Honda Civic EG3 1994r.


SILNIK:
- Swap z D13B2 na B18C4 by SSGARAGE.
Plany:
- Osiągnąć 2xxHP z jednostki wolnossącej.

UKLAD DOLOTOWY:
- Krótki dolot + stożek FUJITA.
Plany:
- krótki dolot + stożek FUJITA + air-box.

UKLAD WYDECHOWY:
- Cały wydech 2,5' by SSGARAGE na dwóch przelotowych tłumikach.

ELEKTRONIKA:
- Seryjne ECU P72.

UKLAD NAPEDOWY:
- Skrzynia S9B z LSD.
- Nowe OEM sprzęgło.
Plany:
- Hybrydowa skrzynia na przełożeniach z S80/Y21.

ZAWIESZENIE/KOŁA:
- Energy Suspension.
- Białe i lekkie OEM felgi z ITR DC2 (Enkei) 15'.
- Opony: przód - TOYO R888 (195/55/15), tył - TOYO R888 (195/55/15).
Plany:
- Najprawdopodobniej gwint TEIN SS.
- ASR
- Komplet stabilizatorów z ITR DC2.

UKLAD HAMULCOWY:
- Swap hamulcy z ITR DC2.
- Pompa hamulcowa z ITR DC2.
- OEM klocki i tarcze.
- Przewody w stalowym oplocie Goodridge.

BODY-KIT:
- Tylna lotka Spoon.
- Tylna klapa z wersji SiR.
- Tylne lampy USDM.
Plany:
- Nowa maska oraz klapa z laminatu.
- Odświeżenie lakieru.

ŚRODEK:
- Seria.

CAR-AUDIO:
- Seryjne głośniki + jakiś stary kaseciak.
Plany:
- Jakiś odtwarzacz mp3.

MOC:
- 169KM i 173Nm


WAGA:
- 995kg




Tak wyglądało auto świeżo po zakupie:





Lato 2007:





Pobyt w SSGARAGE















Listopad 2008


przykro to mowic ale nie widze najmniejszego sensu posiadania cifa z silnikiem 1.3. wnetrze tez szare.
no dobra - masz lotkę długą.
1.3 napewno będzie zmienione ale najpierw trzeba pozbierać na to fundusze, a co to wnętrza jakie mam być??
zeby zmienic 1,3 na cokolwiek innego trzeba pol samochodu wywalic. silnik, bak, wiązki. hamulce sa 240mm ale niewentylowane. nadwozie Ci zostanie.
EG z rocznikow 94/95 miewaly juz czarne wnetrze.
Co do przekładki na inny silnik to wiem, że będzie sporo dłubania ale będe sie w przyszłości starał to ogarnąć. Co do tapicerki to międzi innymi w planach mam skompletowanie czarnej.
Co do autka to wydaje się ładne :hyhy: Ale tak jak mówi Pati, duzo dłubania :zdegustowany: ale jest to do ogarniecia :hyhy:
Tak wiec pozdrawiam i zycze powodzenia w realizacji planów
Pewnie, że do ogarnięcia
Wg mnie lepiej sprzedać te 1.3 i kupić mocniejsze...
wszystko jest do ogarniecia. niektore rzeczy sie robi bo warto, innych nie, bo nie ma to logicznego uzasadnienia.
ladna czarna niunia ... jak to mowia dobra baza silnik faktycznie troszke maly ... sam nie mam cuda ale wiem ze jak dzis bym kupowal to szykal bym odrazu D16Z6 tak na start ... jednak jesli masz tyle zapalu co piszesz i chcesz ja zmodernizowac to super ...pozdrawiam
Jesli buda naprawde zdrowa a w planach masz jakikolwiek swap to jedynym madrym rozwiazaniem bedzie b16/b18. Zmiana na jakiekolwiek d16 mija sie z celem - wtedy faktycznie lepiej kupic od razu d16.
Jeżeli chodzi o swapa to na pewno coś z B serii, także mówię będzie dobrze (chyba)
to do kompletu myśl o zawieszeniu/hamulcach
w sumie jest to tak...podzielam zdanie Patiego ale nie do konca... 1,3 to slaba baza..ale...jest to ale

mały szybki przykład:

Szafir z H3M...miał 1,3 wsadzil grodzisława silnik stzrelił miejsce w mini-street...warto było;) a baza było d13 zostały heble i mocna( ponoc najlepsza skrzynia z d13 )

jako ze posaidam... d13 i pzregrzebalem go prawie na maxa..mam jakąs wlasna satysfakcje ze zrobilem cos z niczego....i kazdy mowil z enic z tego sie neida...dało...duzo czy nie niewazne..

co prawda jak sie pzresiada w DOHC to juz bajka...

