarną. Reszta wygląda git. Szczegolnie ogolona komora silnikowa. Jakies pomiary/streety były robione? Jak to lata i ile waży?
no w koncu.. wyszlo super a jeszcze pamietam zdjecia z przed roku
gratulacje za wytrwalosc
Dokładka z tyłu będzie jak taką znajdę .Kratka w zderzaku może będzie na czarno, bardzo nie mogę się zdecydować co do tego...
Pomiarów nie było, gdyż pogoda nie pozwoliła...będę jeszcze przerabiał ITB(zrobie kąt 45st. do góry) potem strojenie i na hamownie.
Też uważam że listwy i kratka w zderzaku na czarno i było by IDEALNIE!!! Fajne te naklejeczki...
zamiast czarnych listewek dojdą czarne progi
Co do kratki, od początku miała być czarna, jak odebrałem zderzak okazało się, że jest polakierowana...na samochodzie wygląda dobrze...może polakieruje ją całą na czarno lub tylko miejsca po bokach gdzie niema dziur
jak już pisałem na pewnym portalu społecznościowym...

stylistycznie przechuj...

jedynie felgi mi nie leżą...
kosa , będzie łoić bananów

dokładka na tył obowiązkowa i chyba najważniejsze jaka WAGA>?
piekna gratuluje jest mega git..az sie lza w oku kreci
pieknie spasowana jeden z ladniejszych 4gw PL
Dzięki za pozytywne wypowiedzi
Spasowana najlepiej jak się dało...każdy, kto miał do czynienia z 4g wie, że to spore wyzwanie...
Wagę podam jak pogoda się poprawi sam jestem ciekaw jak to wygląda...5gen w lekkiej wersji ważył 830kg:) ciekawe jak będzie tutaj...
taki matchbox

zajebisty sprzęt, i pewnie zajebiste miny koleżków których objechało 1,5



a jakie to mniej więcej kręci czasy na 400 i do 100 km/h?
bardzo fajnie w zeszłym roku byłem przy hamowaniu w Kreatorze i nowe opakowanie tego drącego ryj silnika zdecydowanie bardziej mi się podoba
Fajny Fajny
Dużo porobione w słusznym kierunku

Jeżeli Cię interesuje znam kogoś kto robi progi i wszystkie dokładki + duże skrzydło na tył do 4G...
Pozdro i powodzenia
Jakie czasy ciężko powiedzieć...zobaczymy co waga pokaże...w 5genie ET: 14,12 na 400...

Progi mam orginalne z ee9...
Wyglada ladnie, jak wiekszosc aut od lakiernika/blacharza.
Co do spasowania elementow to bym dyskutowal, z maska moznaby powalczyc aby byla rowno, i równa!,[patrz, szpary z blotnikami], postojowki nie schodza sie z lampami,no ale wlasciciel nie chcial kupic ode mnie lamp z postojowkami w komplecie..
zderzak z tylu pofalowany przy listwie, liswty z zmakiem maski brak [sa zapinki wiec rozumiem],a jest ona inna dla ee/ef9,ale jak sie bawic w ee9 look to chyba po calosci,duzo nie wazy,a diabel tkwi w szczegołach.

Oklejkowanie sporo psuje, rozumiem support dla interesu sasiada ale mozna to zrobic w lepszym stylu,skromniej.
No i ten SiR na klapie.. to tak jakbys sobie przykleil WRX czy STI
Nie wazne czy objerzdza serie ef9 czy nie, ale to nie jest to, taka udawanka, a wiadomo, ze ori modele sa bialymi krukami,odnowic takiego to jest frajda, a przebrac mozna kazdego.

Dla pokrzepienia; komora super, czysto, ladnie, minimalistycznie i swierzo. Motorownia robi wrazenie wizualnie i mechanicznie, tak, ze moglby jezdzic bez maski

Powodzenia przy projekcie.
Wyglada ladnie, jak wiekszosc aut od lakiernika/blacharza.
Co do spasowania elementow to bym dyskutowal, z maska moznaby powalczyc aby byla rowno, i równa!,[patrz, szpary z blotnikami], postojowki nie schodza sie z lampami,no ale wlasciciel nie chcial kupic ode mnie lamp z postojowkami w komplecie..
zderzak z tylu pofalowany przy listwie, liswty z zmakiem maski brak [sa zapinki wiec rozumiem],a jest ona inna dla ee/ef9,ale jak sie bawic w ee9 look to chyba po calosci,duzo nie wazy,a diabel tkwi w szczegołach.

Oklejkowanie sporo psuje, rozumiem support dla interesu sasiada ale mozna to zrobic w lepszym stylu,skromniej.
No i ten SiR na klapie.. to tak jakbys sobie przykleil WRX czy STI
Nie wazne czy objerzdza serie ef9 czy nie, ale to nie jest to, taka udawanka, a wiadomo, ze ori modele sa bialymi krukami,odnowic takiego to jest frajda, a przebrac mozna kazdego.

Dla pokrzepienia; komora super, czysto, ladnie, minimalistycznie i swierzo. Motorownia robi wrazenie wizualnie i mechanicznie, tak, ze moglby jezdzic bez maski

Powodzenia przy projekcie.




