MODEL:
-Honda Civic 1991 EE9 i-VT Barcelona Green
SILNIK:
-B16A1 VTEC DOHC,
-lekkie koło pasowe CTR N1
UKLAD DOLOTOWY:
-3" CAI ze stożkiem K&N,
-filtr K&N na odmę
UKLAD WYDECHOWY:
-seryjny kolektor,
-układ przelotowy 2,25" Eltec
ELEKTRYKA:
-el. szyby,
-el. lusterka,
-el. szyberdach
UKLAD NAPĘDOWY:
-sprzęgło Exedy od B18
ZAWIESZENIE:
-seria
UKLAD HAMULCOWY:
-przód: tarcze hamulcowe EBC Ultimax i klocki przód Tar-ox Strada,
-tył: gładkie tarcze EBC i klocki EBC Green Stuff, płyn Motul DOT5.1
BODY-KIT:
-żarówki Xtec 4200 i postojówki Philips BlueVision
ŚRODEK:
-seria
CAR-AUDIO:
-Alpine CDE 9881R,
-Hertz HSK 165 (niebawem)
OSIĄGI:
-167 KM @ 7800, 155 Nm @ 7500
PLANY:
Ogarnąć blahe, wymienić kolektor wydechowy (DC Sports), zmienić alufelgi, reszta to utrzymać autko w 100% sprawności technicznej