ale Sikor da rade i tez neijednemu utrze nosa...a pod maska bedzie widnaila dumna tabliczka d13b2
no dobra. i ile wydłubiesz z tego 1,3? tak czy inaczej nie bedziesz konkurencja. a dłubać jako sztuka dla sztuki? po co? masz jakis kompleks zeby coś udowadniać?
Ładna baza
zonk dzieki za wsparcie :hyhy:

widac ze ladnie utrzymana :hyhy: mam taka sama z tym silnikiem no coz, czasami trzeba zaczac od czegos slabszego :wstyd:
Auto ok nawet z 1.3 przy wybebeszeniu i paru modach bedzie kilowało niektóre 1.5;)
Ile waży aktualnie??
w dokumentach mam 970kg, a jeżeli chodzi o kilowanie aut to to 1.3 nie ma do tego slużyć (jakieś się napewno trafią). Ja mam zamiar się nim narazie nauczyć jeździć, a dopiero po ogarnięciu swapa pomyśli się o kilach :cwaniak:
Autko powoli się naprawia
Naklejka bardzo ładna sam taka chce co do fury widac ze zadbana (ładna z niej czarnulka) szkoda ze d13 ale mam nadzieje ze twoje plany sie powioda
ogólnie z zewnątrz to ładnie sie prezentuje a świeci sie jak psu jajca :hyhy: mnie sie tam podoba może silnik nienajmocniejszy(a reczej najsłabszy ) to i tak jest do ogarnięcia a ta szara tapicerka to detal na tym sie nie jezdzi :]
pozrdawiam i powodzenia w ogranianiu autka :padam:
Szyberdach został naprawiony i chodzi jak złoto Teraz przyszedł czas na smarowanie szyb. Kilka zdjęć z Monster Garage na trawce






Po zdjęciu wszystkiego i oczyszczeniu z sylikonu czas pracy na "trawce" dobiegł końca. przyczynę widać na osatnim zdjęciu
Jak na razie kompletuję elementy karoserii aby można było odświeżyć lakier. Doszła nowa klapa na kwadratową rejestrację i w środę czyli jutro powinna przyjść maska z laminatu. Do szczęścia będzie mi brakowało lusterek Spoona (ale nie wiem czy je założę ze względu na widoczność) oraz tylnej lotki z wersji SiR (tej z wielkim stopem ). Jak przyjdą te 2 rzeczy można będzie zajechać do lakiernika
Został także wycięty katalizator (jest teraz zastąpiony zwykłą rurką) i doszedł końcowy tłumik (ten jest tylko przejściowy ale będzie bardzo podobny) - dzięki wielkie Walter za pomoc przy spawaniu

Tylna klapa:



Tłumik:



Zapomniałem jeszcze napisać, że doszła klubowa naklejka

Daj więcej fotek tego tłumika (z różnych perspektyw )

I popraw linki do pozostałych fotek

Jak zobaczyłem poprzednie fotki to pomyślałem ze wygłuszasz drzwi pod CA...
Daj więcej fotek tego tłumika (z różnych perspektyw )


Jak założę maskę to zorbie jakąs małą sesyjkę

Tylna klapa i naklejka nie działały teraz juz są
Doszła w końcu maska z laminatu i z tej okazji powstała mała sesja









Samochód teraz czeka na lusterka oraz tylną lotkę i można wziąć się za malowanie :] Ale chyba przed tym przyjdzie pora no coś nowego pod maską
trawę pozostawiłbym dla krów oraz ambasadorów jamajki

zrób jej zdjęcia na asfalcie, będzie lepiej
No i jeżeli masz nową maskę to jej też zrób zdjęcie
No i jeżeli masz nową maskę to jej też zrób zdjęcie



Proszę bardzo. Kiepskie tylko to zdjęcie no ale lepsze takie niż żadne :wstyd:


:lans:
Lans w garażu :gay:
Dziś odwiedziła mnie ekipa SSG i w końcu mam felgi w domu są piękne i mega lekkie :padam: Wie ktoś ile waży felga od itr-a 15' ??

Kilka fotek już z domu, teraz tylko czekam na odpowiednie części aby móc je założyć



Wie ktoś ile waży felga od itr-a 15' ??

cos miedzy 5.5 a 6kg
Heh, gratki felg
chyba najbardziej z dupy zakup jaki widziałem na tym forum - jestem prawie pewny że ta felga nigdy nie zagości na tym aucie- no może wykminisz jakies sprytne dystansiki albo jakiś inny "myk".
raczej całe jarzma z hamulcami od ITRa
jestem prawie pewny że ta felga nigdy nie zagości na tym aucie

kolega zdaje sie szykuje jakis swap z tego co pamietam... wlacznie ze zwrotnicami i hamulcami z integry..
nevada czlowiekiem malej wiary jestes :rotfl: . chlopak jest pelen zapalu i bedzie przekladal zawias z itr'a
powodzenia
jestem prawie pewny że ta felga nigdy nie zagości na tym aucie


:przestraszony: a skąd to stwierdzenie ?? :oczami: wróżka kur... jesteś czy co?? :wstyd:

troche luzu i dystansu do wypowiedzi innych... nie dziwi mnie taki post nevady, poniewaz na pierwszej stronie mamy biedne 1.3 na tycich stalowych kolach i mikrofiutkiem zamiast wydechu (o przepraszam, tu sie cos zmienilo).. zrobisz przekladke zawiasu, silnika - bedzie git. na razie zakup felg z itr'a do takiego szczurka wyglada dosc zabawnie i nic na to nie poradzisz

i na tym proponuje zakonczyc dyskusje o tym czy sikor te felgi zalozy, czy nie. zalozy, to na pewno sie pochwali.
A jak bym miał eg6 z wydechem mugena zmieniło by to coś ?? I tak trzeba przełożyć cały zawias z Integry więc chyba nie ważne czy mam 1.3 czy 1.6 :oczami:

Co do felg to będą one zdobiły jak na razie mój pokój. Jak nazbieram wszystkie graty (zawias, silnik, hamulce) to dopiero zacznę robić auto. Plan jest taki żeby zacząć jak pojawią się pierwsze mrozy i na wiosnę wyjechać A jak na razie mogę chwalić się tylko gratami walającymi się w garażu lub pokoju
powodzenia i mam wielką nadzieje że się myle- peace and love
przepraszam- jestem tylko zakompleksionym haterem :wstyd:
I tak trzeba przełożyć cały zawias z Integry więc chyba nie ważne czy mam 1.3 czy 1.6 :oczami:

Co do felg to będą one zdobiły jak na razie mój pokój. Jak nazbieram wszystkie graty (zawias, silnik, hamulce) to dopiero zacznę robić auto. Plan jest taki żeby zacząć jak pojawią się pierwsze mrozy i na wiosnę wyjechać A jak na razie mogę chwalić się tylko gratami walającymi się w garażu lub pokoju



jasne nie od razu Kraków zbudowano.... pomału ale do celu
na razie zakup felg z itr'a do takiego szczurka wyglada dosc zabawnie i nic na to nie poradzisz

Z tego co pamiętam twój 5gen na początku nie wyglądał lepiej a nikt nie szydził z zakupu kolejnych gadżetów. Szykuje się konkurencja na wybrzeżu :rotfl: :rotfl:

Chłopak ma zapał i ogrzewanie w garażu
Z tego co pamiętam twój 5gen na początku nie wyglądał lepiej a nikt nie szydził z zakupu kolejnych gadżetów

moj 5 gen ZACZAL zycie pod moimi rzadami od ROZEBRANIA GO DO GOLEJ BUDY. przyjechalem nim do warszawy, pojezdzilem pare dni, a potem zajelo sie nim ssgarage. wlasciwie po to zostal kupiony.. ale to chyba nie o moim samochodzie watek.. wiec koncze to OT.

nie wiem gdzie tu szyderstwo.. ot po prostu wydaje sie to lekko zabawne i tyle. postaw te felgi obok tego samochodu, a zrozumiesz co mialem na mysli

planow oczywiscie gratuluje i bede czekal na efekty!
...chyba najbardziej z dupy zakup jaki widziałem na tym forum - jestem prawie pewny że ta felga nigdy nie zagości na tym aucie- no może wykminisz jakies sprytne dystansiki albo jakiś inny "myk".

Dzięki wielkie gaseb za wsparcie

Zwykłe eg3 z felgą od ITR-a



I nikt takiego nie ma :hyhy:

Powodzenia w modach Sikor
Sikor, najwazniejsze jest aby samochod podobal sie Tobie i zeby sprawial przyjemnosc z jazdy to czy podoba sie innym to juz sprawa mniejszej rangi
Honda zachorowało i niedługo wybiera się do doktora Dolegliwości są takie, że ma troszkę za małe serducho, a chciała by troszkę szybciej pośmigać i poganiać się z kolegami

Na transplantację czeka b18c4



Doszły jeszcze przewody hamulcowe dedykowane do Integry.
Hamulcami zajmuję się zaraz po swapie




Nowe felgi będą dopiero po zimie.
No no. Ładne kwiatki Wystarczyły dwa miesiące a tutaj już nowe serducho Ładnie kolega robi

Ahh te b18
Ahh te b18

seria
tak jak twoja ...
Lesze b18 w serii niż d13 w serii
Teraz będzie seria z wydechem na dwóch tłumikach przelotowych, w następnej kolejności przyjdzie pora na hamulce i jakieś fajne zawieszenie. Po zimie na 100% będę odnawiał lakier. Po tym wszystkim myślę, że przyjdzie pora na jakieś mody i w pierwszej kolejności chciałbym LSD.
Do wiosny jeszcze dluuuga droga i przy serii na pewno nie zostanę.


