MODEL: 1989, sedan, 4 drzwi
SILNIK: D16A7 - SOHC, 16V, MPI, bez katalizatora:
Odprężony stalową uszczelką 1,8mm Cometic (CR~8,8:1)
Śruby ARP na głowicę
Wymienione uszczelniacze zaworowe
UKLAD DOLOTOWY: Turbo TD04-15T (z Saaba Aero), rury aluminiowe/kolanka silikonowe (2"), BOV Bosch, IC Focus TDCI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor z D15B1 (VTEC-E), adapter do TD04, wydech 2,25", jeden tłumik przelotowy, końcowy 2 komorowy by M-TECH/SSG (bardzo cichy)
ELEKTRONIKA:ECU PM6 (OBD0) , wtryskiwacze z Eclipse Turbo 450ccm (do ok 320KM), Lambda LC-1 od Innovate z wyświetlaczem, czujnik EGT z wyświetlaczem, wskaźnik doładowania, ciśnienia i temperatury oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia L3 (czyli stock), sprzęgło: spiek 4-ramienny by Radzikowski
ZAWIESZENIE: Weitec/Sasch -40mm , Komplet EnergySuspension w zawieszeniu i wkładki w poduszkach silnika
UKŁAD HAMULCOWY- tarcze Zimmermann Sport, klocki DS2500/Performance
WYPOSAŻENIE:Elektryczne lusterka, Szklany elektryczny szyberdach, 4x elektryczne szyby, 4wd
INNE:W oczekiwaniu na kute korby panewki ACL, Ale najpierw odnowa nadwozia.
Auto stało niechciane z wywaloną uszczelką pod głowicą. Zostało przygarnięte, dzięki Sarenowi z Street Lane Garage zreanimowany w przeciągu praktycznie 2 popołudni naprawdę na lajcie robiąc, chodzi jak zegareczek napędy sprawne Dyfer cichutki, w sobotę jedzie na wstawienie progów i podmalowanie budy a dalej zaczynamy przekładkę z dawcy czyli Turbo 4 gen sedan polift. A w czasie przekładki ogarnie się wszelkie wady, odbuduje drugi silnik zakuty da większe turbo i IC.
ZDJĘCIA: