MODEL: 1989, sedan, 4 drzwi
SILNIK: D16A7 - SOHC, 16V, MPI, bez katalizatora:
Odprężony stalową uszczelką 1,8mm Cometic (CR~8,8:1)
Śruby ARP na głowicę
Wymienione uszczelniacze zaworowe
UKLAD DOLOTOWY: Turbo TD04-15T (z Saaba Aero), rury aluminiowe/kolanka silikonowe (2"), BOV Bosch, IC Focus TDCI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor z D15B1 (VTEC-E), adapter do TD04, wydech 2,25", jeden tłumik przelotowy, końcowy 2 komorowy by M-TECH/SSG (bardzo cichy)
ELEKTRONIKA:ECU PM6 (OBD0) , wtryskiwacze z Eclipse Turbo 450ccm (do ok 320KM), Lambda LC-1 od Innovate z wyświetlaczem, czujnik EGT z wyświetlaczem, wskaźnik doładowania, ciśnienia i temperatury oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia L3 (czyli stock), sprzęgło: spiek 4-ramienny by Radzikowski
ZAWIESZENIE: Weitec/Sasch -40mm , Komplet EnergySuspension w zawieszeniu i wkładki w poduszkach silnika
UKŁAD HAMULCOWY- tarcze Zimmermann Sport, klocki DS2500/Performance
WYPOSAŻENIE:Elektryczne lusterka, Szklany elektryczny szyberdach, 4x elektryczne szyby, 4wd
INNE:W oczekiwaniu na kute korby panewki ACL, Ale najpierw odnowa nadwozia.

Auto stało niechciane z wywaloną uszczelką pod głowicą. Zostało przygarnięte, dzięki Sarenowi z Street Lane Garage zreanimowany w przeciągu praktycznie 2 popołudni naprawdę na lajcie robiąc, chodzi jak zegareczek napędy sprawne Dyfer cichutki, w sobotę jedzie na wstawienie progów i podmalowanie budy a dalej zaczynamy przekładkę z dawcy czyli Turbo 4 gen sedan polift. A w czasie przekładki ogarnie się wszelkie wady, odbuduje drugi silnik zakuty da większe turbo i IC.
ZDJĘCIA:
Bardzo mi sie podoba ten projekcik, powodzenia, trzymam kciuki aby sie wszystko udalo
Dużo wydziwień nie ma. Tylko powoli najpierw robi się buda składa silnik na nowych gratach potem powolna wymiana gratów na świeże nowe, strojenie i odpał. Jedynie czas potrzeba a że pogoda dopisuje to będzie się składać na powietrzu po robocie
Czekam na foty z postępu prac
uuu fajny sleeper się szykuje. Czekam z niecierpliwością na postępy prac
Czerwony dawca większości gratów na mniejszej turbince, mocy 160hp, napędzie na przód robił czasy 14,8 na 1/4 więc tu na ok 1,2 bara na większym turbo wadze ok tony i czterołapie powinno dawać rade Foto relacja będzie ale powoli narazie trzeba odkuć się z długów zrobić białą coupe. Jak tylko wróci od blacharza ruszym z kopyta
A jakie przeznaczenie auta ? Dragster czy uliczny przecinak ?
No wszystkie auta moje są na ulice. Żadko mam czas jeździć więc jak się uda to wieczorkiem po marszałkowskiej lub wałem międzeszyńskim.
Zabierz temu rzeźnikowi czerwoną strzałę, bo będzie tragedia
Bardzo dowcipne, nie wchodze powyżej 4 tysi praktycznie bo żre jak zły.
Rzeźnicze to swoją
Joke, chillout, bo Gruby pomyśli, że to jeszcze prawda.. xD >18l/100 km/h >> boli Smoczku co ?
Boli bardzo, no ale trudno... Od czego są karty kredytowe
Powoli do przodu narazie kapcie czyste i buda pospawana Zabieramy się za budowe silnika, odnowienie zawiasu i składanie.
lustereczko powiedz...
Jak skończysz to daj znać, wpadniemy ze Smoqiem, będzie można się przejrzeć ?
to będzie zabawka na zimowe wieczory ale nie na tych kapciach:) w weekend strzele focie ale narazie auto raczej w rozkładzie. Bardzo dużo roboty w zawiasie potem w przekłądaniu silników i na koniec podlekierowanie całości.