PS. A ty markos co robiłeś, że gadasz o mojej serii?
panowie, przestancie pierd#%^&.
LSD? Mi już zbrzydło przez niektórych "tunerów" ale mam nadzieje, że z powrotem je polubię
LSD? Mi już zbrzydło przez niektórych "tunerów" ale mam nadzieje, że z powrotem je polubię



?

LSD to Limited Slip Differential, a nie "lambodorsy"

A coś mi tutaj nie pasowało Ale wtopa
LSD w b18c4 jest w serii ... takze twojej
O proszę, nawet nie wiedziałem, że w c4 jest skrzynia ze szperą
Różni się ona czymś od tej co jest w ITR ?
w ITR jest chyba 30% spiecie czy cos a tu nie wiem
przełożenia inne
w ITR jest chyba 30% spiecie czy cos a tu nie wiem



To jest taki sam dyferencjał, i to jest Torsen.
Acha, czyli różnią się tylko przełożeniami, a szpera jest ta sama. Dzięki za info bo nie wiedziałem

PS. Jak już gadamy o skrzyniach to mam takie pytanie. Były jakieś różnice pomiędzy szperą z JDM ITR, a zwykłą ITR?
Nie było.
Szybka relacja zdjęciowa z dzisiejszego dnia .....

Droga ku wschodzącemu słońcu prowadząca do SSG


Czyściutki silnik po zdjęciu pokrywy zaworów


Honorowe miejsce obok Adiego



Zasłużony odpoczynek w pociągu


[ Dodano: 2007-10-19, 14:16 ]
Super się zapowiada, gratulacje Sikor.
Taki sam silniczek niedługo będzie u mnie
powiedz "aaaaa...."



o po klopocie







[ Dodano: 2007-10-23, 10:48 ]
Będziesz robił coś z zawieszeniem? Seryjny amortyzator i sprężyny dadzą rade przy większym obciążeniu z przodu?
Będziesz robił coś z zawieszeniem?


Tak, ale dopiero po zimie

gratuluje projektu i czekamy az juz bedzie na ulicy
Przyszła pora na nowy heblunek

fajny killer bedzie

ps.
popraw sobie avatara i podpis, bo nie banglaja
Dobry w teren
Trzeba się szybko pozbyć tego czegoś czerwonego. Psuje cały efekt

Ps. to są felgi markosa?
to są felgi markosa?

zgaduje, ze gaseba
jakie ET ma felga z ITR?
Jeśli się nie mylę to +52 6,5x15.
pisalismy juz o tym w paru miejscach, tak jak napisal elmer, ale szerokosc to 6 cali
Jeśli się nie mylę to +52 6,5x15.


dzienx elu, czyli siedzą dosyć głęboko
energy suspension










B18 inside




Civic w pełnej okazałości ...

pogratulowac
Widzę bez cięcia też sie nie obeszło
no niestety. kilka srub trzeba bylo potraktowac diaxem
no sikor gratuluje ładne postępy powodzenia dalej
powoli do przodu. wiazka kabinowa wymieniona. porzadek zrobiony, boczki sa, kanapa prawie




Mam teraz wielki i jakże ważny dylemat
Jakie mają być nakrętki do kół?
Czerwone vs. czarne ??
Ty sie lepiej zastanów nad sprężynami bo na tych możesz off road latać

Czerwone zakładaj
czerwone bardzo szybko wyblakną, dlatego lepiej czarne imho.
Nad zawieszeniem już pomyślałem. Będzie nowe po zimie. Najprawdopodobniej tak jak mówił Pit. B6 + sprężyny z DC2. Tylko martwi mnie to, że na tych sprężynach samochód będzie cały czas wyglądał na terenówkę

Co do tych nakrętek to też słyszałem, że schodzi kolor ale tylko na Mutekach.
Ja myślę o takich:
Co do tych nakrętek to też słyszałem, że schodzi kolor ale tylko na Mutekach.



nie tylko, z tych też Ci zejdzie.
na anodowanych kolor raczej się trzyma... z tego co wiem z malowanych szybko schodzi... mniej niz o kolor bał bym się żeby koło mi nie odpadło...
kolo nie odpadnie, chyba, ze dokrecisz nakretki po 140Nm na sztuke

aluminiowe nakretki powinno sie dokrecac tak na moje oko nie mocniej niz 100Nm. moje byly dokrecane czasem na oko, czasem 120Nm i niestety gwinty mocno sie poddaly. nie dotyczy to nakretek muteki, motegi, gorilla i innych stalowych.
zeby gwint sie nie zjechal w tych nakretkach to trzeba miec idealne szpilki, bo materal z ktorych sa one zrobione nie wytrzymuje "zjechanych gwintow"...
W takim razie odkupie od kogoś 4 OEM-owe nakręteczki i będzie po problemie
Ja mam ja
Jaki rozstaw śrub mają te felgi?
Jaki rozstaw śrub mają te felgi?

