SILNIK: zmieniony na 1.5 D15b7+z6 z poprzedniej budy, którą pewnie zna parę osób z Wawy(pomarańczowy 5gen) Komora silnika oczyszczona z wiązki.
UKLAD DOLOTOWY: homemade ITB z Suzuki GSX-R
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 z chin;) rury 2,25", 3 tłumiki, w tym końcowy M-Tech pod skosem
ELEKTRONIKA: OBD0->OBD1, Wystrojony Crome
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 3+4 z CRXa, sprzęgło na 3 spieki
ZAWIESZENIE: Amory utwardzone, sprężyny Weitec, 100% poliuretanów, 3 rozpórki Megan Racing
KOŁA: Rota AutoX 15", opony Yokohama Parada Spec2
UKLAD HAMULCOWY- seryjnie 4 tarcze, brembo+ferodo
BODY-KIT: Tutaj duże zmiany tzn. Cała buda polakierowana, zabezpieczona. Przód zmieniony na ee9, tylny zderzak JDMowy, Progi z ee9 czekają na założenie
ŚRODEK: 2 kubły Speed, pasy Schroth, kiera Momo Corse, boczki z ee8, Czarna deska, elektryka szyb
ZDJECIA:







MOC: seria 90KM, po przeróbkach było 156KM, ale silnik jest po małych zmianach;)
Status: Projekt w 99% zakończony