Od razu przypomnę: najlepszy czas wykręcony na ćwiartkę na Torze Poznań 13 czerwca wynosi: 14,83s.
Co tu wiele pisać. Auto może na pierwszy rzut oka nie przypomina kultowej wersji EE9 z powodu braku przedniego zderzaka od tej właśnie wersji. W przeszłości musiała być niegroźna stłuczka z przodu auta. Poprzedni właściciele po prostu nie wiedzieli co mają, a i dostępność zderzaków do EE jest masakrycznie mała. Lampy przód i maska są oryginalne więc od EE. Ten właśnie fakt potwierdza małą szkodliwość owej stłuczki. Przedni pas jest niespawany, też od EE. Kolejnym brakiem 'rarytasów' z tej wersji jest np licznik. Został po prostu zmieniony, bo stary się zepsuł (tu znowu dostępność części nie pozwala na kupno takiego licznika jak trzeba). Elektryka wnętrza jeździ u kolegi z Poznania, bo dla poprzedniego właściciela była za ciężka i po prostu ją sprzedał... Wnętrze jest w dobrym stanie. Jest od wersji iVT. Kiera także została z EE. Z tyłu czarne plastiki. Szyber jest.
Silnik: siedzi tam od kiedy auto wyjechało z fabryki. B16A1. Odpycha się naprawdę żwawo (tu znowu przypominam czas z toru- 14,83s). Nie bierze ani ciutkę oleju! Nie kopci nawet przy odcince! Generalnie jednostka napędowa jest w świetnym stanie.
Dolot: pospawana jest rura od ssącego do miejsca gdzie jest seryjna puszka z filtrem. Tam mieści się stożek, który jest odgrodzony od reszty w komorze customową przegrodą. Do stożka doprowadzony jest nawiew spod zderzaka. Nie ma mowy o zassaniu wody, a zimne powietrze dostaje się do stożka bez problemu.
Wydech: kolektor e-bay 4-1 z wyjściem 2,5', dalej rura 2,5' i końcowy spawany na zamówienie wlot/wylot 2,25'. Cicho, skromnie i gustownie. A i VTEC'a słychać należycie.
Kółka: felgi w białym macie. Generalnie w bdb stanie. Laczki przód: Marangoni Zeta Linea (jeszcze prawie rok na gwarancji) ok 6mm bieżnika, kleją mega dobrze nawet startując z 5,5k obrotów. Tył- Fulda, ze spokojem do latania.
Zawieszenie: z przodu do zrobienia tulejki na wahaczach. No ale co się dziwić jak stan naszych dróg jest jaki jest..
Ukł. napędowy: sprzęgło się nie ślizga, skrzynia nie zgrzyta. Założony short-shifter.
Buda: buda jest prosta. Nie zostawia czterech śladów. Nadkola można zrobić, bo wychodzą jakieś purchawki (niegroźne), progi niedziurawe. Lewe tylne nadkole do zrobienia bo pękł szpachel (widać robotę polskich 'majstrów'). Przy okazji robienia reperaturki automatycznie do usunięcia.
Hamulce: 4xtarcze oczywiście. Przód tarcza chyba OEM klocki nowe EBC, tył nowa tarcza Mikody i nowe klocki EBC. Hamują należycie.
Przegląd do kwietnia 2011r.
Gwarantuję, że po jeździe próbnej wszelkie wątpliwości zostaną rozwiane. Warta swojej ceny!
Zdjęcia z dzisiaj. Nie ma w nich ani trochę fotoszopa. Taki wygląda autko jak na zdjęciach.
Cena: 5500zł do drobnej negocjacji.
Kontakt:
KOM- 604 233 316
GG- 3653774
zbieram na wakacje. ;p