Te białe z ITR? 5x114
Tak, o te właśnie mi chodziło. Dzięki wielkie

Żeby nie było całkowitego OT to proponowałbym wsadzić jakieś czarne nakrętki albo seryjne pomalować.
materal z ktorych sa one zrobione nie wytrzymuje "zjechanych gwintow"...

to juz wiem kto mi scial gwint w jednej nakretce

oraz gwinty to sie poprawia gwintownikiem, a nie nakretka
oraz gwinty to sie poprawia gwintownikiem



narzynką
sie nie znam
to co sie madrzysz






ps. zeby nie bylo - to jest ZART
to juz wiem kto mi scial gwint w jednej nakretce

Nie wyciagaj pochopnych wniosków
a jesli chodzi o drugie to pokaz mi jakim sprzetem tego dokonac nie demontujac szpilki (pytam bo ja nie wiem, oswiec mnie).

Narzynką
Jesli to pierwsze mialo byc zartem to chyba ze zmeczenia nie czaje, a jesli chodzi o drugie to pokaz mi jakim sprzetem tego dokonac nie demontujac szpilki (pytam bo ja nie wiem, oswiec mnie).
PS. Jak chcesz kogos pouczac to podpowiem Ci, ze jak dokrecasz kola kluczem dynamometrycznym to wypadalo by wiedziec jak dziala i po wykonaiu pracy rozkrecic go na 0.

no dobra, to sie wytlumacze

chlopaki napisali juz czym poprawic gwint, ja sie na tym nie znam co gwintownik, co narzynka. wiem tylko, ze jedna z moich nakretek zostala scieta wlasnie przez probe nakrecenia jej na uszkodzona szpilke (ktora pozniej zostala wymieniona), ale jak wiesz nie mialem z tym zadnego problemu i nadal nie mam, bo gwint w nakretce jakostam sie poukladal i nakretka normalnie trzymala

co do klucza - tak to jest jak sie korzysta z jakiegos narzedzia po raz pierwszy.. my bad, przepraszam. jak dokrecalem czujnik wody to ten maly klucz wyzerowalem

nosz kurna.. jak na moderatora, to ostro pospamowalem.. sorki, to sie wiecej nie powtorzy
Ja tam jestem wyluzowany i ciesze sie ze Ty tez:) Co do zastosowania urzadzenia "narzynka" to jest jasne, mnie raczej interesuje uchyt do "narzynki", ktory nalezy zastosowac bo standardowym tam sobie nie poszalejesz.
celna uwaga z tym uchwytem
A tak wracając do tematu, to bajera, widac realizacja marzeń w toku Powodzenia
krótka płka z 75-169

gratuluje i powodzenia w dalszych modach!
To ja zakończe ten spam






PS. Podpasują do mnie te felgi?
http://www.allegro.pl/ite...r2_avensis.html
http://www.allegro.pl/ite...gi_5x114_3.html
zaleznie od otworu centralnego, a nawet jesli otwor bedzie dobry to moga nie wejsc na zacisk po obwodzie i od strony ramion. bez przymierzenia raczej nic z uzywek z innych samochodow nie kupisz.. tzn inaczej - ja bym nie ryzykowal

a na maginesie - po co kupujesz felgi..?
kurcze, z przymierzeniem może być ciężko

do KJS-ów



mi by bylo szkoda samochodu na taki katunek no ale to nie moj civic..

nie umiem ci niestety pomoc z felgami. masz hamulce, na ktore obawiam sie, ze nielatwo bedzie ci cos dobrac. ja nawet nie probowalem szukac czegos na zimowki.
5" to za wąskie. od mr2 są jedne 6 a drugie 7 i loteria z offsetem i pasowaniem na zacisk. moze kup drugi komplet z itra? albo jakis aftermarket ($$$).
na alledrogo masz dwie z ITRa w rozsądnej cenie.
jest pewne prawdopodobienstwo, ze stalowki z crv beda pasowaly.. stalowka dobra, jak rozwalisz to wyprostujesz mlotkiem inna sprawa, ze jak rozwalisz - to pociagnie to za soba zacisk hamulcowy, bo wszystkie 15" beda na tych zaciskach na styk.
Drugi komplet 15" z ITR mogę Ci z okazji choinki w dobrej cenie oddać
Ale szkoda mi będzie takiej felgi Potrzebuje taniej felgi, którą będę mógł po prostu zniszczyć i nie będzie mi jej żal
jak zdemolujesz felge to pociągniesz ze sobą zawieszenie na bank.