Samochód miał jeździć bez maski
I zaraz by było, że brakuje zawiasów, maski ...Listwe z zamkiem maski mam z ee9:) ale nie jest założona(zapinki) Pas przedni, o czym zapomniałeś, też jest z ee9(szczegół)...Maska jest równa!, może nie przyłożyłem się do boków(bardziej parzyłem, żeby leżała do lamp)
Zderzak z tyłu jest jaki jest (prostowany 15razy, żeby było jak najlepiej), ogólnie jest nie do zdobycia, a różni się od wersji USDM!! Wiec cieszę się, że mam taki.
Naklejka siR jest nie na miejscu, ale mi się podoba, tak jak i inne naklejki
Wiadomo każdemu co innego się podoba...
moim skromnym zdaniem najladniejsze Zelazko w polsce (a przynajmniej ładniejszego nie widziałem)

ale w sumie na glebe wypada ja rzucic jeszcze

teraz mam nadzieje ,ze mocy bedzie duuzo i padnie rekord PL z 1.5 n/a ! (wtedy roybieram mojego i grzebie )

powodzenia w konczeniu projektu i jak najszybciej musimy sie sprawdzic
bardzo ładna i napewno bedzie bardzo szybko
projekcik zacny:) mam nadzieje w przyszłym sezonie zobaczyć na WST , SSS itp.
Robiąc ITB modyfikowałeś oryginalny kolektor ssący poprzez odcięcie fragmentu i dołożenie przepustnic czy robiłeś kolektor od nowa ?
Przerabiałem oryginalny kolektor
bardzo fajne auto ..

a poza tym słyszałem kiedyś o drugi Imola EG i zawsze chciałem poznać bliźniaka
Strasznie mi się podoba sporo pracy zostało włożone i nie ma się co czepiać szczegółów wszystko można poprawić to są małe niedociągnięcia

Co do zderzaka z tyłu to jest masakra jakaś żeby go zdobyć więc trzeba się cieszyć z takiego jaki się ma

Ukłony dla właściciela i prośba... niżej troszkę jeszcze
Ładny
Bardzo ladne żelazko, zobaczymy czy tez bedzie szybkie
Samochód pójdzie w dół...najlepiej ile się da;) Przez zimę może zakupię jakiś gwint lub sprężyny.

Czy będzie szybki? hmm poprzedni był dość szybki jak na 1.5N/A , więc myślę, że i ten da radę

A tutaj małe foto z dzisiejszych prac. Trąbki poszły do góry o 45 stopni.
Ładny, na prawdę ładny Edek... Wszystko pięknie spasowane dobrze to gra. Znaczek SIR'a przy D serii średnio mi siada. Ja mówisz każdy robi to co lubi. Ciekaw jestem jakie to ma osiągi przy tej mocy i masie . Może jakiś filmik poglądowy ?
pytanie mam bedzie jakis box czy ciecie maski na itb?
pytanie mam bedzie jakis box czy ciecie maski na itb?



Tego nie wie nikt W poprzedniej budzie miałem wlocik z Forestera, a tu jeszcze pomyśle...
pytanie, czy ten przod to nie jest przypadkiem od Ef9? EE9 ma inny przeciez...chuyba ze to jest od EE8...
Długi co Ty znowu sobie wykombinowaleś... Wiesz jak wygląda przód od EE8?
Daj mu spokój. Znowu pisze z laptopa zarzygany na klatce po wyjaraniu całej łyżeczki brązu
Znowu pisze z laptopa zarzygany na klatce po wyjaraniu całej łyżeczki brązu




K.O.
Daj mu spokój. Znowu pisze z laptopa zarzygany na klatce po wyjaraniu całej łyżeczki brązu


lepiej ssij swego bobra

[ Dodano: 2009-10-27, 12:37 ]
Ale CRX ma zderzak bez listwy aż pod maskę! Może Ty nam wytłumacz czym się różnią przody EE i EF, będzie prościej.
dokladnie to chodzi mi o kolor kierunków, w EE9 byly biale z pomaranczowym migaczem, w Ef byly takie same jak w EE czyli biale, w EE8 byly pomaranczowe, i w concerto tez pomarancz ale inne wielkosci.
i pytam sie z ciekaosci czy to ef,ee8/9 czy co..bo nie wiem od czego kierunki i czy same kierunki czy caly przod..
widze, że Ty nadal nie możesz przyswoić sobie faktu, że ten zderzak ni ch*ja nie może być od CRXa, obojętnie czy EE czy EF... A kierunki są po prostu pomalowane.
nie no Fawor wiem ze zderzak od crx nie ma listwy pomiedzy maska, spoko luz, ale wlasnie do tego chce dojsc od czego sa te kierunki, tylko tyle, bez stresu
już! cisza
Od początku
Przód jest od EE9, sam pas przedni jest od EE8, a pomarańczowe kierunki to domowy mod ale niemalowane i wygląda naprawdę jak oryginał...

[ Dodano: 2010-06-05, 13:39 ]