SILNIK:
- Swap z D13B2 na B18C4 by SSGARAGE.
Plany:
- Osiągnąć 2xxHP z jednostki wolnossącej.
UKLAD DOLOTOWY:
- Krótki dolot + stożek FUJITA.
Plany:
- krótki dolot + stożek FUJITA + air-box.
UKLAD WYDECHOWY:
- Cały wydech 2,5' by SSGARAGE na dwóch przelotowych tłumikach.
ELEKTRONIKA:
- Seryjne ECU P72.
UKLAD NAPEDOWY:
- Skrzynia S9B z LSD.
- Nowe OEM sprzęgło.
Plany:
- Hybrydowa skrzynia na przełożeniach z S80/Y21.
ZAWIESZENIE/KOŁA:
- Energy Suspension.
- Białe i lekkie OEM felgi z ITR DC2 (Enkei) 15'.
- Opony: przód - TOYO R888 (195/55/15), tył - TOYO R888 (195/55/15).
Plany:
- Najprawdopodobniej gwint TEIN SS.
- ASR
- Komplet stabilizatorów z ITR DC2.
UKLAD HAMULCOWY:
- Swap hamulcy z ITR DC2.
- Pompa hamulcowa z ITR DC2.
- OEM klocki i tarcze.
- Przewody w stalowym oplocie Goodridge.
BODY-KIT:
- Tylna lotka Spoon.
- Tylna klapa z wersji SiR.
- Tylne lampy USDM.
Plany:
- Nowa maska oraz klapa z laminatu.
- Odświeżenie lakieru.
ŚRODEK:
- Seria.
CAR-AUDIO:
- Seryjne głośniki + jakiś stary kaseciak.
Plany:
- Jakiś odtwarzacz mp3.
MOC:
- 169KM i 173Nm

WAGA:
- 995kg

Tak wyglądało auto świeżo po zakupie:




Lato 2007:




Pobyt w SSGARAGE














Listopad 2008