Civic sie nie nadaje na KJS, tymbardziej na nasze. Zanim uderzysz w kraweznik to rozkurwisz miske i tyle bedzie z jezdzenia. Tylko tor, supersprinty (lotnisko w redzikowie).
jak zdemolujesz felge to pociągniesz ze sobą zawieszenie na bank.

Civic sie nie nadaje na KJS, tymbardziej na nasze. Zanim uderzysz w kraweznik to rozkurwisz miske i tyle bedzie z jezdzenia. Tylko tor, supersprinty (lotnisko w redzikowie).

Też mi się tak wydaje!
W sumie z wyciągarką by dał radę może ze 2 OS-y ukończyć
Przejadę się po poligonie (tam jest najgorzej) i ocenie sytuację. A tak poza tym w trójmieście jeździ jakiś civic 4g, w PPAiK jechał Del Sol i jakoś dał radę bez wyciągarki
nie no pewnie, ze sie da.. wszystkim sie w zasadzie da. ale po co ryzykowac i tracic czesc tego, co dopiero sie zbudowalo..?

a te felgi gaseb to mi mozesz sprezentowac, zrobie sobie czerwony zestaw na tor
Taki mały i spóźniony prezent od Mikiego
A tak dokładnie to do KJS-ów



Moim zdaniem szkoda H do KJS'ów,ostatnio u mnie w mieście był KJS kolo Lancer'em VII na odcinku 900 metrowym kawałku szutru przyje**ł w szykane i zderzak od razu nabrał innych kolorów buhehe,dlatego moim zdaniem szkoda takich aut na katowanie po KJS'ach

Do KJS'ów poleciłbym Ci coś takiego
http://www.allegro.pl/ite...6v_rajdowy.html
http://www.allegro.pl/ite...ny_pod_kjs.html
ale evo jest po to żeby upalać właśnie największy fun...
no risk no fun

na 4turbo mają wszystkie części to łatwo podmienić
evo jest po to żeby upalać

ale nie na kjs

moze juz styknie tej kjs'owej rozkminki. sikor bedzie chcial, to spaluje civika i juz. nie bedzie chcial - tez git. skonczmy juz.
dobra płyta pod silnik i pójdzie
Dobra, koniec tematu o KJS-ach Civic w nich nie będzie brał udziału, będzie do tego celu inny samochód
Dobra, koniec tematu o KJS-ach Civic w nich nie będzie brał udziału, będzie do tego celu inny samochód



Teraz piszesz Sikorku z głową
jaki?
Coś nie drogiego. Może malacz albo cc. Jak chcesz coś doradzić to daj znać na gg
Sikor szukaj okazji,kumpel ostatnio kupił Nexie przygotowana jako tako do KJS'ów 2 kubły OMP,coś dłubnięte przy silniku,wybebeszona,jakieś tam rozpórki itp. za 1000zł Do tłuczenia po KJS'ach w sam raz
kup suzuki swifta

albo to tylko troche zabawy bedziesz mial z skladaniem
doczytałes, ze ma byc tanio?

koniec OT.
to bylo tanio 2500zł chyba ze jeszcze taniej to tylko jakis maluch itp.. i to nie znaczy ze musisz link kasowac
to jest OSTATNI post na temat czegos do kjs w tym watku. kazdy nastepny skonczy sie OSTRZEZENIEM. mam nadzieje, ze tym razem dotarlo
Trzeba troszkę popracować nad storą wizualną samochodu
Lotka ala Spoon wykonana przez Rekina. Zrobiona jest naprawdę mega profi:



Doszły jeszcze 2szt. opon Toyo R888 195/55/15
Dzięki Majlo


Teraz zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą. Kiedy samochód nie stał jeszcze w ssg jakiś przerysował mi dość mocno lakier. I myślę czy po prostu odświeżyć go jakąś ładną czarną perłą czy malować cały samochód na zupełnie inny kolor?
Na inny, czarny nie jest fajny

Jest niestety sporo kłopotu ze zmianą koloru żeby to jakoś wyglądało.
popraw go z wierzchu tym czym był malowany oryginalnie
ładnie położony lakier + dobry wosk = kosmiczny efekt wizualny

P.S. Nie waż się dodawać jakiś brokatów czy innych gówien do lakieru
te r888 to rozumiem ze z przeznaczeniem na prosta kupiles?
bo jak na zakrety to wypadaloby miec cztery takie
popraw go z wierzchu tym czym był malowany oryginalnie
ładnie położony lakier + dobry wosk = kosmiczny efekt wizualny


Zostaje czarny na 100% ale nie wiem czy seryjny z palety Hondy, czy z jakiejś innej.

