MODEL:
-Honda Civic 1991 EE9 i-VT Barcelona Green

SILNIK:
-B16A1 VTEC DOHC,
-lekkie koło pasowe CTR N1

UKLAD DOLOTOWY:
-3" CAI ze stożkiem K&N,
-filtr K&N na odmę

UKLAD WYDECHOWY:
-seryjny kolektor,
-układ przelotowy 2,25" Eltec

ELEKTRYKA:
-el. szyby,
-el. lusterka,
-el. szyberdach

UKLAD NAPĘDOWY:
-sprzęgło Exedy od B18

ZAWIESZENIE:
-seria

UKLAD HAMULCOWY:
-przód: tarcze hamulcowe EBC Ultimax i klocki przód Tar-ox Strada,
-tył: gładkie tarcze EBC i klocki EBC Green Stuff, płyn Motul DOT5.1

BODY-KIT:
-żarówki Xtec 4200 i postojówki Philips BlueVision

ŚRODEK:
-seria

CAR-AUDIO:
-Alpine CDE 9881R,
-Hertz HSK 165 (niebawem)

OSIĄGI:
-167 KM @ 7800, 155 Nm @ 7500

PLANY:
Ogarnąć blahe, wymienić kolektor wydechowy (DC Sports), zmienić alufelgi, reszta to utrzymać autko w 100% sprawności technicznej
Fajne :hyhy:
Auto super :ok:
ps. elektronika to u ciebie elektryka :wstyd: popraw.


DOHC na drzwi by sie przydał
Ładna seria pwodzonka w dalszych modach .
ahhhhhhhhh te 4 geny i-VT to jest cos pieknego i jeszcze czarna :padam: dlamnie bomba :hyhy:
zielona
brzydka jest :wstyd:





btw
miała być moja :zdegustowany:
poszukiwania wznawiam po wakacjach :luka:
Pit, poprawiłem Co do naklejek DOHC to sie niedlugo zgłoszę jak bede przy kasie i jeszcze będzie naklejka VTEC na blende :hyhy:
zacne autko :padam:

fotele wyglądają jak w kilku letnim samochodzie, a nie kilkunastoletnim :hyhy:
Fajoskie autko :padam: świetnie wyglada na oem kołach :hyhy:
Ładny bolidzik. Dbaj o niego.
Bardzo ładne, w pięknym stanie :]
Co ty zrobiłeś z tymi siedzeniami, są w stanie super-idealnym :przestraszony:
Kupiłeś w takim stanie?
Kierowcy ma wygnieciony lewy boczek, ale to kwestia nowej gąbki. Ale faktycznie, nie są złe
eee pewnie jakiś GRUBASS siedział
wygląda przezajebiscie! b. ładny samochodzik ale prosi sie o glebe imo
Zastanawiam się właśnie nad glebą... Jeżeli założe sprężyny obniżające to tylko z porządnymi amorkami. Więcej niż -35mm nie wchodzi w gre
Polecam zestaw Eibach -30 i B8
Polecam zestaw Eibach -30 i B8



tez bym sie nad tym zastanowil ewentualnie Kayaba AGX
Mam -35 H&R + bilstein b8 w crxie. O ile przód sprawuje się swietnie, to tył moim zdaniem w niewielkim stopniu sie poprawił w stosunku do -35 H&R + wyruchane amory :]. Powód to na pewno ściśnięta sprężyna i leżące na sobie 3-4 zwoje
Tak się właśnie zastanawialem nad Bilstein'ami B8 ale co do sprężyn to nie wiem...
spręzyna Eibach.
sprężyna seria
Na serii jest terenowo - przynajmniej w ED9...nie jestem jakims strasznym estata, ale tragicznie to wyglada...
Jeździłem na B8 z Eibachem i było średnio, B8 do ED ma seryjna długość i z krótszą sprężyną jeździ się gówniano.
Jak ma być naprawde dobrze i niżej to sprężyny Eibach koniecznie do EE (twardsze) i skrócone i utwardzone B8.
Jeszcze kwestia przedniej belki która w serii jest tragicznie nisko, na obniżeniu (-35), miałem w EE9 przez chwile Eibachy, potrafiłem uderzać nią jadąc w koleinach, o podjeżdżaniu krawężników nie było mowy.
Jeździłem na B8 z Eibachem i było średnio, B8 do ED ma seryjna długość i z krótszą sprężyną jeździ się gówniano.
Jak ma być naprawde dobrze i niżej to sprężyny Eibach koniecznie do EE (twardsze) i skrócone i utwardzone B8.
Jeszcze kwestia przedniej belki która w serii jest tragicznie nisko, na obniżeniu (-35), miałem w EE9 przez chwile Eibachy, potrafiłem uderzać nią jadąc w koleinach, o podjeżdżaniu krawężników nie było mowy.


Mnie zdarza się nawet belką uderzyć teraz na seryjnych sprężynach,chociaż opony też mają duże znaczenie,bo mam 195/45..także troszkę za nisko....pzdr