Panie i Panowie... milo mi jest oglosic ze owy cif po roku rozlaki z wlascicielem wkoncu wrocil do 3miasta
kolejny potworek na naszych drogach...
moge zaswiadczyc B seria odpycha sie nieziemsko:D nawet w 3 osoby na pokladzie + kartonik
Sikor modzimy dalej:D
A no jeździ jeździ i to całkiem pozytywnie
Wielkie dzięki dla całej ekipy SSGARAGE za profi ogarnięcie tematu

Takie 2 fotki robione na szybko:


Może w weekend dam radę zrobić jakieś lepsze to się pochwalę
a co taki tarpan z niego?
kupuj od Majla zawias z itr i będzie gitara
to bylby dobry wybor. zawias od itr'a idealnie by pasowal.
Wielkie dzięki dla całej ekipy SSGARAGE za profi ogarnięcie tematu



tylko szkoda, że tyle rzeczy nie działa
he?
tylko szkoda, że tyle rzeczy nie działa



czepiasz sie rok samochód stał czekał na właściciela nikt go nie ruszał to się wszystko zastało
nie ma jak wyczekane auto


tylko szkoda, że tyle rzeczy nie działa


no troszke bedzie trzeba podlubac przy elektryce... niby drobiazgi ale zawsze;)
czepiasz sie rok samochód stał czekał na właściciela nikt go nie ruszał to się wszystko zastało

właściciel siedział w kolumbijskim pierdlu za przemyt to co miało robić? to stało.
Wazne ze jezdzi bo juz wrastal w podloge hehe . Niech dobrze sluzy wlascicielowi!!!
No parę drobnostek jest do ogarnięcia typu centralny zamek, lewa elektryczna szyby czy lampka w podsufitce
Nad zawiasem właśnie się zastanawiam ale tak czy inaczej będę to dopiero ogarniał na wiosnę.

e, panikujesz z tą elektryką
fakt faktem, ze dlugo sie zbierales za dokonczenie samochodu. z drugiej strony - mial cieply garaz prawie za darmo
garaz byl za free
a moj stoi pod chmurka
I rdza z maski przechodzi na błotnik już


Fajnie, że to w końcu wyjechało
najważniejsze,ze autko już się toczy po trójmiejskich drogach
Kilka zdjęć przedstawiających jak obecnie prezentuję się moje legendarne EG3












Pecado, wielkie dzięki za ogarnięcie fotek jak dla mnie są bardzo profi.
prezentuje się całkiem w pipkę, ale straszny offroad, chyba nawet większy od mojego.

Trzeba to zmienić
Nowe zawieszenie przewidywane jest na wiosnę więc spoko, trzeba najpierw trochę funduszy na nowo pozbierać
bardzo ładne foty!
Ostatnio postanowiłem przerobić swoje lampy na styl USDM ;)Oto efekt:




A tak poza tym, to Honda trafiła do garażu na sen zimowy (wczoraj padał przed moim domem śnieg )
ładnie Sikor ładnie,tylko jeszcze dorwij tablice co się będzie ładnie w klapie chować
Tablica musi zostać taka jaka jest, przynajmniej jest zgodna z prawem A poza tym nie podobają mi się takie przycinane.
dobrze wygląda z tą rejestracją, lepiej niż te dorabiane. jakie kolejne mody planujesz?
Na początek zawieszenie i lakierka, potem pewnie pomyślę nad zmianą skrzyni.


Wszystkie plany są na pierwszej stronie
ładnie się prezentuje na tych felgach!! Cool
Czas odświeżyć temat i podsumować miesiąc maj
Startowałem w dwóch imprezach i udało mi się zdobyć dwie nagrody

- 2 miejsce w sprawnościówce na zawodach Hondy Trójmiasto w Borsku




- 3 miejsce na SRT 1/4 CUP


Mój najlepszy czas ET to 14,91 i był to najlepszy czas w klasie, jednak czasy reakcji nie pozwoliły zająć lepszego miejsca

Kilka fotek z imprezy SRT:





Po 2 eliminacji SRT 1/4 CUP Honda jedzie do blacharza i lakiernika coby w końcu zaczęła jakoś wyglądać
ładnie. jak malujesz? tak samo?
Tak, będzie jakiś ładny czarny odcień. Nie wiem jeszcze z jakiej palety dokładnie ale chciałbym żeby kolor był jak najbardziej czarny i do tego jakaś perełka.
Zobacz sobie LC9Z z volkswagena
Stary, znalazł u siebie w aparacie jeszcze 2 filmiki:

http://www.youtube.com/watch?v=3obYcwRomfI

http://www.youtube.com/watch?v=0RtyjAETZvE
świerze fotki z sobotniej polatanki:P





i taki bonusik jeszcze

hahahah cienie na ścianie miażdzą
MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzięki Stary za wrzucenie zdjęć. Są to ostatnie zdjęcia przed lakierką. No i podziękowania dla Krzyśka za ich wykonanie.
Cienie wygrywają
cienie na ścianie... a w galerii taki filmik:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

a jajo fajne
fajna sesja;] swietne jajko!

pozwoliłem sobie jednak poprawić kolorystykę jednego ze zdjęć
mam nadzieje ze właściciel nie będzie zly
http://img195.imageshack....e=71678971a.jpg


pozdrowki
Nie ma problemu
II runda SRT Cup







najlepszy czas przejazdu to 14.421
No i znów udało się zdobyć pucharek
Najbardziej jestem zadowolony z czasu przejazdu. 14.421s jak na seryjne b18c4 z przelotem to naprawdę super wynik, zwłaszcza, że podczas tego przejazdu załapałem odcinkę na dwujce. Myślę, że do zrobienie jest 14,3 a jak ogarnę jakiś dobry kolektor i zrobie porządnie dolot plus do tego strojenie to może padnie 13,999

Czasy z elimincji:
http://www.racetiming.pl/...ifikacjeAll.pdf
zrób w koncu cos z tym zawieszeniem
zrób w koncu cos z tym zawieszeniem



x2
co sie stalo ze zderzakiem?
no wiadomo - lekki mial byc
mysle, ze to bezkompromisowa ewolucja dziurawych wycinanek przeroznej masci..
Zderzak mam połamany i go zdjąłem żeby nie stawiał oporów, nie chodziło tu o masę.
Co do zawiechy to wiem wiem, tylko że teraz wszystko jest mega drogie
Sikorzasty wkoncu odwiedzil hamownie.. i wyszlo takie cos....
na 4 biegu:

na 5 biegu:
Sikorzasty wkoncu odwiedzil hamownie.. i wyszlo takie cos....
na 4 biegu:
Obrazek
na 5 biegu:
Obrazek



Chcialo by sie powiedziec ze seria..., ale to seria juz chyba nie jest ??;/
Jaka temperatura w dolocie w czasie hamowania?
Sikor naprawde zrób coś z glebą bo eg wygląda jak na szczudłach
Chcialo by sie powiedziec ze seria..., ale to seria juz chyba nie jest ??;/


W zasadzie to jest seria z wydechem przelotowym 2,5' na seryjnym kolektorze. Zastanawiam się właśnie czy wydech nie jest za duży i dlatego nie widać przyrostów. Tylko niutki poszły w górę.

gure



domagaj się zwrotu za komitet rodzicielski!
Full stock B18C4 miało mniej na hamowni w ST, wszystko wydaje się być OK, zwłaszcza z uwagi na temperaturę.

P.S. Widziałem Twoje auto na Do studzienki, naprawdę b. ładnie sie prezentuje.
Zastanawiam się właśnie czy wydech nie jest za duży i dlatego nie widać przyrostów.


bez strojenia, zdecydowanie za duzy.

Kamo, kto jak kto ale Ty nie powinieneś zwracać uwagi na orty.
bez strojenia, zdecydowanie za duzy

ale ze co? jak nie ma strojenia, to wydech robi sie za luzny, a jak sie wystroi to juz nie jest za luzny? no kurna, pliz.. to w takim razie dowolne niewystrojone b16 z wydechem 2.5" w ogole nie powinno jechac, tak?
No fakt, strojenie by się przydało, ale żeby miało to jakiś większy sens potrzebuję chociaż jakiś kolektor i lepsz dolot.
ale ze co? jak nie ma strojenia, to wydech robi sie za luzny, a jak sie wystroi to juz nie jest za luzny? no kurna, pliz..


w sumie zapomniałem, że Sikor ma 1.8...
Po prostu uważam, że 2,5" to olbrzymia średnica i samochód z tak odetkanym wydechem może być hmmmm "za luźny"

Tu nie chodzi o to czy się ktoś zgadza, tylko o to jak jest naprawdę.

Wydech 2,5 cala to już kawał średnicy, trzeba by policzyć jaka średnica dla 1.8 jest idealna. Natomiast między 2,25 a 2,5 cala dla 1.8 jest chyba ok, bo większość c4ek, które wypluwały po 19x koni na seryjnym silniku i bolt onach miało 2,25 - 2,5 cala o czymś to świadczy. Słyszałem też gdzieś o tym, że metoda tzw. odtykania nieźle się sprawdza, tzn dajemy np kolektor 2,25 a reszte wydechu 2,5 cala z jakimś płynnym przejściem. Jak będe miał chwilę to tego poszukam.